abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 03:03:50 #1
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31715734
http://64.233.183.104/search?q=cache:qvkvoh7lqosJ:ocmw.antwerpen.be/Vacatures/vacatureErgo.htm+%22vacature+ergotherapeut%22&hl=nl
quote:
Wij zoeken ERGOTHERAPEUTEN(m/v) voor onze rust- en verzorgingsinstellingen (RVT)
De ergotherapeut(e) biedt de bewoners van onze rusthuizen individuele en collectieve planmatige zorg in de vorm van oefeningen en trainingen die de zelfredzaamheid stimuleren en verbeteren.

We verwachten een graduaat Gezondheidszorg-Ergotherapie.

Onze ergotherapeuten moeten een goede kennis van het Nederlands hebben. Ervaring is niet vereist.

--------------------------------------------------------------------------------
wij bieden je:
voltijds of halftijds dagwerk
wettelijk loonbarema van de openbare sector & doorgroeimogelijkheden in een functionele loopbaan
werkzekerheid: contracten die leiden naar een vaste benoeming
extra-legale voordelen zoals hospitalisatieverzekering - maaltijdcheques - vergoeding voor verplaatsing (openbaar vervoer of fiets)
aantrekkelijke vakantieregeling
bijscholing tijdens de arbeidstijd

wil je solliciteren?
Je kan on-line solliciteren via jobs@ocmw.antwerpen.be
of
je richt een brief aan:

departement Personeelsbeleid
OCMW-Antwerpen,
Lange Gasthuisstraat 39, 2000 Antwerpen

Vergeet niet je CV bij in te sluiten !
Mijn god zeg, wie heeft dit verzonnen?
Ik zat zo een beetje te kijken hoe de arbeidsmarkt is en was voor de gein Belgische vacatures aan het bekijken...
Maar waar hebben die maffe Belgen geleerd de Nederlandsche taal zo te verneuken

[quote]
- Oefeningen en trainingen is naar mijn weten gewoon hetzelfde.
- Dagwerk: nee, avondwerk of jaarwerk, nou goed
- Loonbarema, uhmmm, wattus?
- Functionele loopbaanL bestaan er ook niet-functionele loopbanen dan???
extra-legale voordelen: wat een rare term zeg... je hebt zeker "gewoon" legaal en "extra" legaal ofzo (Secundaire) arbeidsvoorwaarden dus
- Vergeet niet je CV bij in te sluiten: zou dit echt gebeuren???

Nou ja, het blijven Belgen he
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_31715770
Amay he, zend nou maar rap een briefske toe, dan krijgt ge misschien een nieuwe job.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 03:09:15 #3
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_31715789
omdat je woorden niet snap^t verneuken ze het nederlands
pi_31715815
dit is idd een van de slechtste sollicitatieoproepen die ik in jaren heb mogen aanschouwen. maar ja, wat wil je, het zijn belgen! die moppen zijn niet zomaar ontstaan, anders hadden we wel de duitsers dom genoemd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31715904
B en E rg L omp G eboren
pi_31715910
Neen niks tegen onze belgen

belgen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 04:37:16 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31716239
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:07 schreef Steijn het volgende:
Amay he, zend nou maar rap een briefske toe, dan krijgt ge misschien een nieuwe job.
Heb net een puike nieuwe baan (vandaag 2e dag gewerkt), des te leuker is het om vacatures voor de grap te lezen met een neut erbij
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:04:19 #8
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_31716546
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:11 schreef zoalshetis het volgende:
..die moppen zijn niet zomaar ontstaan, anders hadden we wel de duitsers dom genoemd.
Dit kan zo op een tegeltje!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_31716579
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef eBay het volgende:
B en E rg L omp G eboren
quote:
Neen niks tegen onze belgen
pi_31716758
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 03:21 schreef eBay het volgende:
B en E rg L omp G eboren
Hij is leuk!

Oke, sommige zijn een beetje vreemd, maar het is geen verkeerd volk!
Ik moet ook zeggen dat ik het een heerlijk taaltje vind!
- To blerf or not to blerf.... Thats the question! -
  donderdag 27 oktober 2005 @ 08:27:06 #11
17729 SP
I hate my interests
pi_31716908
LIever het belgisch als dat lompe gekras wat vooral in noord en west nederland gebruikt wordt...
pi_31717065
Ow lol ... moet je als belg es langs nederlandse fora passeren ... weet je gelijk niet meer hoe je correct nederlands moet schrijven.
Als ik bekijk hoe het gros van de nederlanders hun eigen taal nog kan schrijven

en dan maar kakken op een ander
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_31717131
- oefening en training : een brandoefening is dus hetzelfde als een brandweermantraining ?

- dagwerk : betekent dat je niet in een ploegenstelsel werkt

- loonbarema : als je het toch niet begrijpt wil je vast wel het laagste barema krijgen

- extra-legaal wil gewoon zeggen bovenop het legale

goh moeilijk hé zeg ... en dan de ander dom noemen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:13:49 #14
123780 Davoice
Don't innovate. Imitate!
pi_31717394
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:27 schreef SP het volgende:
LIever het belgisch als dat lompe gekras wat vooral in noord en west nederland gebruikt wordt...
One man can make a difference, Davoice makes the difference
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:35:35 #15
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_31717712
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:45 schreef UncleScorp het volgende:
Ow lol ... moet je als belg es langs nederlandse fora passeren ... weet je gelijk niet meer hoe je correct nederlands moet schrijven.
Als ik bekijk hoe het gros van de nederlanders hun eigen taal nog kan schrijven

en dan maar kakken op een ander
Eigenlijk vind ik dat je hier alleen maar over mag zeuren als je zelf wel foutloos kan schrijven.....
In de OP van BBQ-kip zie ik niks fout staan.... In jouw post daarintegen... Zelfs ik, als spellings/grammatica-ramp bekend staand, zie hier toch enkele fouten in staan
pi_31717930
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je hier alleen maar over mag zeuren als je zelf wel foutloos kan schrijven.....
In de OP van BBQ-kip zie ik niks fout staan.... In jouw post daarintegen... Zelfs ik, als spellings/grammatica-ramp bekend staand, zie hier toch enkele fouten in staan
tja ik ben dan ook maar domme belg hé ...

Maar ik lach me meer dan eens kreupel als ik die fiere NL'ers hun taal zie beheersen, of ligt dat gewoon aan de gemiddelde leeftijd van de posters hier ?
pi_31717954
Als je als Hollander gaat solliciteren in Belgie, wat geen Nederland is, snap ik niet dat je gaat zeiken over hun taal. Denk je dat je er wilt werken dan als je dit al zo vreemd vindt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:59:45 #18
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_31718082
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Als je als Hollander gaat solliciteren in Belgie, wat geen Nederland is, snap ik niet dat je gaat zeiken over hun taal. Denk je dat je er wilt werken dan als je dit al zo vreemd vindt?
Als er ook niet-functionele loopbanen zijn dan wil ik het wel doen hoor
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:21:16 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31718467
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:51 schreef UncleScorp het volgende:
- oefening en training : een brandoefening is dus hetzelfde als een brandweermantraining ?
In de ergotherapie en in de gezondheidszorg in het algemeen is oefenen en trainen hetzelfde...
Ik zie het verband niet zo met het werk van brandweermannen
quote:
- dagwerk : betekent dat je niet in een ploegenstelsel werkt
Ergotherapeuten hebben nog nooit in ploegendienst gewerkt, in welke setting dan ook, in welk land dan ook, dus ik zie niet in waarom dat in deze vacature erbij vermeld zou moeten worden.
quote:
- loonbarema : als je het toch niet begrijpt wil je vast wel het laagste barema krijgen
geweldige humor!
quote:
- extra-legaal wil gewoon zeggen bovenop het legale
Ik blijf het wat "apart" vinden, maar goed.
quote:
goh moeilijk hé zeg ... en dan de ander dom noemen
Ik zei niet dom, ik zei stom, niet dat dat betekent dat ze niet dom zijn, whehehe
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:28:59 #20
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31718610
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Hollander moet natuurlijk Nederlander zijn
Ik was voor de gein vacatures aan het kijken (even in google zitten zoeken) en kwam bij Belgische vacatures terecht en dacht, goh, ik kijk ze eens in.
Ik heb echt geen behoefte om in België te gaan werken als ergotherapeut hoor, die verhalen die ik van studiegenootjes weleens heb gehoord
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:34:02 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31718710
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

tja ik ben dan ook maar domme belg hé ...

Maar ik lach me meer dan eens kreupel als ik die fiere NL'ers hun taal zie beheersen, of ligt dat gewoon aan de gemiddelde leeftijd van de posters hier ?
Er is natuurlijk een vrij hoog percentage van hersenloze Nederlanders aanwezig op Fok, die het erg moeilijk vinden om netjes ABN te posten.
Deels doordat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal niet heel erg ontwikkeld is (weet je wat, we stemmen op Wouter Bos, want hij heeft zo'n lekker kontje en ik kan lekker met hem MSN-en) en deels doordat de leeftijd van de gemiddelder Fokker gewoon laag is en met de huidige trend van BrEEzEr-taal... tsja...
En bij deze geef ik dus ook even aan dat ik me niet tot deze groep mensen aangetrokken voel en ook niet het idee heb dat ik bij deze groep hoor
pi_31719116
Je bent en blijft NL'er

Ach toe, nog veel plezier met Belg-bashen

Gelukkig mag dat nog wel op Fok terwijl je een ban krijgt als je iets verkeerd zegt over de knuffel-allochtoontjes.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:58:00 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31719210
Ik snap echt niet waarom je nou zo overgevoelig reageert hoor.

Of zit er misschien toch een kern van waarheid in mijn verhaal?
pi_31719293
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap echt niet waarom je nou zo overgevoelig reageert hoor.

Of zit er misschien toch een kern van waarheid in mijn verhaal?
Tuurlijk, er zit net zoveel waarheid in als in :
quote:
Er is natuurlijk een vrij hoog percentage van hersenloze Nederlanders aanwezig op Fok, die het erg moeilijk vinden om netjes ABN te posten.
Deels doordat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal niet heel erg ontwikkeld is (weet je wat, we stemmen op Wouter Bos, want hij heeft zo'n lekker kontje en ik kan lekker met hem MSN-en) en deels doordat de leeftijd van de gemiddelder Fokker gewoon laag is en met de huidige trend van BrEEzEr-taal... tsja...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:20:40 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31719776
oompje sorp is de enige slimme belg die ik ken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')