uhm ik luister niet zo maar naar elke soort gitaar spel. het meeste luister ik nog steeds naar power en speed metal/hard rock en van tijd tot tijd ook satanic black/death metalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Nog eentje voor Enyalius eigenlijk, nu ik weet da ge naar gitaarmuziek luistert
Dit was 't laatste dat ik ooit getaped hebt, op het "hoogtepunt" van mijn gitaarspelen (kuch kuch), ondertussen al 'n paar jaar geleden![]()
http://users.telenet.be/UncleScorp/SurfingWithTheWaves.mp3
Play loud ffs![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik haat het dat ik soms mijn eigen posts niet durf na te lezen gedaan in drukke buienDan schaam ik me, zoals gisteren. Ik weet niet hoe dat komt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef Mirage het volgende:
Toch maar niet geshopt, ben maar 1 winkeltje binnengelopen om even te snuffelen en toen lekker naar huis gegaan
Ik heb truitje gekocht voor de kleine in wording... héééél schattigBeige dun gebreid met een mutje
![]()
Komt ook door vakere afkraak zaken die je nog steeds wel eens ziet hier. Niet dat ik zo'n zacht-gekookt eitje ben maar af en toe schrik ik nog wel eens hoe mensen kunnen reageren op een visie die anders is dan die van hen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ben jij gek, je hoeft je nergens voor te schamen hoor
Als het mijzelf betreft heb ik geen gat in mijn hand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]![]()
Dus je hebt geen gat in de hand zo te zien
Ik weet meestal voordat ik ga winkelen wat ik hebben wil.quote:Als ik in de stad ben dan moet ik al zorgen dat ik de pinpas thuis laat anders maak ik alles op.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ben jij gek, je hoeft je nergens voor te schamen hoor
Dat moet ik nog lerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als het mijzelf betreft heb ik geen gat in mijn hand.
De wekelijkse boodschappen weet ik voor een heel net bedrag te halen.
Echt veel trutspullen koop ik niet.
Ik heb geen ladingen make-up of geurtjes staan... geen kasten vol kleding die ik niet draag.
Denk dat het ook echt iets voor moeders is om het kind helemaal in de watten te leggenquote:Maar als het de kindjes betreft.... dan wordt het anders.
feit blijft wel dat ik mijzelf meestal binnen redelijke grenzen (volgens mij iig) terug roep.
Het jasje dat ik ontzettend leuk vind heb ik niet gekocht.
Hij is echt super, en af en toe moet zoiets "geks" ook kunnen...
maar het is een jasje maat 56 (dwz lapje stof van ongeveer 20 bij 20 cm) die 89,- euro kost.
Gewoon idioot dus eigenlijk.
Maar in dit soort gevallen sta ik wel te zwijmelen, maar koop ik meestal niet.
(heel soms en in overleg met mijn wederhelft wel)
Je bent je dus goed bewust van je inkomsten en uitgaven patroon, heel goed!!!!! En zo kun je misschien ook wat weg leggen voor later. Ik probeer dat sinds enige tijd nu, wegleggen, 4000 euro sparen per jaar als het ff kan ( inclusief vakantie-geld) maar dat is hard aanpoten.quote:Ik weet meestal voordat ik ga winkelen wat ik hebben wil.
Vooraf bedenk ik mij of ik dat geld deze maand kan missen en tot hoever het redelijk is om te gaan.
(jasje van 89 euro vind ik nu niet redelijk b.v. Ik ga deze week de kinderwagen ook al ophalen)
Aan die "begroting" hou ik mij danook als ik in de stad ben.
Andere keren spreek ik met mijzelf een bedrag af voor als ik wat leuks tegenkom of wel lekker shoppen/snuffelen en daar blijf ik dan ook binnen.
Wie houdt niet van geld uitgevenquote:Ik hou van geld uitgeven, maar bepaal vooraf altijd hoeveel max.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Als je altijd eerlijk tegen jezelf probeert te zijn zeg/post je nooit dingen waar je op dat moment niet achter stond. En niemand heeft het recht om jouw gedachten goed/af te keuren. (tenzij ze actief invloed hebben op een ander natuurlijk).
Jij bent jij en iemand anders is iemand anders.
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het óf saai zijn of iedereen zou elkaar tot in het extreme in de haren vliegen. (want zeg nou eerlijk.. ikzelf heb de indruk dat het overgrote deel van de mensheid niet met zichzelf om kan gaan... wat moet dat worden als zichzelf opeens gelijk staat aan iedereen ? )
ah ja, afkraken, er zijn nou eenmaal hopen mensen die dat graag doen, maar die vind ik over het algemeen een beetje zielig...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt ook door vakere afkraak zaken die je nog steeds wel eens ziet hier. Niet dat ik zo'n zacht-gekookt eitje ben maar af en toe schrik ik nog wel eens hoe mensen kunnen reageren op een visie die anders is dan die van hen.
Maar meestal gaat dat gevoel weer weg en ga ik gewoon verder op mijn eigen manier. Tis ook de enige manier die ik kan gaan, mijn eigen manier dusIk kan niet anders schrijven omdat ik zo geworden ben door de jaren heen. Ik heb ze misschien af en toe niet allemaal op een rijtje schijnbaar maar toch denk ik dat ik af en toe voor mezelf de plank wel raak sla.
helemaal mee eens. En in mijn ogen zijn degenen die anderen volledig kunnen accepteren zoals ze zijn een stuk wijzer/verder dan degenen die overal een waarde oordeel aan te menen moeten vastplakken, slechts gebaseerd op hun eigen beperkte blik..oeps, doe ik het nou ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Als je altijd eerlijk tegen jezelf probeert te zijn zeg/post je nooit dingen waar je op dat moment niet achter stond. En niemand heeft het recht om jouw gedachten goed/af te keuren. (tenzij ze actief invloed hebben op een ander natuurlijk).
Jij bent jij en iemand anders is iemand anders.
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het óf saai zijn of iedereen zou elkaar tot in het extreme in de haren vliegen. (want zeg nou eerlijk.. ikzelf heb de indruk dat het overgrote deel van de mensheid niet met zichzelf om kan gaan... wat moet dat worden als zichzelf opeens gelijk staat aan iedereen ? )
Da's dan toch alleen maar goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind dat er op fok altijd word afgekraakt behalve hier in trueth
het is alleen jammer..... zoveel eikeltjes met zoveel testostron die zeiken om het zeikenquote:
Ik heb een kast vol kleren die ik daadwerkelijk draag. Als ik iets lang niet draag dan gaat het weg. Is altijd wel iemand die het dan wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:
Het jasje dat ik ontzettend leuk vind heb ik niet gekocht.
Hij is echt super, en af en toe moet zoiets "geks" ook kunnen...
maar het is een jasje maat 56 (dwz lapje stof van ongeveer 20 bij 20 cm) die 89,- euro kost.
Gewoon idioot dus eigenlijk.
Dacht onmiddelijk aan deze:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef RSH11 het volgende:
Hij wil dat het zwarte ras eindelijk eens korte metten maakt met die vervelende blanken! Boeten zullen we!
Maar check dat forum ff. M'n goede vriend Ronnie had email contact me 'm. Humor!
tja ik ben nu eenmaal eerlijk. ik kan enorm moeilijk liegen. lig ik met een vrouw in bed en was de bedoeling om me ziek te melden voor werk. zelfs een leugentje voor dat was onmogelijk voor mij. ging erg onbenullig, maar gelukkig vroeg de gozer toen niet door en zij okquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
89 euro een hele garderobe? dat lukt mij niet. een broek die ik leuk vind uit zien kost me toch al 50-70 euro. :S alleen met sommige, opdrukloze tshirts van WE kom ik goedkoop uit. en me sokken + boxers natuurlijk. maar zelfs voor een tshirt/longsleeve ben ik al 15-25euro per stuk kwijt. een trui 30-40 euro.
gelukkig koop ik geen kleren in bulk maar 2 kleding stukken in de maand ofzo. alhoewel begin dit jaar het anders lag. was 30kg kwijt dus niks paste me meer. was allemaal te groot. ben 1 dag met me zus wezen stappen en was toen 1400 euro kwijt aan kleren. 150 daarvan was aan muziek cd's
Ik las em nu pasquote:
Ken het, ja. EW had ze ook. Gaan ook erg lang mee en zijn het geld best wel waard. En in de uitverkoop kan het best meevallen. Heb wel eens een paar voor 50 euro voor hem gekocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef Enyalius het volgende:
laten we het maar niet over de prijs van mijn schoenen hebben van het merk DC bij Brittain
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
muppet film
kijk een paar pagina's trug in dit topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef RSH11 het volgende:
Eny, heb je Doom al gezien? Waar blijven m'n 5000 woorden (minimaal...)?
* aai over bol geeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:
mijn kindjes zijn weg...allebei uit logeren..
ik had echt op een weekendje rust en slapen gerekend, maar ik mis ze nu al !!
Een kwartiertje terug kwam de halloweenoptocht langs.
De kindjes zouden het geweldig gevonden hebben, al die lampjes,maskers, gezelligheid.. het muziek gezelschap voorop.... en die grote verzameling kinderen in het donker.
nu mis ik de mijne dubbel...![]()
* Mirage] gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank. [/me]
[me=Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
quote:op verzoek van RSH11 even een klein reviewtje van de film Doom die ik zojuist gezien heb.
als je het vergelijkt met de game dan vindt je alleen de laatste 20minuten boeiend.
op een station op een andere planeet wordt er forensisch geologische opgravingen gedaan. in een ander deel van het labaratorium wordt er ook onderzoek gedaan naar nieuwe wapens en troep. er gaat dus iets mis en de mariniers worden opgetrommeld en via de Arc, een aparte transportatie methode, arriveren ze op het station. lekkere manier van reizen. de macho mariniers moeten er van kotsen hehe.
veel geloop door nauwe donkere gangen dus je ziet bijna niks. hier en daar worden wat mensen opgevreten anderen gaan dood en komen daarna weer tot leven als die enge beesten. ik heb enorm zitten lachen om de film. 1 marinier ging dood en even later kwam ie weer tot leven. hij wilde zijn maten gaan aanvallen, maar er zat speciaal glas tussen hun in. dus die zombie beetje tegen het glas aanrennen tot zijn kop gespleten was en zelf neer viel.
het verhaal is bagger, maar het gaat er om dat via een opgraving dat er een 24e chromosoom is. die zorgt er voor dat mensen super sterk, intelligent etc worden. maar het is erg selectief wie het uitkiest om te infecteren. de eerste infectie werd gedaan als test op een crimineel en dat liep zoals je raad uit de hand. maar op andere mensen heeft het een erg gecontroleerde uitwerking.
op het eind krijgt 1 marinier het goedje met de 24e chromosoom toegediend. dan krijg je dus de laatste 20 minuten. 10 daarvan in first person view en erg snel met veel snelle actie en schoten. daarna nog een gevecht hand to hand. the end
vrij saai en erg voorspelbaar met komische momenten er in.
*blij is dat het kind voor de verandering een keer een weekend thuis is*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:
mijn kindjes zijn weg...allebei uit logeren..
ik had echt op een weekendje rust en slapen gerekend, maar ik mis ze nu al !!
Een kwartiertje terug kwam de halloweenoptocht langs.
De kindjes zouden het geweldig gevonden hebben, al die lampjes,maskers, gezelligheid.. het muziek gezelschap voorop.... en die grote verzameling kinderen in het donker.
nu mis ik de mijne dubbel...![]()
* Mirage] gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank. [/me]
[me=Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |