abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:05:42 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31753494
Ik snap er ook de ballen van
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_31753505
Hij wil dat het zwarte ras eindelijk eens korte metten maakt met die vervelende blanken! Boeten zullen we!
Maar check dat forum ff. M'n goede vriend Ronnie had email contact me 'm. Humor!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:09:39 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31753597
Ik zal straks eens kijken hoewel dat forum echt niet zo overzichtelijk is. Ik weet niet wie schrijft daar. Ik zie jahweh en ronnie en af en toe wat verschijnen.

Ahnee nu zie ik hoe het werkt.

Maar eerst ff douchen...ff fit worden.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:11:02 #254
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31753637
bah...mag nog minstens een half jaar tabletten vreten. me lever is tenminste weer helemaal hersteld, me darmflora is ziek, me immuunsysteem is er weer gedeeltelijk en me bloeddruk is ook weer perfect maar het zuurstof transport via me bloedlichaampjes is verbeterd maar nog steeds niet goed genoeg . ach er zit tenminste vooruitgang in. en al die info uit 4 bloeddruppels. zie je het ziekenhuis niet doen. dat is het verschil met iemand die wel weet wat ze doen.

me pa ook in de auto helemaal zitten uitleggen over zijn tatwa kaarten en hoe hij ze gebruikt. dat ie er een deur mee kan maken naar het astrale en daar met een gids ronddwaalt van tijd tot tijd. wel een omweg, maar ja het werkt voor hem.

over 15minuten weer naar me werk tot 6 uur. laatste paar uurtjes en dan weekend

[ Bericht 16% gewijzigd door Enyalius op 28-10-2005 14:16:35 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:18:00 #255
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31753819
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Nog eentje voor Enyalius eigenlijk, nu ik weet da ge naar gitaarmuziek luistert

Dit was 't laatste dat ik ooit getaped hebt, op het "hoogtepunt" van mijn gitaarspelen (kuch kuch), ondertussen al 'n paar jaar geleden

http://users.telenet.be/UncleScorp/SurfingWithTheWaves.mp3

Play loud ffs
uhm ik luister niet zo maar naar elke soort gitaar spel. het meeste luister ik nog steeds naar power en speed metal/hard rock en van tijd tot tijd ook satanic black/death metal

tja wat moet ik zeggen van je stukkie. irritante synthesizer hehe. op zich goed maar je zat met een reeks noten wel erg hoog dat het snerpent werd.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_31754073
wow eerlijke kritiek ... i luv it
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:10:05 #257
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31755411
ik haat saaie mensne
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:16:32 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31755605
Ik haat ook dingen. Dingen hier en daar. Ik haat het meest mensen die oordelen zonder grondige reden te hebben. Dus ik bedoel een oordeel vellen zonder goede achtergrond-informatie. Vooroordelen dus.

Verder haat ik de prijzen door de euro en ook de herfst en het vieze weer.

En ik haat het dat ik soms mijn eigen posts niet durf na te lezen gedaan in drukke buien Dan schaam ik me, zoals gisteren. Ik weet niet hoe dat komt.
pi_31756125
schamen ?

nie doen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:34:44 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31756201
Komt ook door de mogelijke reacties die je kunt krijgen op gedachtenspinsels Als ik standaard schrijf dan kijk ik wel sneller na wat ik geschreven heb dan wanneer ik "overdreven" schrijf.

Dus het is een combinatie. Maar goed, ik open het morgen wel dan is de spanning eraf. Dan ga ik nu verder met verder gaan Dus nieuwe inspiratie opdoen hoewel ik totaal geen nieuwe inspiratie heb.

Ik zat op een ander forum in het Engels en vroeg aan mensen. Hoe omschrijven jullie een ziel van een mens of dier. Hoe breng je een ziel in kaart of hoe beschrijf je een ziel in woorden. Een ziel komt bij mij zo ontastbaar over, ik heb voor veel zaken woorden maar bij een ziel weet ik het af en toe niet.

Hoe krijg je een ziel mee aan je lichaam en nog meer. Ooit volgens mij nog eens gevraagd. En hoe repareer je een beschadigde ziel en is het mogelijk dat een ziel beschadigd is en nog meer. Een beschadigde geest is wel mogelijk volgens mij, gaten in je aura ook. Maar hoe werkt dat allemaal precies.

Hoe kun je als mens zijnde jezelf helemaal helen van alles? Stel je hebt in het begin al beschadigingen aan je ziel. Of word je geboren met een hele ziel?

De eerste vraag is dan bij mij. Hoe ziet een ziel eruit. Of is een ziel niet zichtbaar? Kun je een ziel onmogelijk tot uitdrukking laten komen? Of is een ziel alles dat in je zit? Je gedachtes en wat je ziet? En ontwikkelt een ziel zich verder? En is een ziel onsterfelijk?

Ik zal eerst eens in het woordenboek moeten kijken om de definitie van "de ziel" te achterhalen misschien
pi_31756348
Toch maar niet geshopt, ben maar 1 winkeltje binnengelopen om even te snuffelen en toen lekker naar huis gegaan

Ik heb truitje gekocht voor de kleine in wording... héééél schattig Beige dun gebreid met een mutje
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:43:20 #262
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31756447
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
En ik haat het dat ik soms mijn eigen posts niet durf na te lezen gedaan in drukke buien Dan schaam ik me, zoals gisteren. Ik weet niet hoe dat komt.
ben jij gek, je hoeft je nergens voor te schamen hoor
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:47:19 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31756579
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:39 schreef Mirage het volgende:
Toch maar niet geshopt, ben maar 1 winkeltje binnengelopen om even te snuffelen en toen lekker naar huis gegaan

Ik heb truitje gekocht voor de kleine in wording... héééél schattig Beige dun gebreid met een mutje

Dus je hebt geen gat in de hand zo te zien

Als ik in de stad ben dan moet ik al zorgen dat ik de pinpas thuis laat anders maak ik alles op.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:48:56 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31756623
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Komt ook door vakere afkraak zaken die je nog steeds wel eens ziet hier. Niet dat ik zo'n zacht-gekookt eitje ben maar af en toe schrik ik nog wel eens hoe mensen kunnen reageren op een visie die anders is dan die van hen.

Maar meestal gaat dat gevoel weer weg en ga ik gewoon verder op mijn eigen manier. Tis ook de enige manier die ik kan gaan, mijn eigen manier dus Ik kan niet anders schrijven omdat ik zo geworden ben door de jaren heen. Ik heb ze misschien af en toe niet allemaal op een rijtje schijnbaar maar toch denk ik dat ik af en toe voor mezelf de plank wel raak sla.

Ik heb ze wel op een rijtje maar soms moet ik ze op een rijtje zetten. Af en toe loopt het rijtje fout hier en dan moet ik orde scheppen in mijn hoofd en wereld-visie. Ik gooi vaker alles onbewust door elkaar heen.

Ik zit ook niet meer in R&P omdat ik daar niet meer thuis hoor. Sowieso omdat die mensen bezig zijn met problemen, en ik met probleem-oplossing. In R&P zat ik vroeger continu. Maar dat schoot nooit zo op. In R&P zijn ze ook bezig met probleem-oplossing maar ik vind deze topic fijner en hier wordt vaker dieper nagedacht over zaken. Ook sommige andere topics in thruth natuurlijk. Niet alleen het ouwehoer gedoe.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:53:31 #265
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31756790
Maar goed, het leven is mooi vandaag. Voel me rustig en peacefull en heb geen last van spanningen.

Alleen wil ik meer mysteries weten van het leven

Ik wil gewoon meer zien van wonderen die gebeuren en nog meer. Spontane duisternis die afgewisselt wordt door licht. Dat de natuur eens zich compleet overhoop gooit. Dat de winter niet komt en dat de lente blijft. Dat je met de kerst in je t-shirt kunt lopen en nooit meer de verwarming hoeft aan te zetten en nog meer.

Zou veel schelen in de stook-kosten

Dat wil ik zien dus

Hoewel dat mijn ideale wereld is, anderen houden van de koude winter en de duistere herfst. Ik vind dit weer van vandaag super ideaal. Ik bloei helemaal op zo

Soms denk ik wel eens dat ik door het hopen op eeuwige lente ook eeuwige lente kan krijgen, maar dat is wishfull thinking Af en toe ben ik echt bezig van, kom op, kom op. Lente blijf. Lente blijf. Zoals ik vroeger als kind zijnde salto's maakte bij sneeuw. Maar dat is hopen, alleen hopen, maar hoop doet leven
pi_31756955
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dus je hebt geen gat in de hand zo te zien
Als het mijzelf betreft heb ik geen gat in mijn hand.
De wekelijkse boodschappen weet ik voor een heel net bedrag te halen.
Echt veel trutspullen koop ik niet.
Ik heb geen ladingen make-up of geurtjes staan... geen kasten vol kleding die ik niet draag.

Maar als het de kindjes betreft.... dan wordt het anders.
feit blijft wel dat ik mijzelf meestal binnen redelijke grenzen (volgens mij iig) terug roep.

Het jasje dat ik ontzettend leuk vind heb ik niet gekocht.
Hij is echt super, en af en toe moet zoiets "geks" ook kunnen...
maar het is een jasje maat 56 (dwz lapje stof van ongeveer 20 bij 20 cm) die 89,- euro kost.
Gewoon idioot dus eigenlijk.
Maar in dit soort gevallen sta ik wel te zwijmelen, maar koop ik meestal niet.
(heel soms en in overleg met mijn wederhelft wel)
quote:
Als ik in de stad ben dan moet ik al zorgen dat ik de pinpas thuis laat anders maak ik alles op.
Ik weet meestal voordat ik ga winkelen wat ik hebben wil.
Vooraf bedenk ik mij of ik dat geld deze maand kan missen en tot hoever het redelijk is om te gaan.
(jasje van 89 euro vind ik nu niet redelijk b.v. Ik ga deze week de kinderwagen ook al ophalen)
Aan die "begroting" hou ik mij danook als ik in de stad ben.

Andere keren spreek ik met mijzelf een bedrag af voor als ik wat leuks tegenkom of wel lekker shoppen/snuffelen en daar blijf ik dan ook binnen.

Ik hou van geld uitgeven, maar bepaal vooraf altijd hoeveel max.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31757091
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Als je altijd eerlijk tegen jezelf probeert te zijn zeg/post je nooit dingen waar je op dat moment niet achter stond. En niemand heeft het recht om jouw gedachten goed/af te keuren. (tenzij ze actief invloed hebben op een ander natuurlijk ).

Jij bent jij en iemand anders is iemand anders.
Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het óf saai zijn of iedereen zou elkaar tot in het extreme in de haren vliegen. (want zeg nou eerlijk.. ikzelf heb de indruk dat het overgrote deel van de mensheid niet met zichzelf om kan gaan... wat moet dat worden als zichzelf opeens gelijk staat aan iedereen ? )
Sir Winston Churchill
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:06:47 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31757234
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Als het mijzelf betreft heb ik geen gat in mijn hand.
De wekelijkse boodschappen weet ik voor een heel net bedrag te halen.
Echt veel trutspullen koop ik niet.
Ik heb geen ladingen make-up of geurtjes staan... geen kasten vol kleding die ik niet draag.
Dat moet ik nog leren Ik leer het nog wel. Vroeger tijdens het stappen gooide ik het geld ook al over de balk. Terwijl anderen uitkwamen met een paar euro. Ook met kleding kocht ik t-shirts van 60 euro. Belachelijk veel voor een lap stof. En het was alleen het merk. Nog steeds hou ik van mooie t-shirts en broeken maar kijk ik wel naar de prijs meer een beetje.

Dvd's kopen zomaar, en dan gaat mijn broer ze ruilen voor mij Omdat de dvd de moeite van het kopen niet waard is.

Online kopen bij bol.com, terwijl bol.com veels te duur is. Ik kocht een dvd van dido van 24 euro. Bij v&D lag die dvd voor 12 euro. Dus ik moet beter selecteren welke winkels ook.

12 euro komt soms ook wel eens over als niet veel zijnde, ondertussen stapelt zulke bedragen zich op. Het zijn dan ook weer de kleine zaken die het hem doen. 12 euro keer 10 is 120 euro en nog een keer 10 is 1200 euro.
quote:
Maar als het de kindjes betreft.... dan wordt het anders.
feit blijft wel dat ik mijzelf meestal binnen redelijke grenzen (volgens mij iig) terug roep.

maar het is een jasje maat 56 (dwz lapje stof van ongeveer 20 bij 20 cm) die 89,- euro kost.
Maar in dit soort gevallen sta ik wel te zwijmelen, maar koop ik meestal niet.
(heel soms en in overleg met mijn wederhelft wel)
Denk dat het ook echt iets voor moeders is om het kind helemaal in de watten te leggen

En af en toe iets geks kopen is sowieso nodig, geld mag ook wel eens rollen vind ik. En je stimuleert de economie ermee. Impuls-aankopen zijn belangrijk om de economie draaiende te houden Om het maar op de economie te gooien
quote:
Ik weet meestal voordat ik ga winkelen wat ik hebben wil.
Vooraf bedenk ik mij of ik dat geld deze maand kan missen en tot hoever het redelijk is om te gaan.
(jasje van 89 euro vind ik nu niet redelijk b.v. Ik ga deze week de kinderwagen ook al ophalen)
Aan die "begroting" hou ik mij danook als ik in de stad ben.

Andere keren spreek ik met mijzelf een bedrag af voor als ik wat leuks tegenkom of wel lekker shoppen/snuffelen en daar blijf ik dan ook binnen.
Je bent je dus goed bewust van je inkomsten en uitgaven patroon, heel goed!!!!! En zo kun je misschien ook wat weg leggen voor later. Ik probeer dat sinds enige tijd nu, wegleggen, 4000 euro sparen per jaar als het ff kan ( inclusief vakantie-geld) maar dat is hard aanpoten.
quote:
Ik hou van geld uitgeven, maar bepaal vooraf altijd hoeveel max.

Wie houdt niet van geld uitgeven Ik ook Alleen moet je niet in financiele problemen komen maar dat probleem heb jij dus gelukkig niet.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:13:01 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31757389
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:

[..]

Vind ik ook.
Als je altijd eerlijk tegen jezelf probeert te zijn zeg/post je nooit dingen waar je op dat moment niet achter stond. En niemand heeft het recht om jouw gedachten goed/af te keuren. (tenzij ze actief invloed hebben op een ander natuurlijk ).

Als iedereen hetzelfde zou zijn zou het óf saai zijn of iedereen zou elkaar tot in het extreme in de haren vliegen. (want zeg nou eerlijk.. ikzelf heb de indruk dat het overgrote deel van de mensheid niet met zichzelf om kan gaan... wat moet dat worden als zichzelf opeens gelijk staat aan iedereen ? )

Inderdaad. Ik sta altijd wel achter mezelf, behalve als ik agressief post doordat ik frustreerd ben. Dan ben ik mezelf niet.

Ben ik depressief dan gebeurt dat vanzelf wel, maar in depressie ben ik mezelf ook niet in principe. Ik ben van nature niet depressief. Ben ik heel positief dan ben ik meer mezelf, als ik dus echt denk dat alles mogelijk is. Dan geloof ik ook 100 procent zeker waar ik in geloof en wat ik zeg of schrijf. Maar dat hoef dan niet op waarheid gebaseerd te zijn. Het is dan mijn eigen waarheid. Zoals iedereen een bepaalde kijk heeft op het leven.

Dus in principe heb je wel gelijk, en het is denk ik ook belangrijk om jezelf niet weg te cijferen of mee te lopen met de massa. Dan ben je niet eerlijk tegen jezelf als je rekening blijft houden met wat anderen van je denken. En ze denken altijd wel wat van je, en wie is ze? Ze is de mensen die hun mening al klaar hebben van te voren. Niet de hele bevolking maar een deel daarvan, en dan is het hier niet zo dat ik kijk naar het deel dat zich zo gedraagt.

En nu weet ik ff niet meer wat ik moet schrijven Heb dorst gekregen van het schrijven zoals Bastard gisteren. Alleen is het bier op en moet er gehaald worden.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:29:05 #270
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31757871
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Komt ook door vakere afkraak zaken die je nog steeds wel eens ziet hier. Niet dat ik zo'n zacht-gekookt eitje ben maar af en toe schrik ik nog wel eens hoe mensen kunnen reageren op een visie die anders is dan die van hen.

Maar meestal gaat dat gevoel weer weg en ga ik gewoon verder op mijn eigen manier. Tis ook de enige manier die ik kan gaan, mijn eigen manier dus Ik kan niet anders schrijven omdat ik zo geworden ben door de jaren heen. Ik heb ze misschien af en toe niet allemaal op een rijtje schijnbaar maar toch denk ik dat ik af en toe voor mezelf de plank wel raak sla.
ah ja, afkraken, er zijn nou eenmaal hopen mensen die dat graag doen, maar die vind ik over het algemeen een beetje zielig...

niet in staat om begrip voor een ander op te brengen, of het blijkbaar nodig hebben om een ander af te zijken zodat ze zich zelf iets beter over zichzelf voelen..daar heb ik dus geen boodschap aan.
Maar er worden hier gelukkig ook genoeg vriendelijke comments gepost, daar richt ik me dan liever op
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:29:47 #271
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31757891
ik vind dat er op fok altijd word afgekraakt behalve hier in trueth
stay frosty
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:33:21 #272
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31757993
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:02 schreef Mirage het volgende:

[..]

Vind ik ook.

helemaal mee eens. En in mijn ogen zijn degenen die anderen volledig kunnen accepteren zoals ze zijn een stuk wijzer/verder dan degenen die overal een waarde oordeel aan te menen moeten vastplakken, slechts gebaseerd op hun eigen beperkte blik..oeps, doe ik het nou ook?
pi_31758455
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind dat er op fok altijd word afgekraakt behalve hier in trueth
Da's dan toch alleen maar goed?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:54:29 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31758593
De balans Niet iedereen is hetzelfde dus de mensen die afkraken moet je misschien ook in hun waarde laten? Dan heb je pas echt geen waarde-oordeel van iemand? Ik vind oordelen gewoon irritant, ook als ik het zelf doe vind ik dat vervelend

Soms op straat probeer ik zo neutraal mogelijk te kijken en af en toe merk ik dat ik vanzelf een of ander oordeel ga vormen, alleen al bij hoe mensen eruit zien. Niet dat ik dan gelijk hele conclusies ga trekken maar ik zet het gezicht op een bepaalde plek neer van iemand, of hoe iemand loopt. Of hoe iemand achter het stuur zit en ga zo door. Maar dat gaat vanzelf als je veel mensen tegen komt op straat, dan ga ik dat misschien uit verveling doen ofzo.

Alsof dat erin gebakken zit hier. Terwijl ik toch echt mijn best doe om zo neutraal mogelijk te zijn. Neutraal bedoel ik mee, totaal onafhankelijk zijn in mijn eigen oordeel-vorming en hoe anderen tegen me kijken dat ik daar ook schijt aan heb.

Over mijn eigen posts nog ff. Ik vind het raar om eigen posts terug te lezen Ik twijfel ook wel eens of ik niet beter heel anders kan posten maar dat lukt niet. Ik weet niet. Ik vind het maar raar Die posts die ik van me terug lees zijn vreemd op een bepaalde manier Ook omdat ik in het echt heel anders ben. Maar in het echt ben ik stiller en praat ik minder en schrijf ik ook niet om te communiceren. En in het echt kom je hele andere gesprekken tegen ook.

Het echt, vroeger was er alleen maar het echt. Toen sprak je niet over het echte leven want toen was er niets anders dan het echte leven

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-10-2005 16:59:38 ]
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:57:21 #275
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31758679
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:49 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Da's dan toch alleen maar goed?
het is alleen jammer..... zoveel eikeltjes met zoveel testostron die zeiken om het zeiken
stay frosty
pi_31759407
ach ja... je bepaalt zelf hoeveel je je d'r druk om maakt
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:27:34 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31759467
Inderdaad. En op die gedachte drink ik een biertje zometeen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:39:07 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31759724
Ik was ff in user-foto's aan het kijken en toch vreemd dat je die mensen nooit hier in dit topic ziet hier of elders in thruth. De gebruikers verspreiden zich overal als het ware. De een zit continu daar en de ander daar.

Biertje is gepakt en zo ga ik weer een rustige vrijdag beleven

Ben ook niet in de feeststemming om hard te stappen.
pi_31759863
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Mirage het volgende:

Ik heb een kast vol kleren die ik daadwerkelijk draag. Als ik iets lang niet draag dan gaat het weg. Is altijd wel iemand die het dan wil.

Maar voor 89,- euro koop ik voor EW een hele garderobe.
Vandaag ook voor heeel erg veel minder zijn winterkleding gespekt. Was ook wel erg noodzakelijk. Stond vorige week voor zijn kast en er bleef niet veel over. Vandaag dus 2 truien, een vest/jas/colbert-achtig iets en een paar pantoffeltjes (maatje 42) Samen voor 45 euro. Dat is gewoon de sport
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31759940
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef RSH11 het volgende:
Hij wil dat het zwarte ras eindelijk eens korte metten maakt met die vervelende blanken! Boeten zullen we!
Maar check dat forum ff. M'n goede vriend Ronnie had email contact me 'm. Humor!
Dacht onmiddelijk aan deze:
Haat speach van de Nation Of Islam "destroy the white man"
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:20:15 #281
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31760597
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:26 schreef UncleScorp het volgende:
wow eerlijke kritiek ... i luv it
tja ik ben nu eenmaal eerlijk. ik kan enorm moeilijk liegen. lig ik met een vrouw in bed en was de bedoeling om me ziek te melden voor werk. zelfs een leugentje voor dat was onmogelijk voor mij. ging erg onbenullig, maar gelukkig vroeg de gozer toen niet door en zij ok wit leugentjes lukken me zelfs nauwelijks.

ik zal je dit zeggen. iemand die van tijd tot tijd liegt heeft een beter leven dan ik. eerlijkheid brengt je vaker in de problemen dan dat het je er uit haalt.

en kritiek leveren doe ik wel vaker. en vanwege mijn eerlijkheid wordt ik wel vaker gevraagd om me mening aangezien iedereen weet dat ik geen ja-knikker ben
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:23:19 #282
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31760672
89 euro een hele garderobe? dat lukt mij niet. een broek die ik leuk vind uit zien kost me toch al 50-70 euro. :S alleen met sommige, opdrukloze tshirts van WE kom ik goedkoop uit. en me sokken + boxers natuurlijk. maar zelfs voor een tshirt/longsleeve ben ik al 15-25euro per stuk kwijt. een trui 30-40 euro.

gelukkig koop ik geen kleren in bulk maar 2 kleding stukken in de maand ofzo. alhoewel begin dit jaar het anders lag. was 30kg kwijt dus niks paste me meer. was allemaal te groot. ben 1 dag met me zus wezen stappen en was toen 1400 euro kwijt aan kleren. 150 daarvan was aan muziek cd's
pi_31760844
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Enyalius het volgende:
89 euro een hele garderobe? dat lukt mij niet. een broek die ik leuk vind uit zien kost me toch al 50-70 euro. :S alleen met sommige, opdrukloze tshirts van WE kom ik goedkoop uit. en me sokken + boxers natuurlijk. maar zelfs voor een tshirt/longsleeve ben ik al 15-25euro per stuk kwijt. een trui 30-40 euro.

gelukkig koop ik geen kleren in bulk maar 2 kleding stukken in de maand ofzo. alhoewel begin dit jaar het anders lag. was 30kg kwijt dus niks paste me meer. was allemaal te groot. ben 1 dag met me zus wezen stappen en was toen 1400 euro kwijt aan kleren. 150 daarvan was aan muziek cd's
*krijgt haast een rolberoerte*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31760905
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 12:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

doktertje spelen ??
Ik las em nu pas Pervert.... alhoewel... je bent er wel jong genoeg voor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:32:45 #285
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31760919
laten we het maar niet over de prijs van mijn schoenen hebben van het merk DC bij Brittain
pi_31760981
gister zou mn vader 66 geworden zijn als ie niet vorig jaar overleden zou zijn. ter ere van dit "feestje" waren mijn zus en tante bij mij. Met zn alle nar t graf geweest, heerlijk om te zien he de monsters t graf netjes maakte en op hun manier even een praatje maakte. Niet dat ze daar t graf voor nodig hebben, maar t is wel iets tastbaars voor ze. Daarna nog even naar de stad geraced waar k voor alle drie een setje kleren uit mocht zoeken. Voor t minimannetje een spijkerbroekje met longsleave met monster met 1 oog, voor t andere mannetje een zwarte broek meet een sleave van motörhead en voor de jonge dame een spijkerbroek met roze jasje.... 114 euro.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_31760984
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef Enyalius het volgende:
laten we het maar niet over de prijs van mijn schoenen hebben van het merk DC bij Brittain
Ken het, ja. EW had ze ook. Gaan ook erg lang mee en zijn het geld best wel waard. En in de uitverkoop kan het best meevallen. Heb wel eens een paar voor 50 euro voor hem gekocht.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31761360
Moest van EW zeggen dat ie al een ouwehoer#28 heeft gemaakt omdat deze bijna vol is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:50:27 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31761385
Ik ga bank hangen

Ben kapot

Kijken naar voetbal enzo en daarna film.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:58:08 #290
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31761600
Welke film?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:16:31 #291
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31762105
ik heb nog de nieuwe muppet film en Final Cut om te kijken. denk dat ik dat straks ga doen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:18:37 #292
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31762178
Final kut , i love that movie
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_31762194
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef Enyalius het volgende:
muppet film
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:24:59 #294
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31762344
Pff, ben even mijn laptop aan het herinstalleren. Ik was even vergeten hoe sloom een Pentium II is met het installeren van windows

geduld is een schone zaak zal ik maar denken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31762926
Eny, heb je Doom al gezien? Waar blijven m'n 5000 woorden (minimaal...)?
pi_31763150
mijn kindjes zijn weg...allebei uit logeren..
ik had echt op een weekendje rust en slapen gerekend, maar ik mis ze nu al !!

Een kwartiertje terug kwam de halloweenoptocht langs.
De kindjes zouden het geweldig gevonden hebben, al die lampjes,maskers, gezelligheid.. het muziek gezelschap voorop.... en die grote verzameling kinderen in het donker.

nu mis ik de mijne dubbel...

* Mirage gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank.

* Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
Sir Winston Churchill
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:05:28 #297
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31763287
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:48 schreef RSH11 het volgende:
Eny, heb je Doom al gezien? Waar blijven m'n 5000 woorden (minimaal...)?
kijk een paar pagina's trug in dit topic zou ik zeggen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:17:48 #298
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31763609
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:

De kindjes zouden het geweldig gevonden hebben, al die lampjes,maskers, gezelligheid.. het muziek gezelschap voorop.... en die grote verzameling kinderen in het donker.

* Mirage] gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank. [/me]

[me=Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
* aai over bol geeft
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31763930
quote:
op verzoek van RSH11 even een klein reviewtje van de film Doom die ik zojuist gezien heb.

als je het vergelijkt met de game dan vindt je alleen de laatste 20minuten boeiend.

op een station op een andere planeet wordt er forensisch geologische opgravingen gedaan. in een ander deel van het labaratorium wordt er ook onderzoek gedaan naar nieuwe wapens en troep. er gaat dus iets mis en de mariniers worden opgetrommeld en via de Arc, een aparte transportatie methode, arriveren ze op het station. lekkere manier van reizen. de macho mariniers moeten er van kotsen hehe.

veel geloop door nauwe donkere gangen dus je ziet bijna niks. hier en daar worden wat mensen opgevreten anderen gaan dood en komen daarna weer tot leven als die enge beesten. ik heb enorm zitten lachen om de film. 1 marinier ging dood en even later kwam ie weer tot leven. hij wilde zijn maten gaan aanvallen, maar er zat speciaal glas tussen hun in. dus die zombie beetje tegen het glas aanrennen tot zijn kop gespleten was en zelf neer viel.

het verhaal is bagger, maar het gaat er om dat via een opgraving dat er een 24e chromosoom is. die zorgt er voor dat mensen super sterk, intelligent etc worden. maar het is erg selectief wie het uitkiest om te infecteren. de eerste infectie werd gedaan als test op een crimineel en dat liep zoals je raad uit de hand. maar op andere mensen heeft het een erg gecontroleerde uitwerking.

op het eind krijgt 1 marinier het goedje met de 24e chromosoom toegediend. dan krijg je dus de laatste 20 minuten. 10 daarvan in first person view en erg snel met veel snelle actie en schoten. daarna nog een gevecht hand to hand. the end

vrij saai en erg voorspelbaar met komische momenten er in.
pi_31764073
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:58 schreef Mirage het volgende:

* Mirage] gaat zo aan het film/zwangerenvoer als mijn vent weer thuis is en dan kruipen we samen op de bank. [/me]

[me=Mirage gaat zich zo wel weer beter voelen en genieten. stomme emomuts !
*blij is dat het kind voor de verandering een keer een weekend thuis is*
Hoewel.... thuis is.... dat nou ook weer niet. We gaan morgen een dag de hort op naar vrienden in Den Haag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')