abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31706453
Nee totaal onbekend
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:42:13 #102
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31706473
jammer is ook een briljante gitarist. geen lyrics alleen gitaar spel om iets te vertellen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31706529
En toch ... Satriani verveelt niet

Gitaarwerk maakt soms meer emoties los dan zang of teksten...

Ik zal de naam alleszins proberen onthouden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:46:36 #104
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31706578
maak een tvp'tje hier

PASCALL ALLAIGRE!!!
en nee het is geen metal gitarist. hij is net zo rustig als joe satriani
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_31706640
Ow jij noemt dat rustig

Ik heb hier 2 Satriani gitaren liggen maar het blijft een hel om hem te proberen naspelen

ff meehelpen kids in bad doen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:53:16 #106
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31706755
yup het is erg rustig vergeleken met wat ik luister op dagelijkse basis. en wat ik luister noem ik ook rustig terwijl velen gek er van worden
pi_31707934
Ik heb net in een auto met 2 vrouwen en een kind in de file kerstliedjes zitten zingen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:41:28 #108
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31707960
beetje erg vroeg
pi_31708022
Dont drive drunk
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:58:40 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31708420
dacht dat het

was
pi_31708732
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:58 schreef Enyalius het volgende:
dacht dat het

[afbeelding]

was
LOL Idd meer my line of buisness. Al was het maar omdat ik geen rijbewijs heb.

En ik had niet gedronken. Ja... wel..... vruchtensap. Niet gegist.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:30:35 #112
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31711100
op verzoek van RSH11 even een klein reviewtje van de film Doom die ik zojuist gezien heb.

als je het vergelijkt met de game dan vindt je alleen de laatste 20minuten boeiend.

op een station op een andere planeet wordt er forensisch geologische opgravingen gedaan. in een ander deel van het labaratorium wordt er ook onderzoek gedaan naar nieuwe wapens en troep. er gaat dus iets mis en de mariniers worden opgetrommeld en via de Arc, een aparte transportatie methode, arriveren ze op het station. lekkere manier van reizen. de macho mariniers moeten er van kotsen hehe.

veel geloop door nauwe donkere gangen dus je ziet bijna niks. hier en daar worden wat mensen opgevreten anderen gaan dood en komen daarna weer tot leven als die enge beesten. ik heb enorm zitten lachen om de film. 1 marinier ging dood en even later kwam ie weer tot leven. hij wilde zijn maten gaan aanvallen, maar er zat speciaal glas tussen hun in. dus die zombie beetje tegen het glas aanrennen tot zijn kop gespleten was en zelf neer viel.

het verhaal is bagger, maar het gaat er om dat via een opgraving dat er een 24e chromosoom is. die zorgt er voor dat mensen super sterk, intelligent etc worden. maar het is erg selectief wie het uitkiest om te infecteren. de eerste infectie werd gedaan als test op een crimineel en dat liep zoals je raad uit de hand. maar op andere mensen heeft het een erg gecontroleerde uitwerking.

op het eind krijgt 1 marinier het goedje met de 24e chromosoom toegediend. dan krijg je dus de laatste 20 minuten. 10 daarvan in first person view en erg snel met veel snelle actie en schoten. daarna nog een gevecht hand to hand. the end

vrij saai en erg voorspelbaar met komische momenten er in.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:04:45 #113
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31717279
cool eny dank je! ik zal m ook eens ff gaan kijken.

mogge iedereen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_31717376
Goeiemorgen.
Wat is het stil hier vanochtend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:15:17 #115
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31717417
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Wat is het stil hier vanochtend
ja nu zijn we met zn 2-en
stay frosty
pi_31717720
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja nu zijn we met zn 2-en
1,5 dan. Ik ben er maar half
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:41:08 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31717786
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

1,5 dan. Ik ben er maar half
Ik klik net ff op je fotoboek, jij bent ook in het bos geweest met een truth meeting?
Heb je nog wat ervaren?
Ben er zelf namelijk ook geweest met een vriend van me op zo'n meet, was wel een aparte avond vond ik.

Ps, je lijkt een beetje op die Cranberries zangeres he?
The truth was in here.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:01:50 #118
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31718113
mogguh

kon lekker uitslapen. hoef pas om half 1 ipv 7 te beginnen.

het engste van de Doom film was toen me vader om half 11 me kamer in liep en zei dat het geluid zachter moest omdat ie wilde slapen. de rest was saai en voorspelbaar. niet echt waard om te zien
pi_31718696
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik klik net ff op je fotoboek, jij bent ook in het bos geweest met een truth meeting?
Heb je nog wat ervaren?
Ben er zelf namelijk ook geweest met een vriend van me op zo'n meet, was wel een aparte avond vond ik.

Ps, je lijkt een beetje op die Cranberries zangeres he?
We waren met een redelijk grote groep. Was vooral erg gezellig.
Mijn ervaringen spitsten zich vooral op een punt ergens driekwart op de weg ernaar toe.

We zijn bij die gelegenheid trouwens niet bij het kleine gat geweest. Wil ik ooit nog wel eens doen.

En voor wat betreft je ps: Darn, nooit opgemerkt. Maar nu je het zegt.... Maar volgens mij ben ik wel een beetje kleiner.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31718766
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Enyalius het volgende:
mogguh

kon lekker uitslapen. hoef pas om half 1 ipv 7 te beginnen.

het engste van de Doom film was toen me vader om half 11 me kamer in liep en zei dat het geluid zachter moest omdat ie wilde slapen. de rest was saai en voorspelbaar. niet echt waard om te zien
Je vader was enger dan de film

Gister schrok ik me helemaal rot. EW had zijn mp3-ding aanstaan en begon mee te zingen. Dat was pas eng. Ik schrok echt. Zo´n spookachtig geluid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:37:31 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31718778
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

We waren met een redelijk grote groep. Was vooral erg gezellig.
Mijn ervaringen spitsten zich vooral op een punt ergens driekwart op de weg ernaar toe.

We zijn bij die gelegenheid trouwens niet bij het kleine gat geweest. Wil ik ooit nog wel eens doen.

En voor wat betreft je ps: Darn, nooit opgemerkt. Maar nu je het zegt.... Maar volgens mij ben ik wel een beetje kleiner.
Wat was je ervaring dan als ik vragen mag?

Wij ervaarde vooral een koude wind waaien in een dicht bos.. zo plots. En die maat van me is wel een erg nuchter persoon, zelfs hij vond het "apart".

Die zangeres is vlgs mij zelf ook vrij klein
The truth was in here.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:38:23 #122
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_31718794
... mogguh

ik ga straks maar eens koffie zetten
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:44:03 #123
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31718893
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je vader was enger dan de film

Gister schrok ik me helemaal rot. EW had zijn mp3-ding aanstaan en begon mee te zingen. Dat was pas eng. Ik schrok echt. Zo´n spookachtig geluid.
ik schrok wel ff. zoiets verwacht je natuurlijk niet. dat iemand me kamer zomaar in loopt laat staan om half 11 in de avond

ew moet zingen in het bos. jaagt ie meteen alle geesten weg

wil zelf nog steeds een keer fysiek naar het solse gat toe. weet tenminste wat er allemaal rond hangt dus zal niet zo voor verassingen komen te staan
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:46:13 #124
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31718933
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ik schrok wel ff. zoiets verwacht je natuurlijk niet. dat iemand me kamer zomaar in loopt laat staan om half 11 in de avond

ew moet zingen in het bos. jaagt ie meteen alle geesten weg

wil zelf nog steeds een keer fysiek naar het solse gat toe.
wou net vragen of ze het niet op kon nemen
stay frosty
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:47:22 #125
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31718965
zou willen dat deze download eens op zou schieten. dan kan ik de laatste afleveringen van Naruto, Guns X sword en Trinity Blood kijken voor ik moet werken
pi_31719115
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat was je ervaring dan als ik vragen mag?

Wij ervaarde vooral een koude wind waaien in een dicht bos.. zo plots. En die maat van me is wel een erg nuchter persoon, zelfs hij vond het "apart".

Die zangeres is vlgs mij zelf ook vrij klein
Ik ervaarde gewoon een onrust. Zo´n raar gevoel in mijn ruggegraat. Maar echt niet bij het gat zelf maar op het pad ernaar toe. In die buurt lag een grote boomstronk naast het pad.

Nou ja... ik kan niet zeggen dat ik precies op haar lijk maar ik ben idd uiterlijk wel zo´n type. Grappig hoor. Was me echt nooit opgevallen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31719196
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:03:28 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31719355
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:57 schreef UncleScorp het volgende:
Stomme Belgen
Ben je een Belg dan?
The truth was in here.
pi_31719428
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ben je een Belg dan?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:15:56 #130
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31719668
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ik ben er alleen geboren
The truth was in here.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:24:29 #131
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31719867
ik heb in een belgische MOHAA clan gespeelt.. die gasten kunnen ook echt niets uitleggen he

voorbeeltje:
ge zet uw richtkruis daar op dat stuke venster met het vlekske en dan kijkt ge naar den oek en zet gezelf een stukste naar voren voor ge de nade gooit

vertaling:
richt je crosshair/muis op het donkergekleude gedeelte van het kozijn, dan kijk je naar de hoek en loop je iets vooruit voor je de nade gooit
stay frosty
pi_31719916
ik heb gespeelt

En NL'ers maar kakken op belgen en hun spelling
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:28:49 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31719959
Khad net een Belgische klant aan de lijn.. een bericht uit Holland moet naar Belgie over ons systeem gaan. Eergisteren vroegen ze ons om het bericht even tegen te houden na vertaling en dan per email door te sturen ipv de geautomatiseerde weg naar Belgie waar hij in een productesysteem komt.
Is goed, zegt mn Nederlandse collega.. gisteren bellen ze, " we hebben het bericht 2x binnen " die domme collega had het bericht toch gewoon door laten gaan. Maar met de afsrpaak dat het vandaag opnieuw werd geprobeerd, .. bellen ze net.. weer 2x binnen, heeft mn domme Nederlandse collega hem weer door laten gaan. Nou dat vind ik ook knap dom hoor
The truth was in here.
pi_31720008
Ach we kunnen allemaal wel es vitten op elkaar, maar om nou een topic "stomme belgen" te openen ... beetje bekrompen mentaliteit ...

[* UncleScorp @ kutmode]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:45:32 #135
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31720443
Mijn overgrootvader was een Belg , hij deserteerde en is gevlucht naar Nederland, hij had geen zin om mee te vechten in de oorlog. Voor mij had ie groot gelijk, ik vind het een stoere actie

Neehoor uncle scorp, niks mis met Belgen

en trouwens goeiemorgen allemaal
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:56:51 #136
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31720736
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Ach we kunnen allemaal wel es vitten op elkaar, maar om nou een topic "stomme belgen" te openen ... beetje bekrompen mentaliteit ...

[* UncleScorp] @ kutmode
niet alle nederlanders over 1 kam scheren he
stay frosty
pi_31720831
Ik ben in kutmode vandaag

anders zou ik zelfs nie reageren op zo'n belachelijk topic
pi_31721166
Wat mij meermaals is overkomen is dat ik naast iemand zat die zat te vitten op "al die stomme allochtonen" en vervolgens naar mijn jongste wees "zie het verschil eens, die van jou kan zich toch ook netjes gedragen ! "....

Ik vind het heerlik om de respons te kunnen geven in dit geval "Jup, ik ben ook trots op mijn allochtoontje... hij speelt heerlijk"

huh

ik ben met een allochtoon getrouwd. Brits
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 27 oktober 2005 @ 12:17:08 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31721284
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Mirage het volgende:
Wat mij meermaals is overkomen is dat ik naast iemand zat die zat te vitten op "al die stomme allochtonen" en vervolgens naar mijn jongste wees "zie het verschil eens, die van jou kan zich toch ook netjes gedragen ! "....

Ik vind het heerlik om de respons te kunnen geven in dit geval "Jup, ik ben ook trots op mijn allochtoontje... hij speelt heerlijk"

huh

Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.
The truth was in here.
pi_31721452
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als ze willen generaliseren en een groep mensen bekritiseren, laat ze dan iig de juiste termen gebruiken en het lef hebben om dan ook specifiek te zijn en het wijsvingeretje te gebruiken.

Beetje slapjes om jezelf als superieure neer proberen te zetten en dit tegelijkertijd niet duidelijk uit te durven spreken.
Je bent iemand met een al dan niet correcte duidelijke onderbouwde mening (waar een open discussie over kan en mag ontstaan) of een huichelaar.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31722370
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een van de hoeveel etnische minderheden??
Mensen vinden altijd wel een groep of meerdere groepen om over te zeiken. Lekker makkelijk als het ook nog uiterlijk aanwijsbaar is.

Nou is een brit niet direct aanwijsbaar. Maar wacht even....... als alle aanwijsbare, makkelijk herkenbare groepen weggepest zijn dan zijn ook die aan de beurt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31722375
pfff ik sta hier op de rand van een depressie ivm mijn job die over mijn hoofd begint te groeien ...
en een baas die er nie echt oren naar heeft ...
Maar op 40 jaar en 2 kids zette die stap niet zomaar ...
Een tweestrijd om zot van te worden ...

daarom ook mijn kutmode vandaag, dus sorry voor het schenen-schuppen
pi_31722409
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
pfff ik sta hier op de rand van een depressie ivm mijn job die over mijn hoofd begint te groeien ...
en een baas die er nie echt oren naar heeft ...
Maar op 40 jaar en 2 kids zette die stap niet zomaar ...
Een tweestrijd om zot van te worden ...

daarom ook mijn kutmode vandaag, dus sorry voor het schenen-schuppen
Zit er al een tijdje aan te komen, he.

Maar gelukkig heb je ons nog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31722603
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
Maar gelukkig heb je ons nog
yea

Niemand toevallig een diploma van psychiater want toen ik de laatste keer ging "praten" met mijn baas zei hij dat ik beter es naar een psychiater kon gaan
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:18:33 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31722843
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Mirage het volgende:

OOWWW MIR IS GETROUWD MET EEN BRIT!!!!!!

lekker boeiend weer... zolang hij je maar niet dwingt thee te drinken en hij niet met een bolhoed rondloopt is er niets aan de hand
stay frosty
pi_31723079
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

OOWWW MIR IS GETROUWD MET EEN BRIT!!!!!!

lekker boeiend weer... zolang hij je maar niet dwingt thee te drinken en hij niet met een bolhoed rondloopt is er niets aan de hand
Hij draagt een gescheurde spijkerbroek en zuipt koffie,

maar het is en blijft een allochtoon !

Sir Winston Churchill
pi_31723132
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

yea

Niemand toevallig een diploma van psychiater want toen ik de laatste keer ging "praten" met mijn baas zei hij dat ik beter es naar een psychiater kon gaan
tsss, daar moet híj je via de bedrijfsarts dan maar naar door verwijzen ( enjij behoort dan dus ook geen rekening te zien).

Lekkere motivatie !

* Mirage trekt kisten aan... en schopt de beste man tegen zijn schenen met haar stalen neus.
Sir Winston Churchill
  donderdag 27 oktober 2005 @ 13:38:01 #148
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31723359
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef Mirage het volgende:

* Mirage trekt kisten aan... en schopt de beste man tegen zijn schenen met haar stalen neus.
een vrouw met stale neuzen en lef
stay frosty
pi_31724194
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hij draagt een gescheurde spijkerbroek en zuipt koffie,

maar het is en blijft een allochtoon !

Jouw eigen knuffelallochtoon.

Ik ben zelf trouwens een knuffelautochtoon
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31724274
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

yea

Ik weet niet hoe de wetgeving daar in Belgie is. Maar met zo´n uitspraak zou ie zic ier in Nederland wel eens flink in de vingers kunnen snijden. Stel dat je dat advies ook echt op zou volgen en incompetent verklaard zou worden, of zoiets. Dan zou hij je wel een jaar (of twee?) moeten doorbetalen, ook al werk je niet. Daarna zou je pas in de wao vallen en herkeurd moeten worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')