En dat is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zoooo we kunnen weer verder! lang lever gary de slak
Foei !quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foei !
Ken jij Gary van Spongebob niet ?![]()
Ik wil deze [afbeelding]
defenatly sporten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg medicatie nog en daar kom je ook van bij. Ik ga sowieso eens over 3 weken praten om af te bouwen van 1 middel. Voel me nu zo goed dat ik denk dat het niet nodig is om de gedachten-remmers nog in te nemen. Ik zal niet zo snel meer teveel denken en doordenken tot ik verdwaald ben in het denken. Tis eerder dat ik opgesloten zit in mijn denken nu, en wie weet heeft dat ook met de risperdal te maken. Die verdoofd als het ware je gevoelsleven dus misschien ligt daar een storende factor maar dat moet ik in samenspraak doen. Het idee dat mijn gevoelsleven verdoofd wordt, vind ik sowieso geen prettige gedachte eigenlijk, maar goed, dat was toen nodig.
Ik voel dus echt dat ik opgesloten zit in het denken en daarom voel ik me ook niet zo lekker. Sporten misschien goed hiervoor? Om alles eens los te gooien? Of schilderen? Alles eruit gooien dat erin zit. En dat is juist wat ik moet doen denk ikAlles eruit gooien dat erin zit. Zodat ik doorbreek uit de spiraal.
Ik was net goed op gang met sporten kreeg ik een blessurequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
defenatly sporten!![]()
ik kwam erachter dat mijn baas nooit meer op fok forum kijkt
hoef ik eindelijk niet meer zo anoniem te doen
Ik ben bang dat ik binnenkort daar niet meer onderuit kom, en al die kinderfilmpjes leer kennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Foei !
Ken jij Gary van Spongebob niet ?![]()
Ik wil deze [afbeelding]
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
Je kan van mij zo 20 Kilo krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
oei oei gewicht ... delicaat onderwerp ... bij mij moet er dringend wa bij ... maar 't lukt zo niet :/
bouw? voor ik ging fitnessen kreeg ik er ook geen gewicht bij aan... ben 1.85 en woog 65KG. nu weeg ik 73KGquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet om gewicht erbij te krijgen? Komt dat door stress of wat anders? Geen honger? Snelle spijsvertering?
Ik lijk wel een dokter.
Snelle spijsvertering, wat mij betreft mag die van mij een percentage of 10 sneller gaan voor een paar maanden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:35 schreef UncleScorp het volgende:
Krijg zelfs geen vreetkick meer van mn jointjes
En dan ook de dagelijkse stress van 2 kids aan tafel ... "eet je groenten op", "stop met zeuren" , "gvd" ...
Niet bevorderlijk voor de spijsvertering en/of eetlust.
Ik nog iets groter en iets magerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:56 schreef Metro2005 het volgende:
Gaat het over gewicht![]()
Met mijn 1,82m en 65kg ben ik ook niet echt een zwaargewicht geloof ik![]()
nee, ik nam de verkeerde shakesquote:
ook voor mij om aan te komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee, ik nam de verkeerde shakes![]()
Nee, dieten hebben nog nooit echt bij mij gewerkt, hooguit tijdelijk. Later ging op een zonnig Grieks eiland een paar keer per eeek kloven lopen en toen vlogen de kilootjes er vanaf. En kwam ik bruin&slank terug![]()
Veel bewegen is de oplossing voor mij
zal het onthouden en de volgende die ik zie met een hamer bewerkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zou het minder wreed vinden als je hem met een hamer op zijn koppie zou slaan....
Niemand hier heeft tijd voor oeverloos gelul. Wij maken tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:42 schreef coz het volgende:
niet verkapte post om bij te blijven in het oeverloos gelul waar ik geen tijd meer voor heb / vrijmaak
dat is ook niet vriendelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:42 schreef nokwanda het volgende:
Enyalius..... neee.... je vangt em en stuurt hem met spoed naar mij![]()
ik kan op werk wegens technische redenen geen tijd meer makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niemand hier heeft tijd voor oeverloos gelul. Wij maken tijd.![]()
FEAR?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef coz het volgende:
[..]
ik kan op werk wegens technische redenen geen tijd meer maken![]()
en nu ga ik lekker spellen spelen enzo![]()
Dat is wel heel erg zielig voor dat beestje ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoera Hoera, de eerste cycloop is geboren![afbeelding]
Hiero een linkie van het artikel : http://www.xerson.nl/content/view/161/2/
Een hoax, dat is ook een apart beest inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t lijkt helemaal niet op een kat....volgens mij ist een hoax
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een hoax, dat is ook een apart beest inderdaad.
bonzai kittenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend idd de vraag: Mam, wat is een hoax?
Dit had ik moeten antwoorden.
Goeiemorgen allemaal, trouwens.
Dat was godzijdank ook een hoax.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was godzijdank ook een hoax.
Heb nog wel ooit protestmails geforward tegen de praktijk van de bonzai kitten![]()
als een blokquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge marietjelekker geslapen
me 2quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2
ik wou er 1tje hebben
Als ik het zo moet rekenen heb ik dus 8 poezen in huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
1 poes in huis is al meer dan vodden genoeg ... en ze is dan nog allergisch voor katten ook![]()
just kiddin nokjequote:
omdat het hoofd helemaal niet op dat van een kat lijkt... geen oren neus of bekje... alleen maar 1 oog. kijk pootjes of vingertjes extra zie je vaak alleen dan klopt de rest nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, waarom niet ?
Er worden ook wel eens geitjes met 5 pootjes geboren en baby's met 12 vingers.
(recent nog)
idd a bad case of OMFGquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef coz het volgende:
omfg
Big Brother - achtige controle, alleen maar voordelen?
heeft ie het over de voordelen van big brother ... bijvoorbeeld geen rekening rijden
veel te veel humor voor op de vroege morgen
goooo dromenvanger!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Ik ben net wakker
Goed geslapen wel veel gedroomd en nu dus tijd voor koffie. Voel me wel lekkerder in mijn vel zitten nu doordat het weer lekker mooi is. Zometeen ff fietsen en dan de zolderkamer reinigen.
Tijd voor actie
Zolderkamer reinigen? Letterlijk? Of de metaforische zolderkamer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Ik ben net wakker
Goed geslapen wel veel gedroomd en nu dus tijd voor koffie. Voel me wel lekkerder in mijn vel zitten nu doordat het weer lekker mooi is. Zometeen ff fietsen en dan de zolderkamer reinigen.
Tijd voor actie
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet!!!
Sjonge jonge wat een instellingquote:
Ben je wel lekker zacht zeg maarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik mij douchen en omkleden.
ik zit helemaal... serieus helemaal onder de wasverzachter.
Mijn kleding lijkt blauw en ik krijg hoofdpijn van de geur.
Gatver !
En ik ga nooit meer naar de Lidl.
(ik begrijp achteraf ook niet waarom ik daar weer een keer naar binnen liep)
Laat ze eerst maar een cursus klantvriendelijkheid, beleefdheid volgen.
Geef mij mijn Bas v/d H. maar.
Ja mamma!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
[..]
Sjonge jonge wat een instelling
Je moet helemaal niets !
Je wíl !
Waarom ?
Omdat je datgene wil dat ná het goed gemaakte tentamen komt.
Een goed cijfer, een leuke studie, een baan waarin je het naar je zin hebt...
Succes !
LOL Eny BOEFJE!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:44 schreef Enyalius het volgende:
bah ik wil juist weg bij de bas
werk al veels te lang op het distributie werkkamp van hun
ik jat gewoon af en toe wat uit de dozen tijdens het inladen van de vrachtwagens. doen de chauffeurs ook met de drop hehe
zetten we 1x met de snoep ver in de trailer. andere hoge kar er dwars voor zodat de camera niet ziet wat je doet
mach schnell!! ein, zwei, drei
go nieuwe sollicitatie
ik ken het wel.naja kennen heb er wel eens reclame voor gezien in de gamepro (USA versie)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef Enyalius het volgende:
het schijnt dat ik een nek heb voor goeie onbekende spellen
[Multi]The Bards Tale
bijna niemand heeft gehoord van velen die ik speel
erg goed met droge, sadistische, humor. ik kan me wel vereenzelven met de bardquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ken het wel.naja kennen heb er wel eens reclame voor gezien in de gamepro (USA versie)
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:11 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Wat is het stil hier vanochtend
1,5 dan. Ik ben er maar halfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nu zijn we met zn 2-en
Ik klik net ff op je fotoboek, jij bent ook in het bos geweest met een truth meeting?quote:
We waren met een redelijk grote groep. Was vooral erg gezellig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik klik net ff op je fotoboek, jij bent ook in het bos geweest met een truth meeting?
Heb je nog wat ervaren?
Ben er zelf namelijk ook geweest met een vriend van me op zo'n meet, was wel een aparte avond vond ik.
Ps, je lijkt een beetje op die Cranberries zangeres he?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:01 schreef Enyalius het volgende:
mogguh
kon lekker uitslapen. hoef pas om half 1 ipv 7 te beginnen.
het engste van de Doom film was toen me vader om half 11 me kamer in liep en zei dat het geluid zachter moest omdat ie wilde slapen. de rest was saai en voorspelbaar. niet echt waard om te zien
Wat was je ervaring dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We waren met een redelijk grote groep. Was vooral erg gezellig.
Mijn ervaringen spitsten zich vooral op een punt ergens driekwart op de weg ernaar toe.
We zijn bij die gelegenheid trouwens niet bij het kleine gat geweest. Wil ik ooit nog wel eens doen.
En voor wat betreft je ps: Darn, nooit opgemerkt. Maar nu je het zegt.... Maar volgens mij ben ik wel een beetje kleiner.
ik schrok wel ff. zoiets verwacht je natuurlijk niet. dat iemand me kamer zomaar in loopt laat staan om half 11 in de avondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je vader was enger dan de film
Gister schrok ik me helemaal rot. EW had zijn mp3-ding aanstaan en begon mee te zingen. Dat was pas eng. Ik schrok echt. Zo´n spookachtig geluid.
wou net vragen of ze het niet op kon nemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:44 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ik schrok wel ff. zoiets verwacht je natuurlijk niet. dat iemand me kamer zomaar in loopt laat staan om half 11 in de avond
ew moet zingen in het bos. jaagt ie meteen alle geesten weg
wil zelf nog steeds een keer fysiek naar het solse gat toe.
Ik ervaarde gewoon een onrust. Zo´n raar gevoel in mijn ruggegraat. Maar echt niet bij het gat zelf maar op het pad ernaar toe. In die buurt lag een grote boomstronk naast het pad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat was je ervaring dan als ik vragen mag?
Wij ervaarde vooral een koude wind waaien in een dicht bos.. zo plots. En die maat van me is wel een erg nuchter persoon, zelfs hij vond het "apart".
Die zangeres is vlgs mij zelf ook vrij klein
quote:
niet alle nederlanders over 1 kam scheren hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef UncleScorp het volgende:
Ach we kunnen allemaal wel es vitten op elkaar, maar om nou een topic "stomme belgen" te openen ... beetje bekrompen mentaliteit ...
[* UncleScorp] @ kutmode
Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Mirage het volgende:
Wat mij meermaals is overkomen is dat ik naast iemand zat die zat te vitten op "al die stomme allochtonen" en vervolgens naar mijn jongste wees "zie het verschil eens, die van jou kan zich toch ook netjes gedragen ! "....
Ik vind het heerlik om de respons te kunnen geven in dit geval "Jup, ik ben ook trots op mijn allochtoontje... hij speelt heerlijk"
huh![]()
ik ben met een allochtoon getrouwd. Brits
Als ze willen generaliseren en een groep mensen bekritiseren, laat ze dan iig de juiste termen gebruiken en het lef hebben om dan ook specifiek te zijn en het wijsvingeretje te gebruiken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.
Een van de hoeveel etnische minderheden??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doelen ze dan op een andere etnische minderheid.
Zit er al een tijdje aan te komen, he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef UncleScorp het volgende:
pfff ik sta hier op de rand van een depressie ivm mijn job die over mijn hoofd begint te groeien ...
en een baas die er nie echt oren naar heeft ...
Maar op 40 jaar en 2 kids zette die stap niet zomaar ...
Een tweestrijd om zot van te worden ...
daarom ook mijn kutmode vandaag, dus sorry voor het schenen-schuppen
yeaquote:
OOWWW MIR IS GETROUWD MET EEN BRIT!!!!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Mirage het volgende:
ik ben met een allochtoon getrouwd. Brits
Hij draagt een gescheurde spijkerbroek en zuipt koffie,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OOWWW MIR IS GETROUWD MET EEN BRIT!!!!!!
![]()
lekker boeiend weer... zolang hij je maar niet dwingt thee te drinken en hij niet met een bolhoed rondloopt is er niets aan de hand
tsss, daar moet híj je via de bedrijfsarts dan maar naar door verwijzen ( enjij behoort dan dus ook geen rekening te zien).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
yea
Niemand toevallig een diploma van psychiater want toen ik de laatste keer ging "praten" met mijn baas zei hij dat ik beter es naar een psychiater kon gaan![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:29 schreef Mirage het volgende:
* Mirage trekt kisten aan... en schopt de beste man tegen zijn schenen met haar stalen neus.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij draagt een gescheurde spijkerbroek en zuipt koffie,
maar het is en blijft een allochtoon !
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe de wetgeving daar in Belgie is. Maar met zo´n uitspraak zou ie zic ier in Nederland wel eens flink in de vingers kunnen snijden. Stel dat je dat advies ook echt op zou volgen en incompetent verklaard zou worden, of zoiets. Dan zou hij je wel een jaar (of twee?) moeten doorbetalen, ook al werk je niet. Daarna zou je pas in de wao vallen en herkeurd moeten worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:08 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
yea
Niemand toevallig een diploma van psychiater want toen ik de laatste keer ging "praten" met mijn baas zei hij dat ik beter es naar een psychiater kon gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |