*schaamt zich een beetje*
er zijn 2 mannen bang
![]()
voor mij...
één ervan is een balkonhekplaatsmeneer (zo'n havenmedewerkers type) en de voorzitter van de VVE
![]()
Het is best lullig om dit te horen.
![]()
Lang lang verhaal waar ik jullie niet mee zal vervelen.
VVE leek niet van plan te zijn nieuwe hekken te plaatsen.
Uiteindelijk plaatsen wij zelf hekken (al tijd geleden), dit grapje kostte ons een paar duizend euro. ( 2 hekken van ongeveer 8 meter lengte)
Nog geen paar weken later loop ik beneden over de stoep en zie tot mijn verschrikking dat een stel mannen míjn balkonhek aan het weghalen zijn.
Ik stond met zware boodschappentassen en kinderen beneden, machteloos.
Natuurlijk (toch ?) trok ik mijn mond behoorlijk open.
Zo snel als gaat naar boven om te redden wat er te redden valt (garantie, mijn hekken.. mijn geld, de veiligheid van mijn kindjes... ).
De man was idd behoorlijk rap weer vertrokken van mijn balkon, maar ik wilde nog even zijn naam/de firma naam en de naam van de opdrachtgever/contactpersoon op een papiertjes. Vanachter een stuk beton schreef hij alle gegeven even op.
Inmiddels is er na overleg met de VVE man toch het nieuwe hek geplaatst (redelijke dea/afspraak gemaakt), maar nu komt vanuit verschillende hoeken boven water dat de beste man van de VVE heel angstig was/is voor mij (na onze eerdere aanvaarding) en dat de balkonhekman gezegd had niet meer bij mij te durven werken.
Hij had letterlijk gedacht dat ik hem van het balkon af zou gooien.
![]()
Sterker nog, hij had na dit voorval tegen de VVE gezegd dat hij helemaal niet meer in deze straat wilde werken. Het heeft een schriftelijke bevestiging van mij en een telefoontje gekost om hem hier weer te krijgen en ik hoefde vooral niet thuis te blijven.. hij deed zijn werk vanaf de buitenkant.
ben ik echt zo'n monster ?
Ik heb serieus niemand bedreigd en met schuttingtaal/ziektes smijt ik ook al niet.
* Mirage voelt zich nu een beetje tsja.. raar
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill