sorry ik moet ook nog werken tussendoorquote:
vandaar dat me vriendin daar kaal isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
Kaal baviaantje in Engelse dierentuin
Da zie ik de vrouwkes hier ook nog doen
Vanonder zeker ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vandaar dat me vriendin daar kaal is![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vanonder zeker ?
* UncleScorp is nog niet zo goed in begrijpend lezen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef Mirage het volgende:
Ja ja, zoeken jullie je heil maar bij elkaar.... mannen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik moet ook nog werken tussendoor
zo af en toequote:
NICE!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef coz het volgende:
*gaap* ... weer erg gezellig vandaag
voorbeeld
1na laatste klant
goedemiddag *afdeling* met *voornaam* waarmee kan ik u van dienst zijn
HEHE EINDELIJK IK ZIT VERDORIE AL EEN KWARTIER IN DE WACHT EN DAT IS TOCH GEEN SERVICE *blablablabla* /waterval maar daarbel ik niet voor ik heb vanmiddag bij de primafoon een telefoon gekocht ..
ik onderbreek hem
prima meneer maar daar heb ik geen verstand van , u belt momenteel met *afdeling* en dit is de drukste afdeling op dit moment daar heeft ú via het menu voor gekozen u moet echter een van mijn collega's hebben die u wel kunnen helpen en daarom staat u een kwartier in de wacht ik verbind u door goedemiddag meneer *meneer in wachtstand* ..en nou oprotten
ging ongeveer zo , ik pauzeerde even tussendoor om die reactie te horenquote:
weet ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef Enyalius het volgende:
valt mee zo onbeschoft was dat niet.
Klinkt bekend. Is hier niet anders. Om 8 uur wakker worden is voor mij uitslapen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:12 schreef UncleScorp het volgende:
Ikke meestal vroeg wakker ... aard van het beestje
Koffie is steeds eerste werk
Ow nee ... zomaar blijven liggen in bed zit er niet in bij mij ... dan begint er naast mij iemand te zeuren dat ik teveel draai en keer en geeuwquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt bekend. Is hier niet anders. Om 8 uur wakker worden is voor mij uitslapen.
Maar om 6 uur wakker worden en dan pas om 9 uur opstaan is dan wel weer een mogelijkheid![]()
Ja hallo!!! Wie zegt dat ik bij die gelegenheden zomaar blijf liggen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee ... zomaar blijven liggen in bed zit er niet in bij mij ... dan begint er naast mij iemand te zeuren dat ik teveel draai en keer en geeuw
Dat zat ik inderdaad, onder mijn schildersdoek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja denk ik ookNOK KOFFIEPAUSE!
OKay..... blijkbaar heb je hier toch echt wat tips nodig.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee ... zomaar blijven liggen in bed zit er niet in bij mij ... dan begint er naast mij iemand te zeuren dat ik teveel draai en keer en geeuw
Mja ... het resultaat is altijd hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef nokwanda het volgende:
OKay..... blijkbaar heb je hier toch echt wat tips nodig.......
Je moet ook niet draaien een geeuwen. Okay... draaien wel. Mits de goede kant op. Haar kant op.
Sla je arm erom heen en ........ nou ja zeg....... je weet toch wel hoe dat moet.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ... het resultaat is altijd hetzelfde hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |