sorry ik moet ook nog werken tussendoorquote:
vandaar dat me vriendin daar kaal isquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:45 schreef UncleScorp het volgende:
Kaal baviaantje in Engelse dierentuin
Da zie ik de vrouwkes hier ook nog doen
Vanonder zeker ?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vandaar dat me vriendin daar kaal is![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vanonder zeker ?
* UncleScorp is nog niet zo goed in begrijpend lezen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:01 schreef Mirage het volgende:
Ja ja, zoeken jullie je heil maar bij elkaar.... mannen
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik moet ook nog werken tussendoor
zo af en toequote:
NICE!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:21 schreef coz het volgende:
*gaap* ... weer erg gezellig vandaag
voorbeeld
1na laatste klant
goedemiddag *afdeling* met *voornaam* waarmee kan ik u van dienst zijn
HEHE EINDELIJK IK ZIT VERDORIE AL EEN KWARTIER IN DE WACHT EN DAT IS TOCH GEEN SERVICE *blablablabla* /waterval maar daarbel ik niet voor ik heb vanmiddag bij de primafoon een telefoon gekocht ..
ik onderbreek hem
prima meneer maar daar heb ik geen verstand van , u belt momenteel met *afdeling* en dit is de drukste afdeling op dit moment daar heeft ú via het menu voor gekozen u moet echter een van mijn collega's hebben die u wel kunnen helpen en daarom staat u een kwartier in de wacht ik verbind u door goedemiddag meneer *meneer in wachtstand* ..en nou oprotten
ging ongeveer zo , ik pauzeerde even tussendoor om die reactie te horenquote:
weet ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:41 schreef Enyalius het volgende:
valt mee zo onbeschoft was dat niet.
Klinkt bekend. Is hier niet anders. Om 8 uur wakker worden is voor mij uitslapen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 06:12 schreef UncleScorp het volgende:
Ikke meestal vroeg wakker ... aard van het beestje
Koffie is steeds eerste werk
Ow nee ... zomaar blijven liggen in bed zit er niet in bij mij ... dan begint er naast mij iemand te zeuren dat ik teveel draai en keer en geeuwquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
Klinkt bekend. Is hier niet anders. Om 8 uur wakker worden is voor mij uitslapen.
Maar om 6 uur wakker worden en dan pas om 9 uur opstaan is dan wel weer een mogelijkheid![]()
Ja hallo!!! Wie zegt dat ik bij die gelegenheden zomaar blijf liggen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee ... zomaar blijven liggen in bed zit er niet in bij mij ... dan begint er naast mij iemand te zeuren dat ik teveel draai en keer en geeuw
Dat zat ik inderdaad, onder mijn schildersdoek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja denk ik ookNOK KOFFIEPAUSE!
OKay..... blijkbaar heb je hier toch echt wat tips nodig.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ow nee ... zomaar blijven liggen in bed zit er niet in bij mij ... dan begint er naast mij iemand te zeuren dat ik teveel draai en keer en geeuw
Mja ... het resultaat is altijd hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef nokwanda het volgende:
OKay..... blijkbaar heb je hier toch echt wat tips nodig.......
Je moet ook niet draaien een geeuwen. Okay... draaien wel. Mits de goede kant op. Haar kant op.
Sla je arm erom heen en ........ nou ja zeg....... je weet toch wel hoe dat moet.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ... het resultaat is altijd hetzelfde hoor![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ... het resultaat is altijd hetzelfde hoor![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef vamperotica het volgende:
ow... op zo'n fiets!
Helemaal niets....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
wtf heeft een fiets hier mee te maken![]()
Ik ben altijd in vorm!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
De vrouwen zijn in vorm vandaag !
morgeu marietje![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben altijd in vorm!
Vraag me alleen niet in welke!
Idd daar kunnen alleen de vrouwen mee lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Moest echt hard lachen..... herkenning en zo.
Ik ben er....... hallooooohooohooohoo....quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach jah het is vervelend dat ik ze nu moet helpen en ik daardoor me offertes niet optijd af krijg
en goeieMIDDAG mirage
Owwww, wat heb ik daar een zin in.quote:
pffff... Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, wat heb ik daar een zin in.
Maar helaas.... moet de deur nog uit.![]()
En ik heb vandaag eigenlijk zo´n dag dat ik in de spiegel kijk en "bleeeehhh" mijn tong uitsteek.
De vuilnisman toeterde naar me maar ik geloofde het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
pffff... Dat gevoel ken ik.![]()
moet zo ook nog de deur uit en dan t liefst met een papieren zak over mn kop!
Je moet em ook niet vanonder dichtbinden. Bovendien moeten er ooggaten in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef RSH11 het volgende:
stik je niet met een papieren zak over je hoofd?
Zie de nick van een van de newssubmittersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius stikt bijna van het lachen
God aangeklaagd in Roemenië
hoe dom kun je zijn? er is echt geen limiet aan de stommiteiten van de mens. als je sommige Mentaal gehandicapped noemt ben je nog erg genereus
Dan moeten we jouw posts dus ook maar niet meer serieus nemen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef Enyalius het volgende:
klootmongool hhehehe
ach dat soort berichten zijn altijd leuk.
echt...ik weet nu waarom ik ook alweer op Fok! zit.
het is de entertainment waarde, want echt nuttige dingen vindt je hier niet
jij zegt zelf dat er niks nuttigs op fok te vinden is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Enyalius het volgende:
dat moet je zelf weten. zal alleen veel info mislopen. maar ook dat is je eigen keus
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:15 schreef Enyalius het volgende:
waarom denk je dat ik grotendeels in ouwehoer post en met jouw chat van tijd tot tijd op irc
de entertainment en gezelligheid met sommige mensen.
ben al 2 uur bezig. over 15minuten weer weg tot morgenochtend. kijken of amsterdam er nog staat als we weggaan
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Misschien voelde hij zich niet dronken omdat er gewoon geen bloed meer in zijn alcohol zat
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:29 schreef Enyalius het volgende:
pfft bloed in me alcohol. is wel zo. heb meer alcohol door me aderen stromen de laatste 8 maanden dan wat andersheb niet voor niks een alcoholvergifting gehad gevolgd met een hartstilstand.
maar wat kan ik zeggen. als ik een halve fles in 1x achterover gooi ben ik inderdaad stomdronken. maar als je het over een hele dag verspreid met tussenpozes merk ik er geen fuck van. en aangezien ik al om 10 uur in de ochtend begon met drinken en om 11 uur middernacht stopte...mwah dan is 4 flessen eigenlijk helemaal niet veel. om precies te zijn had ik 1 fles mede op, daar kan je drinken wat je van wil en merk je toch niks van om de 1 of andere rede. 1 vodka en 2 whiskey Grantz. what can i say...i'm a whiskey man...always have been. en ik heb 4 glazen cola gehad tussen door. merk wel sinds ik steeds minder met energetisch werk bezig ben dat ik weer kan drinken...voorheen heb ik een tijd gehad dat ik nauwelijks een druppel naar binnen kon krijgen. wat een kut gevoel was dat...ik miste me whiskeyik ben een whiskey genieter.
en ff als sidenote:
ik ga mijn manier van doen en posten niet aanpassen. als het je niet bevalt is het JOUW probleem en niet het mijne. ik ben blij wie/hoe ik ben, als het je niet bevalt ga je maar elders heen of wordt er maar geregeld dat ik niet kan posten of zo. ik ben hier niet om met iedereen bevriend te raken. en de mensen die verder kijken dan hun neus lang is zullen zien wat/wie ik werkelijk ben ipv kortzichtige en domme conclusies te trekken. dat men dat ff weet...
Maar vanwaar dat laatste stuk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:35 schreef Enyalius het volgende:
waar staat dat ik "op me lange tenen" last heb?
alleen het laatste stuk is serieus bedoeld.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:35 schreef Enyalius het volgende:
waar staat dat ik "op me lange tenen" last heb?
alleen het laatste stuk is serieus bedoeld.
indirect commentaar op wat edits en commentaar in mijn richting. om te laten weten dat het nutteloos is aangezien ik me niet ga aanpassen naar een bepaald beeld dat iemand heeft. als het ze niet zint lezen ze maar over mijn posts heen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar vanwaar dat laatste stuk?
Wij plagen je maar wat. Waarom dan zo serieus?
Barracudaquote:
Binnen 14 dagen is het aan mij ... da wordt nog beterquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Scorp, gefeliciteerd met het vrouwke. Dat je er nog lang plezier van moge hebben![]()
Zolang zij er maar naakt uitspringtquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
taart? :p
Bedoel je dat jij dan jarig bent?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Binnen 14 dagen is het aan mij ... da wordt nog beter![]()
![]()
Ola zo snel mee op een maandagmorgenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
Bedoel je dat jij dan jarig bent?
Ik wel. En dat zit ergens tussenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij bent ook altijd vrij
hoest met je schilderijquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wel. En dat zit ergens tussenen
in.
Hoewel ik altijd wel leuke projectjes heb om me op te storten...... geld levert het niet op.
Het schiet op. Probleempje was wel dat ik het doek iets te strak gespannen had (ben wel een petit maar heb krachtige pootjesquote:
Ja. Maar het is wel een aandachtspunt voor een volgend project. Al doende leert men.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:30 schreef Mirage het volgende:
en dat is het belangrijkst denk ik !
a gos !quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
[..]
indirect commentaar op wat edits en commentaar in mijn richting. om te laten weten dat het nutteloos is aangezien ik me niet ga aanpassen naar een bepaald beeld dat iemand heeft. als het ze niet zint lezen ze maar over mijn posts heen.
hij had het toch over mij???quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
a gos !
pik - broek verhaal... misschien kan je hem beter in je broek laten, kan niemand er op stappen ?
Nogmaals mijn advies, richt je tót diegene als je commentaar hebt en ga niet ergens anders óver diegene praten of ernaar referenen. Je praat jezelf een grotere slachtofferrol aan dan dat je hebt.
Opmerkingen/ vragen over edits kunnen via feedback of in mijn mailbox.
tijd !
quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verder kun je in mirage der mailbox kwijt : bedreigingen , fanmail , liefdes verklaringen, uitnodigingen voor feestjes.
zodra je man het loodje legt,quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:09 schreef Mirage het volgende:
BarraCupraCuda, user o zo lief.![]()
dank je hartelijk voor deze dicht-brief.![]()
mocht mijn man het loodje leggen.![]()
zal ik het je mèteen zeggen.![]()
Maar, kan jij het leven met mij wel aan ?![]()
Je moet stevig in je schoenen staan.![]()
Soms best lief, maar vaak een feeks.![]()
huisdieren, kinderen... een hele reeks...![]()
Het hele pakketje krijg je op je dak,![]()
en iedereen in dit huis (incl ikzelf) heeft aan de meeste regels lak.![]()
Stifttekeningen op de koelkast, de hond op de stoel.![]()
Ik verander om de haverklap de inboedel, het is werkelijk een dolle boel.![]()
Tsss, ik hoop toch wel dat je axi oxi dinges bij je wasjes doet, anders krijg je die groene aanslag nooit meer uit je kleding.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Whehehe, ik heb mijn neus weer es een keer in NWS gestoken. Was lang geleden. Blijft leuk om als boomknuffelaar daar een kijkje te nemen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tsss, ik hoop toch wel dat je axi oxi dinges bij je wasjes doet, anders krijg je die groene aanslag nooit meer uit je kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |