quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja ... het resultaat is altijd hetzelfde hoor![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef vamperotica het volgende:
ow... op zo'n fiets!
Helemaal niets....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
wtf heeft een fiets hier mee te maken![]()
Ik ben altijd in vorm!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
De vrouwen zijn in vorm vandaag !
morgeu marietje![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ben altijd in vorm!
Vraag me alleen niet in welke!
Idd daar kunnen alleen de vrouwen mee lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Moest echt hard lachen..... herkenning en zo.
Ik ben er....... hallooooohooohooohoo....quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach jah het is vervelend dat ik ze nu moet helpen en ik daardoor me offertes niet optijd af krijg
en goeieMIDDAG mirage
Owwww, wat heb ik daar een zin in.quote:
pffff... Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, wat heb ik daar een zin in.
Maar helaas.... moet de deur nog uit.![]()
En ik heb vandaag eigenlijk zo´n dag dat ik in de spiegel kijk en "bleeeehhh" mijn tong uitsteek.
De vuilnisman toeterde naar me maar ik geloofde het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
pffff... Dat gevoel ken ik.![]()
moet zo ook nog de deur uit en dan t liefst met een papieren zak over mn kop!
Je moet em ook niet vanonder dichtbinden. Bovendien moeten er ooggaten in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:05 schreef RSH11 het volgende:
stik je niet met een papieren zak over je hoofd?
Zie de nick van een van de newssubmittersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:25 schreef Enyalius het volgende:
* Enyalius stikt bijna van het lachen
God aangeklaagd in Roemenië
hoe dom kun je zijn? er is echt geen limiet aan de stommiteiten van de mens. als je sommige Mentaal gehandicapped noemt ben je nog erg genereus
Dan moeten we jouw posts dus ook maar niet meer serieus nemen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:53 schreef Enyalius het volgende:
klootmongool hhehehe
ach dat soort berichten zijn altijd leuk.
echt...ik weet nu waarom ik ook alweer op Fok! zit.
het is de entertainment waarde, want echt nuttige dingen vindt je hier niet
jij zegt zelf dat er niks nuttigs op fok te vinden is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Enyalius het volgende:
dat moet je zelf weten. zal alleen veel info mislopen. maar ook dat is je eigen keus
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:15 schreef Enyalius het volgende:
waarom denk je dat ik grotendeels in ouwehoer post en met jouw chat van tijd tot tijd op irc
de entertainment en gezelligheid met sommige mensen.
ben al 2 uur bezig. over 15minuten weer weg tot morgenochtend. kijken of amsterdam er nog staat als we weggaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |