bonzai kittenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend idd de vraag: Mam, wat is een hoax?
Dit had ik moeten antwoorden.
Goeiemorgen allemaal, trouwens.
Dat was godzijdank ook een hoax.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was godzijdank ook een hoax.
Heb nog wel ooit protestmails geforward tegen de praktijk van de bonzai kitten![]()
als een blokquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge marietjelekker geslapen
me 2quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me 2
ik wou er 1tje hebben
Als ik het zo moet rekenen heb ik dus 8 poezen in huisquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef UncleScorp het volgende:
1 poes in huis is al meer dan vodden genoeg ... en ze is dan nog allergisch voor katten ook![]()
just kiddin nokjequote:
omdat het hoofd helemaal niet op dat van een kat lijkt... geen oren neus of bekje... alleen maar 1 oog. kijk pootjes of vingertjes extra zie je vaak alleen dan klopt de rest nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef Mirage het volgende:
Nou ja, waarom niet ?
Er worden ook wel eens geitjes met 5 pootjes geboren en baby's met 12 vingers.
(recent nog)
idd a bad case of OMFGquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef coz het volgende:
omfg
Big Brother - achtige controle, alleen maar voordelen?
heeft ie het over de voordelen van big brother ... bijvoorbeeld geen rekening rijden
veel te veel humor voor op de vroege morgen
goooo dromenvanger!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Ik ben net wakker
Goed geslapen wel veel gedroomd en nu dus tijd voor koffie. Voel me wel lekkerder in mijn vel zitten nu doordat het weer lekker mooi is. Zometeen ff fietsen en dan de zolderkamer reinigen.
Tijd voor actie
Zolderkamer reinigen? Letterlijk? Of de metaforische zolderkamer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Ik ben net wakker
Goed geslapen wel veel gedroomd en nu dus tijd voor koffie. Voel me wel lekkerder in mijn vel zitten nu doordat het weer lekker mooi is. Zometeen ff fietsen en dan de zolderkamer reinigen.
Tijd voor actie
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet!!!
Sjonge jonge wat een instellingquote:
Ben je wel lekker zacht zeg maarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef Mirage het volgende:
en nu ga ik mij douchen en omkleden.
ik zit helemaal... serieus helemaal onder de wasverzachter.
Mijn kleding lijkt blauw en ik krijg hoofdpijn van de geur.
Gatver !
En ik ga nooit meer naar de Lidl.
(ik begrijp achteraf ook niet waarom ik daar weer een keer naar binnen liep)
Laat ze eerst maar een cursus klantvriendelijkheid, beleefdheid volgen.
Geef mij mijn Bas v/d H. maar.
Ja mamma!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Mirage het volgende:
[..]
[..]
Sjonge jonge wat een instelling
Je moet helemaal niets !
Je wíl !
Waarom ?
Omdat je datgene wil dat ná het goed gemaakte tentamen komt.
Een goed cijfer, een leuke studie, een baan waarin je het naar je zin hebt...
Succes !
LOL Eny BOEFJE!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:44 schreef Enyalius het volgende:
bah ik wil juist weg bij de bas
werk al veels te lang op het distributie werkkamp van hun
ik jat gewoon af en toe wat uit de dozen tijdens het inladen van de vrachtwagens. doen de chauffeurs ook met de drop hehe
zetten we 1x met de snoep ver in de trailer. andere hoge kar er dwars voor zodat de camera niet ziet wat je doet
mach schnell!! ein, zwei, drei
go nieuwe sollicitatie
ik ken het wel.naja kennen heb er wel eens reclame voor gezien in de gamepro (USA versie)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:01 schreef Enyalius het volgende:
het schijnt dat ik een nek heb voor goeie onbekende spellen
[Multi]The Bards Tale
bijna niemand heeft gehoord van velen die ik speel
erg goed met droge, sadistische, humor. ik kan me wel vereenzelven met de bardquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ken het wel.naja kennen heb er wel eens reclame voor gezien in de gamepro (USA versie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |