Dit las ik vandaag dus pas voor het eerst.....quote:Ook zal de familie van de kandidaten meer bij het spel betrokken worden. De familie moeten namelijk zélf 7 dagen survivallen op een nabijgelegen eiland.
Gaat Douwe op d'r zitten?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
vanavond wordt Meredith [bijna] verzopen![]()
Ik ben benieuwd of iemand dat zal doen. Wel spectaculair.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:26 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat Douwe zijn 6 stemmen in 1x op Carl zet.
ik denk niet dat dat nodig gaat zijn, zelfs de Belgen leken van zijn terugkomst te balenquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:26 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat Douwe zijn 6 stemmen in 1x op Carl zet.
quote:Expeditie Robinson vecht vete België-Nederland uit
Net als in het voetbal borrelt de vete België-Nederland ook op in Expeditie Robinson. Met dat verschil dat wij, zo schrijft de Vlaamse krant Het Nieuwsblad, de goals maken en onze noorderburen, zonder greintje compassie, telkens met een rode kaart van het eiland sturen.![]()
Het is opvallend. Nederlanders worden één voor één weggestemd in Expeditie Robinson . Afgezien van Johnny die, verteerd door heimwee, zelf weg wou. Belgen overleven met de vingers in de neus. Als er al een Belg sneuvelt, is dat eerder toevallig. Elsje moest naar huis met een enkelbreuk. Annita viel rechtstreeks af toen ze het samensmeltingsspel verloor en Wim kreeg een buikvliesontsteking. Voorlopige stand: zes Vlamingen tegen, ocharme, twee Nederlanders. Op verschillende internetfora verklaren onze noorderburen de ,,makke Belgen'' de oorlog: ,,Het zijn een stelletje meelopers. Schapen die hun kudde niet verlaten. Nooit een mening hebben. Ronduit zielig.''
"In alle edities van Expeditie Robinson is gebleken dat hoge bomen, in dit geval de Nederlanders, veel wind vangen en het eerst sneuvelen'', zegt Lotte Verlackt. De presentatrice weet waarover ze spreekt omdat ze ettelijke jaren in Amsterdam heeft gewoond. "De gemiddelde Hollander heeft over alles een eigen mening en verkondigt die te pas en te onpas. Belgen gaan meer wikken en wegen.''
Verlackt: "Op een eiland komen die verschillen heel goed tot uiting. Je zit dichter op mekaars lip, waardoor alles een beetje uitvergroot wordt. Maar de expeditieleden brengen het zelf ook vaak ter sprake omdat het nu eenmaal een eeuwenoude vete is: België-Nederland.''
"Belgen zijn misschien zachtaardig, maar aan een Nederlander heb je veel meer. Van hem weet je ook waar je staat'', vindt Robinson -afvaller Wim Massoels (19) uit het Belgische Kortessem. Hij zat in de groep met de Nederlandse Esther die heel subtiel gepest werd door John en Carl. Hun teamgenoten zwegen als vermoord. "Ik word er vaak op straat over aangesproken. Hoe komt het toch dat je zo je mond hebt kunnen houden op dat eiland?'', aldus Wim. "Toen klikte het niet zo goed met Esther en was ik het volledig eens met de groep.''
Maar ook zijn Nederlandse kampgenote Nicole Hendriks (27) uit Mook hield de lippen stijf op mekaar. "Ik vond het zo onrechtvaardig wat er met Esther gebeurde, maar zweeg omdat m'n grote mond me eerder zuur was opgebroken.'' Na twee keer werd Nicole er dan toch uitgestemd. "Omdat ik geen Belg was'', zei ze tegen presentator Ernst-Paul Hasselbach. "Ze waren van meet af aan in de meerderheid. Ik heb nooit het gevoel gehad erbij te horen.'' , klinkt het. "Al wil ik eraan toevoegen dat niet alle Belgen over dezelfde kam geschoren kunnen worden.''
Toch moeten de twee Nederlanders Douwe en Fleur, die in het spel overeind blijven, niet wanhopen. Hun kansen tegen de 'brave' Belgen blijven bestaan. Zeker met het nieuwe eilandraadsysteem waarbij de kandidaten meer stemmen kunnen inzetten op één teamgenoot. Kortom, Expeditie Robinson wordt een puur tactisch spel.
Lotte Verlackt: "Dat zal Nederlanders weer meer ademruimte geven. Een Belg die helemaal niet in de gevarenzone zit, kan er zomaar uitgewipt worden. En ik kan je verklappen dat het niet lang zal duren. Jammer genoeg.''
Nog meer? Ik zit daar in mn eentjequote:Op maandag 24 oktober 2005 20:08 schreef Zhenar het volgende:
Komen er nog (meer) mensen chatten in SHO IRC? FOK werkt toch niet op tijd...![]()
* Bruce117 is er, maar het is er erg rustig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:08 schreef Zhenar het volgende:
Komen er nog (meer) mensen chatten in SHO IRC? FOK werkt toch niet op tijd...![]()
de twee reallife-egoïsten van 't moment.... ik vrees dat zij het gaat winnenquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Die Carl [...] die moeten ze op een eiland met Tanja uit BB zetten
Van de talpa-site :quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Die aap is echt zo leuk he....geweldig. Dat beestje zal daar toch niet achterblijven als ER is afgelopen... kan me niet voorstellen dat zo'n tam beestje kan overleven daar...
quote:Beide aapjes zijn overigens na vertrek van de Robinson-crew ondergebracht bij een vriendelijke Maleisiër met een grote achtertuin, die heeft beloofd ze tot hun (natuurlijke) dood enorm veel pinda's en liefde te geven.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:57 schreef hardsilence het volgende:
Wat absoluut niet mag gebeuren, Carli die imuniteit wint!
Zijn er twee dan... wel mooi om teh oren dat die aapjes een mooie oude dag tegemoet gaan, al is het maar de vraag of je zo'n Maleisier kunt geloven natuurlijk, voor hetzelfde geld is Chico al gevild...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:00 schreef Bluezz het volgende:
Van de talpa-site :
[verhaal over aapjes]
yep, "Gelukkig zijn" van Raymond van 't Groenewoudquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:13 schreef trepper het volgende:
Was dat niet Bjorns muziekje net?
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=2/typeofpage=47019quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef Bruce117 het volgende:
Beide Aapjes ?
Shit nog twee weken ook jaquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
jeetje, die Maxime.....
en we zitten nóg twee afleveringen met Carl opgescheept...... 't is niet eerlijk
Wat leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=2/typeofpage=47019
Preview zegt al wat. Carl die op hoge toon zegt dat Maxime afgeslacht is en Marnix wil gelijk terug naar het eiland om verhaal te halen. Mooie taktische zet van Carl, dat wel. Maar wat heb ik een hekel aan die vent.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Carl is dus echt een strateeg die over lijken gaat.... het spel gaat voor vriendschap...
Wel een stunt dit... al gaat Douwe het wel moeilijk krijgen nu, tenzij hij volgende week immuniteit wint...
volgende eilandraad mag Carl niet stemmenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:45 schreef golfer het volgende:
Betekent wel dat Carlnog zijn volledige 6 stemmen op Douwe kan zetten bij een komende eliminatie.
Carl liet zijn maatje Maxime trouwens wel vallen door geen stem uit te brengen en Maxime was ook dom door blanco te stemmen.
hij zegt nog "ik geen dreiging" terwijl Douwe hem de vorige keer zo weg wilde stemmen en nu de grootste vijand van Douwe niet weggestemd kon worden moet er toch een lampje bij hem zijn gaan brandenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef danosa het volgende:
jeetje wat een domme blinmdelinge actie zeg van Maxime
Vind het nog wel een beetje zielig ook
Als de afvallers moeten stemmen dan wint Carl nooitquote:
Dan doet Marnix het..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende eilandraad mag Carl niet stemmen
Weet ik, daarom schreef ik ook 'komende' eilandraad, dus een toekomstige waar hij wel kan stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
volgende eilandraad mag Carl niet stemmen
Nou, ik geloof niet dat Marleen en Meredith een goed woordje voor Douwe gaan doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef hardsilence het volgende:
Marnix zal tegenstrijdig verhaal horen, zodra ie terug is op het eiland.
Die gaat echt niet bij Carl staan hoor!
Denk dat dat wel goed zit.
Er is geen mogelijkheid voor heem om te winnen. Niemand van de afgevallen kandidaten, uitgezonderd Maxim stemt op hem. En doen ze er nog een televoting bij, verliest die ook dik waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Beetje jammer dat die Belgen het spel niet snappen.
Carl: "Ik zou nooit zo'n goed iemand eruit stemmen" neuh tuurlijk niet, de enige andere optie was jezelf eruit laten stemmen. En ondertussen laat ie zelf z'n zogenaamde "vrienden" stuk voor stuk vallen![]()
Maar hij heeft wel de grootste kans om te winnen nu. Nog alle 6 stemmen en hij blijkt gewoon erg sterk te zijn in de proeven. Dan verdient hij op zich wel te winnen, ook al erger ik me dood aan hem![]()
Ben benieuwd hoe het gaat met Marnix volgende week.
Dus niet, hij kreeg er 2 tegen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef trepper het volgende:
Het is trouwens wel zonde dat ie al z'n stemmen heeft uitgebracht. Achteraf gezien had ie genoeg gehad aan 1 stem.
Oh jawel, ik vergeet Fleur d'r stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef hardsilence het volgende:
Dus niet, hij kreeg er 2 tegen.
begrip van de dag, die houden we erin!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Esther-gate
Of sterker nog, alsof hij niet 6 keer op Douwe had gestemd als Maxime de immuniteit had gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Carl vindt het niet eerlijk.... net alsof Carl bij Esther-gate zo eerlijk was
inderdaad ergquote:
haha die's leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
is het water dan zo koud
Maxime: neeen helemaal niet ik dacht zo van ze haalen mij boven water en geven mij die amulet
laf wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Maxime: en ik ben der op een laffe manier uitgestemd ja
Dan krijgt hij weer commentaar dat hij teveel post.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Caradoc, jij zet de hele chat in Word begijp ik ?
Ja die indruk heb ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Jammer, Maxime typt van alles en nog wat ... weet niet wat bij welke vraag hoort. Maar dat komt wel goed .... hij doet het minder goed dan Elbert
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=725&format=3quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef reconnect het volgende:
ik heb de aflevering gemist!ik wil hem graag via internet bekijken..maar dan via een link in mediaplayer..weet iemand hoe je die link vindt in de bron van http://www.talpa.tv/web/s(...)3/progid=2/show=true mij is het niet gelukt.. ik heb verder niet in het topic gekeken want ik was bang dat ik al teveel zou weten dan :$
Kans is zeker klein, aangezien Carl volgende week op het winnaarseiland zit, dus ook niet meedoet met de eilandraad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef janimie het volgende:
hopelijk vliegt carl er volgende week uit, kans is wel klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maxime vind de manier waarop hij eruit gestemd is laf, maar wat gebeurd is is gebeurd. Misschien is het sarcastisch bedoelt maar Maxime zegt dat hij mag hopen dat Douwe nog steeds zo populair blijft na zijn actie. Even later in de chat zegt Maxime dat ook hij alle kansen zal bekijken. Ook zegt hij dat als hij wist dat Douwe die stemmen zou uitbrengen, dat hij zelf ook al zijn 6 stemmen zou gebruiken. [Een beetje tegenstrijdig hoor Maxime ...] Wat Maxime verder nog verteld over Douwe is dat hij verschrikkelijk stinkt en al helemaal als hij die winden laat. Maxime denkt niet dat de vriendschap met Carl de reden is waarom hij nu uit de expeditie ligt.
De Proef:
Maxime heeft 5 a 6 uur nodig gehad om bij te komen in de ziekenboeg, nadat hij zo erg op ging in de proef. Was Maxime stoned op dat moment? Yup, “natural high”. Maxime vond het wel “grappig” om te lezen dat hij een een bijna doodservaring had. “Een paar graden meer en het was echt afgelopen voor Maxime” zegt hij.
Maxime was in een trance en helemaal van de planeet tijdens de proef. Ook tijdens de stemmingsronde was alles nog een beetje onduidelijk voor Maxime. Hij was naar expeditie robinson gekomen om zijn grenzen te verleggen en dat lukte een beetje te goed. Tijdens de proef was hij echt buiten zichzelf. Maxime dacht echt dat hij naar boven ging en dat dan hem dan de amulet gegeven zou worden.
Maxime zelf:
De eerste drie weken waren zwaar om in het normale leven weer te stappen. Maxime woont nu weer in Spanje, in Barcalona om preciezer te zijn. Het is nu ongeveer twee maanden geleden dat Maxime uit de expeditie lag. Het baantje in het restaurant heeft Maxime niet meer en hij is dan nu ook opzoek naar een nieuwe baan. Hij heeft het baantje opgegeven om aan E.R. Mee te doen. Koken heeft hij niet helemaal achter zich gelaten, op het eiland heeft hij ook dingen gekookt. Dit kwam alleen nooit op de televisie. Maxime had bijvoorbeeld bijna een varaan te pakken en heeft een inktvis gekookt. Maxime kookt het liefst iets dat hij nog nooit eerder heeft gekookt.
Tijdens de expeditie is Maxime 10 kilo afgevallen en één van de eerste dingen die hij deed toen hij eruit lag was dan ook eten, veel eten. Vanaf het begin tot het eind heeft Maxime ook echt genoten van het resort waar hij in zat na de expeditie. De hereniging met Maxime's vriendin, toen hij eenmaal naar huis kon, was zalig. Maxime doet ook aan sport, hij klimt. Het geld dat Maxime aan de expeditie heeft overgehouden is allang op.
Leuke dingen:
Van de drie eilanden kan Maxime maar moeilijk kiezen, maar uiteindelijk kiest hij toch voor het laatste eiland, als mooiste eiland. Maxime vind het jammer dat hij chico nooit heeft ontmoet en zegt dat hij zelf eigenlijk ook een chico is. Van alle vrouwen vond Maxime Emma en Annita het leukste [ Annita was toen nog niet in de chat] Met Fleur is de band toch wat minder. Hij zegt dat de avond met Fleur wel mee viel maar het altijd leuker was geweest met de “boyz”. Maxime zal best terug naar de eilanden willen, maar dan wel zonder de andere leden. Vooral met Fleur niet, met haar zou hij het laatst naar het eiland terug willen. John heeft Maxime nooit gezien in de expeditie en ook daarbuiten blijkbaar niet. Esther wel, die heeft hij na de expeditie leren kennen. Elbert vond hij maar een raar ventje. Een lieve vent, maar die wou altijd maar naar huis.
Overige:
Maxime bevestigt dat ze hun behoefte in zee doen.
Annita reageert op de vraag of ze Douwe lekker vind: “Ja hoor, als zijn haar maar wel korter is.”
Annita word niet boos over negatieve dingen die over haar geschreven worden. Ze leest het namelijk niet. “Als je niets leest vorm je er ook geen gedachte over.”
Maxime zegt dat ze als wilde beesten de lunchboxen van de crew hebben opengetrokken.
Maxime vond het geweldig om al die proeven te winnen met het kamp. ( Volgens mij heeft hij er geen één verloren, als kamp? )
Maxime volgt E.R. wel, maar het moet wel opgenomen zijn. Hij zit namelijk in Spanje. Hij bekijkt dit samen met zijn vrienden.
Carl heeft te weinig kansen gehad volgens Maxime.
Maxime was niet bij het Esther gebeuren met Carl, dus oordeelt hij daar ook niet over.
[ Bericht 12% gewijzigd door caradoc op 25-10-2005 00:02:04 ]En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Ik zat er ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog meer? Ik zit daar in mn eentje
Ja, zo had ik er niet over gedacht, heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
Ik wil niet al te confronterend zijn, maar de meeste reacties hier zijn even hypocriet als alle Belgen bij elkaar. Ik bedoel, ik mag Carl ook niet, maar het feit dat hij zijn stemmen bewaard heeft is tactisch gezien heel verstandig: hij moest direct na Douwe en ziet dat de urn vol zit, al die stemmen gaan níet naar hem.... welke gek had niet hetzelfde gedaan????
Ik reageerde net op deze postquote:
Ik ben ook maar snel weggegaan toen ER was afgelopen, want Zhenar begon al weer te spoileren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik reageerde net op deze postniet aangekomen..
Naja, ik zei dus dat je er wel was maar dat je niks zei
Maak jij er even een verslag van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
Bluezz zit op de chat daar nog even door te kleppen met wat mensen van het opname-team van Robinson en het trainingsteam van Chico.
Ze geven wel heel openhartig antwoord op al haar vragen.
Beslissing wordt gemaakt door degene die aankomt op het winnaarseiland, dus als Carl Emma weg wil hebben daar zal ze moeten gaan en mag Marnix niet vertrekken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef blekboks het volgende:
Is het niet zo dat degene die aankomt op het winnaarseiland van te voren al op een papier heeft
geschreven wie van het eiland moet , dit was goed te zienbij de wissel emma / carl .
Ze overhandigde het opgerolde papier aan carl en die las zelf voor dat hij kon vertrekken.
Ik begrijp uit de beelden (volgende week) dat marnix bepaalt wie gaat of blijft , maar deze beslissingt ligt toch bij carl , toch ??
nouja hij mocht opzich best uitgaan van wat stemmen van Maxime en Carl, dus onlogisch is t niet dat alles in de strijd gooiden. Maxime was voorzichtig en sneuveldequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef merino het volgende:
Douwe is wel beetje kamikaze piloot. Als je voor winst van het spel gaat red je het nooit met 0 stemmen. Hij had opzich wel kunnen bedenken dat 6 stemmen redelijk in de veilige zone zit en dan had ie er nog 2 over gehouden om proberen de rest van de expeditie uit te zitten....
we zullen het zien
Leuk gedaan!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef caradoc het volgende:
Zoo, klaar. Het verslag staat ietsjes hierboven. Heb er toch nog iets van kunnen maken
Het gaat om het spel, niet om de vriendschap... Dat lijkt men wel 's te vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, zo had ik er niet over gedacht, heb je wel gelijk in.
Hij had het idd kunnen weten, maar hij was te arogant en te naïef....quote:Maar Maxime's reactie vond ik trouwens ook erg kinderachtig, als ie het spel een beetje door had gehad, had ie dat kunnen vermoeden..
Nee hoor, toen Carl ging stemmen was alleen Douwe pas aan de beurt geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Funkytrip het volgende:
Carl had het over een pak stemmen, maar hij wist niet voor wie die waren. Voor het zelfde geld lagen er al 4 stemmen voor Douwe in van de dames en 5 of 6 naar Maxime. Hij lult zijn laffe naai aktie dus weer recht.
Dit vergeten de meeste Robinso-deelnemers. Ze hebben een groots groepgevoel gekregen, waarbij de sterke denken dat ze de zwakkeren er doorheen helpen. Niet beseffende dat aan het eind het een spel is dat iedereen wil winnen en daarom de zwakkeren op enig moment de sterkeren zullen willen lozen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:
Daarnaast was Maxime té goed, hij won alles... wie wil er nou tegen zo'n sterke in de finale komen?!
Carl had Maxime natuurlijk wel even non-verbaal kunnen waarschuwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen Carl ging stemmen was alleen Douwe pas aan de beurt geweest.
En voor wie al die stemmen ook waren, ze gingen iig naar 1 persoon [da's de regel]
Die ene persoon kon iedereen zijn, behalve hij.
Tactisch gezien is het logisch dat hij zijn stemmen bewaard heeft,
hij zit daar voor het spel en niet voor Maxime...
Carl wist niet zéker dat die 6 stemmen voor Maxime waren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:43 schreef Funkytrip het volgende:
Carl had Maxime natuurlijk wel even non-verbaal kunnen waarschuwen
Dat weet ik niet; dat was vorige keer zo maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Kan ook goed dat ze het nu onderling moeten uitmaken. Eerste keer was de zwarte stem ook voor degene die het eerste opgaf bij de proef; deze keer was het degene die gekozen werd door Fleur en Maxime.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Beslissing wordt gemaakt door degene die aankomt op het winnaarseiland, dus als Carl Emma weg wil hebben daar zal ze moeten gaan en mag Marnix niet vertrekken.
Als Marnix niet door Carl weggestuurd wordt mag hij roepen wat ie wil, maar zal ie toch moeten blijven daar.
uiteraard, maar hij was één van de laatste en wist dus niet of al die stemmen van 1 persoon kwamen, of van iedereen een beetje [tenzij hij zich ook bedacht dat Douwe wel erg lang aan het schrijven was geweest]quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
Maxime kon toch zelf ook zien dat de urn volzat
Fleur stemt echt niet op Douwe denk ik.. Maar ja, zij heeft ook al een paar stemmen verbruikt dus dat zal niet genoeg zijn. Ik zie het somber in voor Douwequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Funkytrip het volgende:
Maar volgende week is eindstation voor Douwe, want aangezien Carl er niet is om op te stemmen en alle dames bij elkaar klitten zullen zij altijd op Douwe stemmen, ongeacht of ze het met zijn aktie eens waren of niet.
Maar ach, het wil niks zeggen dat Fleur al stemmen 'verbruikt' heeft, want Maxime met al zijn stemmen + 1 neutraliserende stem ligt er al uit! Het heeft dus lang niet zoveel zin om die stemmen te bewaren als mensen je eruit knikkeren!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fleur stemt echt niet op Douwe denk ik.. Maar ja, zij heeft ook al een paar stemmen verbruikt dus dat zal niet genoeg zijn. Ik zie het somber in voor Douwe
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef Droeke het volgende:
[..]
Maar ach, het wil niks zeggen dat Fleur al stemmen 'verbruikt' heeft, want Maxime met al zijn stemmen + 1 neutraliserende stem ligt er al uit! Het heeft dus lang niet zoveel zin om die stemmen te bewaren als mensen je eruit knikkeren!!!
En omdat ie echt wel stiekem van het eten jat tijdens het verdelen en dus douwe gelijk heeft!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
I................
Dan nog even de redenen waarom ik deze aflevering weer kotste op Carl
1: Hij kraakt Douwe af
2: Hij liegt en bedriegt in de rondte door alles te verdraaien
3: Hij heeft een irritant accent
4: Hij is terug en de hele sfeer slaat om
5: Hij is gewoon stom
Die valt onder 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En omdat ie echt wel stiekem van het eten jat tijdens het verdelen en dus douwe gelijk heeft!!!!
Wat het nog ff verduidelijkenquote:
ONEE?quote:Carl: "Ik zou nooit zo'n goed iemand eruit stemmen"
Het is toch, als je dat gezien hebt, dat ie dan automatisch deel 2 laadt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:15 schreef wonderer het volgende:
Er staat pas 19 minuten op de serverIk wil de rest ook zien!
Als ik Marnix was zou ik het ook zo spelen, anders zat hij weer dagenlang met Carl op een eilandje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:49 schreef Fusion het volgende:
"Gij blijft."
- "Maar waarom dan?"
"GIJ BLIJFT!!!" *jumpt op boot terug naar het eiland om verhaal te gaan halen*
- "Snik, stom spel... STOM SPEL!!!"
Explosieve prachttelevisie.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Carl zich zo euforisch voelde na de verdrinkingsproef dat ie Marnix op t winnaarseiland 's nachts anaal heeft proberen te verkrachten. Uiteraard weer op zn geniepige manier om t daarna weer zoals gewoonlijk te ontkennen. Hierop heeft Marnix onder t mom van boos te zijn op Douwe (Belgen uiten zich nooit direct. Het zijn net vrouwen) t eiland weer verlaten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Als ik Marnix was zou ik het ook zo spelen, anders zat hij weer dagenlang met Carl op een eilandje.
Carl![]()
Bedankt voor de tip. Hij bleef bij mij hangen nadat het eerste deel was afgelopen, vandaar dat ik dacht dat ie er maar half opstond.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is toch, als je dat gezien hebt, dat ie dan automatisch deel 2 laadt?
Wie niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
ik baalde trouwens wel dat die Carl wéér immuniteit won.
Ik niet , anders was die aflevering van deze week niet zo gelopen.quote:
Daarom heeft ie waarschijnlijk niet gestemd toen hij doorkreeg dat Douwe alle zes zijn stemmen inzette. Maxime was te veel concurrentie en hij weet dat hij het alleen met immuniteit kan redden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik ook niet. Zo iemand moet erin blijven, staat garant voor leuke televisie.quote:
Nou moet er niet aan denken dat die arrogante bal straks ook nog wint!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet. Zo iemand moet erin blijven, staat garant voor leuke televisie.
oeh ik voel de verbale agressie nu al van m'n scherm spatten, ik denk dat ik maar pas...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond kan er vanaf 20.30 gechat worden met ... John! op talpa.tv
Mja ik ook, maar aan de andere kant... Volgens mij gebeurt er bitter weinig als hij er niet meer in zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
En gescholden natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef caradoc het volgende:
Kan iemand een verslag maken van de chat met John? Ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn, maar ik wil wel weten wat er is gezegt en zo.
quote:Wordt het wat tussen Fleur en Douwe?
Iedereen schrikt nou wakkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
en? heeft er nog iemand met John gechat?
Lekker vaag, hij zal hem hooguit 10 minuten gezien hebben?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef mikando18 het volgende:
En Marnix vond ie maar niks.
Het is en blijft een eikel, dat blijkt nu wel weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou daar toch wat uit moeten hebben gebleken, dat was echter totaal niet het geval.
Je moet het gewoon af laten spelen, na 19 min stopt het even, en dan begint vanzelf het volgende blok.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef dutchie het volgende:
Hè wat irritant, wil ik de aflevering van maandag terugkijken op de site, krijg ik alleen het eerste blok te zien.
Gezien zijn houding naar Esther toe en de manier waarop Esther wel en hij niet normaal bleef doen, maakt dat ik niet droevig ben dat die nacht ons bespaard is gebleven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:36 schreef soul114 het volgende:
Volgens John is er ook veel geknipt & geplakt met de tapes, met als doel hoge kijkcijfers...
Hij zei ook dat hij een nacht met Eshter heeft zitten praten [?]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef fayle het volgende:
*voorstellingsvermogen*
John: BlAblablablablablalbabla
Esther: Dat is niet waar John, we kunnen het daar toch gewoon over hebben?
John: Jij moet blablablabla, want het is niet eerlijk en jij bent gewoon blablabla
Esther: maar
John: nee ik ben aan het praten, dat jij nou toevallig leider wou zijn, geeft je in mijn ogen geen rechten hoor en blablablablablablablalba
John: blablablablablablablalba blablablaBLAblablablalba
John: BLABLAblablablablabla
Esther: ..
John: blabla dus met jou valt niet te praten!
Esther: zo kunnen we niet als team functioneren, we moeten juist samenwerken om de proeven te winnen
John: (*peins: JIJ hebt niet op een rots gezeten en je hebt mijn leiderschap afgepakt) ik geef het op!
John: ik ga slapen en hier is het VOL
Douwe wint vanavond immuniteit.......quote:
De meeste Belgen stemmen met hun gevoel ipv hun verstand, dus Douwe vliegt eruit uit wraakquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:24 schreef rubbereend het volgende:
k snap niet waarom andere Douwe er nu uit zouden stemmen, douwe heeft zelf geen stemmen meer en is dus totaal ongevaarlijk.
We zijn eruit. John is Chatman!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef fayle het volgende:
[..]
Gezien zijn houding naar Esther toe en de manier waarop Esther wel en hij niet normaal bleef doen, maakt dat ik niet droevig ben dat die nacht ons bespaard is gebleven.
*voorstellingsvermogen*
John: BlAblablablablablalbabla
Esther: Dat is niet waar John, we kunnen het daar toch gewoon over hebben?
John: Jij moet blablablabla, want het is niet eerlijk en jij bent gewoon blablabla
Esther: maar
John: nee ik ben aan het praten, dat jij nou toevallig leider wou zijn, geeft je in mijn ogen geen rechten hoor en blablablablablablablalba
John: blablablablablablablalba blablablaBLAblablablalba
John: BLABLAblablablablabla
John: blabla dus met jou valt niet te praten!
Esther: zo kunnen we niet als team functioneren, we moeten juist samenwerken om de proeven te winnen
John: (*peins: JIJ hebt niet op een rots gezeten en je hebt mijn leiderschap afgepakt) ik geef het op!
John: ik ga slapen en hier is het VOL
...
nee... gelukkig hebben we die nacht John-zwets niet hoeven aanzien.
Het is een wonder dat die droplul niet gewoon door Esther op zijn Giovanni's met de machete onthoofd is.
niet werken ....quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Quoi het volgende:
Even een fotootje van Fleur als model:
http://www.maxmodels.nl/m(...)db52-9dff-4b80-a398-
hier heb je meer aan: http://www.maxmodels.nl/fashion/find_portfolio.aspx?RowNo=1&PageNo=1&ID=62845quote:
Goh.. iedereen kan maar model worden tegenwoordig he. Mooi zijn is nieteens meer een vereiste blijkbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Quoi het volgende:
Even een fotootje van Fleur als model:
http://www.maxmodels.nl/m(...)db52-9dff-4b80-a398-
Ja, inderdaad! Hij heeft alleen nog maar in posities gezeten waar hij niet weggestemd kon worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
Het lijkt me onmogelijk dat zowel Fleur als Douwe deze aflevering overleeft..
Marnix wordt trouwens wel in een zetel naar de Robinsontitel gebracht zeg..
Dat ook, maar sowieso zie ik niemand anders die Robinson worden kan. Of hij bereikt de laatste 2 niet door de finaleproeven, anders wint hij gewoon. Ze stemmen hem niet weg en in de finale stemmen ze toch allemaal voor hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Hij heeft alleen nog maar in posities gezeten waar hij niet weggestemd kon worden.
Ja, maarja. Dat zou ik ook doen. Ik bedoel, ik vind niemand anders geschikter voor Robinson. (Behalve Douwe dan, maar die gaat er vanavond uit denk ik)quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso zie ik niemand anders die Robinson worden kan. Of hij bereikt de laatste 2 niet door de finaleproeven, anders wint hij gewoon. Ze stemmen hem niet weg en in de finale stemmen ze toch allemaal voor hem.
Ik verwacht inderdaad dat we vanavond afscheid moeten nemen van 1 van deze 2 deelnemers.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
Het lijkt me onmogelijk dat zowel Fleur als Douwe deze aflevering overleeft..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
We zijn eruit. John is Chatman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |