abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31666224
Is bijna geen touw aan vast te knopen die chat!
pi_31666278
Maxime er staat nu op internet: maxime ontsnapt aan de dood. vind je dit overdreven of hebben ze gelijk?

Maxime:  bwa das best wel grapig

Maxime:  want nog een graad meer en lag in coma

Maxime:  das dicht bij de dood he

stinkt douwe??
Maxime:  verschrikelijk vooral is hij winden begint te laaten den Douwe

(
Hij kan echt niet typen )
  ESF Reporter maandag 24 oktober 2005 @ 22:26:52 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_31666322
Die Maxime is best droog.

verschrikelijk vooral is hij winden begint te laaten
den douwe

maandag 24 oktober 2005 @ 22:27:22 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31666338
Herhaling maar kijken.
Maxime toch eruit! . Hopen dat Douwe en Fleur komende week op wonderbaarlijke wijze kunnen overleven, vooral Douwe gaat het zwaar krijgen.

Zonde van de teveel ingezette stemmen, maarja, dat weet je niet he.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31666388
Als je dit achteraf geweten had, hoeveel stemmen zou je dan aan douwe gegeven hebben?

Maxime : alle stemmen

waar kregen jullie je drinkwater vandaan

Maxime: geen idee, ze spoelden aan  ja zo een 9 a 10 kilo
pi_31666486
Ik stop er ff mee, te veel door elkaar en de vragen worden 80X gesteld.
Arme Maxime
pi_31666512
Waar is die chat?

Niet zo moeilijk natuurlijk, talpa.tv, waar anders.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_31666515
Jammer, Maxime typt van alles en nog wat ... weet niet wat bij welke vraag hoort. Maar dat komt wel goed .... hij doet het minder goed dan Elbert
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31666593
Douwe Gewoon de persoon eruitstemmen, waarvan bijna iedereen wel verwacht dat hij gaat winnen. Maxime heeft het dan wel niet echt verdiend, maar een originele zet vind ik het wel. Jammer dat zijn stemmen nu op zijn en hij weinig kans verder meer heeft.. ik denk dat hij er volgende week wel uit ligt, want Carl heeft tenslotte de immuniteit. Zielig voor Chico, zit hij weer met die lul opgescheept
pi_31666683
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Jammer, Maxime typt van alles en nog wat ... weet niet wat bij welke vraag hoort. Maar dat komt wel goed .... hij doet het minder goed dan Elbert
Ja die indruk heb ik ook.

Ze vragen ook hoe hij van zijn achternaam heet, en waar ie in spanje zit en of ze naar hem toe mogen komen.
Hoog TMF gehalte

Hij is op zoek naar een baan nu zei hij nog.
pi_31666711
Ach, ik heb al best veel voor een verslagje. Dat komt wel goed. Hopelijk komt elbert nog ff langs zometeen. Maxime gaat niet in op de moeilijkere vragen, alleen de oppervlakkige

Het word een beetje triest nu .... het is echt vissen naar antwoorden, die er half uitkomen.

[ Bericht 29% gewijzigd door caradoc op 24-10-2005 22:55:31 ]
pi_31667399
Jammer van de twee stemmen van Fleur. Maar waarschijnlijk hadden de twee Nederlanders gewoon verwacht dat Maxime ze alle 6 op Douwe zou gooien waardoor die twee van Fleur nog nodig waren. Het enige wat ze konden doen om niet hopeloos afgeslacht te worden zoals Elbert vorige week. Ook zie ik ER er wel voor aan om voor volgende week of die week er op de regels weer zodanig te veranderen dat de beide Nederlanders kans houden op een eindoverwinning.

Gelukkig weer een belg er uit in elk geval. Verder heeft Carl natuurlijk het enige gedaan wat je zou moeten doen. De stemmen in je zak houden, hij zal ze namelijk nodig hebben.
pi_31667641
Ja, ik hou het voor gezien daar. Annita zegt geen woord meer en Maxime ook bijna niet. Ik begin met het schrijven van het verslag met behulp van de aantekeningen. Ik edit deze post wel als die klaar is.
pi_31667668
ik heb de aflevering gemist! ik wil hem graag via internet bekijken..maar dan via een link in mediaplayer..weet iemand hoe je die link vindt in de bron van http://www.talpa.tv/web/s(...)3/progid=2/show=true mij is het niet gelukt.. ik heb verder niet in het topic gekeken want ik was bang dat ik al teveel zou weten dan :$
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:19:12 #165
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_31667947
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef reconnect het volgende:
ik heb de aflevering gemist! ik wil hem graag via internet bekijken..maar dan via een link in mediaplayer..weet iemand hoe je die link vindt in de bron van http://www.talpa.tv/web/s(...)3/progid=2/show=true mij is het niet gelukt.. ik heb verder niet in het topic gekeken want ik was bang dat ik al teveel zou weten dan :$
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=725&format=3
pi_31668037
hopelijk vliegt carl er volgende week uit, kans is wel klein
pi_31668069
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef janimie het volgende:
hopelijk vliegt carl er volgende week uit, kans is wel klein
Kans is zeker klein, aangezien Carl volgende week op het winnaarseiland zit, dus ook niet meedoet met de eilandraad.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_31668307
Chico die met de vis speelde was echt geweldig

Jezus, wat een ontknoping zeg, ik had echt verwacht dat Douwe zou moeten vertrekken. Die smoel van Maxime ook toen ie hoorde dat ie moest vertrekken . Ik vond 'm wel onsportief.

Douwe is de man
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31668538
Chatverslag met Maxime

Het begin:
Maxime is even de draad kwijt. “He mannekes ik weet nie hoe dat hier werkt en weet niet tegen wie ik het heb.” zijn Maxime's eerste woorden. Kort hierna verdwijnt hij uit de chat om later terug te komen met het bericht dat hij een ijsje heeft gehaald. Het was een enorm avontuur maar Maxime kan ons één ding vertellen, blijf niet te lang onder water. De chat begint.

De Stemming:
Tijdens de stemmingsronde verwachtte Maxime mensheid en eerlijkheid. Dit was de reden voor Maxime om geen stemmen in te zetten. Hij was vooral ontgoocheld door Douwe die ineens alle 6 de stemmen had uitgebracht. Maxime verwachte mensheid en zette daarom niets in. Eerst moedigde Douwe Maxime nog aan om door te gaan. Ook was er een lang gesprek met Douwe toen de camera's er niet meer bij waren. Toch kreeg hij ineens al die stemmen. “Een onnozele moef is dat nu” zegt Maxime over Douwe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxime vind de manier waarop hij eruit gestemd is laf, maar wat gebeurd is is gebeurd. Misschien is het sarcastisch bedoelt maar Maxime zegt dat hij mag hopen dat Douwe nog steeds zo populair blijft na zijn actie. Even later in de chat zegt Maxime dat ook hij alle kansen zal bekijken. Ook zegt hij dat als hij wist dat Douwe die stemmen zou uitbrengen, dat hij zelf ook al zijn 6 stemmen zou gebruiken. [Een beetje tegenstrijdig hoor Maxime ...] Wat Maxime verder nog verteld over Douwe is dat hij verschrikkelijk stinkt en al helemaal als hij die winden laat. Maxime denkt niet dat de vriendschap met Carl de reden is waarom hij nu uit de expeditie ligt.

De Proef:
Maxime heeft 5 a 6 uur nodig gehad om bij te komen in de ziekenboeg, nadat hij zo erg op ging in de proef. Was Maxime stoned op dat moment? Yup, “natural high”. Maxime vond het wel “grappig” om te lezen dat hij een een bijna doodservaring had. “Een paar graden meer en het was echt afgelopen voor Maxime” zegt hij.
Maxime was in een trance en helemaal van de planeet tijdens de proef. Ook tijdens de stemmingsronde was alles nog een beetje onduidelijk voor Maxime. Hij was naar expeditie robinson gekomen om zijn grenzen te verleggen en dat lukte een beetje te goed. Tijdens de proef was hij echt buiten zichzelf. Maxime dacht echt dat hij naar boven ging en dat dan hem dan de amulet gegeven zou worden.

Maxime zelf:
De eerste drie weken waren zwaar om in het normale leven weer te stappen. Maxime woont nu weer in Spanje, in Barcalona om preciezer te zijn. Het is nu ongeveer twee maanden geleden dat Maxime uit de expeditie lag. Het baantje in het restaurant heeft Maxime niet meer en hij is dan nu ook opzoek naar een nieuwe baan. Hij heeft het baantje opgegeven om aan E.R. Mee te doen. Koken heeft hij niet helemaal achter zich gelaten, op het eiland heeft hij ook dingen gekookt. Dit kwam alleen nooit op de televisie. Maxime had bijvoorbeeld bijna een varaan te pakken en heeft een inktvis gekookt. Maxime kookt het liefst iets dat hij nog nooit eerder heeft gekookt.
Tijdens de expeditie is Maxime 10 kilo afgevallen en één van de eerste dingen die hij deed toen hij eruit lag was dan ook eten, veel eten. Vanaf het begin tot het eind heeft Maxime ook echt genoten van het resort waar hij in zat na de expeditie. De hereniging met Maxime's vriendin, toen hij eenmaal naar huis kon, was zalig. Maxime doet ook aan sport, hij klimt. Het geld dat Maxime aan de expeditie heeft overgehouden is allang op.

Leuke dingen:
Van de drie eilanden kan Maxime maar moeilijk kiezen, maar uiteindelijk kiest hij toch voor het laatste eiland, als mooiste eiland. Maxime vind het jammer dat hij chico nooit heeft ontmoet en zegt dat hij zelf eigenlijk ook een chico is. Van alle vrouwen vond Maxime Emma en Annita het leukste [ Annita was toen nog niet in de chat ] Met Fleur is de band toch wat minder. Hij zegt dat de avond met Fleur wel mee viel maar het altijd leuker was geweest met de “boyz”. Maxime zal best terug naar de eilanden willen, maar dan wel zonder de andere leden. Vooral met Fleur niet, met haar zou hij het laatst naar het eiland terug willen. John heeft Maxime nooit gezien in de expeditie en ook daarbuiten blijkbaar niet. Esther wel, die heeft hij na de expeditie leren kennen. Elbert vond hij maar een raar ventje. Een lieve vent, maar die wou altijd maar naar huis.

Overige:
Maxime bevestigt dat ze hun behoefte in zee doen.
Annita reageert op de vraag of ze Douwe lekker vind: “Ja hoor, als zijn haar maar wel korter is.”
Annita word niet boos over negatieve dingen die over haar geschreven worden. Ze leest het namelijk niet. “Als je niets leest vorm je er ook geen gedachte over.”
Maxime zegt dat ze als wilde beesten de lunchboxen van de crew hebben opengetrokken.
Maxime vond het geweldig om al die proeven te winnen met het kamp. ( Volgens mij heeft hij er geen één verloren, als kamp? )
Maxime volgt E.R. wel, maar het moet wel opgenomen zijn. Hij zit namelijk in Spanje. Hij bekijkt dit samen met zijn vrienden.
Carl heeft te weinig kansen gehad volgens Maxime.
Maxime was niet bij het Esther gebeuren met Carl, dus oordeelt hij daar ook niet over.

[ Bericht 12% gewijzigd door caradoc op 25-10-2005 00:02:04 ]
pi_31668580
Ik vind trouwens dat Meredith wel héél apart praat. . Ik bedoel: Belgisch praten is oké, maar hoe zij dat doet slaat alles. .
pi_31668596
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nog meer? Ik zit daar in mn eentje
Ik zat er ook. .
pi_31668790
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
Ik wil niet al te confronterend zijn, maar de meeste reacties hier zijn even hypocriet als alle Belgen bij elkaar. Ik bedoel, ik mag Carl ook niet, maar het feit dat hij zijn stemmen bewaard heeft is tactisch gezien heel verstandig: hij moest direct na Douwe en ziet dat de urn vol zit, al die stemmen gaan níet naar hem.... welke gek had niet hetzelfde gedaan????
Ja, zo had ik er niet over gedacht, heb je wel gelijk in.

Maar Maxime's reactie vond ik trouwens ook erg kinderachtig, als ie het spel een beetje door had gehad, had ie dat kunnen vermoeden. .
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:49:08 #173
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31668826
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik zat er ook. .
Ik reageerde net op deze post niet aangekomen..
Naja, ik zei dus dat je er wel was maar dat je niks zei
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31668877
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik reageerde net op deze post niet aangekomen..
Naja, ik zei dus dat je er wel was maar dat je niks zei
Ik ben ook maar snel weggegaan toen ER was afgelopen, want Zhenar begon al weer te spoileren. .
pi_31669099
Zoo, klaar. Het verslag staat ietsjes hierboven. Heb er toch nog iets van kunnen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')