hij zegt nog "ik geen dreiging" terwijl Douwe hem de vorige keer zo weg wilde stemmen en nu de grootste vijand van Douwe niet weggestemd kon worden moet er toch een lampje bij hem zijn gaan brandenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef danosa het volgende:
jeetje wat een domme blinmdelinge actie zeg van Maxime
Vind het nog wel een beetje zielig ook
Als de afvallers moeten stemmen dan wint Carl nooitquote:
Dan doet Marnix het..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende eilandraad mag Carl niet stemmen
Weet ik, daarom schreef ik ook 'komende' eilandraad, dus een toekomstige waar hij wel kan stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
volgende eilandraad mag Carl niet stemmen
Nou, ik geloof niet dat Marleen en Meredith een goed woordje voor Douwe gaan doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef hardsilence het volgende:
Marnix zal tegenstrijdig verhaal horen, zodra ie terug is op het eiland.
Die gaat echt niet bij Carl staan hoor!
Denk dat dat wel goed zit.
Er is geen mogelijkheid voor heem om te winnen. Niemand van de afgevallen kandidaten, uitgezonderd Maxim stemt op hem. En doen ze er nog een televoting bij, verliest die ook dik waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Beetje jammer dat die Belgen het spel niet snappen.
Carl: "Ik zou nooit zo'n goed iemand eruit stemmen" neuh tuurlijk niet, de enige andere optie was jezelf eruit laten stemmen. En ondertussen laat ie zelf z'n zogenaamde "vrienden" stuk voor stuk vallen![]()
Maar hij heeft wel de grootste kans om te winnen nu. Nog alle 6 stemmen en hij blijkt gewoon erg sterk te zijn in de proeven. Dan verdient hij op zich wel te winnen, ook al erger ik me dood aan hem![]()
Ben benieuwd hoe het gaat met Marnix volgende week.
Dus niet, hij kreeg er 2 tegen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef trepper het volgende:
Het is trouwens wel zonde dat ie al z'n stemmen heeft uitgebracht. Achteraf gezien had ie genoeg gehad aan 1 stem.
Oh jawel, ik vergeet Fleur d'r stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef hardsilence het volgende:
Dus niet, hij kreeg er 2 tegen.
begrip van de dag, die houden we erin!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Esther-gate
Of sterker nog, alsof hij niet 6 keer op Douwe had gestemd als Maxime de immuniteit had gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Carl vindt het niet eerlijk.... net alsof Carl bij Esther-gate zo eerlijk was
inderdaad ergquote:
haha die's leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
is het water dan zo koud
Maxime: neeen helemaal niet ik dacht zo van ze haalen mij boven water en geven mij die amulet
laf wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Maxime: en ik ben der op een laffe manier uitgestemd ja
Dan krijgt hij weer commentaar dat hij teveel post.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Caradoc, jij zet de hele chat in Word begijp ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |