Bedankt voor de tip. Hij bleef bij mij hangen nadat het eerste deel was afgelopen, vandaar dat ik dacht dat ie er maar half opstond.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is toch, als je dat gezien hebt, dat ie dan automatisch deel 2 laadt?
Wie niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
ik baalde trouwens wel dat die Carl wéér immuniteit won.
Ik niet , anders was die aflevering van deze week niet zo gelopen.quote:
Daarom heeft ie waarschijnlijk niet gestemd toen hij doorkreeg dat Douwe alle zes zijn stemmen inzette. Maxime was te veel concurrentie en hij weet dat hij het alleen met immuniteit kan redden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik ook niet. Zo iemand moet erin blijven, staat garant voor leuke televisie.quote:
Nou moet er niet aan denken dat die arrogante bal straks ook nog wint!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet. Zo iemand moet erin blijven, staat garant voor leuke televisie.
oeh ik voel de verbale agressie nu al van m'n scherm spatten, ik denk dat ik maar pas...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond kan er vanaf 20.30 gechat worden met ... John! op talpa.tv
Mja ik ook, maar aan de andere kant... Volgens mij gebeurt er bitter weinig als hij er niet meer in zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
En gescholden natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:26 schreef caradoc het volgende:
Kan iemand een verslag maken van de chat met John? Ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn, maar ik wil wel weten wat er is gezegt en zo.
quote:Wordt het wat tussen Fleur en Douwe?
Iedereen schrikt nou wakkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
en? heeft er nog iemand met John gechat?
Lekker vaag, hij zal hem hooguit 10 minuten gezien hebben?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:16 schreef mikando18 het volgende:
En Marnix vond ie maar niks.
Het is en blijft een eikel, dat blijkt nu wel weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zou daar toch wat uit moeten hebben gebleken, dat was echter totaal niet het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |