hij zegt nog "ik geen dreiging" terwijl Douwe hem de vorige keer zo weg wilde stemmen en nu de grootste vijand van Douwe niet weggestemd kon worden moet er toch een lampje bij hem zijn gaan brandenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef danosa het volgende:
jeetje wat een domme blinmdelinge actie zeg van Maxime
Vind het nog wel een beetje zielig ook
Als de afvallers moeten stemmen dan wint Carl nooitquote:
Dan doet Marnix het..quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende eilandraad mag Carl niet stemmen
Weet ik, daarom schreef ik ook 'komende' eilandraad, dus een toekomstige waar hij wel kan stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
volgende eilandraad mag Carl niet stemmen
Nou, ik geloof niet dat Marleen en Meredith een goed woordje voor Douwe gaan doenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef hardsilence het volgende:
Marnix zal tegenstrijdig verhaal horen, zodra ie terug is op het eiland.
Die gaat echt niet bij Carl staan hoor!
Denk dat dat wel goed zit.
Er is geen mogelijkheid voor heem om te winnen. Niemand van de afgevallen kandidaten, uitgezonderd Maxim stemt op hem. En doen ze er nog een televoting bij, verliest die ook dik waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Beetje jammer dat die Belgen het spel niet snappen.
Carl: "Ik zou nooit zo'n goed iemand eruit stemmen" neuh tuurlijk niet, de enige andere optie was jezelf eruit laten stemmen. En ondertussen laat ie zelf z'n zogenaamde "vrienden" stuk voor stuk vallen![]()
Maar hij heeft wel de grootste kans om te winnen nu. Nog alle 6 stemmen en hij blijkt gewoon erg sterk te zijn in de proeven. Dan verdient hij op zich wel te winnen, ook al erger ik me dood aan hem![]()
Ben benieuwd hoe het gaat met Marnix volgende week.
Dus niet, hij kreeg er 2 tegen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef trepper het volgende:
Het is trouwens wel zonde dat ie al z'n stemmen heeft uitgebracht. Achteraf gezien had ie genoeg gehad aan 1 stem.
Oh jawel, ik vergeet Fleur d'r stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:03 schreef hardsilence het volgende:
Dus niet, hij kreeg er 2 tegen.
begrip van de dag, die houden we erin!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Esther-gate
Of sterker nog, alsof hij niet 6 keer op Douwe had gestemd als Maxime de immuniteit had gehad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Carl vindt het niet eerlijk.... net alsof Carl bij Esther-gate zo eerlijk was
inderdaad ergquote:
haha die's leukquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
is het water dan zo koud
Maxime: neeen helemaal niet ik dacht zo van ze haalen mij boven water en geven mij die amulet
laf wil ik het niet noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Maxime: en ik ben der op een laffe manier uitgestemd ja
Dan krijgt hij weer commentaar dat hij teveel post.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Caradoc, jij zet de hele chat in Word begijp ik ?
Ja die indruk heb ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Jammer, Maxime typt van alles en nog wat ... weet niet wat bij welke vraag hoort. Maar dat komt wel goed .... hij doet het minder goed dan Elbert
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=725&format=3quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:09 schreef reconnect het volgende:
ik heb de aflevering gemist!ik wil hem graag via internet bekijken..maar dan via een link in mediaplayer..weet iemand hoe je die link vindt in de bron van http://www.talpa.tv/web/s(...)3/progid=2/show=true mij is het niet gelukt.. ik heb verder niet in het topic gekeken want ik was bang dat ik al teveel zou weten dan :$
Kans is zeker klein, aangezien Carl volgende week op het winnaarseiland zit, dus ook niet meedoet met de eilandraad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:22 schreef janimie het volgende:
hopelijk vliegt carl er volgende week uit, kans is wel klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maxime vind de manier waarop hij eruit gestemd is laf, maar wat gebeurd is is gebeurd. Misschien is het sarcastisch bedoelt maar Maxime zegt dat hij mag hopen dat Douwe nog steeds zo populair blijft na zijn actie. Even later in de chat zegt Maxime dat ook hij alle kansen zal bekijken. Ook zegt hij dat als hij wist dat Douwe die stemmen zou uitbrengen, dat hij zelf ook al zijn 6 stemmen zou gebruiken. [Een beetje tegenstrijdig hoor Maxime ...] Wat Maxime verder nog verteld over Douwe is dat hij verschrikkelijk stinkt en al helemaal als hij die winden laat. Maxime denkt niet dat de vriendschap met Carl de reden is waarom hij nu uit de expeditie ligt.
De Proef:
Maxime heeft 5 a 6 uur nodig gehad om bij te komen in de ziekenboeg, nadat hij zo erg op ging in de proef. Was Maxime stoned op dat moment? Yup, “natural high”. Maxime vond het wel “grappig” om te lezen dat hij een een bijna doodservaring had. “Een paar graden meer en het was echt afgelopen voor Maxime” zegt hij.
Maxime was in een trance en helemaal van de planeet tijdens de proef. Ook tijdens de stemmingsronde was alles nog een beetje onduidelijk voor Maxime. Hij was naar expeditie robinson gekomen om zijn grenzen te verleggen en dat lukte een beetje te goed. Tijdens de proef was hij echt buiten zichzelf. Maxime dacht echt dat hij naar boven ging en dat dan hem dan de amulet gegeven zou worden.
Maxime zelf:
De eerste drie weken waren zwaar om in het normale leven weer te stappen. Maxime woont nu weer in Spanje, in Barcalona om preciezer te zijn. Het is nu ongeveer twee maanden geleden dat Maxime uit de expeditie lag. Het baantje in het restaurant heeft Maxime niet meer en hij is dan nu ook opzoek naar een nieuwe baan. Hij heeft het baantje opgegeven om aan E.R. Mee te doen. Koken heeft hij niet helemaal achter zich gelaten, op het eiland heeft hij ook dingen gekookt. Dit kwam alleen nooit op de televisie. Maxime had bijvoorbeeld bijna een varaan te pakken en heeft een inktvis gekookt. Maxime kookt het liefst iets dat hij nog nooit eerder heeft gekookt.
Tijdens de expeditie is Maxime 10 kilo afgevallen en één van de eerste dingen die hij deed toen hij eruit lag was dan ook eten, veel eten. Vanaf het begin tot het eind heeft Maxime ook echt genoten van het resort waar hij in zat na de expeditie. De hereniging met Maxime's vriendin, toen hij eenmaal naar huis kon, was zalig. Maxime doet ook aan sport, hij klimt. Het geld dat Maxime aan de expeditie heeft overgehouden is allang op.
Leuke dingen:
Van de drie eilanden kan Maxime maar moeilijk kiezen, maar uiteindelijk kiest hij toch voor het laatste eiland, als mooiste eiland. Maxime vind het jammer dat hij chico nooit heeft ontmoet en zegt dat hij zelf eigenlijk ook een chico is. Van alle vrouwen vond Maxime Emma en Annita het leukste [ Annita was toen nog niet in de chat] Met Fleur is de band toch wat minder. Hij zegt dat de avond met Fleur wel mee viel maar het altijd leuker was geweest met de “boyz”. Maxime zal best terug naar de eilanden willen, maar dan wel zonder de andere leden. Vooral met Fleur niet, met haar zou hij het laatst naar het eiland terug willen. John heeft Maxime nooit gezien in de expeditie en ook daarbuiten blijkbaar niet. Esther wel, die heeft hij na de expeditie leren kennen. Elbert vond hij maar een raar ventje. Een lieve vent, maar die wou altijd maar naar huis.
Overige:
Maxime bevestigt dat ze hun behoefte in zee doen.
Annita reageert op de vraag of ze Douwe lekker vind: “Ja hoor, als zijn haar maar wel korter is.”
Annita word niet boos over negatieve dingen die over haar geschreven worden. Ze leest het namelijk niet. “Als je niets leest vorm je er ook geen gedachte over.”
Maxime zegt dat ze als wilde beesten de lunchboxen van de crew hebben opengetrokken.
Maxime vond het geweldig om al die proeven te winnen met het kamp. ( Volgens mij heeft hij er geen één verloren, als kamp? )
Maxime volgt E.R. wel, maar het moet wel opgenomen zijn. Hij zit namelijk in Spanje. Hij bekijkt dit samen met zijn vrienden.
Carl heeft te weinig kansen gehad volgens Maxime.
Maxime was niet bij het Esther gebeuren met Carl, dus oordeelt hij daar ook niet over.
[ Bericht 12% gewijzigd door caradoc op 25-10-2005 00:02:04 ]En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Ik zat er ook.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog meer? Ik zit daar in mn eentje
Ja, zo had ik er niet over gedacht, heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
Ik wil niet al te confronterend zijn, maar de meeste reacties hier zijn even hypocriet als alle Belgen bij elkaar. Ik bedoel, ik mag Carl ook niet, maar het feit dat hij zijn stemmen bewaard heeft is tactisch gezien heel verstandig: hij moest direct na Douwe en ziet dat de urn vol zit, al die stemmen gaan níet naar hem.... welke gek had niet hetzelfde gedaan????
Ik reageerde net op deze postquote:
Ik ben ook maar snel weggegaan toen ER was afgelopen, want Zhenar begon al weer te spoileren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik reageerde net op deze postniet aangekomen..
Naja, ik zei dus dat je er wel was maar dat je niks zei
Maak jij er even een verslag van?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
Bluezz zit op de chat daar nog even door te kleppen met wat mensen van het opname-team van Robinson en het trainingsteam van Chico.
Ze geven wel heel openhartig antwoord op al haar vragen.
Beslissing wordt gemaakt door degene die aankomt op het winnaarseiland, dus als Carl Emma weg wil hebben daar zal ze moeten gaan en mag Marnix niet vertrekken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef blekboks het volgende:
Is het niet zo dat degene die aankomt op het winnaarseiland van te voren al op een papier heeft
geschreven wie van het eiland moet , dit was goed te zienbij de wissel emma / carl .
Ze overhandigde het opgerolde papier aan carl en die las zelf voor dat hij kon vertrekken.
Ik begrijp uit de beelden (volgende week) dat marnix bepaalt wie gaat of blijft , maar deze beslissingt ligt toch bij carl , toch ??
nouja hij mocht opzich best uitgaan van wat stemmen van Maxime en Carl, dus onlogisch is t niet dat alles in de strijd gooiden. Maxime was voorzichtig en sneuveldequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef merino het volgende:
Douwe is wel beetje kamikaze piloot. Als je voor winst van het spel gaat red je het nooit met 0 stemmen. Hij had opzich wel kunnen bedenken dat 6 stemmen redelijk in de veilige zone zit en dan had ie er nog 2 over gehouden om proberen de rest van de expeditie uit te zitten....
we zullen het zien
Leuk gedaan!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef caradoc het volgende:
Zoo, klaar. Het verslag staat ietsjes hierboven. Heb er toch nog iets van kunnen maken
Het gaat om het spel, niet om de vriendschap... Dat lijkt men wel 's te vergetenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, zo had ik er niet over gedacht, heb je wel gelijk in.
Hij had het idd kunnen weten, maar hij was te arogant en te naïef....quote:Maar Maxime's reactie vond ik trouwens ook erg kinderachtig, als ie het spel een beetje door had gehad, had ie dat kunnen vermoeden..
Nee hoor, toen Carl ging stemmen was alleen Douwe pas aan de beurt geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Funkytrip het volgende:
Carl had het over een pak stemmen, maar hij wist niet voor wie die waren. Voor het zelfde geld lagen er al 4 stemmen voor Douwe in van de dames en 5 of 6 naar Maxime. Hij lult zijn laffe naai aktie dus weer recht.
Dit vergeten de meeste Robinso-deelnemers. Ze hebben een groots groepgevoel gekregen, waarbij de sterke denken dat ze de zwakkeren er doorheen helpen. Niet beseffende dat aan het eind het een spel is dat iedereen wil winnen en daarom de zwakkeren op enig moment de sterkeren zullen willen lozen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:
Daarnaast was Maxime té goed, hij won alles... wie wil er nou tegen zo'n sterke in de finale komen?!
Carl had Maxime natuurlijk wel even non-verbaal kunnen waarschuwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen Carl ging stemmen was alleen Douwe pas aan de beurt geweest.
En voor wie al die stemmen ook waren, ze gingen iig naar 1 persoon [da's de regel]
Die ene persoon kon iedereen zijn, behalve hij.
Tactisch gezien is het logisch dat hij zijn stemmen bewaard heeft,
hij zit daar voor het spel en niet voor Maxime...
Carl wist niet zéker dat die 6 stemmen voor Maxime waren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:43 schreef Funkytrip het volgende:
Carl had Maxime natuurlijk wel even non-verbaal kunnen waarschuwen
Dat weet ik niet; dat was vorige keer zo maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Kan ook goed dat ze het nu onderling moeten uitmaken. Eerste keer was de zwarte stem ook voor degene die het eerste opgaf bij de proef; deze keer was het degene die gekozen werd door Fleur en Maxime.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Beslissing wordt gemaakt door degene die aankomt op het winnaarseiland, dus als Carl Emma weg wil hebben daar zal ze moeten gaan en mag Marnix niet vertrekken.
Als Marnix niet door Carl weggestuurd wordt mag hij roepen wat ie wil, maar zal ie toch moeten blijven daar.
uiteraard, maar hij was één van de laatste en wist dus niet of al die stemmen van 1 persoon kwamen, of van iedereen een beetje [tenzij hij zich ook bedacht dat Douwe wel erg lang aan het schrijven was geweest]quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
Maxime kon toch zelf ook zien dat de urn volzat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |