abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:04:52 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31669242
Bluezz zit op de chat daar nog even door te kleppen met wat mensen van het opname-team van Robinson en het trainingsteam van Chico.
Ze geven wel heel openhartig antwoord op al haar vragen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:08:42 #177
130020 Thier
Bain Dramaged
pi_31669309
Caradoc bedankt!

Echt wel leuk om te lezen hoe zo'n iemand, ook al slaat ie wartaal uit en begrijpt geen kut van de chat, ER heeft beleefd!

Het is essentieel voor Douwe dat hij de volgende ronde overleeft....Marnix komt misschien als een woeste bizon terug op dat eiland, boos vanwerge het feit dat Maxime eruit is, maar zal naar mijn idee vrij makkelijk te overtuigen zijn van de keus van Douwe en zijn agressie botvieren op Carl, die zijn 'maatje' niet eens probeerde te beschermen met een stem (ook al is dat misschien iets wat iedereen gedaan zou hebben).
Het is dus zaak voor Douwe immuniteit te winnen en samen met Marnix een plannetje te smeden om die Belgische onruststoker van het eiland af te schoppen...
Can you tell me how to get to Sesame Street?
pi_31669344
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef golfer het volgende:
Bluezz zit op de chat daar nog even door te kleppen met wat mensen van het opname-team van Robinson en het trainingsteam van Chico.
Ze geven wel heel openhartig antwoord op al haar vragen.
Maak jij er even een verslag van?
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_31669374
De medewerkster/tevens trainster van Chico zat net nog op de chat idd.
En vertelde dat een medisch team continue paraat is.
Dat er continue een crew op de eilanden aanwezig is.
En dat ze Chico heel erg mist, maar kontakt heeft met het huidige baasje van Chico en dat het goed gaat met hem.

De chat zal vanaf vlg. week verbeterd zijn. Wat precies weet ik niet.
pi_31669524
Is het niet zo dat degene die aankomt op het winnaarseiland van te voren al op een papier heeft
geschreven wie van het eiland moet , dit was goed te zienbij de wissel emma / carl .
Ze overhandigde het opgerolde papier aan carl en die las zelf voor dat hij kon vertrekken.
Ik begrijp uit de beelden (volgende week) dat marnix bepaalt wie gaat of blijft , maar deze beslissingt ligt toch bij carl , toch ??
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:23:15 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31669609
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:17 schreef blekboks het volgende:
Is het niet zo dat degene die aankomt op het winnaarseiland van te voren al op een papier heeft
geschreven wie van het eiland moet , dit was goed te zienbij de wissel emma / carl .
Ze overhandigde het opgerolde papier aan carl en die las zelf voor dat hij kon vertrekken.
Ik begrijp uit de beelden (volgende week) dat marnix bepaalt wie gaat of blijft , maar deze beslissingt ligt toch bij carl , toch ??
Beslissing wordt gemaakt door degene die aankomt op het winnaarseiland, dus als Carl Emma weg wil hebben daar zal ze moeten gaan en mag Marnix niet vertrekken.

Als Marnix niet door Carl weggestuurd wordt mag hij roepen wat ie wil, maar zal ie toch moeten blijven daar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:57:08 #182
44906 merino
World of Sleepers
pi_31671941
Douwe is wel beetje kamikaze piloot. Als je voor winst van het spel gaat red je het nooit met 0 stemmen. Hij had opzich wel kunnen bedenken dat 6 stemmen redelijk in de veilige zone zit en dan had ie er nog 2 over gehouden om proberen de rest van de expeditie uit te zitten....

we zullen het zien
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:39:16 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31672559
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef merino het volgende:
Douwe is wel beetje kamikaze piloot. Als je voor winst van het spel gaat red je het nooit met 0 stemmen. Hij had opzich wel kunnen bedenken dat 6 stemmen redelijk in de veilige zone zit en dan had ie er nog 2 over gehouden om proberen de rest van de expeditie uit te zitten....

we zullen het zien
nouja hij mocht opzich best uitgaan van wat stemmen van Maxime en Carl, dus onlogisch is t niet dat alles in de strijd gooiden. Maxime was voorzichtig en sneuvelde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31673500
Dat gezicht van Douwe toen hij merkte dat hij de enige was die veel stemmen ingezet had. Best triest om te zien. Hij had zijn doodsvonnis getekend nu. Tenzij hij immuniteit wint gaat ie er toch wel uit de volgende keer.

Carl is een lasfbek die Maxime niet beschermde en Maxime had ook wel kunnen uitvogelen dat ie gewipt zou kunnen worden door Douwe. 1 neutraliserende stem was trouwens niet genoeg ook
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:56:51 #185
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31674811
TVP
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:58:23 #186
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31674828
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef caradoc het volgende:
Zoo, klaar. Het verslag staat ietsjes hierboven. Heb er toch nog iets van kunnen maken
Leuk gedaan!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:04:48 #187
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_31674924
Carl had het over een pak stemmen, maar hij wist niet voor wie die waren. Voor het zelfde geld lagen er al 4 stemmen voor Douwe in van de dames en 5 of 6 naar Maxime. Hij lult zijn laffe naai aktie dus weer recht.

Maxime is heel naief geweest. Hij wist dat Douwe een paar stemmen op hem uitbracht. Dat kon zomaar genoeg zijn.

Maar volgende week is eindstation voor Douwe, want aangezien Carl er niet is om op te stemmen en alle dames bij elkaar klitten zullen zij altijd op Douwe stemmen, ongeacht of ze het met zijn aktie eens waren of niet.
Nu met gitaar!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:12:50 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31675043
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ja, zo had ik er niet over gedacht, heb je wel gelijk in.
Het gaat om het spel, niet om de vriendschap... Dat lijkt men wel 's te vergeten
Ik zou - zeker in de laatste fase - alle sterken eruit proberen te krijgen....
Tenzij je écht zo'n vriendschap met iemand hebt zoals bijv. Karin en Eva in ER1, of Gio en Judge in ER4...
quote:
Maar Maxime's reactie vond ik trouwens ook erg kinderachtig, als ie het spel een beetje door had gehad, had ie dat kunnen vermoeden. .
Hij had het idd kunnen weten, maar hij was te arogant en te naïef....
Er waren 3 duo's op het eiland: Fleur & Douwe, Marleen & Meredith en Carl en hij
Iedereen werd debiel van Carl, maar daar mocht niet opgestemt worden...
dan stem je toch automatisch zijn vriendje eruit?!
Daarnaast was Maxime té goed, hij won alles... wie wil er nou tegen zo'n sterke in de finale komen?!

Ik denk wel dat zijn reactie echt was, hij had het écht niet verwacht....
en dat maakt 'm eigenlijk extra sneu
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:18:14 #189
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31675130
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Funkytrip het volgende:
Carl had het over een pak stemmen, maar hij wist niet voor wie die waren. Voor het zelfde geld lagen er al 4 stemmen voor Douwe in van de dames en 5 of 6 naar Maxime. Hij lult zijn laffe naai aktie dus weer recht.
Nee hoor, toen Carl ging stemmen was alleen Douwe pas aan de beurt geweest.
En voor wie al die stemmen ook waren, ze gingen iig naar 1 persoon [da's de regel]
Die ene persoon kon iedereen zijn, behalve hij.
Tactisch gezien is het logisch dat hij zijn stemmen bewaard heeft,
hij zit daar voor het spel en niet voor Maxime...

Los hiervan is Carl natuurlijk wél gewoon 'n enorme sukkel.....
pi_31675375
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:12 schreef babette21 het volgende:
Daarnaast was Maxime té goed, hij won alles... wie wil er nou tegen zo'n sterke in de finale komen?!
Dit vergeten de meeste Robinso-deelnemers. Ze hebben een groots groepgevoel gekregen, waarbij de sterke denken dat ze de zwakkeren er doorheen helpen. Niet beseffende dat aan het eind het een spel is dat iedereen wil winnen en daarom de zwakkeren op enig moment de sterkeren zullen willen lozen.

Wat Douwe deed is qua eindtactiek niet slim, maar hij verzekerde zich van een paar extra dagen en van mogelijk extra kansen. Als hij immuniteit wint kan hij tweemaal er niet uitgestemd worden. Zowel Carl als Douwe hebben zichzelf een dienst bewezen. Ik denk dat als Maxime voor de stemming gewoon op het eiland was geweest hij de zaak wel had kunnen bijsturen.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:43:00 #191
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_31675537
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:18 schreef babette21 het volgende:

[..]

Nee hoor, toen Carl ging stemmen was alleen Douwe pas aan de beurt geweest.
En voor wie al die stemmen ook waren, ze gingen iig naar 1 persoon [da's de regel]
Die ene persoon kon iedereen zijn, behalve hij.
Tactisch gezien is het logisch dat hij zijn stemmen bewaard heeft,
hij zit daar voor het spel en niet voor Maxime...
Carl had Maxime natuurlijk wel even non-verbaal kunnen waarschuwen
Of toch 2 stemmen uitbrengen. Hij kon ook weten dat er nog anderen op Douwe zullen stemmen. Maar hij deed niet eens moeite om zijn vriend er in te houden.
Nu met gitaar!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:46:10 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31675584
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:43 schreef Funkytrip het volgende:
Carl had Maxime natuurlijk wel even non-verbaal kunnen waarschuwen
Carl wist niet zéker dat die 6 stemmen voor Maxime waren...
maar even fluisteren dat die urn nu al volzat was misschien wel aardig geweest ja

Ik was echter wel blij dat ie dat niet gedaan heeft:
die koppen van zowel Douwe als Maxime had ik voor geen goud willen missen
pi_31675673
Maxime kon toch zelf ook zien dat de urn volzat
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31675903
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Beslissing wordt gemaakt door degene die aankomt op het winnaarseiland, dus als Carl Emma weg wil hebben daar zal ze moeten gaan en mag Marnix niet vertrekken.

Als Marnix niet door Carl weggestuurd wordt mag hij roepen wat ie wil, maar zal ie toch moeten blijven daar.
Dat weet ik niet; dat was vorige keer zo maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Kan ook goed dat ze het nu onderling moeten uitmaken. Eerste keer was de zwarte stem ook voor degene die het eerste opgaf bij de proef; deze keer was het degene die gekozen werd door Fleur en Maxime.

Overigens is het "ik was na Douwe en zag dat de urn al helemaal vol zat dus niet gestemd" toch een beetje stemvervalsing? Je geeft de tweede persoon een voordeel; namelijk het voordeel te zien of en hoeveel de eerste persoon heeft gestemd. En de derde persoon heeft het voordeel te zien hoeveel persoon 1 en 2 samen hebben gestemd. Ook vraag ik mij af in welke mate ze kunnen zien wat de stemmer aan het doen was. Er werd gezegd van: Ik had gezien dat Douwe lang aan het schrijven was. Dat levert dus voordelen op voor anderen. Toch?

Verder hoop ik dat de volgende proef een wat meer denkgerichte/overlevingsproef iets is i.p.v. een fysieke proef zodat Douwe eens kan winnen wellicht dat de redactie dit ook wel doet anders is het straks 5 belgen en 1 Nederlander...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:06:04 #195
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_31675998
het angstige gevoel bekruipt mij steeds meer dat carl het misschien wel eens tot de finale gaat redden

één voordeel, op erg veel SMS stemmen hoeft die niet te rekenen dan
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:33:10 #196
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_31676590
Maar als je immuniteit wint ben je 2 stemronden safe, en je leeft ook nog eens super luxe. Beetje krom.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:43:33 #197
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31676838
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:51 schreef Svensational het volgende:
Maxime kon toch zelf ook zien dat de urn volzat
uiteraard, maar hij was één van de laatste en wist dus niet of al die stemmen van 1 persoon kwamen, of van iedereen een beetje [tenzij hij zich ook bedacht dat Douwe wel erg lang aan het schrijven was geweest]
pi_31678044
Wat een hefitge afleverinng zeg! Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Als ik Douwe was had ik Marleen al mijn stemmen gegeven. Ik snap dat hij Max koos omdat die het sterkst is, maar Marleen had al en zwarte stem.
Spoilers!
pi_31679012
Douwe!

Geweldig dit!

Carl: "Ik snap niet dat je de sterkste kanidaat wegstemt uit eigenbelang"

Als je zoiets simpels al niet snapt, hoe ben je dan ooit door de selectie gekomen?

Wel jammer achteraf dat Douwe zoveel stemmen ingezet heeft, gaat hem volgende week denk ik z'n kop kosten. Maar goed, anders had 'ie er waarschijnlijk nu al uit gelegen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:03:30 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_31679276
Geweldige aflevering. Erg mooie ER dit jaar.

Ik lag in een deuk om Douwe.

Gelukkig zit Carl er nog in, lekker ergeren en je opwinden om deze Judas.

Dat het maar weer snel maandag mag zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')