Goh.. iedereen kan maar model worden tegenwoordig he. Mooi zijn is nieteens meer een vereiste blijkbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Quoi het volgende:
Even een fotootje van Fleur als model:
http://www.maxmodels.nl/m(...)db52-9dff-4b80-a398-
Ja, inderdaad! Hij heeft alleen nog maar in posities gezeten waar hij niet weggestemd kon worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
Het lijkt me onmogelijk dat zowel Fleur als Douwe deze aflevering overleeft..
Marnix wordt trouwens wel in een zetel naar de Robinsontitel gebracht zeg..
Dat ook, maar sowieso zie ik niemand anders die Robinson worden kan. Of hij bereikt de laatste 2 niet door de finaleproeven, anders wint hij gewoon. Ze stemmen hem niet weg en in de finale stemmen ze toch allemaal voor hem.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Hij heeft alleen nog maar in posities gezeten waar hij niet weggestemd kon worden.
Ja, maarja. Dat zou ik ook doen. Ik bedoel, ik vind niemand anders geschikter voor Robinson. (Behalve Douwe dan, maar die gaat er vanavond uit denk ik)quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso zie ik niemand anders die Robinson worden kan. Of hij bereikt de laatste 2 niet door de finaleproeven, anders wint hij gewoon. Ze stemmen hem niet weg en in de finale stemmen ze toch allemaal voor hem.
Ik verwacht inderdaad dat we vanavond afscheid moeten nemen van 1 van deze 2 deelnemers.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
Het lijkt me onmogelijk dat zowel Fleur als Douwe deze aflevering overleeft..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:01 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
We zijn eruit. John is Chatman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |