Fleur stemt echt niet op Douwe denk ik.. Maar ja, zij heeft ook al een paar stemmen verbruikt dus dat zal niet genoeg zijn. Ik zie het somber in voor Douwequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Funkytrip het volgende:
Maar volgende week is eindstation voor Douwe, want aangezien Carl er niet is om op te stemmen en alle dames bij elkaar klitten zullen zij altijd op Douwe stemmen, ongeacht of ze het met zijn aktie eens waren of niet.
Maar ach, het wil niks zeggen dat Fleur al stemmen 'verbruikt' heeft, want Maxime met al zijn stemmen + 1 neutraliserende stem ligt er al uit! Het heeft dus lang niet zoveel zin om die stemmen te bewaren als mensen je eruit knikkeren!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fleur stemt echt niet op Douwe denk ik.. Maar ja, zij heeft ook al een paar stemmen verbruikt dus dat zal niet genoeg zijn. Ik zie het somber in voor Douwe
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef Droeke het volgende:
[..]
Maar ach, het wil niks zeggen dat Fleur al stemmen 'verbruikt' heeft, want Maxime met al zijn stemmen + 1 neutraliserende stem ligt er al uit! Het heeft dus lang niet zoveel zin om die stemmen te bewaren als mensen je eruit knikkeren!!!
En omdat ie echt wel stiekem van het eten jat tijdens het verdelen en dus douwe gelijk heeft!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
I................
Dan nog even de redenen waarom ik deze aflevering weer kotste op Carl
1: Hij kraakt Douwe af
2: Hij liegt en bedriegt in de rondte door alles te verdraaien
3: Hij heeft een irritant accent
4: Hij is terug en de hele sfeer slaat om
5: Hij is gewoon stom
Die valt onder 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En omdat ie echt wel stiekem van het eten jat tijdens het verdelen en dus douwe gelijk heeft!!!!
Wat het nog ff verduidelijkenquote:
ONEE?quote:Carl: "Ik zou nooit zo'n goed iemand eruit stemmen"
Het is toch, als je dat gezien hebt, dat ie dan automatisch deel 2 laadt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:15 schreef wonderer het volgende:
Er staat pas 19 minuten op de serverIk wil de rest ook zien!
Als ik Marnix was zou ik het ook zo spelen, anders zat hij weer dagenlang met Carl op een eilandje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:49 schreef Fusion het volgende:
"Gij blijft."
- "Maar waarom dan?"
"GIJ BLIJFT!!!" *jumpt op boot terug naar het eiland om verhaal te gaan halen*
- "Snik, stom spel... STOM SPEL!!!"
Explosieve prachttelevisie.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Carl zich zo euforisch voelde na de verdrinkingsproef dat ie Marnix op t winnaarseiland 's nachts anaal heeft proberen te verkrachten. Uiteraard weer op zn geniepige manier om t daarna weer zoals gewoonlijk te ontkennen. Hierop heeft Marnix onder t mom van boos te zijn op Douwe (Belgen uiten zich nooit direct. Het zijn net vrouwen) t eiland weer verlaten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Als ik Marnix was zou ik het ook zo spelen, anders zat hij weer dagenlang met Carl op een eilandje.
Carl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |