abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31679451
Goeie aflevering weer inderdaad. Stoer idd dat Carl de proef heeft gewonnen. Dat hij nog maar ver mag komen, echt een gaaf figuur om erin te hebben.

En Douwe. Maxime mocht van hem opzouten.
That's all folks!
pi_31679723
Ik heb anders behoorlijk gevloekt toen carl die proef won. Maxim had er van mij in mogen blijven. Hij was goed in de proeven en leek me ergens ook een sociale kerel. Jammer dat hij Carl mocht. Dat heeft hem genekt. Carl is voor al zijn vrienden dodelijk. ( john-maxim) hijzelf blijft echter gespaard.
. Ook vraag ik me af waarom Marnix zo door het lint gaat volgende week. Hij zou toch beter moeten weten dan te luisteren naar Carl zijn subjectieve verhalen.
Emma en de aap zullen in ieder geval niet genieten van de komende dagen.
Dat lachje van carl bezorgt me trouwens buikkramp en tv uithetraamgooi neigingen.

Ik zou nu niet weten wie ik de overwinning zou gunnen. Douwe vind ik in de proeven te slecht.
De belgische dames zijn wat kleurloos. Marnix, vind ik nu nog ok. ( maar het voorstukje van volgende week voorspelde weinig goeds)
Fleur dan maar Ik vond dat ze het lang volhield in de "golfproef"
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:34:14 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31679779
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:04 schreef Funkytrip het volgende:

Maar volgende week is eindstation voor Douwe, want aangezien Carl er niet is om op te stemmen en alle dames bij elkaar klitten zullen zij altijd op Douwe stemmen, ongeacht of ze het met zijn aktie eens waren of niet.
Fleur stemt echt niet op Douwe denk ik.. Maar ja, zij heeft ook al een paar stemmen verbruikt dus dat zal niet genoeg zijn. Ik zie het somber in voor Douwe
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:53:01 #204
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31680002
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Fleur stemt echt niet op Douwe denk ik.. Maar ja, zij heeft ook al een paar stemmen verbruikt dus dat zal niet genoeg zijn. Ik zie het somber in voor Douwe
Maar ach, het wil niks zeggen dat Fleur al stemmen 'verbruikt' heeft, want Maxime met al zijn stemmen + 1 neutraliserende stem ligt er al uit! Het heeft dus lang niet zoveel zin om die stemmen te bewaren als mensen je eruit knikkeren!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:12:38 #205
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31680345
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef Droeke het volgende:

[..]

Maar ach, het wil niks zeggen dat Fleur al stemmen 'verbruikt' heeft, want Maxime met al zijn stemmen + 1 neutraliserende stem ligt er al uit! Het heeft dus lang niet zoveel zin om die stemmen te bewaren als mensen je eruit knikkeren!!!
Dat is ook weer zo ja
Maar toch denk ik dat er een paar masaal op Douwe zullen stemmen, zeker nu hij Maxime weggestemd heeft.. En hij is niet supersterk ofzo in de proeven.

Maar tis afwachten, deze week was ook een verrassing
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:21:28 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31680509
als andere nu slim zijn houden ze Douwe erin, iemand zonder stemmen is ongevaarlijk, je kan beter eerste je tegenstanders met stemmen uitschakelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:49:08 #207
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_31681055
"Gij blijft."
- "Maar waarom dan?"
"GIJ BLIJFT!!!" *jumpt op boot terug naar het eiland om verhaal te gaan halen*
- "Snik, stom spel... STOM SPEL!!!"

Explosieve prachttelevisie.
pi_31681080
De sexual tension spat werkelijk van Emma en Marnix af.
Een dag geen pruik op is een dag niet geleefd
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:43:20 #209
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_31681917
kijkcijfers van deze aflevering waren als ik het goed heb het best sinds de openingsaflevering: 945.000
ja
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:59:19 #210
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_31684975
top aflevering....briljante close up van max die weggestemd werd.

Slechte verliezer trouwens, iemand anders laf spel verwijten, maar zelf te tactisch bezig om ook maar 1 stem uit te brengen.

Arme Arme Chico , weer een paar dagen met carl.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:11:05 #211
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_31685229
Douwe, wat een goudactie! En zo dom van Karl en Maxime..
Maar goed: mijn heldin Fleur gaat winnen!!
Al is het helaas na volgende week waarschijnlijk als enige Nederlander.
pi_31686403
Fleur mag haar vocabulaire wel een beetje uitbreiden. Dat 'super' gaat echt irriteren. Net als dat accent, maar daar kan ze weinig aan doen natuurlijk

En jammer voor Maxime, maar dat krijg je ervan als je al je stemmen op wilt sparen.
pi_31686956
Tis toch altijd apart. Die Maxime is een echte Robinson volgens mij. Weet echt wel hoe hij moet overleven in zijn uppie. Als er geen tactisch spel in zit dan zou hij een terechte winner zijn in mijn ogen.

Daarom vind ik het aan de ene kant wel jammer dat hij eruit is. Maar gekeken uit het punt van sensatie en leuke televisie is dit gewoon een ultieme wending

Trouwens, weet iemand nog of die all stars editie wordt voortgezet? En dus of dat nog ooit komt?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31688835
Ik kan niet wachten tot volgende week!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is echt briljant

Maxime die weggestemd wordt Dat had echt níemand verwacht Maarrr... als je ziet wat Douwe allemaal gezegd heeft, is dit helemaal niet zo raar. Douwe had aangekondigd op Maxime te zullen gaan stemmen en ze hadden kunnen vermoeden dat Douwe eigenwijs genoeg is om meerdere stemmen in te zetten. Dat zowel Carl en Maxime niet eens één stem op Douwe hadden uitgebracht is dus pure arrogantie van henzelf. Zeker als Carl zo wijs zit te verkondigen dat hij zag dat de urn volzat en hij had gezien dat Douwe veel stemmen had uitgebracht. Dus Carl: jouw schuld dat je maatje weg is. Net goed!

En dan nog met z'n tweeën janken dat het niet eerlijk is Als er iemand niet eerlijk speelt, is het Carl wel!!! En waarom is de sterkste speler wegstemmen zwak? Dat is juist slim, heb je zelf meer kans

Van Douwe vind ik het een meesterlijke zet You go girl Nadeel is alleen wel dat hij zijn eigen positie compleet verbruid heeft Carl is nog strijdlustiger dan ooit te voren en Marnix is zwaar over de zeik en geeft blijkbaar zijn winnaarspositie vrijwillig op. Emma huilt ook, maar dat boeit niet.

Marnix zal ik overigens niet missen. Vond hem al redelijk irritant en hij hangt teveel bij Carl.

-
Iets anders: de proef. Deze vind ik eik niet te kunnen. Natuurlijk kan iedereen bij een proef een been breken of ergens tegen aan stoten, maar dat is een risico. Onderkoeld raken en naar de ziekenboeg moeten echter niet!

Dan nog even de redenen waarom ik deze aflevering weer kotste op Carl
1: Hij kraakt Douwe af
2: Hij liegt en bedriegt in de rondte door alles te verdraaien
3: Hij heeft een irritant accent
4: Hij is terug en de hele sfeer slaat om
5: Hij is gewoon stom
pi_31689761
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
I................

Dan nog even de redenen waarom ik deze aflevering weer kotste op Carl
1: Hij kraakt Douwe af
2: Hij liegt en bedriegt in de rondte door alles te verdraaien
3: Hij heeft een irritant accent
4: Hij is terug en de hele sfeer slaat om
5: Hij is gewoon stom
En omdat ie echt wel stiekem van het eten jat tijdens het verdelen en dus douwe gelijk heeft!!!!
pi_31689826
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:

En omdat ie echt wel stiekem van het eten jat tijdens het verdelen en dus douwe gelijk heeft!!!!
Die valt onder 2
pi_31690061
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:38 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Die valt onder 2
Wat het nog ff verduidelijken

Carl

-edit-

Ow ja , Emma zag er uit bij d'r "interview".
pi_31690064
quote:
Carl: "Ik zou nooit zo'n goed iemand eruit stemmen"
ONEE?

Hoe zou je je ESTHER actie dan willen benoemen ontzettende sukkel????!
pi_31690180
Trouwens,

behalve het onwaarschijnlijke scenario dat Marnix (voorstukje volgende week) Carl ineens op zijn woord gelooft en de groep tot de orde wil gaan roepen omdat Maxime eruit ligt, is er natuurlijk nog een mogelijke verklaring voor Marnix snelle aftocht....

Hij zág Carl en werd ziek van de gedachte nog meer dagen met die hufter op een klein eiland te moeten zitten.
Het was akuut gek worden of wegwezen...
pi_31693650
Douwe roeleert zwaar. Ach, anders had ie er volgende week zowieso uitgelegen. Nu kon die Maxime lekker eerder moven. Toppie.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  woensdag 26 oktober 2005 @ 05:15:03 #221
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31693709
Er staat pas 19 minuten op de server Ik wil de rest ook zien!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_31694380
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 05:15 schreef wonderer het volgende:
Er staat pas 19 minuten op de server Ik wil de rest ook zien!
Het is toch, als je dat gezien hebt, dat ie dan automatisch deel 2 laadt?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:32:29 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_31695745
Als Carl op het "gewone" eiland is, was Maxime de enige die evt de proef zou kunnen winnen van Carl. Dat is nu dus ook afgelopen...... als Carl weer terug is heeft hij qua proeven geen tegenstand meer, tenzij van Marnix. Telkens immuniteit dus.

Ik vrees het ergste voor Douwe volgende week. Jammer want Douwe zie ik het liefste winnen!!

Dat stemsysteem en het winnerseiland vind ik trouwens echt leuk gevonden.

Weer een weekje wachten....
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:38:40 #224
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_31695841
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:49 schreef Fusion het volgende:
"Gij blijft."
- "Maar waarom dan?"
"GIJ BLIJFT!!!" *jumpt op boot terug naar het eiland om verhaal te gaan halen*
- "Snik, stom spel... STOM SPEL!!!"

Explosieve prachttelevisie.
Als ik Marnix was zou ik het ook zo spelen, anders zat hij weer dagenlang met Carl op een eilandje.

Carl
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_31700032
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Als ik Marnix was zou ik het ook zo spelen, anders zat hij weer dagenlang met Carl op een eilandje.

Carl
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Carl zich zo euforisch voelde na de verdrinkingsproef dat ie Marnix op t winnaarseiland 's nachts anaal heeft proberen te verkrachten. Uiteraard weer op zn geniepige manier om t daarna weer zoals gewoonlijk te ontkennen. Hierop heeft Marnix onder t mom van boos te zijn op Douwe (Belgen uiten zich nooit direct. Het zijn net vrouwen) t eiland weer verlaten.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')