Eindelijk aflevering 8 gezien, en hoewel die stream echt voor geen meter werkt, het volgende:
Ik ben momenteel voor Carl
![]()
Wie had dat ooit gedacht. Het was echt een fucking kwal toen met Esther, en hij verpest in het kamp de sfeer omdat niemand hem mag, maar het is wel een echte bikkel. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij is keihard. En hij verdient het dus om te winnen. Vet respect hoe hij die proef won. Hij deed het als enige met Marnix goed, dat had ik van minuut 1 al door. Je moet niet als een gek met je nek en rug omhoog gaan proberen te komen, dan ben je in notime moe en kun je niet meer. Ogen dicht, lichaam recht en ademen wanneer de mogelijkheid zich voordoet. Dom van de anderen.
Dat iedereen hem afzeikt omdat hij Maxime niet hielp met stemmen is onterecht, want als je zo'n urn voor je ziet vol met stemmen, ga jij dan -misschien voor niets, omdat je de stemmen in de urn niet kunt tellen- al je stemmen opofferen om je maatje te redden? Nee. En al zeker niet als je zelf slecht in de groep ligt. De schuld dat Maxime er uit ligt, ligt bij niemand dan Maxime zelf. Op Carl kon niet gestemd worden en de Nederlanders hadden al eerder aangegeven op de sterkste, Maxime, te zullen stemmen. Als ik Maxime was had ik dan ook niet alle proeven gewonnen, ook al moest ik daarvoor bewust terughouden. Ik lijk wat dat betreft best veel op hem, die andere kandidaten had ik ver achter me gelaten bij al die proeven. Maar dat is niet verstandig. En hij had samen met Carl wat moeten verzinnen bij het stemmen.
Je kunt namelijk duidelijk zien, dat de fysiek zwakkeren door beginnen te krijgen dat ze wel eens tegenover Karl of Maxime in de finale kunnen komen. En dan is het dus al bij voorbaat afgelopen tenzij het een mentale proef is. Maar dat schijnt dus nog niet eerder gebeurd te zijn. En dus stemmen ze de fysiek sterke kandidaten er uit.
Ik vond het wel lachen dat Marnix ineens Emma de les las
![]()
IK GA! GIJ BLIJFT! Ghehehe. Dom van hem, want iedereen heeft een hoge pet van hem op, en dat blijft zo zo lang je op dat eilandje zit. Grotendeels komt het ook omdat mensen hem niet kennen en hem die positie in de schoot werd geworpen. Dat kun je dus alleen maar verslechteren door in de groep 'verhaal te gaan halen'.
Meredith is overigens best wel lekkah, zelfs lekkahder dan Fleur die vorige week de lekkahste was. Mooi koppie heeft ze. <-- super bijdrage van StefanP
Maaruh, GO CARL!!! Ik zie het somber voor hem in tenzij hij nog meer immuniteit kan winnen, want anderen zullen hem er uit stemmen omdat hij A) Fysiek en mentaal heel sterk is B) niet goed ligt in de groep.
Weet iemand trouwens hoe we nu richting finale gaan? Blijft het elke week stemmen tot er 2 over zijn? Maar er zijn van de 40 dagen er toch nog maar 5 of zo pver, dat kan toch niet dus?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn