abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31753646
Heerlijk programma dat ER. Maar ff over tactiek gesproken. ALs ik nu in ER zou zitten zou ik Douwe lekker laten zitten, hij heeft nog geen proef gewonnen en kan ook niet meer op jou stemmen, dus er gaat toch totaal geen dreiging meer van hem uit.

Helaas snappen die belgen dat niet ben ik bang

Hoop toch wel dat Douwe er nog een paar weekjes in mag blijven, wat een geweldige kerel is dat zeg!
  zondag 30 oktober 2005 @ 04:36:38 #253
46960 StefanP
polemicist
pi_31801354
Eindelijk aflevering 8 gezien, en hoewel die stream echt voor geen meter werkt, het volgende:

Ik ben momenteel voor Carl Wie had dat ooit gedacht. Het was echt een fucking kwal toen met Esther, en hij verpest in het kamp de sfeer omdat niemand hem mag, maar het is wel een echte bikkel. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij is keihard. En hij verdient het dus om te winnen. Vet respect hoe hij die proef won. Hij deed het als enige met Marnix goed, dat had ik van minuut 1 al door. Je moet niet als een gek met je nek en rug omhoog gaan proberen te komen, dan ben je in notime moe en kun je niet meer. Ogen dicht, lichaam recht en ademen wanneer de mogelijkheid zich voordoet. Dom van de anderen.

Dat iedereen hem afzeikt omdat hij Maxime niet hielp met stemmen is onterecht, want als je zo'n urn voor je ziet vol met stemmen, ga jij dan -misschien voor niets, omdat je de stemmen in de urn niet kunt tellen- al je stemmen opofferen om je maatje te redden? Nee. En al zeker niet als je zelf slecht in de groep ligt. De schuld dat Maxime er uit ligt, ligt bij niemand dan Maxime zelf. Op Carl kon niet gestemd worden en de Nederlanders hadden al eerder aangegeven op de sterkste, Maxime, te zullen stemmen. Als ik Maxime was had ik dan ook niet alle proeven gewonnen, ook al moest ik daarvoor bewust terughouden. Ik lijk wat dat betreft best veel op hem, die andere kandidaten had ik ver achter me gelaten bij al die proeven. Maar dat is niet verstandig. En hij had samen met Carl wat moeten verzinnen bij het stemmen.

Je kunt namelijk duidelijk zien, dat de fysiek zwakkeren door beginnen te krijgen dat ze wel eens tegenover Karl of Maxime in de finale kunnen komen. En dan is het dus al bij voorbaat afgelopen tenzij het een mentale proef is. Maar dat schijnt dus nog niet eerder gebeurd te zijn. En dus stemmen ze de fysiek sterke kandidaten er uit.

Ik vond het wel lachen dat Marnix ineens Emma de les las IK GA! GIJ BLIJFT! Ghehehe. Dom van hem, want iedereen heeft een hoge pet van hem op, en dat blijft zo zo lang je op dat eilandje zit. Grotendeels komt het ook omdat mensen hem niet kennen en hem die positie in de schoot werd geworpen. Dat kun je dus alleen maar verslechteren door in de groep 'verhaal te gaan halen'.

Meredith is overigens best wel lekkah, zelfs lekkahder dan Fleur die vorige week de lekkahste was. Mooi koppie heeft ze. <-- super bijdrage van StefanP

Maaruh, GO CARL!!! Ik zie het somber voor hem in tenzij hij nog meer immuniteit kan winnen, want anderen zullen hem er uit stemmen omdat hij A) Fysiek en mentaal heel sterk is B) niet goed ligt in de groep.

Weet iemand trouwens hoe we nu richting finale gaan? Blijft het elke week stemmen tot er 2 over zijn? Maar er zijn van de 40 dagen er toch nog maar 5 of zo pver, dat kan toch niet dus?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31805589
Ja het blijft elke week stemmen want er komen nog vier reguliere uitzendingen en op 28 november de finale.

Ik weet niet hoe ver ze met die dagen zijn...
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:31:20 #255
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_31805677
Aan het eind blijven er toch altijd drie over die tegen elkaar strijden? En dan valt er een af, en mogen het publiek en de deelnemers die zijn afgevallen na de samensmelting kiezen wie ze de beste Robinson vinden.

Bij het uitdelen van de kokers voor de eilandraad heeft iedereen 6 stemmen gekregen omdat er nog 6 keer gestemd kon worden, dus er zijn zeker nog 4 afleverngen. En een studio-uitzending waarin de winnaar gekozen wordt.
Spoilers!
  zondag 30 oktober 2005 @ 13:25:25 #256
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31807008
Hè wat irritant, wil ik de aflevering van maandag terugkijken op de site, krijg ik alleen het eerste blok te zien.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:30:28 #257
593 sjak
Juffie Bloem
pi_31808892
Morgen weer. Ik kijk er nu al naar uit. (tvp)
Lekker douchen!
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:17:00 #258
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_31813785
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 13:25 schreef dutchie het volgende:
Hè wat irritant, wil ik de aflevering van maandag terugkijken op de site, krijg ik alleen het eerste blok te zien.
Je moet het gewoon af laten spelen, na 19 min stopt het even, en dan begint vanzelf het volgende blok.
ja
pi_31815648
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:36 schreef soul114 het volgende:
Volgens John is er ook veel geknipt & geplakt met de tapes, met als doel hoge kijkcijfers...

Hij zei ook dat hij een nacht met Eshter heeft zitten praten [?]
Gezien zijn houding naar Esther toe en de manier waarop Esther wel en hij niet normaal bleef doen, maakt dat ik niet droevig ben dat die nacht ons bespaard is gebleven.

*voorstellingsvermogen*

John: BlAblablablablablalbabla
Esther: Dat is niet waar John, we kunnen het daar toch gewoon over hebben?
John: Jij moet blablablabla, want het is niet eerlijk en jij bent gewoon blablabla
Esther: maar
John: nee ik ben aan het praten, dat jij nou toevallig leider wou zijn, geeft je in mijn ogen geen rechten hoor en blablablablablablablalba
John: blablablablablablablalba blablablaBLAblablablalba
John: BLABLAblablablablabla
Esther: ..
John: blabla dus met jou valt niet te praten!
Esther: zo kunnen we niet als team functioneren, we moeten juist samenwerken om de proeven te winnen
John: (*peins: JIJ hebt niet op een rots gezeten en je hebt mijn leiderschap afgepakt) ik geef het op!
John: ik ga slapen en hier is het VOL

...

nee... gelukkig hebben we die nacht John-zwets niet hoeven aanzien.
Het is een wonder dat die droplul niet gewoon door Esther op zijn Giovanni's met de machete onthoofd is.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:31:06 #260
46960 StefanP
polemicist
pi_31815885
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef fayle het volgende:

*voorstellingsvermogen*

John: Jij moet blablablabla, want het is niet eerlijk en jij bent gewoon blablabla
John: nee ik ben aan het praten, dat jij nou toevallig leider wou zijn, geeft je in mijn ogen geen rechten hoor en blablablablablablablalba
Esther: zo kunnen we niet als team functioneren, we moeten juist samenwerken om de proeven te winnen
John: (*peins: JIJ hebt niet op een rots gezeten en je hebt mijn leiderschap afgepakt) ik geef het op!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:12:42 #261
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_31823430
Weet ook niet precies wat hij precies bedoelde/zei, was maar half aanwezig tijdens de chat.

Ik wilde eigenlijk chatlog saven en online zetten voor caradoc en andere geinteresseerden, maar het was helaas niet mogelijk om de hele tekst te selecteren en te copy-paste.. alleen enkele regels (sowieso kon je maar beperkt aantal regels terug lezen).

Ik weet nog wel dat John zei dat als Esther haar immuniteit had opgegeven ze niet was weggestemd (waarom ze het dan moest opgeven is mij dan niet echt duidelijk). Ook zei John dat Esher, nadat ze aan kwamen op het eiland en met ze alle het leidershutje bekeken hadden, zich niet sociaal opstelde in de groep en tot 2 keer toe noemde hij haar een einzelganger.
pi_31834607
* Bruce117 is weer erg benieuwd wat er vanavond allemaal gaat gebeuren
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:54:29 #263
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_31835203
douwe... kga je missen
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:17:58 #264
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31835706
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:54 schreef TheSeeker_NL het volgende:
douwe... kga je missen
Douwe wint vanavond immuniteit.......
hihi ik moet er zelf om lachen.... hij is de enige kandidaat die ALTIJD als eerste afvalt

Kijk erg uit naar vanavond, ben benieuwd naar die [domme?] actie van Marnix
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 13:24:23 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31835853
k snap niet waarom andere Douwe er nu uit zouden stemmen, douwe heeft zelf geen stemmen meer en is dus totaal ongevaarlijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:32:56 #266
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_31836038
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:24 schreef rubbereend het volgende:
k snap niet waarom andere Douwe er nu uit zouden stemmen, douwe heeft zelf geen stemmen meer en is dus totaal ongevaarlijk.
De meeste Belgen stemmen met hun gevoel ipv hun verstand, dus Douwe vliegt eruit uit wraak
Zouden ze meer vanuit hun ratio stemmen, dan zouden ze de actie van Carl wrs beter begrijpen
ben uberhaupt wel benieuwd hoe ze hier eigenlijk op reageren, ook al is Carl naar Winners Island
pi_31836955
Als Douwe eruit is mogen ze van mijn part ER van de buis halen, want met die saaie retenlikkende Belgen is er toch geen moer meer aan.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:13:14 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_31837003

Zoek de verschillen!

Voor meer leuke links, eventjes naar de fansite van Douwe!

Fleur heeft nu ook een fansite: http://www.fleurroozenburg.nl/

Kan vanavond helaas niet kijken, opnemen dan maar. Ik hoop ZO dat Douwe erin blijft!
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:19:37 #269
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_31837181
Even een fotootje van Fleur als model:

http://www.maxmodels.nl/m(...)db52-9dff-4b80-a398-
pi_31841553
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef fayle het volgende:

[..]

Gezien zijn houding naar Esther toe en de manier waarop Esther wel en hij niet normaal bleef doen, maakt dat ik niet droevig ben dat die nacht ons bespaard is gebleven.

*voorstellingsvermogen*

...

nee... gelukkig hebben we die nacht John-zwets niet hoeven aanzien.
Het is een wonder dat die droplul niet gewoon door Esther op zijn Giovanni's met de machete onthoofd is.
We zijn eruit. John is Chatman!
//geen commentaar...
pi_31841895
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:19 schreef Quoi het volgende:
Even een fotootje van Fleur als model:

http://www.maxmodels.nl/m(...)db52-9dff-4b80-a398-
niet werken ....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2005 @ 17:17:13 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_31842040
Ik ben er weer klaar voor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 17:20:40 #273
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31842141
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

niet werken ....
hier heb je meer aan: http://www.maxmodels.nl/fashion/find_portfolio.aspx?RowNo=1&PageNo=1&ID=62845
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31842419
Hup Douwe, maar vrees het ergste voor vanavond.
pi_31842442
Nice
Fleur moet winnen... of Douwe.
En Emma is ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')