abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:12:21 #1
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31610167
Zo dat is twee in een. Het is natuurlijk niet voor niets bijna Helloween.

quote:
Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Metalheads Unite CLXXXVII - This Godless Endeavor

en Saxon dus op graspop...

[ Bericht 84% gewijzigd door Djaser op 21-10-2005 19:19:36 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:59:04 #2
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_31621172
Saxon op Graspop, hopen dat ze weer eens mogen headlinen ipv ergens 's middags spelen. De Eagle show van 3 jaar terug staat nogsteeds er hoog in de top 5 van mijn favoriete concerten Dat is in elk geval alweer een band om naar uit te kijken.
Het leek zo'n goed idee...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:35:05 #3
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31621902
je bedoelt dat het licht van die eagle nog altijd op je netvlies staat, omdat het zo fel was?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:40:49 #4
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_31627198
Ja, met een kleine uitspraring voor Biff in zijn strakke broek
pi_31627895
Vorige keer op Graspop was Saxon niet zo blij geloofik.
[KNE]-Mod
pi_31630355
Iemand hier de nieuwe Gamma Ray al?

Saxon - inderdaad erg tof, maar dan wel 2,5 uur met mogelijkheid tot 3,5 uitloop en geen 50 minuten. Ik hoop eigenlijk op Emperor.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:08:11 #7
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31632282
Geen 50 minuten en al helemaal geen 45 minuten. Hopelijk zijn ze headliner op de vrijdag met de eagle. De laatste keer vond ik ze geweldig.

Nieuwe Gamma Ray moete ik maar eens gaan bestellen want ik heb hem nog niet in de winkels zien liggen.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:23:40 #8
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_31632605
Hmm, Emperor op Graspop, metalhead's wet dream. Die kans lijkt me erg klein... Plus dat ik dan mijn excuus om zowel naar Graspop als naar Wacken te gaan kwijt ben
pi_31632642
Je wil ze gewoon twee keer zien.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:37:22 #10
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_31635259
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 18:08 schreef Djaser het volgende:
Nieuwe Gamma Ray moete ik maar eens gaan bestellen want ik heb hem nog niet in de winkels zien liggen.
Daar zul je geen spijt van krijgen, zie mijn review op metalfan. En de nieuwe van Helloween wordt ook geen teleurstelling! En de nieuwe Primal Fear is ook weer leuk. Ze worden steeds minder een Judas Priest-kloon
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:10:04 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31636237
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 20:37 schreef Kipman het volgende:

[..]

Daar zul je geen spijt van krijgen, zie mijn review op metalfan. En de nieuwe van Helloween wordt ook geen teleurstelling! En de nieuwe Primal Fear is ook weer leuk. Ze worden steeds minder een Judas Priest-kloon
Oew, ik ben wel benieuwd dan
[KNE]-Mod
pi_31639920
Saxon op Graspop
En een nieuwe Gamma Ray
* maxor gaat geld uitgeven
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 oktober 2005 @ 11:27:57 #13
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31648741
vrolijk Nightwish nieuws op de zondagochtend:
quote:
Dear Tarja,
It`s time to choose whether the story of Nightwish ends here or whether it will still continue an undetermined period of time. We`ve been working with this creation for 9 years and we are not ready to give up yet. Nightwish is a way of life, something to live for, and we`re certain we can`t let it go.

Equally certain is the fact that we cannot go on with you and Marcelo any longer. During the last year something sad happened, which I`ve been going over in my head every single day, morning and night. Your attitude and behavior don`t go with Nightwish anymore. There are characteristics I would never have believed to see in my old dear friend.
People who don`t talk with each other for a year do not belong in the same band.

We are involved in an industry where the business-side of things is a necessary evil and something to worry about all the time. We are also a band which has always done music from the heart, because of friendship and the music itself. The mental satisfaction should always be more important than money! Nightwish is a band, it`s an emotion.
To you, unfortunately, business, money, and things that have nothing to do with those emotions have become much more important. You feel that you have sacrificed yourself and your musical career for Nightwish, rather than thinking what it has given to you.
This attitude was clearly shown to me in the two things you said to me in an airplane in Toronto: ”I don`t need Nightwish anymore.” and ”Remember, Tuomas, that I could leave this band at any time, giving you only one day`s warning in advance”.
I can`t simply write any more songs for you to sing.

You have said yourself that you are merely a ”guest musician” in Nightwish. Now that visit ends and we will continue Nightwish with a new female vocalist.
We`re sure this is an equally big relief to you as it is for us. We have all been feeling bad long enough.

You told us that no matter what, the next Nightwish album will be your last one. However, the rest of us want to continue as long as the fire burns. So there`s no sense in doing that next album with you, either.
The four of us have been going over this situation countless times and we have realized that this is the thing we want to do in life. It´s all we can do. In December 2004, in Germany, you said that you will never tour again for more than two weeks at a time. You also said that we can forget about U.S. and Australia because the fees and the sizes of venues are too small.

In interviews I`ve mentioned that if Tarja leaves, that would be the end of the band. I understand that people will think this way. Nightwish is, however, a scenery of my soul and I`m not ready to let go because of one person. A person who wants to focus her creativity to somewhere else, a person whose values don`t match mine.

We were never bothered by the fact that you didn`t participate in writing/arranging songs, you never in 9 years came to rehearse the songs with us before going to the studio. Not the fact that while on tour you always wanted to fly, separately from us with your husband. Not the fact that you are an undisputable front image of the band.
We accepted and felt ok about everything except greed, underestimating the fans, and breaking promises. It was agreed by the five of us that Nightwish would be the priority in everything that we do during 2004-2005. Still so many things were more important to you. The ultimate example being the already sold-out show in Oslo, which you wanted to cancel because you needed to rehearse for your solo concerts, meet frieds and go to the movies. Those were the words Marcelo used in an e-mail explaining the cancellation. This being just one example of so many. I couldn`t think of a worse way of being selfish and dismissing our fans.

Nightwish is a way of life and a job with many obligations. To each other and to the fans. With you we can`t take care of those duties anymore.

Deep within we don`t know which one of you drove us to this point. Somehow Marcelo has changed you from the lovely girl you were into a diva, who doesn`t think or act the way she used to. You are too sure of your irreplaceableness and status.

It`s obvious that you blame your stress and misery on us four. And you think we don`t respect or listen to you. Belive us; We have always had the uppermost respect towards you as a wonderful vocalist and as a friend. And very often during the past couple of years the plans were made according to your decisions only. You were always the only one who wanted more money from the shows.
This ”compensation and more money from everything” –attitude is the fact that we are most disappointed of!

We wish that from now on you will listen to your heart instead of Marcelo. Cultural differences combined with greed, opportunism and love is a dangerous combination. Do not wither yourself.

This decision is not something we are especially proud of but you gave us no choice. The gap between us is too wide. And the decision is made by us four unanimously. We are beyond the point where things could be settled by talking.

All the best for your life and career,

Tuomas

Emppu Jukka Marco

Ps. This is an open letter for everybody.
http://www.nightwish.com/english/lettertotarjaen.html

In interviews van de laatste jaren was het toch al te merken dat Tarja steeds arroganter werd, en blijkbaar vond de band dat nu wel genoeg.
  zondag 23 oktober 2005 @ 12:06:14 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31649378
Toch jammer, ik heb ze de laatste tijd niet meer zo heel erg gevolgd, maar blijkbaar zat het er wel steeds meer aan te komen. En ik begon net weer een beetje meer ernaar te luisteren.
[KNE]-Mod
pi_31649769
Heeft Tarja het nog lang volgehouden als niet metalfan (in het begin althans). Hopelijk stopt het hierbij en gaan ze geen andere zangeres zoeken. Begin gewoon een nieuwe band.
  zondag 23 oktober 2005 @ 13:28:09 #16
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31651316
Wat is het verschil nou eigenlijk? Tuomas verzorgde bijna alle muziek, als hij een nieuwe band op zou richten zou het eigenlijk gewoon weer Nightwish zijn maar dan met een andere naam.
pi_31651538
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:28 schreef Djaser het volgende:
Wat is het verschil nou eigenlijk? Tuomas verzorgde bijna alle muziek, als hij een nieuwe band op zou richten zou het eigenlijk gewoon weer Nightwish zijn maar dan met een andere naam.
Als dat zo is dan kan hij maar één kunstje. Dat doet me denken aan die knakker van Tristania die Tristania II oprichtte. Natuurlijk is het verslavend om platen uit te brengen onder de naam Nightwish want de fans heb je al. Het is ook wel gerechtvaardigd als je een topzangeres in huis haalt en een album zo goed (maar dan anders) als Oceanborn maakt. Maar als je zoiets hebt van: ik ga niks veranderen (zoals Nightwish al jaren stil stond) dan kun je er beter mee stoppen.

Ik zou liever zien dat ie kapt met Nightwish en totaal iets anders in de harde muziek gaat doen. Ik zie hem wel in staat om nog wel iets te doen wat niet eerder is gedaan.
pi_31651880
Of geen nieuwe zangeres en progfolk maken met die bassist.
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:42:11 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31652079
We gingen toevallig die DVD net weer eens kijken ook.
Was me nooit echt opgevallen dat Wilska ooit wat vocals voor zijn rekening had genomen. Nouja, niet dat hij het was, zegmaar.
[KNE]-Mod
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:48:26 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_31654284
Ik ben benieuwd wat Tarja gaat doen. Eindelijk een klassieke productie? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 oktober 2005 @ 19:04:05 #21
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31654433
witchy, waarom heb jij in godsnaam die knakker uit Nevermind the Buzzcocks in je avatar?
pi_31654519
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:Als dat zo is dan kan hij maar één kunstje. Dat doet me denken aan die knakker van Tristania die Tristania II oprichtte.
Sirenia is dat

nou moet ik zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, hoewel ik Sirenia maar 1x gezien / gehoord heb (Graspop dit jaar).... in het geval van After Forever / Epica vind het veel schandaliger, zelfs het artwork is hetzelfde
  zondag 23 oktober 2005 @ 19:22:05 #23
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_31654601
Hehe, finally uit elkaar, hopend dat vele power/pop-goth bands mogen volgen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:19:38 #24
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_31655028
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:12 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Sirenia is dat

nou moet ik zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen, hoewel ik Sirenia maar 1x gezien / gehoord heb (Graspop dit jaar).... in het geval van After Forever / Epica vind het veel schandaliger, zelfs het artwork is hetzelfde
Sirenia was een lachertje op Graspop afgelopen jaar, dat ze met twee man ofzo op t podium stonden, en alle geluid gewoon van een cdtje kwam ofzo (ik meen me te herinneren dat er alleen 2 gitaristen op t podium stonden, en dat de drums en zang en keyboard uit t niets kwamen).
Nightwish, Epica en After Forever kan ik me verder echt niet druk om maken... geen van allen vervelend om eens een nummer van te horen, maar interessant.. nee.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 oktober 2005 @ 20:38:17 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31655147
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 19:12 schreef Xcalibur het volgende:

in het geval van After Forever / Epica vind het veel schandaliger, zelfs het artwork is hetzelfde
het was jou dus niet opgevallen dat After Forever na het vertrek van de gitarist een andere richting is opgegaan, terwijl die gitarist juist in de lijn van het oude After Forever doorging.... lijkt me dan toch duidelijk wiens visie het vooral was bij die eerste twee After Forever platen
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:17:27 #26
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31655450
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 20:19 schreef dunc het volgende:

[..]

Sirenia was een lachertje op Graspop afgelopen jaar, dat ze met twee man ofzo op t podium stonden, en alle geluid gewoon van een cdtje kwam ofzo (ik meen me te herinneren dat er alleen 2 gitaristen op t podium stonden, en dat de drums en zang en keyboard uit t niets kwamen).
Vooral keyboard, maar ook aandere specialeffectjes en stukjes zang stonden op tape/CD. Dat was wel een beetje lame idd. De drummer is overigens van Trail of Tears geleend. Nadat een keer een gitarist "instortte" tijdens de eerste tour hebben ze blijkbaar het nog steeds niet voor elkaar een volledige band te formeren. Wel jammer want hoewel een regelrechte voortzetting van Tristania vind ik het toch wel wat hebben, alleen nu komt het nogal suf over.
[KNE]-Mod
  maandag 24 oktober 2005 @ 12:14:51 #27
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31660328
quote:
RONNIE JAMES DIO To Collaborate With TONY IOMMI On New BLACK SABBATH Project - Oct. 23, 2005

Legendary heavy metal vocalist Ronnie James Dio has revealed during an interview with BBC Radio 2's "Masters of Rock" program that he will once again be collaborating with BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi.

"At this particular point — if all doesn't fall through, and I doubt that it will — Tony Iommi and I are going to write a couple of tracks together for a project that I think is called 'Black Sabbath – The Dio Years'," Dio said. "So that'll be two unreleased tracks which I'm sure will be interesting to old SABBATH fans, and maybe [even] the new SABBATH fans."

To listen to a playback of the "Masters of Rock" program featuring Dio, click here (the above-mentioned quote can be heard approximately 36 minutes and 10 seconds into the show — at the 19:36:10 mark).

Dio recorded a total of three studio albums with BLACK SABBATH — 1980's "Heaven and Hell", 1981's "Mob Rules" and 1992's "Dehumanizer" — in addition to appearing on the classic live album "Live Evil" in 1983.

Dio is currently touring Europe with his solo band, which currently includes guitarist Doug Aldrich (WHITESNAKE) filling in for an injured Craig Goldy. Check out pictures from the group's headlining show Saturday night (Oct. 22) at the Astoria in London, England: Wire Image.
Het stelt waarschijnlijk niks voor maar ik ben toch benieuwd. Toch had ik liever nieuwe Sabbath nummers met Ozzy, Martin, Gillan, of Hughes achter de Sabbath microfoon gezien
pi_31660331
Aan de ene kant jammer dat Tarja eruit is gezet, maar aan de andere kant was mijn tolerantie voor haar opera-stem toch niet altijd even hoog en live al helemaal niet.. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Nu vond ik al niet dat ze jaren lang hebben stil gestaan; ik vind elk album echt anders, maar ik denk niet dat het toekomstige Nightwish erg op het oude gaat lijken als het een mix gaat worden van Rammstein (ok, dat dan weer wel), Pink Floyd, Carmina Burana en Linkin Park
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:18:53 #29
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31717474
pi_31721078
Yeah, The Dick of Steel op DVD!!!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:45:19 #31
197 Iggy
serial killer
pi_31728586
Op http://www.gorefest.nl staat vanaf vandaag de nieuwe video van Gorefest "For the masses"

Het album "la muerte" komt 30 Oktober uit (over een paar dagen dus) Teasers zijn ook op de site te vinden.
I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
pi_31780761
Hrm, ligt het aan mij of wordt Gorefest redelijk commercieel?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:54:04 #33
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31782262
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef _Yapser_ het volgende:
dat ligt aan jou.

behalve dat ze toch wel aardig verdienen met hun reünie. Maar er is weinig commercieels aan La Muerte.
pi_31783386
Mwah, alleen gezien het feit dat ze een clip maken..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:17:19 #35
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31784324
net alsof die clip ook ergens op tv komt he....
pi_31789387
Nee, ze maken een clip zodat ie leuk op een webserver staat

alhoewel, nu issie down ..
pi_31789820
Er zijn zoveel bands met clips die nooit op televisie zijn vertoond.
pi_31792429
Ze hebben laast wel een leuk intervieuw gegeven op Kink FM
pi_31814138
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:18 schreef Seborik het volgende:
Er zijn zoveel bands met clips die nooit op televisie zijn vertoond.
zeker nu in Nederland alle muziekzenders zijn verBreEzAht en verhiphopt enzo. Nu On The Roxx bij the box al een geruime tijd weg is, is er niks meer over. Alleen Rocktober op MTV, maar dat zijn bijna alleen maar bekende Amerikaanse bands, en vrijwel niks van NWOBHM en Black/Death
MindstorM
21 Oktober Popgefokt! in de Rots te Boxtel (Headlining Gig)
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:08:33 #40
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31818856
Sowieso als je een liefhebber bent dan iets anders dan "urban" komt je muziek nauwlijks meer op tv...
[KNE]-Mod
pi_31892021
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef _Yapser_ het volgende:
Wat heeft het maken van een clip met commercie te maken? Zoals gezegd, net alsof deze clip overdag in high rotation voorbij komt op de muziekzenders. Je klinkt een beetje zoals de verstokte metalfans toen Metallica een clip voor One ging maken..(al is dat misschien niet zo'n gelukkig voorbeeld )
Trouwens, als je het Gorefest album had gehoord had je geweten dat het een stuk minder commercieel is dan hun vorige 2 albums.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:03:01 #42
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31899517
Bah jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik blijf toch liever een end van radio vriendelijke Gorefest nummers vandaan
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 november 2005 @ 16:10:57 #43
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31899781
quote:
Op woensdag 2 november 2005 16:03 schreef Djaser het volgende:
Bah jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik blijf toch liever een end van radio vriendelijke Gorefest nummers vandaan
Dus je kan het nieuwe Gorefest album gewoon aanschaffen.
  woensdag 2 november 2005 @ 16:16:01 #44
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31899946
Nee want ik koop liever een Dickinson album want die zijn zo slecht dat ze kvlt en trui zijn.
quote:
Sharon tells British gay magazine Attitude for its November 2005 issue, "The band are actually really nice guys, but the singer has a chip on his shoulder.

"The bottom line is, it's not my fault that his solo records are shit. Don't be jealous of what Ozzy does.

"He never once thanked us for the tour. People don't behave like that.

"I tell you, though. This guy got the singer with a fucking egg right in the middle of his brow — what a star!"
pi_31902201
Die oude heks lijkt wel een bekraste Sabbath-LP uit 1970 die maar blijft herhalen.
  woensdag 2 november 2005 @ 17:38:21 #46
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31902496
Wat denken die stomme reviewers wel met die steeds positievere reviews van Bruce's albums? Ze zijn kut want Sharon zegt het!
[KNE]-Mod
  woensdag 2 november 2005 @ 18:27:48 #47
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_31903874
God is ze daar nogsteeds over bezig? Dat Bruce even een van die leuke vliegtuigjes van een van zijn Discovery Channel shows moge lenen en een bepaalde villa in Amerika een explosief bezoekt brengt...

Get to think of it, dat is eigenlijk best wel een puik plan!
  woensdag 2 november 2005 @ 19:39:36 #48
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31906091
Ik ben benieuwd hoevaak Sharon opnieuw Iron Maiden fans kwaad probeert te krijgen de komende paar jaar, misschien schrijft ze er wel weer een boek over

En hoera, ik heb een Primal Fear plectrum.
pi_31906192
Ben je naar Primal Fear met in het na-programma Helloween geweest?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:53:56 #50
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_31906593
Nee was dat maar waar, hij zat bij de nieuwe cd in het plastic dus eigenlijk is het valsspelen. Ik heb de cd zelf nog niet geluisterd.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 november 2005 @ 20:08:30 #51
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31907128
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Seborik het volgende:
dat is toch pas volgende maand?
pi_31923200
Oh ja, dat is zo, en dit weekend is het ook al veel powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmetal met Stratovarius en Hammerfall.
pi_31923889
Nog mensen die zaterdag naar de Dutch Metalday gaan?
Met oa. Detonation, Isle of Man, Brutus en nog wat dingen.
pi_31950648
Waar is dat dan?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 november 2005 @ 07:31:24 #55
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_31950735
zaterdag in de Melkweg, sebbo
pi_31952538
Sharon weet niet waar ze het over heeft. Haar vent strompelt over het podium, nog net niet met rollator, Bruce kan er tenminste wat van
MindstorM
21 Oktober Popgefokt! in de Rots te Boxtel (Headlining Gig)
pi_31967599
@seborik jij bent zondag ook in 013?
Ga je voor 1 van de twee of specifiek voor stratovarius of hammerfall?
pi_31968276
Nee, ik ga niet naar Hammerfall & Stratovarius, want ik heb Stratovarius al twee keer gezien en Hammerfall vind ik niet zo heel erg bijzonder. De shows van Stratovarius interesseren me ook niet meer zo. Alles is precies hetzelfde, goed gespeeld, maar liefde lijkt te ontbreken. Zelfs het Fins tellen aan het einde is altijd hetzelfde.
pi_31968837
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Seborik het volgende:
Nee, ik ga niet naar Hammerfall & Stratovarius, want ik heb Stratovarius al twee keer gezien en Hammerfall vind ik niet zo heel erg bijzonder. De shows van Stratovarius interesseren me ook niet meer zo. Alles is precies hetzelfde, goed gespeeld, maar liefde lijkt te ontbreken. Zelfs het Fins tellen aan het einde is altijd hetzelfde.
Maar afgezien van dat (eerste keer dat ik ze ga zien) is de show wel goed?
pi_31968988
Jawel.
pi_31969262
Meuj dan
En voor de rest van het topic: zijn er meer die zondag in 013 zitten?
pi_31970641
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Seborik het volgende:
Zelfs het Fins tellen aan het einde is altijd hetzelfde.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Proberen ze het publiek te leren hoe je in het Fins tot tien telt? "Repeat after me: yksi"
  zaterdag 5 november 2005 @ 03:30:54 #63
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_31982501
Mja, dutch metal dag in de melkweg, ik twijfel nogsteeds, heb tegelijkertijd een ander feestje... dutch metal of gratis pils.. lastig.
  zondag 6 november 2005 @ 23:14:51 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32041249
Zeg mensen, ik las wat reviews van het nieuwste Annihilator Album, oa op Metalfan en het schijnt toch wel weer erg goed te zijn en inderdaad de beloofde teruggreep op de thrash roots. Heeft iemand anders die hier zit er al een mening over?
[KNE]-Mod
  maandag 7 november 2005 @ 00:58:45 #65
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_32044638
Het is gewoon een lekker thrash album, meer van het zelfde, maar daarom niet minder lekker Terug naar de 'oude' stijl hoor ik er niet echt in verder. Het tempo ligt hoger voor de meeste nummers, en de vocals zijn wat agressiever.
Ik heb trouwens ook helemaal geen probleem met de wat nieuwere albums van Annihilator, die zijn minstens (bijna) zo lekker als de oude klassiekers.

[ Bericht 24% gewijzigd door dunc op 07-11-2005 01:10:43 ]
pi_32048640
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 03:30 schreef dunc het volgende:
Mja, dutch metal dag in de melkweg, ik twijfel nogsteeds, heb tegelijkertijd een ander feestje... dutch metal of gratis pils.. lastig.
Ben wel geweest, was top, kwam denk ook omdat we met een aardig groepje waren dus het bier vloeide rijkelijk (ietwat te rijkelijk was de conclusie zondagochtend).
We waren mooi op tijd, voor de eerste band nog, dat was Freud, beetje nu-metal, beetje cliche, vond er weinig aan, toen Isle of Man, eigenlijk de band waar ik voor kwam, zeer tof, nieuwe nummers klonken veelbelovend moet ik zeggen. Vervolgens Zone waar ik weinig van heb meegekregen, Kutschurft was eigenlijk een beetje suf, de grap gaat er snel vanaf als je ze al eerder gezien hebt. Vervolgens kwam Sk;rl (of die kwamen nog voor Kutschurft, daar laat mijn geheugen me even in de steek) maargoed, die waren erg goed moet ik zeggen, al geloof ik dat het meeste publiek er geen hol aan vond. Tijdens Brutus zijn we gaan eten, maar ik heb niet het idee daar veel aan gemist te hebben. En als laatste Detonation, ondanks dat ik die al vaker gezien heb en de nieuwigheid daar ook een beetje vanaf is , waren die gewoon goed eigenlijk. Erg leuk dagje, en zelfs het OV zat mee
pi_32066160
Gisteravond naar Hammerfall + Stratovarius geweest in 013.
Hammerfall viel nogal tegen, ik kreeg het idee dat ze zichzelf nogal goed vonden en na de zoveelste keer "let the hammer .... fall" en ooooooooooooo etc etc kregen we d'r toch wel redelijk genoeg van
Overgens was de drumsolo wel vet, nummer van Iron Maiden en altijd is kortjakje ziek. Dat was eigenlijk wel het hoogtepunt van Hammerfall, een hele zaal vol metalheads die altijd is kortjakje ziek aan het zingen zijn

Na het tegevallende Hammerfall heeft Stratovarius de avond helemaal goed gemaakt. Toen op een gegeven moment Jari Kainulainen aan zijn solo begon werd het alleen nog maar beter. Damn ik wist niet dat je zoveel op een basgitaar kon doen

Na afloop de parkeergarage uitkomen bleek nogal een probleem te wezen, nou hadden ze waarschijnlijk om de snelheid wat op te voeren een of andere kerel daar neergezet om de kaartjes in die automaat te douwen kreeg die gast het voor elkaar om dat ding te laten flippen waardoor de slagboom niet open ging. Affijn een parkeergarage vol schreeuwend langharig tuig en toeterende auto's
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:59:04 #68
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_32096979
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef maxor het volgende:
Na afloop de parkeergarage uitkomen bleek nogal een probleem te wezen, nou hadden ze waarschijnlijk om de snelheid wat op te voeren een of andere kerel daar neergezet om de kaartjes in die automaat te douwen kreeg die gast het voor elkaar om dat ding te laten flippen waardoor de slagboom niet open ging. Affijn een parkeergarage vol schreeuwend langharig tuig en toeterende auto's
Dat doen ze altijd geloof ik... de laatste keer viel mijn remdruk weg tijdens het langzaam naar beneden rijden in die metalheads-file... gelukkig kreeg ik de auto met de handrem net op tijd tot stilstand

Hammerfall die kort-jakje speelt wil ik wel eens op een bootleg horen
  woensdag 9 november 2005 @ 02:19:38 #69
117776 OFfSprngr
pi_32107159
Mensen die naar The Haunted en God Dethroned gaan in de Baroeg? (R'dam-Lombardijen/17NOV), damage: 10 Euro.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_32143707
quote:
Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen die naar The Haunted en God Dethroned gaan in de Baroeg? (R'dam-Lombardijen/17NOV), damage: 10 Euro.
Neuh, GD boeit me totaal niet, en The Haunted vond ik de vorige keren dat ik ze zag ook behoorlijk slaapverwekkend na 3 of 4 nummers.

Wel een grappig nieuwtje trouwens, van blabbermouth uiteraard
quote:
*Former CARCASS Frontman's Country/Blues Solo Album To Surface Early Next Year - Nov. 9, 2005
Fractured Transmitter Records will be issuing former CARCASS bassist/vocalist Jeff Walker's solo album consisting exclusively of country and blues covers from artists including SKEETER DAVIS, HANK WILLIAMS, JOHNNY CASH, CONNIE SMITH, and JOHN DENVER — albeit with a metallic spin. The CD, entitled "Welcome to Carcass Cuntry", is tentatively scheduled for release in February/March 2006.

"What I'm doing is kinda left of center to some extent," Walker told Decibel magazine late last year. "It's really not that original of an idea when you consider that [SOCIAL DISTORTION frontman] Mike Ness has already done a country-hybrid album. But I don't think anyone from a background like mine has done it, and done it with a bit of respect — not turning it into a piss take."

"Welcome to Carcass Cuntry" will include contributions from H.I.M. drummer Gas, H.I.M. frontman Ville Valo (bass/backing vocals), former CARCASS guitarist/FIREBIRD frontman Bill Steer (lead guitar, harmonica, slide guitar, vocals), AMORPHIS guitarists Esa Holopainen and Tomi Koivusaari (guitars), keyboardist Santeri Kallio (keyboards) and bassist Niclas Etelävuori (bass), ex-FAITH NO MORE bassist Billy Gould, and former CARCASS drummer Ken Owen.

"I like the irony of me doing a solo album and being the most untalented person on the album," Walker joked. "I could play the instruments half-assed, but I think it's better to recognize your own failings and get someone else in who could do it better.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken, zowiezo erg tof dat Ken Owen weer drumt na zijn beroerte van een aantal jaar terug.
  donderdag 10 november 2005 @ 15:25:40 #71
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_32149829
Carcass Cuntry. Interessant.
  zondag 13 november 2005 @ 20:06:59 #72
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_32240353
http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD

Megadeth en de Looney Tunes. Eigenlijk zijn de grappen veels te flauw, maar toch wel aardig om te zien.
  zondag 13 november 2005 @ 20:20:00 #73
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32240725
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:06 schreef Djaser het volgende:
http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD

Megadeth en de Looney Tunes. Eigenlijk zijn de grappen veels te flauw, maar toch wel aardig om te zien.
lol!
Ik had het ergens gelezen idd; best grappig
[KNE]-Mod
  woensdag 16 november 2005 @ 00:57:39 #74
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32303766
Heeft een van jullie die CoB cover van Britney? Degene die ik heb klinkt niet helemaal als CoB en ze draaien de originele versie op sommige punten mee, klopt dat?
[KNE]-Mod
  woensdag 16 november 2005 @ 11:46:32 #75
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_32309985
Dat laatste klopt, ik vind er daarom ook helemaal niks aan. Als je een dergelijke cover maakt moet hij uit zichzelf grappig zijn en niet zo'n domme sfeer hebben van 'kijk ons een grappig zijn.'
  woensdag 16 november 2005 @ 12:01:17 #76
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32310494
Lijtk meer zo van "in half dronken bui draaien we britney en we spelen een beetje mee".

perkele!
[KNE]-Mod
pi_32326610
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef ThE_ED het volgende:
perkele!

En die 'cover' of metalkaraoke is uiteraard tenenkrommend slecht.
  vrijdag 18 november 2005 @ 01:29:09 #78
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32362516
Billy Milano van SOD weet de nieuwe DVD leuk te brengen zeg; (via blabbermouth)

"Remember this: [drummer] Charlie [Benante, also in ANTHRAX] quit S.O.D. the first show of the European tour so he has no backbone for an argument with me. [Bassist] Lilker [Danny, also in NUCLEAR ASAULT] is a stoner who actually still likes what S.O.D. was and respects the fans even more than I do, and [guitarist] Scott [Ian, also in ANTHRAX] is a Jew and loves money above everything. I think that says it all."

Lekker toepasselijk heeft men op Metal Archives alleen de tekst van "Fuck the Middle East" alvast ingevoerd;

Fuck the middle east
There's too many problems
They just get in the way
We sure could live without them
They hijack our planes
They raise our oil prices
We'll kill them all and have a ball
And end their fuckin' crisis
Beirut, Lebanon-Won't exist once we're done
Libya, Iran-We'll flush the bastards down the can
Syrians and Shiites-Crush their faces with our might
Then Israel and Egypt can live in peace without these dicks

[KNE]-Mod
pi_32460811
Zijn er hier nog ppls die zondag 11 december naar Peter Pan Speedrock in de Melkweg gaan?
pi_32462053
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:53 schreef maxor het volgende:
Zijn er hier nog ppls die zondag 11 december naar Peter Pan Speedrock in de Melkweg gaan?
Neeh ik ga de 15 december in Patro naar pps, en 9 december naar chimaira
pi_32464478
Bijna december, tijd voor jaarlijstjes, iemand die al een lijstje heeft van afgelopen jaar?
  dinsdag 22 november 2005 @ 00:37:42 #82
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_32469139
quote:
Op maandag 21 november 2005 19:53 schreef maxor het volgende:
Pas nog gezien in Alkmaar... PPS blijft goed tho
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:18:00 #83
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_32475274
Jaarlijstjes? Nou ok, een copy-past van die van mij.

1. Judas Priest - Angel of retribution
2. Bruce Dickinson - Tyranny of souls
3. Demons & Wizards - Touched by the crimson king
4. Grave Digger - Last Supper
5. Nevermore - This Godless Endeavour
6. Kamelot - Black halo
7. Primal Fear - Seven seals
8. Iommi - Fused
9. Rammstein - Rosenrot
10. Gamma Ray - Majestic
11. Iron Maiden - Death on the road (live)
12. Alice Cooper - Dirty diamonds
13. Dream Theater - Octavarium

Met afstand Judas Priest op een met een topprestatie en op afstand Dream Theater op de laatste plaats met een wanprestatie
pi_32576649
Jaarlijstje als in beste nummers van het afgelopen jaar of gekochte albums?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 november 2005 @ 19:53:30 #85
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32576675
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef maxor het volgende:
albums, zo te zien.

en vul 'm ook even in op die link in m'n signature, dan
pi_32584853
De lui van Dragonforce komen weer met een nieuw album: Inhuman Rampage ( ). Er is een nummer ervan te downloaden op hun site, maar bij dezen geef ik maar meteen de link. Ook komen ze weer richting Nederland getourd begin volgend jaar.
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:08:06 #87
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32589769
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Bijna december, tijd voor jaarlijstjes, iemand die al een lijstje heeft van afgelopen jaar?
Ik weet niet eens of ik wel zoveel nieuw uitgekomen CD's heb gekocht dit jaar
Ik zal eens gaan kijken.
[KNE]-Mod
pi_32590722
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef maxor het volgende:
Albums en/of nummers, wat je wilt
pi_32590744
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:08 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik weet niet eens of ik wel zoveel nieuw uitgekomen CD's heb gekocht dit jaar
Ik zal eens gaan kijken.
Ik heb ook nog niet alles kunnen kopen kopen wat ik goed vond dit jaar, maar dat betekent niet dat ze niet in je jaarlijstje kunnen staan natuurlijk
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:18:49 #90
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32590767
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niet alles kunnen kopen kopen wat ik goed vond dit jaar, maar dat betekent niet dat ze niet in je jaarlijstje kunnen staan natuurlijk
Dat is ook zo natuurlijk
[KNE]-Mod
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:42:11 #91
1573 Kipman
pi_32594912
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Renmaestro het volgende:
De lui van Dragonforce komen weer met een nieuw album: Inhuman Rampage ( ). Er is een nummer ervan te downloaden op hun site, maar bij dezen geef ik maar meteen de link. Ook komen ze weer richting Nederland getourd begin volgend jaar.
Dat nummer gaat gewoon door waar Sonic Firestorm ophield. Omdat de verrassing er nu al wel af is, vind ik het echt niet meer zo wereldschokkend als de band zelf beweerd. Als de hele cd weer zo gaat klinken, is het snel einde carriere voor de band.
pi_32744498
Voor iedereen die houdt van quizjes:

Hoor de 30 metalnummers

pi_32747070
Jaarlijstjes....ik denk dat m'n metallijstje het volgende wordt:

1. Fields of The Nephilim - Mourning Sun
2. Nevermore - This Godless Endeavor
3. Borg 64 - They're Using Nanoprobes
4. Judas Priest - Angel of Retribution
5. Midnight - Sakada
6. Coheed & Cambria - Good Apollo I'm Burning Star IV Volume One: From Fear Through The Eyes of Madness
7. Bruce Dickinson - Tyranny of Souls
8. Iron Maiden - Death on The Road
9. Biomechanical - Empires of The World
10 Demons & Wizards - Touched By The Crimson King
pi_32748959
Onder voorbehoud nog (je weet nooit wat er nog uit gaat komen)

1. Burst - Origo
2. Buried Inside - Chronoclast
3. Overmars - Affliction, Endocrine..Vertigo
4. Augury - Concealed
5. Gojira - From Mars to Sirius
6. Crowbar - Lifesblood for the Downtrodden
7. Kylesa - To Walk A Middle Course
8. Eden Maine - To You the First Star
9. Between the Buried and Me - Alaska
10. Immolation - Harnessing Ruin
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:44:44 #95
18413 Summoner
pi_32753628
Mijn metal top:

01. Sunn O))) - Black 1
02. AsvA - Futurist's Against the Ocean
03. Solefald - Red For Fire: An Icelandic Odyssey part 1
04. Reverend Bizarre - II: Crush the Insects
05. Between the Buried And Me - Alaska
06. Cephalic Carnage - Anomalies
07. Ephel Duath - Pain Necessary to Know
08. Moss / Wolfmangler - Protected by the Ejaculation of Wolves
09. Overmars - Affliction, Endocrine... Vertigo
10. Opeth - Ghost Reveries
11. Khanate - Capture & Release
12. Lolita Stasi - Ruhr
13. Earth - HEX: Or Printing in the Infernal Method
14. Primordial - The Gathering Wilderness
15. Arcturus - Sideshow Symphonies
pi_32753931
Hoe is de nieuwe Arcturus?
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:02:43 #97
18413 Summoner
pi_32754045
Goede plaat, maar hij haalt het lang niet bij "La Masquerade" en ook niet bij "The Sham Mirrors". Arcturus lijkt nu wel heel erg op Borknagar ten tijde van "The Archaic Course", van mij mogen ze de bandnaam veranderen in Borkturus.
  vrijdag 2 december 2005 @ 22:57:08 #98
117776 OFfSprngr
pi_32768036
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 10:21 schreef mr_cucumber het volgende:
2. Buried Inside - Chronoclast
Buried Inside is geen Metal, Gojira is een goede keus.
.
.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:37:42 #99
1573 Kipman
pi_32772125
1. Iommi feat Glenn Hughes - Fused
2. Helloween - Keeper Of The Seven Keys - The Legacy
3. Bruce Dickinson - Tyranny Of Souls

De rest moet ik nog even bij elkaar rapen.
pi_32773396
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Buried Inside is geen Metal, Gojira is een goede keus.
Wat is Buried Inside dan wel?
  zaterdag 3 december 2005 @ 09:13:52 #101
117776 OFfSprngr
pi_32774855
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 03:08 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Wat is Buried Inside dan wel?
Screamo.
.
.
pi_32778592
Ja, ze hebben screamo invloeden, maar om ze nou als typisch screamo te omschrijven is wat mij betreft onzin, ik gooi ze gewoon onder de (brede) noemer metal.
pi_32778923
1. Wintersun - Wintersun
2. Novembers Doom - The Pale Haunt Departure
3. Arch Enenemy - Doomsday Machine
4. Extol - The Blueprint Dives
5. Opeth - Ghost Reveries
6. Primordial - The Gathering Wilderness
7. Bleed the sky - Paradigm in Entropy
8. Naglfar - Pariah
9. Hypocrisy - Virus
10. Darkest Hour - Undoing Ruin

De top drie kan in elke willekeurige volgorde worden geschreven. Verheug me al op XMAS metalfest met Primordial, Wintersun en Hypocrisy.
Jesus saves but death prevails.
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:53:35 #104
117776 OFfSprngr
pi_32783402
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:12 schreef mr_cucumber het volgende:
Ja, ze hebben screamo invloeden, maar om ze nou als typisch screamo te omschrijven is wat mij betreft onzin, ik gooi ze gewoon onder de (brede) noemer metal.
Alsnog zijn ze dan wat mij betreft meer Hardcore dan Metal.
.
.
pi_32784303
Dat kan natuurlijk, maar voor mij persoonlijk hebben ze genoeg metalinvloeden om in mijn metaljaarlijstje te komen
  zondag 4 december 2005 @ 21:23:15 #106
18413 Summoner
pi_32818804
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:28 schreef mr_cucumber het volgende:
Dat kan natuurlijk, maar voor mij persoonlijk hebben ze genoeg metalinvloeden om in mijn metaljaarlijstje te komen
Natuurlijk. Buried Inside is bovenal metal. Posthardcore? Zeker. Screamo? My ass. Zeker alleen om de geschreeuwde vocalen. Kun je Neurosis en Cult of Luna ook screamo noemen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:13:31 #107
1573 Kipman
pi_33052140
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Seborik het volgende:
Ik ben er wel geweest. En als we naar het aantal mensen kijken die de handjes in de lucht deden, dan was Helloween toch echt het hét hoofdprogramma.

Maar goed, beide bands waren uitstekend en het was een geslaagd avondje power metal met ook nog eens een hoge opkomst. Nu maar hopen dat Gamma Ray daarover gehoord heeft, zodat die eindelijk ook weer eens naar Nederland komy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kipman op 14-12-2005 13:43:54 ]
pi_33053705
Hm, ze stonden dus afgelopen zaterdag in Antwerpen en op het laatste moment werd Helloween afgelast, waardoor Primal Fear een speciale show gaf van anderhalf uur voor slechts 5 euro!!!

...maar ik wist het te laat.
  woensdag 14 december 2005 @ 16:31:53 #109
1573 Kipman
pi_33075010
Tja, dat was pas bekend op de dag van het optreden. Andi (zanger van helloween) was in Hardenberg al ziek. Antwerpen lukte blijkbaar niet meer. Hehe, op een gegeven moment dronk hij zelfs thee op het podium. Maar hij maakte er toen wel het beste van.
  woensdag 14 december 2005 @ 18:32:56 #110
117776 OFfSprngr
pi_33077846
10de naar Dark Tranquillity geweest, wat waren ze fucking strak, echt meesterlijk, ben maar halverwege Chimaira weggegaan, begrijp me niet verkeerd, ik hou wel van wat Hardcore, wat Metal, zelfs beide, maar Chimaira maakte er een zooitje van, terwijl hun laatste album wel best te doen is, wel enorme pit hadden ze, helft van de zaal.

Overigens komt de 17de The Locust naar 't Paard, wie gaat er ook?
.
.
  donderdag 15 december 2005 @ 16:20:52 #111
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33105181
Dark Tranquillity was erg gaaf. Ik heb wel een deel gemist, maar wat ik gezien heb vond ik zeker tof. Toch maar eens meer van gaan luisteren. En Chimaira deed het prima, erg puik. En de cd is geweldig.

De pit was inderdaad vrij groot, maar ook vrij rustig. Dat was wel even iets anders dan de dag ervoor bij Hatebreed. Ik stond beide dagen gewoon lekker op het balkon met een biertje te genieten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_33112011
Mooi om te horen dat Dark Tranquility goed was, heb ze eerder dit jaar in het voorprogramma van Kreator gezien maar dat was vrij suf.
  vrijdag 16 december 2005 @ 03:50:47 #113
117776 OFfSprngr
pi_33123771
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dark Tranquillity was erg gaaf. Ik heb wel een deel gemist, maar wat ik gezien heb vond ik zeker tof. Toch maar eens meer van gaan luisteren. En Chimaira deed het prima, erg puik. En de cd is geweldig.

De pit was inderdaad vrij groot, maar ook vrij rustig. Dat was wel even iets anders dan de dag ervoor bij Hatebreed. Ik stond beide dagen gewoon lekker op het balkon met een biertje te genieten.
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.
.
.
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:09:09 #114
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33129665
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.
Ik stond links, voor de band rechts, vrij dicht bij het midden (in de bocht zeg maar ). Tijdens Dark Tranquility stond ik nog wat hoger, dichter bij de bar enzo.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:11:20 #115
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_33131638
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Mooi om te horen dat Dark Tranquility goed was, heb ze eerder dit jaar in het voorprogramma van Kreator gezien maar dat was vrij suf.
In Tilburg zeker? Daar was ik ook, DT was inderdaad verschrikkelijk saai daar, Kreator gaf daarentegen het beste concert dat ik tot nu toe heb meegemaakt; zoveel energie en agressie!
Ze moeten maar weer eens richting Nederland komen vind ik.
I think I should have no other mortal wants, if I could always have plenty of music. It seems to infuse strength into my limbs and ideas into my brain. Life seems to go on without effort, when I am filled with music.
George elliot
pi_33132450
Dat was inderdaad in 013, slappe hap was het toen. Kreator knalde er daarna wel erg lekker in, al ging dat na 6 of 7 nummertjes ook een beetje vervelen eerlijk gezegd.
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:27:11 #117
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_33133865
Ik vond het echt super, maar dat kan ook komen omdat ik qua concerten niet zo heel veel vergelijkingsmateriaal heb.
I think I should have no other mortal wants, if I could always have plenty of music. It seems to infuse strength into my limbs and ideas into my brain. Life seems to go on without effort, when I am filled with music.
George elliot
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 december 2005 @ 18:49:42 #118
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33167121

5-5 en 6-5 staat Blind Guardian in Rijssen en Vosselaar, respectievelijk. En in september komen ze nog naar Tilburg en Antwerpen.

Sepultura is de opener op de tour van In Flames, die in maart ofzo begint.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:04:30 #119
1573 Kipman
pi_33173597
Naar de nieuwe Queensryche kijk ik wel uit. vooral omdat ik nu eindelijk ook veslaafd ben geraakt aan Operation Mindcrime 1. Dat mocht ook wel, een jaar na aanschaf

Ik had Blind Guardian graag gezien op bevrijdingsdag in Rijssen. Helaas moet ik dan naar Bon Jovi.

Triest dat Sepultura nog steeds als voorprogramma moet fungeren.
pi_33173805
Damn, Bon Jovi volgend jaar weer op tour?
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:13:41 #121
1573 Kipman
pi_33174012
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Seborik het volgende:
Damn, Bon Jovi volgend jaar weer op tour?
Ja, ze hebben weer een nieuwe cd uit he? Bon Jovi vind ik verder altijd wel leuk om te zien. Alleen jammer dat dus Blind Guardian die dag bij in de buurt speelt. Die band is natuurlijk véél beter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 december 2005 @ 22:19:33 #122
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33174215
en zo'n factor 10 goedkoper om te gaan zien
pi_33174492
Hansi is net zo arrogant als Jon Bon Jovi, dat dan weer wel.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:51:54 #124
117776 OFfSprngr
pi_33175657
Bon Jovi of Blind Guardian.. glam of power.. kzou niet kunnen kiezen wat verschrikkelijker is.
.
.
pi_33182870
Lijkt mij een makkelijke keus, Blind Guardian natuurlijk,daar kan je tenminste nog paardrijden.
  zondag 18 december 2005 @ 11:41:10 #126
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33185450
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Seborik het volgende:
Hansi is net zo arrogant als Jon Bon Jovi, dat dan weer wel.
Zou hij het daarom zou goed met Schaffer kunnen vinden?
pi_33216690
Oh ja, Tokus, bijna alle Buce Dickinson 2-disc edities lagen bij De Waterput.
pi_33274073
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]

5-5 en 6-5 staat Blind Guardian in Rijssen en Vosselaar, respectievelijk. En in september komen ze nog naar Tilburg en Antwerpen.

Sepultura is de opener op de tour van In Flames, die in maart ofzo begint.
Volgens mij is In Flames voorprogramma van Sepultura. Beetje verkeerde volgorde IMHO, net als dat Samael niet in het voorprogramma van Obituary zou moeten staan maar andersom.
  woensdag 21 december 2005 @ 15:41:12 #129
117776 OFfSprngr
pi_33276567
Tijdje geleden ook bij een concert van The Haunted, 2 support acts, een of andere Metalcore band en God Dethroned helemaal aan 't begin, was laat.. dus gemist.
.
.
pi_33277725
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Shivo het volgende:

[..]

Volgens mij is In Flames voorprogramma van Sepultura. Beetje verkeerde volgorde IMHO, net als dat Samael niet in het voorprogramma van Obituary zou moeten staan maar andersom.
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.
Samael in het voorprogramma van Obituary vind ik dan wel terecht. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon co-headliner ofzo.
pi_33281229
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Samael in het voorprogramma van Obituary vind ik dan wel terecht. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon co-headliner ofzo.
Hmz.. nou begin ik ook te twijfelen...
  woensdag 21 december 2005 @ 18:45:50 #132
1573 Kipman
pi_33282632
More dates have been announced for IN FLAMES' upcoming European headlining tour. Direct support on all dates will come from Brazilian thrashers SEPULTURA. The dates are as follows:
pi_33282754
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik heb je gezien!
pi_33338510
Ha, er is gewoon een hele reeks voor metal liefhebbers.
Ik ben sinds kort weer wat meer into metal, en het viel me al op dat er overal topics werden gesloten omdat metal er toch maar af wordt gezeken
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:16:56 #135
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33338603
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef the900 het volgende:
ja, nog maar pas hoor
[KNE]-Mod
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:15:16 #136
18413 Summoner
pi_33343178
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef the900 het volgende:
Ik ben sinds kort weer wat meer into metal, en het viel me al op dat er overal topics werden gesloten omdat metal er toch maar af wordt gezeken
Niet in dit forum. Metal lééft (!!!) in MUZ. Wimps and posers, leave the hall!
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:22:28 #137
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33343369
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef Summoner het volgende:

[..]

Niet in dit forum. Metal lééft (!!!) in MUZ. Wimps and posers, leave the hall!
Ja nou zit ik dus met Man0war in mijn hoofd...
[KNE]-Mod
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:35:54 #138
18413 Summoner
pi_33343753
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ja nou zit ik dus met Man0war in mijn hoofd...
If you're not into metal, you are not my friend!
pi_33343930
Manowar, born to live forevermore.
  zondag 25 december 2005 @ 11:13:23 #140
117776 OFfSprngr
pi_33390641
quote:
Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef Stratagem het volgende:

[..]

Ik heb je gezien!
Hallo.
.
.
  zondag 25 december 2005 @ 11:14:35 #141
117776 OFfSprngr
pi_33390664
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Samael hoort gewoon in 't hoofdprogramma, net zoals In Flames headliner moet zijn tegenover Sepultura.
.
.
  zondag 1 januari 2006 @ 12:36:48 #142
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33598917
Ik zie opeens een dvd van Judas Priest op de large site staan.
Judas Priest
Live vengeance '82 [LIVE]
17.02.2006
Iemand een idee of dit een officiële release is?
  zondag 1 januari 2006 @ 12:42:34 #143
9613 Seborik
I, Voyager
pi_33599012
Live Vengeance '82 - UK - DVD more of this title
FORTHCOMING UK RELEASE
JUDAS PRIEST Live Vengeance '82 (2006 UK PAL DVD [previously released as part of the 2004 'Metalogy' set] and includes their live performance on 12th December 1982 at Mid South Coliseum, Memphis during the US leg of the 1982 'Screaming For Vengea nce' Tour and captures their live, electrifying energy and features a cracking set list containing the likes of their two biggest UK hits 'Breaking The Law' & 'Living After Midnight') ** released 23 January 2006 ** -

Happy new year.
  zondag 1 januari 2006 @ 15:11:28 #144
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33602414
Gaaf, dan moeten we die maar eens aan gaan schaffen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 januari 2006 @ 15:15:34 #145
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33602492
Bij Priest hebben ze ook ontdekt dat dvds uitbrengen wel luceratief kan zijn. Dit is al de 3e dan sinds hun reünie, toch?

Overigens heb ik 'm al in de Metalogy box.
  zondag 1 januari 2006 @ 16:51:16 #146
9613 Seborik
I, Voyager
pi_33604406
Yep, ik heb hem ook al. Fucking bastards.
  zondag 1 januari 2006 @ 18:37:16 #147
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33606581
Ik heb hem niet dus ik hoef die Metalogy box niet meer te kopen

Ook leuk, na het matige concert vorig jaar op graspop gaat Ensiferum in de herkansing:
http://www.ensiferum.com/e_html/e_tourinfo.htm
  zondag 1 januari 2006 @ 21:16:55 #148
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33610089
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:37 schreef Djaser het volgende:

Ook leuk, na het matige concert vorig jaar op graspop
Ik neem aan dat dit de grappige manier is om ons eraan te herinneren dat ze er toch niet waren ?
[KNE]-Mod
  maandag 2 januari 2006 @ 09:26:11 #149
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33618892
Ja
  maandag 2 januari 2006 @ 18:15:11 #150
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_33632411
Ahhh, Graspop, het speculeren begint weer? Saxon was al bevestigd ving ik nog ergens op (some things never change)
  maandag 2 januari 2006 @ 19:40:44 #151
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_33635069
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Kipman het volgende:
Naar de nieuwe Queensryche kijk ik wel uit. vooral omdat ik nu eindelijk ook veslaafd ben geraakt aan Operation Mindcrime 1. Dat mocht ook wel, een jaar na aanschaf

Ik had Blind Guardian graag gezien op bevrijdingsdag in Rijssen. Helaas moet ik dan naar Bon Jovi.

Triest dat Sepultura nog steeds als voorprogramma moet fungeren.
Ik vind het persoonlijk triester dat Sepultura nog bestaat, vooral na het vertrek van Max.
Kevin Tayley (ex Dying Fetus) drumt toch nu voor Chimaira?
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  maandag 2 januari 2006 @ 19:46:42 #152
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_33635292
tvp

Ja omdat metal nu eenmaal roeleert
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_33643183
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef dunc het volgende:
Ahhh, Graspop, het speculeren begint weer? Saxon was al bevestigd ving ik nog ergens op (some things never change)
Ensiferum is ook al bevestigd
Audioscrobbler! | Those who live are those who dare..
  maandag 2 januari 2006 @ 23:52:11 #154
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33644429
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef Laverne het volgende:

[..]

Ensiferum is ook al bevestigd
Op festival info hebben ze het ook over Michael Schenker
[KNE]-Mod
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:23:57 #155
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33659149
Dat hebben ze hier vandaan:
http://www.ics-int.com/dates.htm
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:24:48 #156
9613 Seborik
I, Voyager
pi_33659183
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Op festival info hebben ze het ook over Michael Schenker
Damn, zijn ze niet in de war met Arrow.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:47:42 #157
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_33659893
Hmm, mensen roepen over iced earth, maar het ligt een beetje aan hun datum-formaat

http://icedearth.com/tour.php

Volgens mij is dat 2004
pi_33661139
Graspop Ben benieuwd dit jaar.

En ik moet zeggen dat ik het een beetje jammer vind dat Sepultura in het voorprogramma staat van In Flames. Ik had liever iets anders gezien.

Die US tour met Trivium daarintegen . Zonde dat die niet meekomen naar Europa
Have fun...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:51:38 #159
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_33666263
Dit jaar moet ik ook maar eens naar graspop, vorige jaren kwam er steeds niks van (financiële redenen enzo) maar ieder jaar heb ik er spijt van dat ik niet ben gegaan dus als er een paar goede bands komen ben ik er ook.
*zin in zomerfestivals!*
George elliot
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:05:34 #160
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33666670
Tis nog zo vroeg om een apart topic erover te starten
[KNE]-Mod
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:09:06 #161
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_33666770
Ja daarom gewoon hier een beetje voorpret hebben
George elliot
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:29:21 #162
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_33669220
Precies, of zijn jullie ondertussen bang voor iets meer activiteit in de metaalfabriek
pi_33691688
Ach ja, Graspop. Vorig jaar had ik diezelfde vrijdag nog een tentamen; even kijken hoe het nu uitkomt.
  woensdag 4 januari 2006 @ 13:45:17 #164
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33692820
Graspop 2006

Toch maar een topic
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:00:06 #165
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33785312
->
quote:
Reunie Van Halen
Van Halen komt weer bij elkaar. Dat zei de oorspronkelijke zanger van de band, David Lee Roth, onlangs in een interview. Roth had lange tijd ruzie met de andere bandleden, maar inmiddels is de onenigheid zo goed als uitgepraat. Volgens Roth zal Van Halen dit jaar weer gezamenlijk optreden.
De reuniontour was toch in 2004?
[KNE]-Mod
pi_33797960
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
->
[..]
True maar zonder David Lee Roth maar met Sammy Hagar
maar ook (van Wikipedia ):
quote:
January 3, 2006 David Lee Roth reveals during an interview with the Pittsburgh Tribune that he spoke to Alex Van Halen the previous week and and a reunion with Van Halen is "inevitable". Roth also states in another interview with Cleveland Plain Dealer that he has also spoken to Eddie Van Halen recently though he says "Eddie's off in his own world."
Dus nu met Roth maar zonder Eddie Van Halen?
Affijn we zien wel, IMHO zou het wel tof wezen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:49:03 #167
1573 Kipman
pi_33798795
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
->
[..]

Waar heb je het nieuwsbericht in die vorm vandaan? Want David heeft alleen in een interview gezegd dat de deuren voor een reunie weer open zijn. Het is nog niet bevestigd en het is al helemaal niet zeker of het ooit gaat gebeuren.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:46:18 #168
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33800670
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Kipman het volgende:

[..]

Waar heb je het nieuwsbericht in die vorm vandaan?
Van kinkfm(.nl)
[KNE]-Mod
  zondag 8 januari 2006 @ 18:14:14 #169
1573 Kipman
pi_33838575
New York Post is reporting that a source close to VAN HALEN says former singer David Lee Roth is deluding himself about replacing Sammy Hagar. "He might have talked to Alex [Van Halen, drums], but it's going to be a cold day in hell before he ever rejoins the band," an insider tells The New York Post. "I think he basically called Alex blind and asked about it. I just think that they are trying to trump up as much publicity for this [Roth's radio] show as possible."
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:39 #170
9613 Seborik
I, Voyager
pi_33862721
Ebay heerscht, ook voor metal, want ik heb daar gisteren de Venom box gekocht voor 15 euro.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:36:50 #171
9613 Seborik
I, Voyager
pi_33863911
Is Majesty het eerste album van Gamma Ray sinds enige tijd waar ik niet direct voor naar de winkel vlieg en blijkt deze verrekte cool te zijn met het ouderwets goede Blood Religion. Verder heeft het label Badreputation uit Frankrijk echt briljante hardrock releases: http://www.badreputation.fr
  maandag 9 januari 2006 @ 18:29:59 #172
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33873580
Blood Religion vond ik ook positief boven de rest van de nummers uit steken maar ik ben, ook al kan ik de cd al iets meer waarderen, niet enthousiast.
  maandag 9 januari 2006 @ 18:59:31 #173
125126 Mr-Coffee
pi_33874657
Wie gaan er trouwens op 5 mei naar Rijssen in Overijsel?

Dan geeft Blind Guardian een eenmalig concert in Nederland.

Ik ben er in ieder geval.
Set Sail, For Fail.
  maandag 9 januari 2006 @ 19:03:07 #174
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33874793
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:

Zo eenmalig dat ze 29 september in 013 staan
[KNE]-Mod
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 19:16:56 #175
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33875377
bleh, moffen die op notabene bevrijdingsdag in Nederland komen spelen.
Ik ga wel de dag erna.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:32:01 #176
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33878789
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:

Dat is interessant. Welke zaal?
  maandag 9 januari 2006 @ 20:32:18 #177
1573 Kipman
pi_33878811
De oorlogsmisdaden van Hansi zijn onvergevelijk.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:34:10 #178
9613 Seborik
I, Voyager
pi_33878917
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Djaser het volgende:

[..]

NEPPERD, KEN JE DE LUCKY NIET!!!

En de andere zaal is de Biebob. Waar Tokus heen gaat.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:36:30 #179
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33879044
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Seborik het volgende:

[..]

NEPPERD, KEN JE DE LUCKY NIET!!!

En de andere zaal is de Biebob. Waar Tokus heen gaat.

En dat terwijl ik er zonder het te weten bijna naast gewoond heb.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:51:33 #180
125126 Mr-Coffee
pi_33879853
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Zo eenmalig dat ze 29 september in 013 staan
http://www.lucky.nl/poppodium/agenda/agenda.asp?id=448

Staat hier.
Set Sail, For Fail.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:53:15 #181
125126 Mr-Coffee
pi_33879952
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef Djaser het volgende:

[..]

Lucky
Set Sail, For Fail.
  maandag 9 januari 2006 @ 21:05:37 #182
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33880634
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
Staat hier.
De luiaards hebben niet eens ff het tourschema gecheckt...
[KNE]-Mod
  maandag 9 januari 2006 @ 21:26:20 #183
125126 Mr-Coffee
pi_33881666
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

De luiaards hebben niet eens ff het tourschema gecheckt...
Weheheheh idd.
Set Sail, For Fail.
pi_33884669
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:25 schreef Handschoen het volgende:
Graspop Ben benieuwd dit jaar.

En ik moet zeggen dat ik het een beetje jammer vind dat Sepultura in het voorprogramma staat van In Flames. Ik had liever iets anders gezien.

Die US tour met Trivium daarintegen . Zonde dat die niet meekomen naar Europa
Idd, Trivium moet weer naar NL komen
† The 3 Kings †
  maandag 9 januari 2006 @ 22:57:54 #185
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_33886460
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Idd, Trivium moet weer naar NL komen
Damn, als ik iets niet wil missen is het Trivium, liefst in een klein zaaltje
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:57:53 #186
117776 OFfSprngr
pi_33890732
Dit topic bevat te veel Power.
.
.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:13:18 #188
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33898352
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Dit topic bevat te veel Power.
Nee dat zie je echt verkeerd, dit topic kan geen power genoeg bevatten.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:14:58 #189
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_33898400
Heeft iemand die CD van One Man Army (and the undead quartet) al gehoord? Best redelijk goede reviews volgens mij. Ze staan in het voorprogramma van CoB.
[KNE]-Mod
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:39:08 #190
138695 kamimark
Hardcore & Metalforum
pi_33913844
wat vinden jullie van Kamikaze? www.kamikazehq.com
Check out the Kamikaze Hardcore Metal Forum at www.hardcore-metal-forum.kamikazehq.com
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 21:00:23 #191
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_33917085
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand die CD van One Man Army (and the undead quartet) al gehoord? Best redelijk goede reviews volgens mij. Ze staan in het voorprogramma van CoB.
ja, best een leuk schijfje. en ze zijn inderdaad het voorprogramma van Children Of Bodom.
morgen ff op zo'n site kijken die wel 's in m'n sig staat, voor een interview.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:53:24 #192
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_33942590
Ik ken er precies 1 nummer van: public enemy no. 1 , die klinkt erg lekker! toch maar eens wat meer van gaan luisteren.
Wel een irritant lange naam trouwens.
George elliot
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:56:01 #193
117776 OFfSprngr
pi_33942682
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..] Wel een irritant lange naam trouwens.
Valt wel mee, je hebt blijkbaar nog nooit van PARACOCCIDIOIDOMICOSISPROCTITISSARCOMUCOSIS gehoord
.
.
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:58:54 #194
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_33942779
Jawel, maar dat is dan weer zo'n vreemde naam dat het grappig is
George elliot
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:00:34 #195
11502 nipeng
The last ride is free
pi_34046420
La Muerte van Gorefest is best een tof album moet ik bekennen.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:23:52 #196
125126 Mr-Coffee
pi_34047063
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef nipeng het volgende:
La Muerte van Gorefest is best een tof album moet ik bekennen.
De pauze heeft ze zeker goed gedaan, op Chapter 13 leek het alsof ze een beetje last hadden van metaalmoeheid.
Set Sail, For Fail.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:16:10 #197
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_34050386
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

De pauze heeft ze zeker goed gedaan, op Chapter 13 leek het alsof ze een beetje last hadden van metaalmoeheid.
Toch vind ik Chapter 13 zeker geen slecht album, ook al is de metal idd ver te zoeken. En ja, ik weet dat bijna niemand het hierin met me eens is (sell outs! commercieel! enz.)
George elliot
  maandag 16 januari 2006 @ 12:38:59 #198
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34117417
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Tokus het volgende:

[..]

morgen ff op zo'n site kijken die wel 's in m'n sig staat, voor een interview.
Gelezen
tof!
[KNE]-Mod
  maandag 16 januari 2006 @ 15:14:55 #199
117776 OFfSprngr
pi_34122567
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Fairy_with_boots het volgende:

[..]

Toch vind ik Chapter 13 zeker geen slecht album, ook al is de metal idd ver te zoeken. En ja, ik weet dat bijna niemand het hierin met me eens is (sell outs! commercieel! enz.)
Smile is anders een van mn favo nummers, sell out?, nou nee.. meer Sludge.
Welke niet-metaalhoofd heeft dan ook ooit van Gorefest gehoord?..
.
.
pi_34123512
Die nieuwe Venom-box is best tof. Zit een leuk boekje bij. En in het boekje staan foto's van optredens in Nederland uit 1984/85.
pi_34212146
quote:
Binnenkort interview met deze Zweedse topact online op de website van Tokus. Evil in league with Satan (single version), met een onthullend verhaal over Scandinavische trekkies en hun banden met de Burger King.

En kennelijk komt er binnnenkort een solo-release uit van Ihsahn, de über-Emperor.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:08:07 #202
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_34213948
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:14 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Smile is anders een van mn favo nummers, sell out?, nou nee.. meer Sludge.
Welke niet-metaalhoofd heeft dan ook ooit van Gorefest gehoord?..
Ik ben het met je eens hoor! maar de meeste 'metaalhoofden' die ik ken zeggen altijd dat Gorefest te commercieel is, ik vind dat dus niet.
Ik denk trouwens dat je sowieso niet zo veel commercieel inzicht hebt als je metal gaat maken om geld te verdienen
George elliot
pi_34217605
@Fairy_with_boots ^^
Lol ik vind het altijd zo prachtig dat er geroepen wordt dat een band "te commercieel" is (geworden)
Doet me altijd denken aan de vraag:
Hoeveel metalheads heb je nodig om een lamp te vervangen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:45:10 #204
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34218945
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 20:08 schreef Fairy_with_boots het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat je sowieso niet zo veel commercieel inzicht hebt als je metal gaat maken om geld te verdienen
Die arme sloebers van Iron Maiden ook inderdaad...
Niet gestart met het idee van "we gaan eens cashen" maar wel een voorbeeld dat metal niet hoeft te betekenen dat je niet ook financieel succesvol kunt zijn.
[KNE]-Mod
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:04:18 #205
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_34219965
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Die arme sloebers van Iron Maiden ook inderdaad...
Niet gestart met het idee van "we gaan eens cashen" maar wel een voorbeeld dat metal niet hoeft te betekenen dat je niet ook financieel succesvol kunt zijn.
Dat zeg ik toch ook niet, je kunt er best geld mee verdienen maar die kans is volgens mij veel kleiner dan wanneer je een blij top40 liedje maakt.
George elliot
pi_34220741
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:04 schreef Fairy_with_boots het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet, je kunt er best geld mee verdienen maar die kans is volgens mij veel kleiner dan wanneer je een blij top40 liedje maakt.
Daar is de competitie om in de smaak van het publiek te vallen waarschijnlijk veel groter. Veel metalbands doen ws gewoon hun eigen ding.
  woensdag 18 januari 2006 @ 23:16:55 #207
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_34223556
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef Shivo het volgende:

[..]

Daar is de competitie om in de smaak van het publiek te vallen waarschijnlijk veel groter. Veel metalbands doen ws gewoon hun eigen ding.
Dus jij denkt dat de kans groter is om als metal band veel geld te verdienen dan als popgroep? Hm dat denk ik niet, alleen al omdat er gewoon veel minder mensen zijn die metal luisteren dan mensen die popmuziek luisteren. Alhoewel dat competitie verhaal van je ook wel logisch klinkt.
Ach ja, ik weet het ook niet, ik ga slapen.
George elliot
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:26:04 #208
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_34250904
Hm zonet het nieuwe nummer van dragonforce uit dit topic gedownload.. ik vind dragonforce nog steeds wel erg vet 8)
supermuzikanten dacht maar zo!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:47:26 #209
1573 Kipman
pi_34251721
Op zich kan iedereen wel leren zo snel te spelen. Dat is gewoon een kwestie van enorm veel oefenen en geen sociaal leven hebben. En er zijn ook wel meer bands die zo snel kunnen spelen. Dragonforce doet het alleen constant.

Maar zeker wel leuke muziek.
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:54:19 #210
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_34252024
opbouw van de nummers zijn ook altijd vrijwel het zelfde..
melodiemelodierustigstukjemetzangervolopenmelodieen2minutenlangesoloenweermelodiemelodie
pi_34255585
Ik weet niet of ze het gejat hebben, maar op Wacken stonden de gitaristen in een driehoeksformatie spelen. Dus met een hand op de eigen gitaar en de andere hand op de gitaar van de buurman. Stelletje posers. Maar wel re-spect.
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:49:45 #212
139493 visionnaire
de grote leider
pi_34256813
hoei een metaltopic.
of was het nou met ij? :?
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:44:43 #213
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34259289
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:49 schreef visionnaire het volgende:
hoei een metaltopic.
waar?
[KNE]-Mod
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:05:56 #214
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_34265187
Wauw, het bestaat nog.
Sorry dat ik zo lang weg was, ik was zelf metal maken.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_34265257
Ben je weer aan het bassen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 10:55:16 #216
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34336984
er staat een nieuw Queensryche nummer online!
mms://media.metalexpress.(...)0-%20The%20Hands.wma

En het komt natuurlijk van Operation: Mindcrime II

zondag 22 januari 2006 @ 20:48:01 #217
1573 Kipman
pi_34356286
Een album met twee tongen op de cover moét wel geweldig zijn!
  maandag 23 januari 2006 @ 19:36:59 #218
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_34388149
quote:
JUDAS PRIEST Guitarist TIPTON To Issue Album Of Recordings With COZY POWELL, JOHN ENTWISTLE - Jan. 23, 2006

According to Rockdetector.com, JUDAS PRIEST guitarist Glenn Tipton will be issuing an album of recordings he made with THE WHO bassist John Entwistle and RAINBOW, BLACK SABBATH and WHITESNAKE drummer Cozy Powell. The CD, entitled "Edge of the World", is due on March 7 via Rhino Records. Rhino will also re-release Tipton's 1997 album "Baptism of Fire" on the same day.

Glenn Tipton has many unused tracks in the archives from the early '90s. Tipton recorded many tracks prior to his the release of his "Baptism of Fire" opus with two high-profile rockers both no longer with us, bassist John Entwistle and drummer Cozy Powell.

Speaking with Rockdetector.com's Garry Sharpe-Young in 1994, Cozy Powell mentioned this project. "While I was away (from BLACK SABBATH) I did some things with Glenn Tipton from JUDAS PRIEST," he said. "Great songwriter. So I put drums down on his album. That was fun, we both have a very similar sense of humor so that was very enjoyable, very relaxed. Glenn is just itching to get out there again and do something. PRIEST can't find a singer though so I'm working with a singer called John West too so something will hopefully come of that. Right now though I am totally committed to BLACK SABBATH but I have cushion there of my solo album if needs be. John is a great singer, a bit of an undiscovered talent. Maybe me, John, Glenn and Neil Murray. That would be quite a band. It could happen."

Speaking to Garry in 1997, Glenn Tipton said, "I had a whole album's worth of material ready actually but I scrapped all of that and decided to re-do it. For all the new stuff I put down my guide vocals, which is what I often do with JUDAS PRIEST anyway before Rob [Halford] sings the real thing, but someone said, you know what, this sounds OK, it has a nice, raw quality. So that's what I did. The stuff I recorded before 'Baptism Of Fire' sounds great. Hopefully one day I can get to release that too."
Nou ik ben heel benieuwd, Baptism of fire wilde ik al langer eens horen.
  zondag 5 februari 2006 @ 12:33:50 #219
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34754894
Gisteren als laatste film bij het IFFR naar deze documentaire geweest: Metal: A Headbanger\\\\\\\'s Journey; best intressant, hoewel de stukjes wel erg kort waren. Maar wel een leuk totaaloverzicht. Aan het einde kwamen de makers nog vragen beantwoorden en dergelijke, leuk dat ze zo betrokken zijn. (Wat wil je ook van een antropoloog die zelf fan is? )

Gaahl van Gorgoroth liet na een uitgebreide vraag en een lange stilte weten wat zijn inspiratiebron en motivatie was tot muziek maken: "Satan.". De mensen van Mayhem hielden het op "Fuck you en fuck them".

[ Bericht 6% gewijzigd door ThE_ED op 06-02-2006 18:21:49 ]
[KNE]-Mod
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:08:48 #221
117776 OFfSprngr
pi_34849107
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Nieuw mp3tje van Textures:
http://www.vs-webzine.com(...)s_vs-webzine_com.mp3
HEBBEN! *veranderd in geobseseerde groupyfan*

Edit: uhm, ben enigzinds teleur gesteld, vind 't niet echt een verbetering, maar dat kan ook liggen aan 't feit dat Polars echt een briljant album is, dit klinkt meer naar 'standaard' MetalCore dan het Proggy geluid wat ze eerder hadden.
.
.
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:10:59 #222
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34849185
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:08 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

ohjee
[KNE]-Mod
pi_34855729
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:08 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Edit: uhm, ben enigzinds teleur gesteld, vind 't niet echt een verbetering, maar dat kan ook liggen aan 't feit dat Polars echt een briljant album is, dit klinkt meer naar 'standaard' MetalCore dan het Proggy geluid wat ze eerder hadden.
Dat ze meer songgericht bezig zijn en wat minder 'proggy' klopt wel, maar om het nou standaard metalcore te noemen
  woensdag 8 februari 2006 @ 11:34:20 #224
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_34858322
nuttige bijdrage:
Textures
George elliot
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:24:20 #225
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34868215
Je wilt natuurlijk zeggen:

'thrax

14 april in 013
[KNE]-Mod
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:39:29 #226
121653 Fairy_with_boots
Death metal victory!
pi_34877398
hm... er zit wel een x in beide bands...

nee sorry, ik bedoel toch echt Textures

maar Anthrax is wel gaaf, ik vind dat concert alleen nogal te duur.
George elliot
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:50:46 #227
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34877934
Hah, maar wel met de oude nieuwe lineup
[KNE]-Mod
pi_34880463
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Fairy_with_boots het volgende:
maar Anthrax is wel gaaf, ik vind dat concert alleen nogal te duur.
Hoeveel kost het dan wel niet?
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:07:36 #229
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34881532
25 ex. servicekosten
[KNE]-Mod
pi_34885249
Als ik naar Anthrax ga, is het zuiver voor het voorprogramma.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:28:54 #231
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34892849
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef Seborik het volgende:
Als ik naar Anthrax ga, is het zuiver voor het voorprogramma.
Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden met Tim Owens. De CD moet nog uitkomen ofzo, heb jij hem al gehoord voor een review?
[KNE]-Mod
pi_34896752
Ik heb wel ander materiaal gehoord van Tim Ripper Owens, en dat was heel goed. Sowieso kan hij bij mij niets meer fout doen.
pi_34896996
Ik kan trouwens al wel verklappen dat de nieuwe Venom stinkt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:22:05 #234
18413 Summoner
pi_34897659
Mooi, scheelt weer in de beurs.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:29:51 #235
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_34897967
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Seborik het volgende:
Ik kan trouwens al wel verklappen dat de nieuwe Venom stinkt.
Jammer, maar alleen Cronos is het ook niet helemaal Venom meer.
pi_34899718
Het is met Antton en Mykvus. Binnenkort zal ik m'n review wel schrijven (hij komt pas op 20 maart uit). Er staan wel aardige stukjes op, maar als je dit album vergelijk met tracks als In League with Satan e.d....

Koop dan voor een tientje meer de MMV box, want die heerscht. Geweldig boekwerk zit er bij, en heel veel leuke rariteiten.

Wat iedereen trouwens mķét hebben is de nieuwe dubbelaar van Lemmy (Kilmister) genaamd Damage Case met een overzicht van veertig jaar Lemmy.
pi_34901539
Gaan er hier nog mensen naar de Baroeg volgende week vrijdag?
quote:
Voorronde Metal Battle 2006
Heavy Lord (Hellevoetsluis, stoner / doom)
Last Breath Denied (Lisse, metalcore)
Warmaster (Gouda, death)
Stigma (Gorinchem, thrash)
Entree 5 euro. Open 20.00 uur.
En naar de Bibelot (Dordrecht) op 14 april?
quote:
vr 14 apr – OPEN 19:00 UUR // AANVANG 20:00 UUR // 20.00 EURO /// vvk v.a. 21-01
Neckbreaker's Ball met o.a. Hypocrisy, Soilwork, Amorphis + supports
Ik ga zelf wel naar beide, naar de Baroeg voor Last Breath Denied, die had ik al eens gezien in de Bibelot, bij de KPVD, en was wel lachen En de 14e ga ik met 2 collega's, word wel aardig hard beuken denk
† The 3 Kings †
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:29:49 #238
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34902193
Hey; ik zie net dat Wilska uit Finntroll is getrapt, al wat ouder nieuws geloofik?!
[KNE]-Mod
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:36:35 #239
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_34902387
Ik ga naar de Baroeg
Or maybe something I thought
pi_34905031
14 april had ik wel gewild, was eerst sprake van dat Crowbar mee zou komen, maar dat blijkt niet zo te zijn. Die andere bands heb ik wel genoeg gezien/vind ik niet boeiend.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 februari 2006 @ 22:51:52 #241
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34919097
yeey, Lemmy, Max, Glen en wat ouwe lullen op Waldrock!
pi_34919884
4 momenten om te gaan eten/drinken/pissen, dat is alvast mooi meegenomen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:17:42 #243
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_34920347
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
Hey; ik zie net dat Wilska uit Finntroll is getrapt, al wat ouder nieuws geloofik?!
Ik zag 't ook een paar maanden terug. Jammer, want op een afgelopen Graspop maakte hij wel een erg goede indruk tijdens het optreden. We zien tijdens Wacken wel ho de vervanging het er vanaf brengt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:22:11 #244
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34920550
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef dunc het volgende:

[..]

Ik zag 't ook een paar maanden terug. Jammer, want op een afgelopen Graspop maakte hij wel een erg goede indruk tijdens het optreden. We zien tijdens Wacken wel ho de vervanging het er vanaf brengt.
De info op de site is pas van deze maand?
Nouja, iig is hij eruit om personal differences oid.
[KNE]-Mod
pi_34930960
Yeah, Motörhead op Waldrock.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:44:25 #246
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34931398
Y&T is wel leuk, maar het is vooral erg Goud van Oud tot nu toe, ja
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:13:13 #247
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_34932275
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

De info op de site is pas van deze maand?
Nouja, iig is hij eruit om personal differences oid.
Hmm, ik weet toch zeker dat ik 't iets van 2 maanden terug heb gelezen Ik moet eens minder drinken misschien
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:20:23 #248
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34932479
Misschien was er toen al onenigheid ofzo..
[KNE]-Mod
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 12:32:37 #249
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_34932876
dat gebeurde eind vorige maand pas hoor.
pi_34932967
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef Mark het volgende:
Y&T is wel leuk, maar het is vooral erg Goud van Oud tot nu toe, ja
Dat is toch niet iets nieuws lijkt me.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:35:34 #251
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_34932976
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Tokus het volgende:
dat gebeurde eind vorige maand pas hoor.
Dan had dunc toch teveel gezopen blijkbaar
[KNE]-Mod
pi_34952530
Het nieuwe Amorphis album is goaf!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:35:16 #253
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_34952828
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dan had dunc toch teveel gezopen blijkbaar
Gelukkig Dan zal ik het een maand geleden gelezen hebben en er gewoon naast zitten met de tijd

Tijd voor nog een biertje dan
  zaterdag 11 februari 2006 @ 08:42:55 #254
11502 nipeng
The last ride is free
pi_34961482
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:30 schreef Seborik het volgende:
Yeah, Motörhead op Waldrock.
Goed nieuws.
quote:
first bands confirmed are: Y&T -- MOTÖRHEAD -- SOULFLY AND DEICIDE
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:25:07 #255
1573 Kipman
pi_34968352
Kies ik dit jaar maar weer eens voor Waldrock, ga ik Motorhead en Y&T wéér zien!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:45:23 #256
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_34976409
Judas Priest - Rising in the east is een zware tegenvaller geworden die in het niet valt bij de bonus dvd van Angel of Retribution door de matige beeldkwaliteit en een ingetogen optreden van Rob.
pi_35101355
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Hm zonet het nieuwe nummer van dragonforce uit dit topic gedownload.. ik vind dragonforce nog steeds wel erg vet 8)
supermuzikanten dacht maar zo!
Absoluut Dragonforce heerst alles bij elkaar.

Ga daarom maandag 6 maart 06 ook naar hun concert in de Melkweg Amsterdam.
Accurate knowledge is the true wealth of the world
pi_35101554
Iemand al enig ID welke support bands er met metallica meekomen?
† The 3 Kings †
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:28:15 #259
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35103386
Moet wel heel goed zijn om mij een kaartje te laten kopen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_35103461
Niet té goed, want dan lijkt Metallica niets.
pi_35103488
Btw, Mark, ben je er ook op 14 april in Tilburg?

Morgen naar Stream of Passion feat. Ayreon in Zoetermeer.
pi_35207874
Luisteren hier nog mensen naar Neuk! ?

Aanvankelijk vond ik Rosenrot een enorm kutalbum geworden, en alhoewel het over het algemeen nog steeds kut is, moet ik zeggen dat ik mann gegen mann echt wel een tof nummer vind.
pi_35211081
Neuk vind ik wel grappig Heb Tot De Schijt Ons Dood

Net van de Baroeg vandaan, Last Breath Denied was wel vet
† The 3 Kings †
pi_35325442
Is er iemand die nu met zekerheid kan zeggen of Judas Priest - Live in The East ook regio 2 PAL verkrijgbaar is, want echt elke website die ik kan vinden, bericht er iets anders over.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:31:31 #265
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35327184
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:32 schreef Seborik het volgende:
Btw, Mark, ben je er ook op 14 april in Tilburg?
Reken er maar niet op, wat Anthrax betreft wentel ik mij liever in nostalgische herinneringen (Maaspoort 1985 bijvoorbeeld).
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:50:29 #266
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35330275
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Seborik het volgende:
Is er iemand die nu met zekerheid kan zeggen of Judas Priest - Live in The East ook regio 2 PAL verkrijgbaar is, want echt elke website die ik kan vinden, bericht er iets anders over.
De backcover van mijn dvd zegt 'regions: 2, 3, 4, 5', als dat iets helpt. Het is nogmaals echt geen aanrader.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 16:07:18 #267
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_35330977
oh ik hoor van anderen dat het juist wel een gave dvd is.

en die meid van Lacuna Coil mag er toch best zijn. vanmiddag heb ik daar m'n lunchpauze eens mee doorgebracht.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:12:47 #268
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35333795
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Tokus het volgende:
oh ik hoor van anderen dat het juist wel een gave dvd is.
De meningen lijken er nogal over verdeelt te zijn. Ik vind hem in ieder geval het geld niet waard.
pi_35362078
Ik ben groot genoeg om zelf te oordelen, dus ik heb hem mooi besteld.

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2434

Review van de Vengeance '82.
pi_35364230

Album van de maand.

Sayonara, Nagasaki, baby!
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:59:40 #271
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_35366358
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 08:42 schreef nipeng het volgende:

[..]

Goed nieuws.
[..]
hehe deicide is wel grappig natuurlijk
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:55:04 #272
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35634558
The Sham Mirrors van Arcturus is nu 5 euro bij de Large.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:08:46 #273
125126 Mr-Coffee
pi_35634896
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Seborik het volgende:
The Sham Mirrors van Arcturus is nu 5 euro bij de Large.
En dat blijft een meesterlijk album.
Set Sail, For Fail.
pi_35636047
The Legion heeft eidenlijk hun nieuwe album in de schappen liggen !

En ik heb ze een mailtje gestuur en waarschijnlijk gaan ze een toer geven door Europa en dus ook in Nederland !
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:44:44 #275
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35637349
^leuk, maar kan niet tippen aan:

Weiß
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:40:18 #276
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35646599
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef dunc het volgende:

[..]

Gelukkig Dan zal ik het een maand geleden gelezen hebben en er gewoon naast zitten met de tijd

Finntroll heeft ook hun tour gecancelled staat er nu. Nog een beetje vaag of daar wel of niet de zomerfestivals onder vallen. Maar waarschijnlijk weten ze dat zelf ook niet.
[KNE]-Mod
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:31:14 #277
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_35648702
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef TheSorrow het volgende:
Iemand al enig ID welke support bands er met metallica meekomen?
zie metallica topic, o.a trivium
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:32:38 #278
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35648756
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Mr-Fluffy het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze nog op graspop komen ofzo, ze doen ook wel wat festivals.
[KNE]-Mod
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:39:34 #279
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_35648999
Trivium is tof. Het zou leuk zijn als ze eens naar de Melkweg komen. Samen met Machine Head, die komen ongeveer elk jaar, dus ergens in de zomer zou me wel uitkomen denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2006 @ 18:58:06 #280
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_35651713
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Mr-Fluffy het volgende:

[..]

ik zie dat Trivium op het Download festival staat, maar op de Trivium site staat niks over een tour met Metallica. Wel met Maiden.
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:36:38 #281
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35655261
Nou, gaan we toch ook naar Maiden?
Weiß
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2006 @ 20:37:18 #282
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_35655285
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:36 schreef Gjallarhorn het volgende:
Nou, gaan we toch ook naar Maiden?
niet van die voor de hand liggende dingen typen aub
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:41:05 #283
1573 Kipman
pi_35655414
25 november komt Maiden naar alle waarschijnlijk een optreden geven in Ahoy.
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:55:06 #284
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35655952
Nee hoor, dat komen ze niet.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2006 @ 21:02:22 #285
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_35656246
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef Kipman het volgende:
25 november komt Maiden naar alle waarschijnlijk een optreden geven in Ahoy.
ja, headliner op Night of the Proms.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:07:39 #286
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_35656449
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik zie dat Trivium op het Download festival staat, maar op de Trivium site staat niks over een tour met Metallica. Wel met Maiden.
http://www.metallica.com/index.asp?item=14683
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:19:23 #287
141201 Gjallarhorn
Allfor Odhinn & Balfor
pi_35656883
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

niet van die voor de hand liggende dingen typen aub
Iets met een bal en kaatsen
Weiß
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:43:44 #288
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35685824
Die Live Vengeance dvd van Judas Priest is erg gaaf geworden, een optreden zoals het wel hoort. De limited editon is ook best leuk.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:44:31 #289
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35685854
Wat is er anders aan de limited edition dan?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:47:23 #290
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35685951
Digipack met relief, niet super boeiend maar toch wel net iets leuker als die lelijke dvd doosjes.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:49:30 #291
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35686005
Ok, ik had wel over een limited edition gelezen, maar die was overal belachelijk duur.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:50:43 #292
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35686050
Ik heb er 2 euro extra voor betaald bij NL store.
Heb je hem dan nog gekocht, want je hebt die Metalogy box toch al?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:55:04 #293
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35686155
Nee, ik heb hem niet gekocht, ik heb hem via Metalfan, waar ook de review online staat. Ook van The Essential Judas Priest trouwens.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:57:17 #294
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35686201
Ik had ze al gelezen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:46:20 #295
18413 Summoner
pi_35689092
Sebbo & nieuwe Darkthrone album & "The Cult is Alive & Motörhead invloeden & perhaps give it a try

Gave plaat, rockt als een corpsepainttiet.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:54:33 #296
9613 Seborik
I, Voyager
pi_35689332
Zal eens zoeken, ben nu Solefald aan het checken.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:06:34 #297
18413 Summoner
pi_35689690
Dat is ook een prachtband.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:21:05 #298
125126 Mr-Coffee
pi_35690104
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef Tokus het volgende:

[..]

ja, headliner op Night of the Proms.
Als dat zo is, moet ik een keer de proms mee maken.
Set Sail, For Fail.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:24:33 #299
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35690212
http://www.mp3.com/albums/20090698/summary.html
Titel nummer van de nieuwe Tipton cd is hier te beluisteren.
Alhoewel iedereen dit nummer kut schijnt te vinden kan ik er goed naar luisteren, ik ga de cd wel aanschaffen maar niet binnenkort.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:39:24 #300
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35690676
Hij kan nu ook net zo goed dicht.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:39:34 #301
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_35690679
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties