dat is toch pas volgende maand?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Seborik het volgende:
Ben je naar Primal Fear met in het na-programma Helloween geweest?
Maar afgezien van dat (eerste keer dat ik ze ga zien) is de show wel goed?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Seborik het volgende:
Nee, ik ga niet naar Hammerfall & Stratovarius, want ik heb Stratovarius al twee keer gezien en Hammerfall vind ik niet zo heel erg bijzonder. De shows van Stratovarius interesseren me ook niet meer zo. Alles is precies hetzelfde, goed gespeeld, maar liefde lijkt te ontbreken. Zelfs het Fins tellen aan het einde is altijd hetzelfde.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Proberen ze het publiek te leren hoe je in het Fins tot tien telt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Seborik het volgende:
Zelfs het Fins tellen aan het einde is altijd hetzelfde.
Ben wel geweest, was top, kwam denk ook omdat we met een aardig groepje waren dus het bier vloeide rijkelijk (ietwat te rijkelijk was de conclusie zondagochtend).quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:30 schreef dunc het volgende:
Mja, dutch metal dag in de melkweg, ik twijfel nogsteeds, heb tegelijkertijd een ander feestje... dutch metal of gratis pils.. lastig.
Dat doen ze altijd geloof ik... de laatste keer viel mijn remdruk weg tijdens het langzaam naar beneden rijden in die metalheads-file... gelukkig kreeg ik de auto met de handrem net op tijd tot stilstandquote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef maxor het volgende:
Na afloop de parkeergarage uitkomen bleek nogal een probleem te wezen, nou hadden ze waarschijnlijk om de snelheid wat op te voeren een of andere kerel daar neergezet om de kaartjes in die automaat te douwen kreeg die gast het voor elkaar om dat ding te laten flippen waardoor de slagboom niet open ging. Affijn een parkeergarage vol schreeuwend langharig tuig en toeterende auto's![]()
Neuh, GD boeit me totaal niet, en The Haunted vond ik de vorige keren dat ik ze zag ook behoorlijk slaapverwekkend na 3 of 4 nummers.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Mensen die naar The Haunted en God Dethroned gaan in de Baroeg? (R'dam-Lombardijen/17NOV), damage: 10 Euro.
Ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken, zowiezo erg tof dat Ken Owen weer drumt na zijn beroerte van een aantal jaar terug.quote:*Former CARCASS Frontman's Country/Blues Solo Album To Surface Early Next Year - Nov. 9, 2005
Fractured Transmitter Records will be issuing former CARCASS bassist/vocalist Jeff Walker's solo album consisting exclusively of country and blues covers from artists including SKEETER DAVIS, HANK WILLIAMS, JOHNNY CASH, CONNIE SMITH, and JOHN DENVER — albeit with a metallic spin. The CD, entitled "Welcome to Carcass Cuntry", is tentatively scheduled for release in February/March 2006.
"What I'm doing is kinda left of center to some extent," Walker told Decibel magazine late last year. "It's really not that original of an idea when you consider that [SOCIAL DISTORTION frontman] Mike Ness has already done a country-hybrid album. But I don't think anyone from a background like mine has done it, and done it with a bit of respect — not turning it into a piss take."
"Welcome to Carcass Cuntry" will include contributions from H.I.M. drummer Gas, H.I.M. frontman Ville Valo (bass/backing vocals), former CARCASS guitarist/FIREBIRD frontman Bill Steer (lead guitar, harmonica, slide guitar, vocals), AMORPHIS guitarists Esa Holopainen and Tomi Koivusaari (guitars), keyboardist Santeri Kallio (keyboards) and bassist Niclas Etelävuori (bass), ex-FAITH NO MORE bassist Billy Gould, and former CARCASS drummer Ken Owen.
"I like the irony of me doing a solo album and being the most untalented person on the album," Walker joked. "I could play the instruments half-assed, but I think it's better to recognize your own failings and get someone else in who could do it better.
lol!quote:Op zondag 13 november 2005 20:06 schreef Djaser het volgende:
http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD
Megadeth en de Looney Tunes. Eigenlijk zijn de grappen veels te flauw, maar toch wel aardig om te zien.
quote:Op woensdag 16 november 2005 12:01 schreef ThE_ED het volgende:
perkele!
Neeh ik ga de 15 december in Patro naar pps, en 9 december naar chimairaquote:Op maandag 21 november 2005 19:53 schreef maxor het volgende:
Zijn er hier nog ppls die zondag 11 december naar Peter Pan Speedrock in de Melkweg gaan?
Pas nog gezien in Alkmaar... PPS blijft goed thoquote:Op maandag 21 november 2005 19:53 schreef maxor het volgende:
Zijn er hier nog ppls die zondag 11 december naar Peter Pan Speedrock in de Melkweg gaan?
albums, zo te zien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef maxor het volgende:
Jaarlijstje als in beste nummers van het afgelopen jaar of gekochte albums?
Ik weet niet eens of ik wel zoveel nieuw uitgekomen CD's heb gekocht dit jaarquote:Op maandag 21 november 2005 22:01 schreef mr_cucumber het volgende:
Bijna december, tijd voor jaarlijstjes, iemand die al een lijstje heeft van afgelopen jaar?
Albums en/of nummers, wat je wiltquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:52 schreef maxor het volgende:
Jaarlijstje als in beste nummers van het afgelopen jaar of gekochte albums?
Ik heb ook nog niet alles kunnen kopen kopen wat ik goed vond dit jaar, maar dat betekent niet dat ze niet in je jaarlijstje kunnen staan natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wel zoveel nieuw uitgekomen CD's heb gekocht dit jaar
Ik zal eens gaan kijken.
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:17 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet alles kunnen kopen kopen wat ik goed vond dit jaar, maar dat betekent niet dat ze niet in je jaarlijstje kunnen staan natuurlijk
Dat nummer gaat gewoon door waar Sonic Firestorm ophield. Omdat de verrassing er nu al wel af is, vind ik het echt niet meer zo wereldschokkend als de band zelf beweerd. Als de hele cd weer zo gaat klinken, is het snel einde carriere voor de band.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef Renmaestro het volgende:
De lui van Dragonforce komen weer met een nieuw album: Inhuman Rampage (). Er is een nummer ervan te downloaden op hun site, maar bij dezen geef ik maar meteen de link. Ook komen ze weer richting Nederland getourd begin volgend jaar.
Buried Inside is geen Metal, Gojira is een goede keus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:21 schreef mr_cucumber het volgende:
2. Buried Inside - Chronoclast
Wat is Buried Inside dan wel?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Buried Inside is geen Metal, Gojira is een goede keus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |