Screamo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:08 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Wat is Buried Inside dan wel?
Alsnog zijn ze dan wat mij betreft meer Hardcore dan Metal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:12 schreef mr_cucumber het volgende:
Ja, ze hebben screamo invloeden, maar om ze nou als typisch screamo te omschrijven is wat mij betreft onzin, ik gooi ze gewoon onder de (brede) noemer metal.
Natuurlijk. Buried Inside is bovenal metal. Posthardcore? Zeker. Screamo? My ass. Zeker alleen om de geschreeuwde vocalen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:28 schreef mr_cucumber het volgende:
Dat kan natuurlijk, maar voor mij persoonlijk hebben ze genoeg metalinvloeden om in mijn metaljaarlijstje te komen
Ik ben er wel geweest. En als we naar het aantal mensen kijken die de handjes in de lucht deden, dan was Helloween toch echt het hét hoofdprogramma.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Seborik het volgende:
Ben je naar Primal Fear met in het na-programma Helloween geweest?
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dark Tranquillity was erg gaaf. Ik heb wel een deel gemist, maar wat ik gezien heb vond ik zeker tof. Toch maar eens meer van gaan luisteren. En Chimaira deed het prima, erg puik. En de cd is geweldig.
De pit was inderdaad vrij groot, maar ook vrij rustig. Dat was wel even iets anders dan de dag ervoor bij Hatebreed. Ik stond beide dagen gewoon lekker op het balkon met een biertje te genieten.
Ik stond links, voor de band rechts, vrij dicht bij het midden (in de bocht zeg maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.
In Tilburg zeker? Daar was ik ook, DT was inderdaad verschrikkelijk saai daar, Kreator gaf daarentegen het beste concert dat ik tot nu toe heb meegemaakt; zoveel energie en agressie!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Mooi om te horen dat Dark Tranquility goed was, heb ze eerder dit jaar in het voorprogramma van Kreator gezien maar dat was vrij suf.
Ja, ze hebben weer een nieuwe cd uit he? Bon Jovi vind ik verder altijd wel leuk om te zien. Alleen jammer dat dus Blind Guardian die dag bij in de buurt speelt. Die band is natuurlijk véél beter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Seborik het volgende:
Damn, Bon Jovi volgend jaar weer op tour?
Zou hij het daarom zou goed met Schaffer kunnen vinden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Seborik het volgende:
Hansi is net zo arrogant als Jon Bon Jovi, dat dan weer wel.
Volgens mij is In Flames voorprogramma van Sepultura. Beetje verkeerde volgorde IMHO, net als dat Samael niet in het voorprogramma van Obituary zou moeten staan maar andersom.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
5-5 en 6-5 staat Blind Guardian in Rijssen en Vosselaar, respectievelijk. En in september komen ze nog naar Tilburg en Antwerpen.
Sepultura is de opener op de tour van In Flames, die in maart ofzo begint.
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens mij is In Flames voorprogramma van Sepultura. Beetje verkeerde volgorde IMHO, net als dat Samael niet in het voorprogramma van Obituary zou moeten staan maar andersom.
Hmz.. nou begin ik ook te twijfelen...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.
Samael in het voorprogramma van Obituary vind ik dan wel terecht. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon co-headliner ofzo.
Ik heb je gezien!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.
ja, nog maar pas hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef the900 het volgende:
Ha, er is gewoon een hele reeks voor metal liefhebbers.
Niet in dit forum. Metal lééft (!!!) in MUZ. Wimps and posers, leave the hall!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef the900 het volgende:
Ha, er is gewoon een hele reeks voor metal liefhebbers.
Ik ben sinds kort weer wat meer into metal, en het viel me al op dat er overal topics werden gesloten omdat metal er toch maar af wordt gezeken
Ja nou zit ik dus met Man0war in mijn hoofd...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef Summoner het volgende:
[..]
Niet in dit forum. Metal lééft (!!!) in MUZ. Wimps and posers, leave the hall!![]()
If you're not into metal, you are not my friend!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ja nou zit ik dus met Man0war in mijn hoofd...
Hallo.quote:
Samael hoort gewoon in 't hoofdprogramma, net zoals In Flames headliner moet zijn tegenover Sepultura.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.
Samael in het voorprogramma van Obituary vind ik dan wel terecht. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon co-headliner ofzo.
Ik neem aan dat dit de grappige manier is om ons eraan te herinneren dat ze er toch niet warenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:37 schreef Djaser het volgende:
Ook leuk, na het matige concert vorig jaar op graspop
Ik vind het persoonlijk triester dat Sepultura nog bestaat, vooral na het vertrek van Max.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Kipman het volgende:
Naar de nieuwe Queensryche kijk ik wel uit. vooral omdat ik nu eindelijk ook veslaafd ben geraakt aan Operation Mindcrime 1. Dat mocht ook wel, een jaar na aanschaf
Ik had Blind Guardian graag gezien op bevrijdingsdag in Rijssen. Helaas moet ik dan naar Bon Jovi.
Triest dat Sepultura nog steeds als voorprogramma moet fungeren.
Ensiferum is ook al bevestigdquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef dunc het volgende:
Ahhh, Graspop, het speculeren begint weer?Saxon was al bevestigd ving ik nog ergens op (some things never change)
![]()
Damn, zijn ze niet in de war met Arrow.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Op festival info hebben ze het ook over Michael Schenker
De reuniontour was toch in 2004?quote:Reunie Van Halen
Van Halen komt weer bij elkaar. Dat zei de oorspronkelijke zanger van de band, David Lee Roth, onlangs in een interview. Roth had lange tijd ruzie met de andere bandleden, maar inmiddels is de onenigheid zo goed als uitgepraat. Volgens Roth zal Van Halen dit jaar weer gezamenlijk optreden.
True maar zonder David Lee Roth maar met Sammy Hagarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
->
[..]
De reuniontour was toch in 2004?
Dus nu met Roth maar zonder Eddie Van Halen?quote:January 3, 2006 David Lee Roth reveals during an interview with the Pittsburgh Tribune that he spoke to Alex Van Halen the previous week and and a reunion with Van Halen is "inevitable". Roth also states in another interview with Cleveland Plain Dealer that he has also spoken to Eddie Van Halen recently though he says "Eddie's off in his own world."
Waar heb je het nieuwsbericht in die vorm vandaan? Want David heeft alleen in een interview gezegd dat de deuren voor een reunie weer open zijn. Het is nog niet bevestigd en het is al helemaal niet zeker of het ooit gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
->
[..]
De reuniontour was toch in 2004?
Van kinkfm(.nl)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Kipman het volgende:
[..]
Waar heb je het nieuwsbericht in die vorm vandaan?
Zo eenmalig dat ze 29 september in 013 staanquote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie gaan er trouwens op 5 mei naar Rijssen in Overijsel?
Dan geeft Blind Guardian een eenmalig concert in Nederland.
Ik ben er in ieder geval.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is interessant. Welke zaal?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie gaan er trouwens op 5 mei naar Rijssen in Overijsel?
Dan geeft Blind Guardian een eenmalig concert in Nederland.
Ik ben er in ieder geval.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
NEPPERD, KEN JE DE LUCKY NIET!!!
En de andere zaal is de Biebob. Waar Tokus heen gaat.
http://www.lucky.nl/poppodium/agenda/agenda.asp?id=448quote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zo eenmalig dat ze 29 september in 013 staan
Weheheheh idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De luiaards hebben niet eens ff het tourschema gecheckt...
Idd, Trivium moet weer naar NL komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:25 schreef Handschoen het volgende:
GraspopBen benieuwd dit jaar.
En ik moet zeggen dat ik het een beetje jammer vind dat Sepultura in het voorprogramma staat van In Flames. Ik had liever iets anders gezien.
Die US tour met Trivium daarintegen. Zonde dat die niet meekomen naar Europa
Damn, als ik iets niet wil missen is het Trivium, liefst in een klein zaaltjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, Trivium moet weer naar NL komen
ja, best een leuk schijfje. en ze zijn inderdaad het voorprogramma van Children Of Bodom.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand die CD van One Man Army (and the undead quartet) al gehoord? Best redelijk goede reviews volgens mij. Ze staan in het voorprogramma van CoB.
Valt wel mee, je hebt blijkbaar nog nooit van PARACOCCIDIOIDOMICOSISPROCTITISSARCOMUCOSIS gehoordquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..] Wel een irritant lange naam trouwens.
De pauze heeft ze zeker goed gedaan, op Chapter 13 leek het alsof ze een beetje last hadden van metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef nipeng het volgende:
La Muerte van Gorefest is best een tof album moet ik bekennen.
Toch vind ik Chapter 13 zeker geen slecht album, ook al is de metal idd ver te zoeken. En ja, ik weet dat bijna niemand het hierin met me eens is (sell outs! commercieel! enz.)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
De pauze heeft ze zeker goed gedaan, op Chapter 13 leek het alsof ze een beetje last hadden van metaalmoeheid.
Gelezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
morgen ff op zo'n site kijken die wel 's in m'n sig staat, voor een interview.
Smile is anders een van mn favo nummers, sell out?, nou nee.. meer Sludge.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..]
Toch vind ik Chapter 13 zeker geen slecht album, ook al is de metal idd ver te zoeken. En ja, ik weet dat bijna niemand het hierin met me eens is (sell outs! commercieel! enz.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |