Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:05 schreef Seborik het volgende:
Als ik naar Graspop ga dit jaar, in tegenstelling tot het niet gaan van vorig jaar, wil ik alleen maar Saxon zien. Drie dagen lang.
Gamma Ray is opgericht door Kai Hansen die in de jaren 80 al grote successen vierde met Helloween. Dus die gaat al wel even mee, maar het gaat om de essentie. De essentie is dat metal het moet hebben van de oude garde, met een uitzondering daargelaten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:49 schreef Djaser het volgende:
Evergrey en Ensiferum zijn niet oud, zelfs Gamma Ray valt wat dat betreft mee.
Vaker is beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef maxor het volgende:
Hopen dat Peter Pan Speedrock nog een keertje komt.
Als we het toch over wish-lists hebben:quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef maxor het volgende:
Hopen dat Peter Pan Speedrock nog een keertje komt.
en die komen met een nieuwe cd (Metal Black), dus best kans dat die op de festivals staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
- Venom (reunion tour zoveel)
ik weet uit heel betrouwbare bron dat ze te boeken zijn voor de festivals komende zomer....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef dunc het volgende:
Emperor.. hmm, ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Ben bang dat die alleen maar Wacken en Inferno festival gaan doen en dan weer een tijdje verdwijnen... maar wie weet
Kijk aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik weet uit heel betrouwbare bron dat ze te boeken zijn voor de festivals komende zomer....
Dan kunnen ze allebei hun hele discography spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Seborik het volgende:
Emperor, wat een natte droom. Dan wil ik 3 dagen Saxon wel inruilen voor 2 dagen Saxon en 1 dag Emperor.
is niet helemaal zo al als je kijkt naar festivals ik je wel gelijk moet geven. Bands als Burst, Gojira, Meshuggah en Dillinger enzo hebben echt wel wat toegevoegd maar helaas zie je alleen de echte grote bands op festivals en veel te weinig nieuw talent, dat duurt altijd minimaal 5 jaar voordat je de eerste daar ziet (dillinger en mastodon duurde echt veel te lang in mijn ogen).quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef kriele het volgende:
Als ik afga op de geruchten in de OP, dan vraag ik me af of het werkelijk zo slecht is gesteld met het zware metaal. Niet dat de bands slecht zijn, daar gaat het zelfs helemaal niet om, maar ik zie alleen maar oude bands.
Toch jammer dat de metal nog steeds aan het recupereren is van Nirvana en co. Nu-metal is er wel, maar echte goede nieuwe metalbands kan ik zo niet meer opnoemen.
Zelfs de jonge puberende metalgastjes lopen nog met t-shirts van Metallica en Slayer. Dat zegt veel over de oude bands en nog meer over de nieuwe aanwas.
Dieptepunten houd je toch op zo'n festival...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef diedlaughing het volgende:
After Forever komt ook volgens de gitarist van de band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |