Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:05 schreef Seborik het volgende:
Als ik naar Graspop ga dit jaar, in tegenstelling tot het niet gaan van vorig jaar, wil ik alleen maar Saxon zien. Drie dagen lang.
Gamma Ray is opgericht door Kai Hansen die in de jaren 80 al grote successen vierde met Helloween. Dus die gaat al wel even mee, maar het gaat om de essentie. De essentie is dat metal het moet hebben van de oude garde, met een uitzondering daargelaten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:49 schreef Djaser het volgende:
Evergrey en Ensiferum zijn niet oud, zelfs Gamma Ray valt wat dat betreft mee.
Vaker is beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef maxor het volgende:
Hopen dat Peter Pan Speedrock nog een keertje komt.
Als we het toch over wish-lists hebben:quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef maxor het volgende:
Hopen dat Peter Pan Speedrock nog een keertje komt.
en die komen met een nieuwe cd (Metal Black), dus best kans dat die op de festivals staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
- Venom (reunion tour zoveel)
ik weet uit heel betrouwbare bron dat ze te boeken zijn voor de festivals komende zomer....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:00 schreef dunc het volgende:
Emperor.. hmm, ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Ben bang dat die alleen maar Wacken en Inferno festival gaan doen en dan weer een tijdje verdwijnen... maar wie weet
Kijk aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik weet uit heel betrouwbare bron dat ze te boeken zijn voor de festivals komende zomer....
Dan kunnen ze allebei hun hele discography spelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Seborik het volgende:
Emperor, wat een natte droom. Dan wil ik 3 dagen Saxon wel inruilen voor 2 dagen Saxon en 1 dag Emperor.
is niet helemaal zo al als je kijkt naar festivals ik je wel gelijk moet geven. Bands als Burst, Gojira, Meshuggah en Dillinger enzo hebben echt wel wat toegevoegd maar helaas zie je alleen de echte grote bands op festivals en veel te weinig nieuw talent, dat duurt altijd minimaal 5 jaar voordat je de eerste daar ziet (dillinger en mastodon duurde echt veel te lang in mijn ogen).quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef kriele het volgende:
Als ik afga op de geruchten in de OP, dan vraag ik me af of het werkelijk zo slecht is gesteld met het zware metaal. Niet dat de bands slecht zijn, daar gaat het zelfs helemaal niet om, maar ik zie alleen maar oude bands.
Toch jammer dat de metal nog steeds aan het recupereren is van Nirvana en co. Nu-metal is er wel, maar echte goede nieuwe metalbands kan ik zo niet meer opnoemen.
Zelfs de jonge puberende metalgastjes lopen nog met t-shirts van Metallica en Slayer. Dat zegt veel over de oude bands en nog meer over de nieuwe aanwas.
Dieptepunten houd je toch op zo'n festival...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef diedlaughing het volgende:
After Forever komt ook volgens de gitarist van de band.
Bierhaalmomentquote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef dunc het volgende:
Gatver, niet weer dat After Forever. Beginnen me net zo de keel uit te hangen als Within Temptation die ook zo nodig op elk festival moesten staan voorgaande jaren. Plus dat ik AF nog nooit een goed festivalconcert heb zien spelen
Volgens mij zit Within Temptation in de bonus voor festival organiseerders.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:56 schreef dunc het volgende:
Gatver, niet weer dat After Forever. Beginnen me net zo de keel uit te hangen als Within Temptation die ook zo nodig op elk festival moesten staan voorgaande jaren. Plus dat ik AF nog nooit een goed festivalconcert heb zien spelen
Speelde Mastodon niet dat zelfde jaar als dat we ze voor het eerst in Waterfront zagen? Volgens mij viel het met hun nog wel mee.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:36 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
dillinger en mastodon duurde echt veel te lang in mijn ogen).
Een heel erg goede band, maar ze spelen toch al een tijdje geen Graspop-fähige deuntjes meer, of vergis ik mij daarin..?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:06 schreef Djaser het volgende:
En The Gathering komt ook volgens de tourdatums op hun site.
of jij moet ervoor zorgen dat je een aantal daagjes eerder (een weekje ofzo) een gezonde babietje op de wereld zet! wie weet kunnen we dan stiekum toch heeeeeeeeeeeeeel misschien......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef vamperotica het volgende:
Er mogen dit jaar géén goeie bands komen op Graspop!
Of later... Maar dat weet je dan weer niet van te voren....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of jij moet ervoor zorgen dat je een aantal daagjes eerder (een weekje ofzo) een gezonde babietje op de wereld zet! wie weet kunnen we dan stiekum toch heeeeeeeeeeeeeel misschien......![]()
23 t/m 25 is het hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef Djaser het volgende:
Wanneer: 24, 25, en 26 juni 2006
Wat een bait... maar ik bijt tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef renz0r het volgende:
Di-rect!
Lol ik zeg net tegen een vriend van mij op msn:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Handschoen het volgende:
Alweer Epica, *zucht*
quote:Ye gods, Epica _weer_ op graspop :|
Ik denk dat het toch voor veel verkoop van dagkaarten zorgt aan een bepaalde doelgroep.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Handschoen het volgende:
Ze moeten wel een keer ophouden met bijna altijd 2 van de 3: Within T, After F en Epica. Daar wordt je onderhand een beetje moe van, besteed je geld dan beter *zucht*
Mja net zoals dat 14-jarige grut bij slipknot vorig jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch voor veel verkoop van dagkaarten zorgt aan een bepaalde doelgroep.
Idd maar die zie je steeds meer, overal waar je komt. Een vriend van mij heeft vorig jaar nog 3 of 4 kleine jonge meisjes moeten "redden" uit de pit, ze hadden geen besef van wat er ging komen en raakten volkomen in paniek. (dit was niet op graspop)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef maxor het volgende:
[..]
Mja net zoals dat 14-jarige grut bij slipknot vorig jaar![]()
ach, Slayer en Slipknot hebben het jaar ervoor een gezamelijke headline tour gedaan en daar had Slayer zelf er ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef denka het volgende:
Nog ff over slipknot van vorig jaar, daar had ik me niet zo in verdiept maar vond het wel vreemd. Slayer voor slipknot, dat kan niet...
Bizar hoor, ik zou zeggen dat je dat toch wel weet, en als je ergens voor de erste keer bent kijk je het toch een beetej aan, zou ik zeggen. Maar dat is ook meer mijn aard hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef denka het volgende:
[..]
Idd maar die zie je steeds meer, overal waar je komt. Een vriend van mij heeft vorig jaar nog 3 of 4 kleine jonge meisjes moeten "redden" uit de pit, ze hadden geen besef van wat er ging komen en raakten volkomen in paniek. (dit was niet op graspop)
Tsja zeker als je 14 en nog niet zo heel erg groot bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Bizar hoor, ik zou zeggen dat je dat toch wel weet, en als je ergens voor de erste keer bent kijk je het toch een beetej aan, zou ik zeggen. Maar dat is ook meer mijn aard hoor
Dat nemen we dan meer weer voor lief..quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Handschoen het volgende:
O ja, ik bedenk me net: Maes bier![]()
![]()
Er was ook ander bier hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Handschoen het volgende:
O ja, ik bedenk me net: Maes bier![]()
![]()
Zelf meegenomen brandjes en jupiler van de altijd zo vriendelijke belgische bewonersquote:
Bronquote:Dag Joris,
Er zijn uiteraard al enkele namen bekend maar we kondigen pas aan als pakket
aan namen ons inziens voldoende is om zowat iedereen aan zijn trekken laat
komen.
Doen we dat niet begint zoals je inderdaad aanhaalt iedereen te mailen met
opmerkingen van is het dit, en wanneer komt de rest,....
Vermoedelijk gaan we aankondigen binnen een 2-tal weekjes.
Nog even geduld maar het zal beslist te moeite lonen.
Mvg
Peter
Graspop
Epica komt helemaal niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Handschoen het volgende:
Alweer Epica, *zucht*
Whoeiquote:Op maandag 6 februari 2006 20:38 schreef denka het volgende:
Wat extra info voor de mensen die nu toch al ongeduldig beginnen te worden (zoals ik) wat betreft de bekendmaking van de bands die op graspop komen, aangezien vorig jaar de kaartverkoop al was begonnen en de bands bekend waren.
[..]
Bron
Dus nog ff geduld hebben...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:31 schreef roy25 het volgende:
[..]
Epica komt helemaal niet...
Waarschijnlijk is het de platenmaatschappij niet gelukt de aanvraag voor After Forever door te sluizen naar Epica...
precies ja, en laat ze meteen een vervangende band achter de hand houden voor als ze weer eens niet komen opdagen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef _Etter_ het volgende:
Deicide mooi? dat zou kloppen als het 12 jaar geleden zou zijn, nu is het gewoon een derde ranks death metal band.
nou dat lukt ze toch nog aaridg....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Ik zei dat er alleen slechte bands mochten komen dit jaar!
Nu nog volhouden!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
nou dat lukt ze toch nog aaridg....
Goed hoor... maar graspop zit er weer net in dit jaar!quote:
Goed, druk bezigquote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor... maar graspop zit er weer net in dit jaar!
hoest met jou?
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Goed, druk bezig![]()
Hopelijk weer naar graspop dit jaar![]()
![]()
En misschien naar Wacken![]()
![]()
Ja... monstertje ging komen op ....de 6e van de 6e in ( 0 ) 6 toch......quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht vampje dat je gewoon monstertje eerder ging laten komen en we dan gewoon toch weer gingen, toch? ja toch? wel he???
Hoiquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik ga misschien wel heen. Bij gebrek aan festivals in NL dit jaar
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik ga misschien wel heen. Bij gebrek aan festivals in NL dit jaar
Je zou het bijna zeggen, zou ook best logisch zijn, maar wel een beetje flauw; maiden, priest, maiden, priest...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Djaser het volgende:
[afbeelding]
Is dit een hint dat Judas Priest komt?
Maarja dat is graspop he, dat is het mindere van dit festival. Om de 2 jaar staan er wel weer dezelfde grote acts...Jammer maar het aanbod wordt natuurlijk ook steeds minder, nog even en dan hebben we niks meer qua ouwe echte metal/rock bands...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen, zou ook best logisch zijn, maar wel een beetje flauw; maiden, priest, maiden, priest...
nee, Manowar kan in april niet touren, want rond die tijd zouden ze eigenlijk op tour gaan. Graspop is pas in juni.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef Djaser het volgende:
Ja maar Manowar kan niet touren wegens een ongeluk met de band.
we kunnen toch wel wat creatiefs bedenken?????quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... monstertje ging komen op ....de 6e van de 6e in ( 0 ) 6 toch......
maar ja..... moet ie dan mee ofzo?
kweeniequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we kunnen toch wel wat creatiefs bedenken?????![]()
Daar zullen zeker nog meer tourdatums bijkomen als je die info van de metallica website hebt, dan zouden ze maar 5 optredens in Europa geven waaronder 4 festivaloptredens. Dit lijkt me echter erg weinig en er zullen zeker nog meer datums bijkomen, althans dat denk ik..quote:Metallica is ook onwaarschijnlijk omdat ze drie weken ervoor hun laatste tourdatums in Europa hebben
Ze spelen op de vrijdag en er staat niks dat het de afsluiter van de vrijdag is. De headliner speelt op zondag...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef Seborik het volgende:
Haha, how low can you go met Whitesnake als headliner.
Wow, je zegt het net alsof ik nog nooit naar Graspop geweest ben.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef denka het volgende:
[..]
Ze spelen op de vrijdag en er staat niks dat het de afsluiter van de vrijdag is. De headliner speelt op zondag...
Graspop veteraanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wow, je zegt het net alsof ik nog nooit naar Graspop geweest ben.
Zie ook de opmerking van Djaser, schat.
nog ff en op het arrow classic rock festival staan nog meer nieuwere bands dan op graspopquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:28 schreef Djaser het volgende:
En jawel Helloween komt.
Het is even zoeken op de site van SPV maar als je op Duitse site onder de tours gaat zoeken naar Helloween vind je dit lijstje:
Termine für Helloween
met
25 Jun 2006 B Desselt Graspop Festival Festival
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef Djaser het volgende:
Ja maar Manowar kan niet touren wegens een ongeluk met de band.
Guns N' Roses geloof je toch zelf niet?
Metallica is ook onwaarschijnlijk omdat ze drie weken ervoor hun laatste tourdatums in Europa hebben.
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=48652quote:GUNS N' ROSES have been added to the lineup of this year's Download festival, joining headliners METALLICA who were confirmed earlier in the month.
Valt tot nu toe tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:29 schreef denka het volgende:
Vandaag (woensdag) zouden eindelijk vanuit graspop zelf de namen komen, ik wacht af...
Mij ook..quote:
Strikken zal lastig gaan, maar met plakband komt men vast nog wel een heel eind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef ThE_ED het volgende:
Ja misschien proberen ze Dimebag nog te strikken...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Strikken zal lastig gaan, maar met plakband komt men vast nog wel een heel eind.![]()
Motorhead staat een week later op Waldrock.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:24 schreef Aventura het volgende:
Misschien is het niet zozeer een heel grote als wel een verrassing, bv. een reunie-achtig iets.
Venom komt volgende maand met een "geweldige" nieuwe cd, dus er is best kans dat ze naar België komen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Motorhead staat een week later op Waldrock.
Misschien wel Venom. Reunie nummer 6765.
A Bigger bang?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
'U won't beleive who is headliner for Graspop.'
- Who??
' I can't say, but it's BIG'
Dat is letterlijk wat hij zei.
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
- Who??
En de prijs....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Aventura het volgende:
Ja ik hoef Metallica echt niet meer te zien.
Als the Stones echt komen, dan verwacht ik wel een explosie in de kaartverkoop,
Jamaar.. De STONES.. je hebt het over de goden zelf !! En hysterisch? wat nou hysterisch, hoezo hysterisch??quote:en heel veel dagmensen. Ik weet niet of ik dat wel echt zo prettig vind...Mensen worden altijd hysterisch als de Stones komen.
Ja dát wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Rolling Stones zitten dan ook in Europa.
Het voldoet iig wel aan de kreet "je gelooft nooit wie de headliner voor Graspop is".
Laten we dat maar hopen...quote:
IDD,IDD,IDD,IDD,IDD,IDD,IDDquote:Op zondag 26 februari 2006 02:16 schreef ThE_ED het volgende:
We weten nu al meer bands via hun eigen bandsites dan via graspop, ze mogen wel opschieten nu zeg.
De festivaltenten bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef tiez het volgende:
willen jullie niet zo een tering zooi maken als de vorige keer!
ik heb de tenten afgebroken die waren flink vies! foei jongens en meisjes!
Die hebben ze, nou ja Axls deel dan. Ze staan ook in Rock in Rio bijvoorbeeld. Laatste keer dat ik Oral Sex zag optreden was het zo slecht, dat ik last kreeg van plaatsvervangende schaamte...Dus hopelijk wordt het wat anders.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja dát wel.
Van mij mogen AC/DC of KISS wel komen.
Als G'n'R komen dan vind ik dat niet echt BIG trouwens, zo slecht was het laatste wat ik van ze gezien heb. Of ze moeten ook ineens op magische wijze een reünie tour hebben.
De laatste keer dat ik ze zag was op de MTV awards, dat viel erg tegen inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die hebben ze, nou ja Axls deel dan. Ze staan ook in Rock in Rio bijvoorbeeld. Laatste keer dat ik Oral Sex zag optreden was het zo slecht, dat ik last kreeg van plaatsvervangende schaamte...Dus hopelijk wordt het wat anders.
Evergrey had ook ergens bevestigd, dit is wat we hebben:quote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef ThE_ED het volgende:
Hoeveel vanuit de bands zelf uit bevestigde bands hebben we nu al niet?
The Michael Schenker Group
Whitesnake
Saxon
Ensiferum
Armored Saint
My Dying Bride
Opeth
Helloween
After Forever
The Gathering
En vanuit Graspop nog niets alsof ze het eigenlijk zelf allemaal niet meer weten, erg vreemd.
[afbeelding]
Overigens meldt de Belgische site festivalnoise al een hele tijd doodleuk dat het eigenlijk zeker is dat Metallica headliner zal zijn; http://festivalnoise.be/index.php?p=nieuws&id=1557
Slipknot, de letterlijk BIG band, met ik weet niet hoeveel man, zou het ook wel weer eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
- Who??
nee, die gaan niet op tour.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Rikster het volgende:
[..]
Slipknot, de letterlijk BIG band, met ik weet niet hoeveel man, zou het ook wel weer eens kunnen zijn.
edit: 9 maart start de voroverkoop staat nu op hun sitequote:Eindelijk denken jullie... nieuws van Graspop.
Maar helaas, nog niet.
Omwille van de problemen die er geweest zijn met het terrein (de Nete is verlegd en liep knal over ons terrein) moet de ganse festivalopstelling opnieuw bekenen worden. Hierdoor loopt alles wel wat vertraging op. De opstelling van de bureau-units moet dus ook opnieuw bekeken worden. Peter is hier volop mee bezig en van zodra wij meer weten horen jullie het ook.
Ook qua groepen is er nog niet veel bekend. Op wat kleinere groepjes na ligt er nog niets echt vast (of hebben wij het nog niet via officiële weg vernomen). Ook hierover dus nog geen nieuws.
Maar niet wanhopen...
Graspop 2006 gaat ZEKER door en jullie horen nog van ons!!!
Klote zeg, en je voelde je twee minuten nog zo bijzonderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef Tokus het volgende:
handig dan: ik kreeg net een mail waarin stond "Gelieve dit niet te publiceren / aan te kondigen voor zaterdag 4 maart"
dat voel ik me altijd, dus echt anders was het nu ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Klote zeg, en je voelde je twee minuten nog zo bijzonder
Inmiddels staat het netjes op de hoofdpagina aangegeven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
Op de site staat ook "no band available" maar klik je op het linkje dan zie je dit gewoon...
Volgens mij weten ze het zelf niet meer.
Ach, eigenlijk vind ik dat niet eens zo erg, maar GNR zelf, come on, alleen Axl zit er nog in en kan nu echt alleen vals zingen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
GNR... Vonden ze dat er nog niet genoeg 17-jarig grut rondhuppelde?
Alsof 17 jarig grut weet wat Guns N Roses isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
GNR... Vonden ze dat er nog niet genoeg 17-jarig grut rondhuppelde?
Inderdaad, die gaan veel liever naar Cradle kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:44 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Alsof 17 jarig grut weet wat Guns N Roses is
en naar het programma kijkend moet je denk ik eerder bang zijn voor 70 jarig grutquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:44 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Alsof 17 jarig grut weet wat Guns N Roses is
Ach, paar geraniums meenemen, dan komt alles goedquote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
en naar het programma kijkend moet je denk ik eerder bang zijn voor 70 jarig grut![]()
Saxon...weer een leuke band erbij en perhaps afsluiter...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef Djaser het volgende:
Saxon is eindelijk officieel, volgens hun eigen site staan ze er zondag.
25.06.2006 Graspop Metal Meeting Dessel BEL
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
en naar het programma kijkend moet je denk ik eerder bang zijn voor 70 jarig grut![]()
Hoi, kom je ook weer dit jaar?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En The Gathering. Wanneer gaan die lui nou gewoon eens een decennium op sabattical of zo?
Dat vind ik nou net weer de minst boeiende dagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Seborik het volgende:
Alleen de zondag is nog een klein beetje interessant.
Nou, eigenlijk heb ik bijna alles van deze line up al eens gezien, dus dan is het sowieso niet echt ruig. Twee uur Motörhead en wat Saxon-klassiekers gaan er bij mij altijd wel in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net weer de minst boeiende dag
ben het echt helemaal met je eens...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef Bluurgh het volgende:
gare lineup zeg .. moeten nog wel wat goeie bands bijkomen wil ik erheen gaan.
Hmm.. Ignite, daar heb ik mooie herinneringen aan. Van ooit, toen ze op Lowlands stonden, wat een super energieke voorstelling was dat. Maarja, toen was ik nog een klein jong dunc'je.... waarschijnlijk kunnen ze nu niet meer aan dat beeld van toen toppenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef Djaser het volgende:
+ IGNITE
Op festivalinfo kan ik hier niets over vinden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Djaser het volgende:
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front werden toegevoegd aan het lijstje.
Weer Soilwork... Die gaven vorig jaar het matste concert dat ik op graspop heb gezien
Tip: klik op de officiële graspop site.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Op festivalinfo kan ik hier niets over vinden?
Ow excuses hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tip: klik op de officiële graspop site.
AF wordt zo'n beetje de tweede Saxon van Graspopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef ThE_ED het volgende:
Agnostic Front komt!
Niet echt iets wat ik dagelijks op zou zetten, maar toch wel leuk op zijn tijd. Lekker pure hardcore.
het zou me niets verbazen dat die lui Crusader ook iets te letterlijk en actueel zouden uitleggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
AF wordt zo'n beetje de tweede Saxon van Graspop.
Met dat verschil dat Saxon niet een zwik van die white-power dwazen aantrekt.
Lol, echt?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
Saxon was niet voor niets ineens niet meer welkom in Dubai.
Was wel wat mat ja, maar ja, weat verwacht je als je zo vroeg speelt, in vol licht, dan zijn de mensen ook nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Djaser het volgende:
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front werden toegevoegd aan het lijstje.
Weer Soilwork... Die gaven vorig jaar het matste concert dat ik op graspop heb gezien
Toch is Soilwork een van de weinige redenen waarom ik naar Graspop zou willen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:07 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Was wel wat mat ja, maar ja, weat verwacht je als je zo vroeg speelt, in vol licht, dan zijn de mensen ook nog niet helemaal wakker![]()
Ik ben ook wezen kijken bij dat optreden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef dunc het volgende:
Ha, CoF... was dat 1 of 2 jaar geleden? Lang niet zo hard gelachen. Danny met zijn briljante binnenkomer "Good evening, Smelgium!".
Was ook meteen het hoogtepunt van het concert trouwens
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het was zo ontzettend rustig, dat je in één keer door kon lopen naar voren. Een vriendin van me wilde daar heen, dus ik ging maar mee om haar een plezier te doen. Voor aangekomen heb ik me toch keihard staan lachen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:21 schreef diedlaughing het volgende:[..]
Ik ben ook wezen kijken bij dat optreden. [CoF]
Vond het niet echt een boeiend concert.
Leatherwolf komt niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef Djaser het volgende:
Hieperdepiep. Dissection en Avenged Sevenfold zijn bevestigd.
Leatherwolf is vervangen door Anvil wat wel weer ok is.
quote:11-4-2006 Nieuw dit jaar: Graspop Videowall!!
Nieuw dit jaar is een videowall van 22m² die zal worden opgesteld naast de mainstage. Met deze videowall kan iedereen de optredens op de mainstage van dichtbij meemaken!
Idd..wel goed dat ze naar het publiek luisteren en steeds maar weer proberen om het beter te maken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Koel!
Was ook wel vraag naar geloofik.
nou nou poe poe, gefeliciteerd hoor. Toen wist iedereen al van die band namelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef LadyXochi het volgende:
Hehe, da's de 'nieuwe' band van Arjen Lucassen. Wel grappig, ik kende de band al, voordat ze 'bekend' werden, want een vriendin van me had iets met de broer van... de bassist geloof ik...
Anyway, die vertelde me er een jaar geleden al over.
Mijn tante haar vriend is de neef van de zus van de nicht van...quote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef LadyXochi het volgende:
Hehe, da's de 'nieuwe' band van Arjen Lucassen. Wel grappig, ik kende de band al, voordat ze 'bekend' werden, want een vriendin van me had iets met de broer van... de bassist geloof ik...
Anyway, die vertelde me er een jaar geleden al over.
Gheghe, maar idd; is ook wel logische met Arjen Lucassen erin, dat soort projectjes van iemand worden toch vrij snel bekend in het circuit.quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou nou poe poe, gefeliciteerd hoor. Toen wist iedereen al van die band namelijk.
Neequote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef MM-Luna het volgende:
Anyway, jij wist dus al een jaar geleden dat deze band op graspop zou staan![]()
http://www.enthroned-horde.com/news.htmlquote:30.04.2006 - The Gathering of Impure Blood
Enthroned is now officially confirmed at this years edition of the Graspop Metal Meeting in Dessel, Belgium. The band will perform their unique open air appearance for 2006 under the Marquee I on the 25th of June . View the “Black Masses” section for more informations.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:21 schreef Djaser het volgende:
Enthroned komt.
[..]
http://www.enthroned-horde.com/news.html
Mwah zorgen maken denk ik niet, terrein is groot zat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef LadyXochi het volgende:
Heb net via via gehoord dat de kaartjes erg hard gaan.... Ik heb nog geen kaartje en op het moment ook nog geen geld om er één te kopen... Moet ik me zorgen gaan maken of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Oe, ik zal mijn blog ook maar eens updaten danquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef fs180 het volgende:
die op mag wel een update hebben zeghele setlist is al bekend
En gezien het aantal lijkt me dat ook logischquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:02 schreef LadyXochi het volgende:
D'r staat op de site nog dat er nog bands bij kunnen komen.
that's true...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
maaqr in de OP staan maar een paar bands hoor.. al je nou alles inerin zet wat al komt
Idd, na een x aantal uur (24?) kun je je post niet meer editten.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef LadyXochi het volgende:
Kan de TS dat op een gegeven moment niet zelf meer dan?
De mijne de 24ste of 25ste van de studiefinanceringquote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef LadyXochi het volgende:
Oh... weer wat geleerd....
Back OT: Deze week wordt mijn kaartje gehaald!![]()
Idd, zag het net ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe namen:
Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niño, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Callenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.
quote:Dissection kan helaas niet aanwezig zijn op het festival en wordt vervangen door Enthroned.
Op zaterdag is er een Monsters Of Rock in de Metal Dome met Nutellica, Purple Strangers, Ozzy Ozz, Up the Irons en Action in DC.
Volgens de graspopsite de laatste namen, op 2 na. Zouden die laatste 2 dan nog grote namen zijn..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe namen:
Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niño, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Callenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.
Ik weet het wel zeker, erg jammer, vond het vorig jaar echt super, maar helaas...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dit jaar ga overslaan. Te weinig bands die echt interessant zijn.
Indeed. Waarom moeilijk doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:46 schreef Eveli het volgende:
Hey bovenstaand bericht komt me bekend voor.(Stargazers)
Vindt mijn vriend ook alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dit jaar ga overslaan. Te weinig bands die echt interessant zijn.
Mee eens...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef ThE_ED het volgende:
Het erge vind ik dit jaar wel dat de Headliner me waarschijnlijk alleen kan boeien omdat je het idee hebt dat je Axl dan eens gezien hebt, maar meer ook niet.
Ik ga voor Whitesnake, Saxon, Halloween en Dragonforce.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef OneStepBeyond het volgende:
Dit zijn bands die ik eigenlijk wel live zou willen zien.
(lijst)
Pinkpop is voor mietjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef OneStepBeyond het volgende:
Zelfs Pinkpop heeft dit jaar een goed programma.
Gaat wat mij betreft GMM en WOA worden dit jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:24 schreef ThE_ED het volgende:
Death Angel, Beyond Fear en Ancient rites wil ik weleens (weer) zien.
Zoals al een tijd geleden gemeld stopt Dissection ermee, dus is dat wel logischquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting
Dat was door graspop zelf een paar weken terug al lang bekend gemaakt en in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting en ook werd de zoveelste annulatie voor Wâldrock bekend: Dragonforce.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2584
Deicide komt toch nog wel, althans zo staat het gewoon op de graspop website. Overigens staat Sevendust er ook nog gewoon bij...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting en ook werd de zoveelste annulatie voor Wâldrock bekend: Dragonforce.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2584
Deicide heeft heel de tour afgelast, en Ancient Rites neemt het tijdsvak van hen in op Graspop.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:55 schreef denka het volgende:
[..]
Deicide komt toch nog wel, althans zo staat het gewoon op de graspop website. Overigens staat Sevendust er ook nog gewoon bij...
Nou dat mogen ze dan ook wel eens melden of de site eens updaten want volgens mij weet niemand dat..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Deicide heeft heel de tour afgelast, en Ancient Rites neemt het tijdsvak van hen in op Graspop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |