quote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
en naar het programma kijkend moet je denk ik eerder bang zijn voor 70 jarig grut![]()
Hoi, kom je ook weer dit jaar?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En The Gathering. Wanneer gaan die lui nou gewoon eens een decennium op sabattical of zo?
Dat vind ik nou net weer de minst boeiende dagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Seborik het volgende:
Alleen de zondag is nog een klein beetje interessant.
Nou, eigenlijk heb ik bijna alles van deze line up al eens gezien, dus dan is het sowieso niet echt ruig. Twee uur Motörhead en wat Saxon-klassiekers gaan er bij mij altijd wel in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net weer de minst boeiende dag
ben het echt helemaal met je eens...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef Bluurgh het volgende:
gare lineup zeg .. moeten nog wel wat goeie bands bijkomen wil ik erheen gaan.
Hmm.. Ignite, daar heb ik mooie herinneringen aan. Van ooit, toen ze op Lowlands stonden, wat een super energieke voorstelling was dat. Maarja, toen was ik nog een klein jong dunc'je.... waarschijnlijk kunnen ze nu niet meer aan dat beeld van toen toppenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef Djaser het volgende:
+ IGNITE
Op festivalinfo kan ik hier niets over vinden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Djaser het volgende:
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front werden toegevoegd aan het lijstje.
Weer Soilwork... Die gaven vorig jaar het matste concert dat ik op graspop heb gezien
Tip: klik op de officiële graspop site.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Op festivalinfo kan ik hier niets over vinden?
Ow excuses hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tip: klik op de officiële graspop site.
AF wordt zo'n beetje de tweede Saxon van Graspopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef ThE_ED het volgende:
Agnostic Front komt!
Niet echt iets wat ik dagelijks op zou zetten, maar toch wel leuk op zijn tijd. Lekker pure hardcore.
het zou me niets verbazen dat die lui Crusader ook iets te letterlijk en actueel zouden uitleggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
AF wordt zo'n beetje de tweede Saxon van Graspop.
Met dat verschil dat Saxon niet een zwik van die white-power dwazen aantrekt.
Lol, echt?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
Saxon was niet voor niets ineens niet meer welkom in Dubai.
Was wel wat mat ja, maar ja, weat verwacht je als je zo vroeg speelt, in vol licht, dan zijn de mensen ook nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Djaser het volgende:
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front werden toegevoegd aan het lijstje.
Weer Soilwork... Die gaven vorig jaar het matste concert dat ik op graspop heb gezien
Toch is Soilwork een van de weinige redenen waarom ik naar Graspop zou willen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:07 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Was wel wat mat ja, maar ja, weat verwacht je als je zo vroeg speelt, in vol licht, dan zijn de mensen ook nog niet helemaal wakker![]()
Ik ben ook wezen kijken bij dat optreden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef dunc het volgende:
Ha, CoF... was dat 1 of 2 jaar geleden? Lang niet zo hard gelachen. Danny met zijn briljante binnenkomer "Good evening, Smelgium!".
Was ook meteen het hoogtepunt van het concert trouwens
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het was zo ontzettend rustig, dat je in één keer door kon lopen naar voren. Een vriendin van me wilde daar heen, dus ik ging maar mee om haar een plezier te doen. Voor aangekomen heb ik me toch keihard staan lachen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:21 schreef diedlaughing het volgende:[..]
Ik ben ook wezen kijken bij dat optreden. [CoF]
Vond het niet echt een boeiend concert.
Leatherwolf komt niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef Djaser het volgende:
Hieperdepiep. Dissection en Avenged Sevenfold zijn bevestigd.
Leatherwolf is vervangen door Anvil wat wel weer ok is.
quote:11-4-2006 Nieuw dit jaar: Graspop Videowall!!
Nieuw dit jaar is een videowall van 22m˛ die zal worden opgesteld naast de mainstage. Met deze videowall kan iedereen de optredens op de mainstage van dichtbij meemaken!
Idd..wel goed dat ze naar het publiek luisteren en steeds maar weer proberen om het beter te maken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Koel!
Was ook wel vraag naar geloofik.
nou nou poe poe, gefeliciteerd hoor. Toen wist iedereen al van die band namelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef LadyXochi het volgende:
Hehe, da's de 'nieuwe' band van Arjen Lucassen. Wel grappig, ik kende de band al, voordat ze 'bekend' werden, want een vriendin van me had iets met de broer van... de bassist geloof ik...
Anyway, die vertelde me er een jaar geleden al over.
Mijn tante haar vriend is de neef van de zus van de nicht van...quote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef LadyXochi het volgende:
Hehe, da's de 'nieuwe' band van Arjen Lucassen. Wel grappig, ik kende de band al, voordat ze 'bekend' werden, want een vriendin van me had iets met de broer van... de bassist geloof ik...
Anyway, die vertelde me er een jaar geleden al over.
Gheghe, maar idd; is ook wel logische met Arjen Lucassen erin, dat soort projectjes van iemand worden toch vrij snel bekend in het circuit.quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou nou poe poe, gefeliciteerd hoor. Toen wist iedereen al van die band namelijk.
Neequote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef MM-Luna het volgende:
Anyway, jij wist dus al een jaar geleden dat deze band op graspop zou staan![]()
http://www.enthroned-horde.com/news.htmlquote:30.04.2006 - The Gathering of Impure Blood
Enthroned is now officially confirmed at this years edition of the Graspop Metal Meeting in Dessel, Belgium. The band will perform their unique open air appearance for 2006 under the Marquee I on the 25th of June . View the “Black Masses” section for more informations.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:21 schreef Djaser het volgende:
Enthroned komt.
[..]
http://www.enthroned-horde.com/news.html
Mwah zorgen maken denk ik niet, terrein is groot zat.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:52 schreef LadyXochi het volgende:
Heb net via via gehoord dat de kaartjes erg hard gaan.... Ik heb nog geen kaartje en op het moment ook nog geen geld om er één te kopen... Moet ik me zorgen gaan maken of ben ik verkeerd geīnformeerd?
Oe, ik zal mijn blog ook maar eens updaten danquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:50 schreef fs180 het volgende:
die op mag wel een update hebben zeghele setlist is al bekend
En gezien het aantal lijkt me dat ook logischquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:02 schreef LadyXochi het volgende:
D'r staat op de site nog dat er nog bands bij kunnen komen.
that's true...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
maaqr in de OP staan maar een paar bands hoor.. al je nou alles inerin zet wat al komt
Idd, na een x aantal uur (24?) kun je je post niet meer editten.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef LadyXochi het volgende:
Kan de TS dat op een gegeven moment niet zelf meer dan?
De mijne de 24ste of 25ste van de studiefinanceringquote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef LadyXochi het volgende:
Oh... weer wat geleerd....
Back OT: Deze week wordt mijn kaartje gehaald!![]()
Idd, zag het net ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe namen:
Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niņo, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Callenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.
quote:Dissection kan helaas niet aanwezig zijn op het festival en wordt vervangen door Enthroned.
Op zaterdag is er een Monsters Of Rock in de Metal Dome met Nutellica, Purple Strangers, Ozzy Ozz, Up the Irons en Action in DC.
Volgens de graspopsite de laatste namen, op 2 na. Zouden die laatste 2 dan nog grote namen zijn..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe namen:
Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niņo, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Callenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.
Ik weet het wel zeker, erg jammer, vond het vorig jaar echt super, maar helaas...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dit jaar ga overslaan. Te weinig bands die echt interessant zijn.
Indeed. Waarom moeilijk doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:46 schreef Eveli het volgende:
Hey bovenstaand bericht komt me bekend voor.(Stargazers)
Vindt mijn vriend ook alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dit jaar ga overslaan. Te weinig bands die echt interessant zijn.
Mee eens...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef ThE_ED het volgende:
Het erge vind ik dit jaar wel dat de Headliner me waarschijnlijk alleen kan boeien omdat je het idee hebt dat je Axl dan eens gezien hebt, maar meer ook niet.
Ik ga voor Whitesnake, Saxon, Halloween en Dragonforce.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef OneStepBeyond het volgende:
Dit zijn bands die ik eigenlijk wel live zou willen zien.
(lijst)
Pinkpop is voor mietjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef OneStepBeyond het volgende:
Zelfs Pinkpop heeft dit jaar een goed programma.
Gaat wat mij betreft GMM en WOA worden dit jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:24 schreef ThE_ED het volgende:
Death Angel, Beyond Fear en Ancient rites wil ik weleens (weer) zien.
Zoals al een tijd geleden gemeld stopt Dissection ermee, dus is dat wel logischquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting
Dat was door graspop zelf een paar weken terug al lang bekend gemaakt en in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting en ook werd de zoveelste annulatie voor Wâldrock bekend: Dragonforce.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2584
Deicide komt toch nog wel, althans zo staat het gewoon op de graspop website. Overigens staat Sevendust er ook nog gewoon bij...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting en ook werd de zoveelste annulatie voor Wâldrock bekend: Dragonforce.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2584
Deicide heeft heel de tour afgelast, en Ancient Rites neemt het tijdsvak van hen in op Graspop.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:55 schreef denka het volgende:
[..]
Deicide komt toch nog wel, althans zo staat het gewoon op de graspop website. Overigens staat Sevendust er ook nog gewoon bij...
Nou dat mogen ze dan ook wel eens melden of de site eens updaten want volgens mij weet niemand dat..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Deicide heeft heel de tour afgelast, en Ancient Rites neemt het tijdsvak van hen in op Graspop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |