Screamo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:08 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Wat is Buried Inside dan wel?
Alsnog zijn ze dan wat mij betreft meer Hardcore dan Metal.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:12 schreef mr_cucumber het volgende:
Ja, ze hebben screamo invloeden, maar om ze nou als typisch screamo te omschrijven is wat mij betreft onzin, ik gooi ze gewoon onder de (brede) noemer metal.
Natuurlijk. Buried Inside is bovenal metal. Posthardcore? Zeker. Screamo? My ass. Zeker alleen om de geschreeuwde vocalen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:28 schreef mr_cucumber het volgende:
Dat kan natuurlijk, maar voor mij persoonlijk hebben ze genoeg metalinvloeden om in mijn metaljaarlijstje te komen
Ik ben er wel geweest. En als we naar het aantal mensen kijken die de handjes in de lucht deden, dan was Helloween toch echt het hét hoofdprogramma.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:42 schreef Seborik het volgende:
Ben je naar Primal Fear met in het na-programma Helloween geweest?
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dark Tranquillity was erg gaaf. Ik heb wel een deel gemist, maar wat ik gezien heb vond ik zeker tof. Toch maar eens meer van gaan luisteren. En Chimaira deed het prima, erg puik. En de cd is geweldig.
De pit was inderdaad vrij groot, maar ook vrij rustig. Dat was wel even iets anders dan de dag ervoor bij Hatebreed. Ik stond beide dagen gewoon lekker op het balkon met een biertje te genieten.
Ik stond links, voor de band rechts, vrij dicht bij het midden (in de bocht zeg maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.
In Tilburg zeker? Daar was ik ook, DT was inderdaad verschrikkelijk saai daar, Kreator gaf daarentegen het beste concert dat ik tot nu toe heb meegemaakt; zoveel energie en agressie!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Mooi om te horen dat Dark Tranquility goed was, heb ze eerder dit jaar in het voorprogramma van Kreator gezien maar dat was vrij suf.
Ja, ze hebben weer een nieuwe cd uit he? Bon Jovi vind ik verder altijd wel leuk om te zien. Alleen jammer dat dus Blind Guardian die dag bij in de buurt speelt. Die band is natuurlijk véél beter.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef Seborik het volgende:
Damn, Bon Jovi volgend jaar weer op tour?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |