Ik vind het persoonlijk triester dat Sepultura nog bestaat, vooral na het vertrek van Max.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:04 schreef Kipman het volgende:
Naar de nieuwe Queensryche kijk ik wel uit. vooral omdat ik nu eindelijk ook veslaafd ben geraakt aan Operation Mindcrime 1. Dat mocht ook wel, een jaar na aanschaf
Ik had Blind Guardian graag gezien op bevrijdingsdag in Rijssen. Helaas moet ik dan naar Bon Jovi.
Triest dat Sepultura nog steeds als voorprogramma moet fungeren.
Ensiferum is ook al bevestigdquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef dunc het volgende:
Ahhh, Graspop, het speculeren begint weer?Saxon was al bevestigd ving ik nog ergens op (some things never change)
![]()
Damn, zijn ze niet in de war met Arrow.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Op festival info hebben ze het ook over Michael Schenker
De reuniontour was toch in 2004?quote:Reunie Van Halen
Van Halen komt weer bij elkaar. Dat zei de oorspronkelijke zanger van de band, David Lee Roth, onlangs in een interview. Roth had lange tijd ruzie met de andere bandleden, maar inmiddels is de onenigheid zo goed als uitgepraat. Volgens Roth zal Van Halen dit jaar weer gezamenlijk optreden.
True maar zonder David Lee Roth maar met Sammy Hagarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
->
[..]
De reuniontour was toch in 2004?
Dus nu met Roth maar zonder Eddie Van Halen?quote:January 3, 2006 David Lee Roth reveals during an interview with the Pittsburgh Tribune that he spoke to Alex Van Halen the previous week and and a reunion with Van Halen is "inevitable". Roth also states in another interview with Cleveland Plain Dealer that he has also spoken to Eddie Van Halen recently though he says "Eddie's off in his own world."
Waar heb je het nieuwsbericht in die vorm vandaan? Want David heeft alleen in een interview gezegd dat de deuren voor een reunie weer open zijn. Het is nog niet bevestigd en het is al helemaal niet zeker of het ooit gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
->
[..]
De reuniontour was toch in 2004?
Van kinkfm(.nl)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef Kipman het volgende:
[..]
Waar heb je het nieuwsbericht in die vorm vandaan?
Zo eenmalig dat ze 29 september in 013 staanquote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie gaan er trouwens op 5 mei naar Rijssen in Overijsel?
Dan geeft Blind Guardian een eenmalig concert in Nederland.
Ik ben er in ieder geval.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is interessant. Welke zaal?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wie gaan er trouwens op 5 mei naar Rijssen in Overijsel?
Dan geeft Blind Guardian een eenmalig concert in Nederland.
Ik ben er in ieder geval.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Seborik het volgende:
[..]
NEPPERD, KEN JE DE LUCKY NIET!!!
En de andere zaal is de Biebob. Waar Tokus heen gaat.
http://www.lucky.nl/poppodium/agenda/agenda.asp?id=448quote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zo eenmalig dat ze 29 september in 013 staan
Weheheheh idd.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De luiaards hebben niet eens ff het tourschema gecheckt...
Idd, Trivium moet weer naar NL komenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:25 schreef Handschoen het volgende:
GraspopBen benieuwd dit jaar.
En ik moet zeggen dat ik het een beetje jammer vind dat Sepultura in het voorprogramma staat van In Flames. Ik had liever iets anders gezien.
Die US tour met Trivium daarintegen. Zonde dat die niet meekomen naar Europa
Damn, als ik iets niet wil missen is het Trivium, liefst in een klein zaaltjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, Trivium moet weer naar NL komen
ja, best een leuk schijfje. en ze zijn inderdaad het voorprogramma van Children Of Bodom.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef ThE_ED het volgende:
Heeft iemand die CD van One Man Army (and the undead quartet) al gehoord? Best redelijk goede reviews volgens mij. Ze staan in het voorprogramma van CoB.
Valt wel mee, je hebt blijkbaar nog nooit van PARACOCCIDIOIDOMICOSISPROCTITISSARCOMUCOSIS gehoordquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..] Wel een irritant lange naam trouwens.
De pauze heeft ze zeker goed gedaan, op Chapter 13 leek het alsof ze een beetje last hadden van metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:00 schreef nipeng het volgende:
La Muerte van Gorefest is best een tof album moet ik bekennen.
Toch vind ik Chapter 13 zeker geen slecht album, ook al is de metal idd ver te zoeken. En ja, ik weet dat bijna niemand het hierin met me eens is (sell outs! commercieel! enz.)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
De pauze heeft ze zeker goed gedaan, op Chapter 13 leek het alsof ze een beetje last hadden van metaalmoeheid.
Gelezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
morgen ff op zo'n site kijken die wel 's in m'n sig staat, voor een interview.
Smile is anders een van mn favo nummers, sell out?, nou nee.. meer Sludge.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Fairy_with_boots het volgende:
[..]
Toch vind ik Chapter 13 zeker geen slecht album, ook al is de metal idd ver te zoeken. En ja, ik weet dat bijna niemand het hierin met me eens is (sell outs! commercieel! enz.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |