Zou hij het daarom zou goed met Schaffer kunnen vinden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:26 schreef Seborik het volgende:
Hansi is net zo arrogant als Jon Bon Jovi, dat dan weer wel.
Volgens mij is In Flames voorprogramma van Sepultura. Beetje verkeerde volgorde IMHO, net als dat Samael niet in het voorprogramma van Obituary zou moeten staan maar andersom.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:49 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
5-5 en 6-5 staat Blind Guardian in Rijssen en Vosselaar, respectievelijk. En in september komen ze nog naar Tilburg en Antwerpen.
Sepultura is de opener op de tour van In Flames, die in maart ofzo begint.
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:26 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens mij is In Flames voorprogramma van Sepultura. Beetje verkeerde volgorde IMHO, net als dat Samael niet in het voorprogramma van Obituary zou moeten staan maar andersom.
Hmz.. nou begin ik ook te twijfelen...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.
Samael in het voorprogramma van Obituary vind ik dan wel terecht. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon co-headliner ofzo.
Ik heb je gezien!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ook, stond rechts met een blonde hanekam, wellicht hebben wel elkaar onbewust gezien.
ja, nog maar pas hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef the900 het volgende:
Ha, er is gewoon een hele reeks voor metal liefhebbers.
Niet in dit forum. Metal lééft (!!!) in MUZ. Wimps and posers, leave the hall!quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef the900 het volgende:
Ha, er is gewoon een hele reeks voor metal liefhebbers.
Ik ben sinds kort weer wat meer into metal, en het viel me al op dat er overal topics werden gesloten omdat metal er toch maar af wordt gezeken
Ja nou zit ik dus met Man0war in mijn hoofd...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef Summoner het volgende:
[..]
Niet in dit forum. Metal lééft (!!!) in MUZ. Wimps and posers, leave the hall!![]()
If you're not into metal, you are not my friend!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ja nou zit ik dus met Man0war in mijn hoofd...
Hallo.quote:
Samael hoort gewoon in 't hoofdprogramma, net zoals In Flames headliner moet zijn tegenover Sepultura.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dacht toch te lezen dat Sepultura het voorprogramma was.
Samael in het voorprogramma van Obituary vind ik dan wel terecht. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon co-headliner ofzo.
Ik neem aan dat dit de grappige manier is om ons eraan te herinneren dat ze er toch niet warenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:37 schreef Djaser het volgende:
Ook leuk, na het matige concert vorig jaar op graspop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |