Dan had dunc toch teveel gezopen blijkbaarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Tokus het volgende:
dat gebeurde eind vorige maand pas hoor.
Gelukkigquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dan had dunc toch teveel gezopen blijkbaar
Goed nieuws.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:30 schreef Seborik het volgende:
Yeah, Motörhead op Waldrock.
quote:first bands confirmed are: Y&T -- MOTÖRHEAD -- SOULFLY AND DEICIDE
Absoluutquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Hm zonet het nieuwe nummer van dragonforce uit dit topic gedownload.. ik vind dragonforce nog steeds wel erg vet 8)
supermuzikanten dacht maar zo!
Reken er maar niet op, wat Anthrax betreft wentel ik mij liever in nostalgische herinneringen (Maaspoort 1985 bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:32 schreef Seborik het volgende:
Btw, Mark, ben je er ook op 14 april in Tilburg?
De backcover van mijn dvd zegt 'regions: 2, 3, 4, 5', als dat iets helpt. Het is nogmaals echt geen aanrader.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Seborik het volgende:
Is er iemand die nu met zekerheid kan zeggen of Judas Priest - Live in The East ook regio 2 PAL verkrijgbaar is, want echt elke website die ik kan vinden, bericht er iets anders over.
De meningen lijken er nogal over verdeelt te zijn. Ik vind hem in ieder geval het geld niet waard.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Tokus het volgende:
oh ik hoor van anderen dat het juist wel een gave dvd is.
En dat blijft een meesterlijk album.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:55 schreef Seborik het volgende:
The Sham Mirrors van Arcturus is nu 5 euro bij de Large.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef dunc het volgende:
[..]
GelukkigDan zal ik het een maand geleden gelezen hebben en er gewoon naast zitten met de tijd
zie metallica topic, o.a triviumquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef TheSorrow het volgende:
Iemand al enig ID welke support bands er met metallica meekomen?
ik zie dat Trivium op het Download festival staat, maar op de Trivium site staat niks over een tour met Metallica. Wel met Maiden.quote:
niet van die voor de hand liggende dingen typen aubquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:36 schreef Gjallarhorn het volgende:
Nou, gaan we toch ook naar Maiden?
ja, headliner op Night of the Proms.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:41 schreef Kipman het volgende:
25 november komt Maiden naar alle waarschijnlijk een optreden geven in Ahoy.
http://www.metallica.com/index.asp?item=14683quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zie dat Trivium op het Download festival staat, maar op de Trivium site staat niks over een tour met Metallica. Wel met Maiden.
Iets met een bal en kaatsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet van die voor de hand liggende dingen typen aub
Als dat zo is, moet ik een keer de proms mee maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |