Hoeveel kost het dan wel niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:39 schreef Fairy_with_boots het volgende:
maar Anthrax is wel gaaf, ik vind dat concert alleen nogal te duur.
Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden met Tim Owens. De CD moet nog uitkomen ofzo, heb jij hem al gehoord voor een review?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef Seborik het volgende:
Als ik naar Anthrax ga, is het zuiver voor het voorprogramma.
Jammer, maar alleen Cronos is het ook niet helemaal Venom meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:04 schreef Seborik het volgende:
Ik kan trouwens al wel verklappen dat de nieuwe Venom stinkt.
En naar de Bibelot (Dordrecht) op 14 april?quote:Voorronde Metal Battle 2006
Heavy Lord (Hellevoetsluis, stoner / doom)
Last Breath Denied (Lisse, metalcore)
Warmaster (Gouda, death)
Stigma (Gorinchem, thrash)
Entree 5 euro. Open 20.00 uur.
Ik ga zelf wel naar beide, naar de Baroeg voor Last Breath Denied, die had ik al eens gezien in de Bibelot, bij de KPVD, en was wel lachenquote:vr 14 apr – OPEN 19:00 UUR // AANVANG 20:00 UUR // 20.00 EURO /// vvk v.a. 21-01
Neckbreaker's Ball met o.a. Hypocrisy, Soilwork, Amorphis + supports
Ik zag 't ook een paar maanden terug. Jammer, want op een afgelopen Graspop maakte hij wel een erg goede indruk tijdens het optreden. We zien tijdens Wacken wel ho de vervanging het er vanaf brengt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:29 schreef ThE_ED het volgende:
Hey; ik zie net dat Wilska uit Finntroll is getrapt, al wat ouder nieuws geloofik?!
De info op de site is pas van deze maand?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik zag 't ook een paar maanden terug. Jammer, want op een afgelopen Graspop maakte hij wel een erg goede indruk tijdens het optreden. We zien tijdens Wacken wel ho de vervanging het er vanaf brengt.![]()
Hmm, ik weet toch zeker dat ik 't iets van 2 maanden terug heb gelezenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
De info op de site is pas van deze maand?
Nouja, iig is hij eruit om personal differences oid.
Dat is toch niet iets nieuws lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef Mark het volgende:
Y&T is wel leuk, maar het is vooral erg Goud van Oud tot nu toe, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |