Ja doe maarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:02 schreef demins het volgende:
Zal ik 't dan maar doen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Die moeder van Roel blijft écht geweldig
Het zijn LIVE streamsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
Mensen, Dit is het stream topic, niet de LIVE variant
snap jij het wel, grapjasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid heeft dus aan Tanja vertelt dat ze Tanja heeft genomineerd en Tanja was NOT AMUSED...backstabbing bitch is die Ingrid.
Ghehe, het bleef leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
Jahoor, mevrouw wilde de envelop, want ze wilde WEG.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid heeft dus aan Tanja vertelt dat ze Tanja heeft genomineerd en Tanja was NOT AMUSED...backstabbing bitch is die Ingrid.
zeker weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Die moeder van Roel blijft écht geweldig
Zei ze dat? Lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
"Ik sta volledig achter Dido." zei ze.
Ik niet , wat was die motivatie dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
snap jij het wel, grapjas
heb jij wel de motivatie gehoord ?
Idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Wie riepen er hier allemaal dat die TT Tanja ooooooohhhhh zooooooooo verandert was na de bevalling ?????
Rot toch op het is zo er kut wijf. Ohhhhhh ik wil zo graag naar huis (maar niet uit je zelf gaan, dat kost je je geld slet) ohhhhhhhhhh ik wil zo graag naar huis.
Bah
Het was leuk.quote:
Ja dat wil hier ook niet echt. Beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Ik probeer de live streams en de live uitzending te kijken, maar dat is m niet helemaal
Met je lieve oortjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Ik probeer de live streams en de live uitzending te kijken, maar dat is m niet helemaal
Ik denk dat het er meer in zit dat Tanja dacht aan Ingrid een vriendin te hebben. Dan verwacht je idd niet dat juist díe persoon je eruit stemt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, mevrouw wilde de envelop, want ze wilde WEG.
Is ze genomineerd, is het weer niet goed.
![]()
quote:
Het slaat inderdaad nergens op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef -Delta- het volgende:
Chantal heeft gelijk.
Tanja liep weken te zeiken dat ze weg wilde, vanavond ook met de envelop en nu hoort ze dat ze nominaties heeft en is het einde zoek.![]()
Zeikwijf
Ik eerst!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef BlaBlub het volgende:
Moeder en vader van Roel zijn echt geweldig, ik wil ze wel adopteren![]()
Karaktertrekje... zo had ik haar nog niet genoemd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Want de wereld draait nog steeds om Tanja, want oh oh je kunt iemand er toch niet uit stemmen die net bevallen is.![]()
Please zeg, als ik een baby en labiele moeder wil zien kijk ik wel de bevalling.
Je wilt naar huis, dan moet je ook niet mekkeren.
Maar goed, dat doe je al weken, karaktertrekje![]()
Tanja wordt er toch niet uitgestemd, dus is het een veilige nominatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik niet , wat was die motivatie dan ?
En Tanja mekkeren dat ze nooit persoonlijk nomineert, yeah rightquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef D.Rose het volgende:
Nathalie zegt dat ze genomineerd is omdat ze de vorige keer op Tanja had gestemd
Hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was leuk.
Ze vertelde ook dat de verpleegsters in het ziekenhuis om haar bed stonden toen de uitzending begon. Bleek het de uitzending te zijn dat Roel in het bed wilde pissen.
Dank uquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja wordt er toch niet uitgestemd, dus is het een veilige nominatie.
Maar mocht het een onveilige nominatie zijn, Tanja wil nog steeds weg, dus ook dan is het okay.
Maar Tanja is dus alsnog boos omdat ze de stress van wel of niet niet aan kan
Dat vind ik een goede redenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef mijn23 het volgende:
tanja huilde niet omdat ze genomineerd stond maar omdat ingrid haar vertelde dat zij op tanja had gestemd,dat snapte tanja niet omdat ze ingrid als vriendin ziet,daar begon ze te huilen.
Het is dik feest hierquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
Scanman zal wel blij zijn met nominatie Naat....
Hey, ouders van Joost nu in beeld....
Al die geluiden door elkaar is ook zo gezelligquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:08 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ja dat wil hier ook niet echt. Beetje teveel van het goede![]()
Kun je pls klein stukje verslag doen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef BBscanner het volgende:
Live uitzending is nu niet echt boeiend. In het huis is het nu VUURWERK!! Nu wordt het niet meer gezellig. Heerlijk die 3 zo in de slaapkamer!
Toch heeft Nathalie wel gelijk denk ik want Tanja kan het dus echt niet hebben als ze wordt genomineerdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig dit. Wat een prachtig slot van de uitzending. Nathalie de klos en ze is PISSED. Ze zegt dat het wraak is van Tanja omdat Nathalie vorige keer Tanja genomineerd heeft en dat weet ze ook. Nathalie wil zeker nog om uitleg gaan vragen, want ze vinden eigenlijk dat Tanja gewoon Lieske had moeten noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk wordt het observeren van die onzekere bange blik in de ogen bij het opmaken als ze helemaal alleen was beloondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:11 schreef k_i_m het volgende:
Als Naathulieieieieieieeeee eruit gaat blijf ik kijken. Anders stop ik ermee. Bij deze besloten.
Nee die moeder zei altijd, dat het hormonen waren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef demins het volgende:
[..]
Karaktertrekje... zo had ik haar nog niet genoemd!
tot de rose op isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef MissX het volgende:
tot heo laat duurt die live eik?
Inderdaad. Ik was al op dr afgeknapt, maar nu nog meer. Aanstellerige ibbel. Zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:11 schreef BBscanner het volgende:
Nu echt hopen dat Nathalie naar huis moet!!!
Die kop van Naatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig dit. Wat een prachtig slot van de uitzending. Nathalie de klos en ze is PISSED. Ze zegt dat het wraak is van Tanja omdat Nathalie vorige keer Tanja genomineerd heeft en dat weet ze ook. Nathalie wil zeker nog om uitleg gaan vragen, want ze vinden eigenlijk dat Tanja gewoon Lieske had moeten noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nathalie, Ingrid en Chantal zitten te roddelen over de nominatie van Nathalie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je pls klein stukje verslag doen?
Ik ben inene helemaal enthousiastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het observeren van die onzekere bange blik in de ogen bij het opmaken als ze helemaal alleen was beloond.
Snap dat wel van Tanja hoor, vind het ook echt een lullige kutstreek van Ingrid. Ingrid moet er zo snel mogelijk uitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef mijn23 het volgende:
tanja huilde niet omdat ze genomineerd stond maar omdat ingrid haar vertelde dat zij op tanja had gestemd,dat snapte tanja niet omdat ze ingrid als vriendin ziet,daar begon ze te huilen.
Op 1 in de slaapkamer maar ze gaan nu naar de woonkamer. Meestal op 1 de beste actie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
WEET IEMAND OP WELKE STREAM NATHALIE IS???
ik kan ze niet alle 4 tegelijk hebben hier
Natalie denkt dat dat de reden is, maar je weet de ware reden niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch heeft Nathalie wel gelijk denk ik want Tanja kan het dus echt niet hebben als ze wordt genomineerd
Ja, maar was de live uitzending + Heerenveen aan het kijken en had mijn vriendin aan de lijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nathalie, Ingrid en Chantal zitten te roddelen over de nominatie van Nathalie.
Nathalie eist een verklaring van Tanja. Nathalie huilt en is boos. Heb je geen streams?
Ik hoop met je mee, ga denk ik mijn eerste sms sturen om te zorgen dat zij weg gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat die Nathallie er uit flikkert volgende week!
En dan Rob NOG een week? NOG langer wachten op dat gezicht als ie moet vertrekken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat die Nathallie er uit flikkert volgende week!
Ik zit verdomme al vier keer mezelf te quoten!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben inene helemaal enthousiast.
.
.
huh?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Want de wereld draait nog steeds om Tanja, want oh oh je kunt iemand er toch niet uit stemmen die net bevallen is.![]()
Kim, volgens mij kunnen ze er allemaal niet goed tegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Kimske het volgende:
Rob is degene die er niet tegen kan dat ie wéér genomineerd is..
Nee ik bedoelde dat Tanja zelf (voor de 100e keer) aangeeft weg te willen, pakt daarom ook de envelop en nu ze genomineerd is, is het janken geblazen, want oh oh ze zou toch van Hummie standaard tot het einde moeten blijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Snap dat wel van Tanja hoor, vind het ook echt een lullige kutstreek van Ingrid. Ingrid moet er zo snel mogelijk uit![]()
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
ja vaag wat gebeurde er ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Is nep, volgens mij willen ze een zogenaamde ruzie naspelen oidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Ik snap het wel en heb nu ook best medelijden met haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk weer eens een week vol actie, haat en nijd
Nee, Tanja = Talpa en Talpa zal niet toestaan dat Tanja er nu al uit gaat..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Toch wel leuke uitzending tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
Mutsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit verdomme al vier keer mezelf te quoten!.
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.
Maar het is wel zo dat het gehele bb draait om Tanja, dat is minder.![]()
Maar goed, hormonen??
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Eerst is ze zwanger dus moet iedereen begrip hebben, nu is ze bevallen en moet iedereen begrip hebben, straks is het een alleenstaande moeder en moet iedereen begrip hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik was deze week fokking geen normale bewoner, ik was aan het bevallen ja? En dan nomineer je me?"je bent al weken geen normale bewoner, stomme zeug
ze moet niet zeuren , ze wil toch zo graag naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
de baby wel, mamma is een stuk minder....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat heeft Tanja toch een ontzettend lief, rustig kindje. Ik heb haar nog niet 1 keer hard horen huilen.
Schattig![]()
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Waarschijnlijk doet het nog aardig zeer daaronderquote:
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had dus verwacht dat ze haar deze week zouden ontzien.... en dat terwijl ze dus wel weg wil. Wat een vreemde redenatie.
Daar moet je ook net bevallen voor zijn...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Ik volg Tanja nu ook niet helemaal.
Gewoon de onzekerheid telkens. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Dat nekt haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Het is een... "snelkookpan"...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.
En de eerste keer dat hij genomineerd werd was hij dagen van slag.
Als je zo lang in zo`n huis zit, doet dat blijkbaar iets met je
Dat denk ik ook.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
Het zijn kraamtranen, denk ik maar dan
Dat zei ik toch, nominaties en alles komt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef BBscanner het volgende:
BB begint eindelijk leuk te worden!
![]()
Ze wilde er nu uit omdat ze niet een week genomineerd wilde staan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.
En de eerste keer dat hij genomineerd werd was hij dagen van slag.
Als je zo lang in zo`n huis zit, doet dat blijkbaar iets met je
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?
Het heeft niets met 'niet mogen' te maken.
Ze dacht er goed aan te doen.
Ja, ze wil weg zonder zeik eromheen, daarom wilde ze graag die enveloppe.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had dus verwacht dat ze haar deze week zouden ontzien.... en dat terwijl ze dus wel weg wil. Wat een vreemde redenatie.
En wie roept al weken dat ze naar huis wilt, toch niet, dan weer wel, toch niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon de onzekerheid telkens. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Dat nekt haar.
Inderdaad. Eerst hoopt ze op een snelle exit middels de enveloppe, en vervolgens gaat ze helemaal uit haar pan vanwege het feit dat ze genomineerd staat...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Je kan echt niet van te voren inschatten wat zo'n bevalling en het krijgen van een eerste kind gevoelsmatig met je doet hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
Tanja wist van te voren dat het een spel is, BB is altijd nomineren, ongeacht of je zwanger bent of net bevallen bent.
Je had er ook aan het eind van je zwangerschap uit gekund, dan had je ook lopen mekkeren, "hoe kunnen ze dat doen, ik ben labiel en ga bijna bevallen".![]()
Als je tussen 9 mensen moet kiezen en 1 persoon zegt je 10000x dat ze eruit wilt en de rest wilt harstikke graag blijven.. Dan is het toch logisch dat je die persoon nomineert..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Ingrid is ZOOOOOOOO gemeen.
Het gaat mij helemaal niet erom dat Tanja genomineerd is, dat had ik verwacht.
Maar dit is gewoon een backstabbing actie van Ingrid.
Oh, je gaat een weekendje lief zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Als ze mij daar eens neer zouden zetten. Geef mij twee dagen, en alle bewoners blijven over tot niks meer dan zielige kleine bibberende hoopjes mens.
Dat zei Prescilla voor BB3 ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Als ze mij daar eens neer zouden zetten. Geef mij twee dagen, en alle bewoners blijven over tot niks meer dan zielige kleine bibberende hoopjes mens.
Dan heeft Tanja dus gelogen want ik heb haar de laatste uren niks anders horen zeggen dan dat ze graag naar huis wil...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.
Dus dikke bullshit dat Ingrid dacht er goed aan te doen.
Dan moet je het huis niet ingaan, doosquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Ashy het volgende:
[..]
Je kan echt niet van te voren inschatten wat zo'n bevalling en het krijgen van een eerste kind gevoelsmatig met je doet hoor.
Ja, ja ze heeft weer alle aandacht op zich!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef Dynabite het volgende:
onze "oude" Tanja is weer terug. Een Tanja met een rot humeur
![]()
Ze moet gewoon naar huis, in haar eigen huis, eigen stek, kan ze lekker met d'r kindje wandelen, buiten, binnen, visite.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef snakelady het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis toe, ze kon zelf toch ook wel bedenken dat je in een huis met zoveel mensen geen fijne kraamweek kan hebben.
Ik heb eigenlijk geen medelijden met haar, ze moet doen wat het beste is voor haar kind en haar kind heeft niks aan een gestresste moeder.
gelukkig lopen de kraammopjes nog rond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef snakelady het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis toe, ze kon zelf toch ook wel bedenken dat je in een huis met zoveel mensen geen fijne kraamweek kan hebben.
Ik heb eigenlijk geen medelijden met haar, ze moet doen wat het beste is voor haar kind en haar kind heeft niks aan een gestresste moeder.
Ja, maar dat is geen k_i_m he?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei Prescilla voor BB3 ook
Ja maar ze weet niet zeker of ze volgende week naar huis mag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En wie roept al weken dat ze naar huis wilt, toch niet, dan weer wel, toch niet.
Dat doet ze zelf toch.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Ze wilde naar huis omdat ze genomineerd staat, niet omdat ze zo graag wilde......en als je dan achteraf hoort dat iemand je genomineerd heeft waarvan je dacht dat ze speciaal voor je was.....Ze deelde met Ingrid het meest rond de bevalling......INGRID is supergemeen een link wijf.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Tanja: Waarom wachten ze niet een weekje?
JE WIL TOCH NAAR HUIS TEEF, ZEIK DAN NIET!!!!
Ik wel, ik zou niet eens deelnemen zwanger aan een programma als BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Ashy het volgende:
[..]
Je kan echt niet van te voren inschatten wat zo'n bevalling en het krijgen van een eerste kind gevoelsmatig met je doet hoor.
Omdat ze nu genomineerd staat en dat voor haar een hoop spanning meebrengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja dus gelogen want ik heb haar de laatste uren niks anders horen zeggen dan dat ze graag naar huis wil...
Ingrid dacht er goed aan te doen als VEILIGE stem, NL stemt Tanja er toch niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.
Dus dikke bullshit dat Ingrid dacht er goed aan te doen.
Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar iedereen moet wel op Tanja stemmen, want ik wil zo graag dat Nathalie opdonderd
HIJ is goed een POST-Nathalie-depressie!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef Timon223 het volgende:
Goed, tanja is nu misschien overdreven aan het reageren .... laten we dat even houden op een directe post -natalie depressie....![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Showtime het volgende:
Rob gaat zijn lul tevoorschijn halen om de spanning te breken.
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar ze weet niet zeker of ze volgende week naar huis mag.
quote:
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.quote:
Het is een spel of is het een dramaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh godver Lieske, niet nu
"Het is wel een spel waar je aan meedoet"
nee, hoor, in de slaapkamer moest ze ook al huilen.quote:
Dat is waarschijnlijk vanwege hun enorme inzet tijdens de weekopdrachtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Wat is dat gezeik met die verwenmassagedingesgebeuren?
Hoezo géén contact met de buitenwereld
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou niet eens deelnemen zwanger aan een programma als BB.
Omdat ik niet zwanger tussen wildvreemden wil zitten en m'n kind als kermisattractie wil neerzetten.
Omdat ik weet dat het zoveel met je doet
Dat is het inderdaad denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef style het volgende:
[..]
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.
Als ze gelijk weg zou kunnen (zonder het geld kwijt te raken) ligt dat heel anders natuurlijk.
Het is niet eenvoudig, maar af en toe begrijp ik haar wel.
die massage figuren heb een spreekverbod.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Wat is dat gezeik met die verwenmassagedingesgebeuren?
Hoezo géén contact met de buitenwereld
Waarschijnlijk kost haar dat centen...En zeker nu je een alleenstaande moeder bent zonder baan kan ik me voorstellen dat geld een verdomd goede reden is om niet uit jezelf te gaan.quote:Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
Zelfmedelijden dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, in de slaapkamer moest ze ook al huilen.
Tanja ziet het als een soort wraakactie en zo heeft ze het gewoon niet bedoeld, en dan kan ik me voorstellen dat je je dan klote voelt.
sjah, sorry hoor, maar ik mocht Natte Lie wel, maar na die reactie en die vernietigende blik richting Tanja??? rot op, je bent de koningin niet... en dan tranen??/ Ga lekker naar Ralfiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
post nathalie depressie![]()
Hij is inderdaad goed
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
linkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Day het volgende:
Heeft iemand voor mij streams die NIET haperen? (ik gebruik nu Floris)
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Tanja moet gewoon naar huis punt!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Sonique het volgende:
Lieske is helemaal in haar element!
"Zo, stelletje bitches, nu voel je ook eens hoe ik me voelde nadat jullie me allemaal hadden genomineerd..."
Go Lieske, Go Lieske!!
*Rob batterijen checken*quote:
Rob is heus geen acteur dat zou toch uitkomen allemaal, en dat risico gaat BB niet lopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef jessie het volgende:
Ik had echt het idee dat het Rob het allemaal al wist. Die zei letterlijk misschien moet diegene die de envelop pakt wel iemand nomineren. Nou daar zou ik dus echt niet aan denken. En in de half 8 uitzending zei Bridget toch ook al zoiets van dat de moeder in het huis nog iemand kon nomineren. Hoe wisten ze toen al dat Tanja die envelop zou pakken dan?
Beetje vaag allemaal.
Wel leuk dat Nathalie de stem kreeg. Zouden we dan eindelijk verlost gaan worden van die stemmetjes. Ik vrees voor Menno (ook niet heel erg) Maar ik hoop op Nathalie met dr gekke bekken en dr ik kijk altijd in de spiegel want daar gaat die van glimmen hoofd.
kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.
Ja en dat zou iedereen die net een kind heeft en met shulden zit wel ff doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.![]()
Hummie wilt haar erin houden en biedt misschien geld, maar als zij echt weg wilt, dan heeft ze alle vrijheid om te gaan. Zou toch van de gekke zijn, dat ze geen poot heeft om op te staan als ze weg wilt.
Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
Ow? Heb je een bron?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.
en dit is gewoonweg ook niet gezond voor die kleine om in een huis te zitten met stresskippen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis punt!
Klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske doet het wél goed.
Natuurlijk. Tanja dekt zich in voor teleurstellingen, dat is allang heel erg duidelijk. Dat ze toch teleurgesteld kan worden vind ik dan ook helemaal niet vreemd. Ik heb meer medelijden met Tanja met haar muurtje en haar hormonen dan Ingrid die nog steeds berekenende acties kan uitvoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.
Dat Tanja naar huis wilde was nádat ze hoorde dat ze genomineerd stond. Ze zit nu in haar 8 dagen kraamtijd, ze zegt: "dat maak ik waarschijnlijk maar éen keer mee in m'n leven."
Dat wordt voor haar nu verziekt de komende week.
De bewoners hebben gisteren genomineerd, niet vanmiddag, dus jullie bewering gaat niet op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
Elke spanning zal haar nu in tranen doen uitbarsten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef style het volgende:
[..]
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.
Als ze gelijk weg zou kunnen (zonder het geld kwijt te raken) ligt dat heel anders natuurlijk.
Ik kan niet wachten tot Chantal dat te weten komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!
toe maar, zegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Day het volgende:
Ik snap heel goed dat Tanja boos is op Ingrid en ik zou haar een klap op haar verlepte hoerenkop hebben gegeven.
Ingrid heeft al die tijd gedaan alsof ze Tanja's vriendin was en douwt haar nu een mes in d'r rug.
Whatever.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, wat Tanja nu ook voelt dus
Ingrid zojuist op de streams.... misschien niet de betrouwbaarste bron maar goed.quote:
Tanja zei vorige week tegen Ingrid dat ze naar huis zou gaan. Vandaag gaf ze aan dat ze niet zou vertrekken. Ingrid zag ze als vriendin en juist díe nomineert haar....quote:
Ik denk dat een heeeeele belangrijke reden geld is. Ze raakt een hoop geld kwijt als ze er vrijwillig uitstapt. Dus hoopt ze dat ze eruit gestemd wordt, dan heeft der dochtertje wel gewoon vrijheid. Maar heeft zij ook geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.
Het is niet anders bedoeld ofzo. Ik ben nou eenmaal geen aardig persoon, ik ben alleen wel eerlijk en daar zouden ze nog wat van kunnen lerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.
zou Tanja gedacht hebben dat zelf een betere kans zou hebben op de bank als ze Natte Lie zou kiezen i.p.v. Lieske?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Kimske het volgende:
[..]
Natalie denkt dat dat de reden is, maar je weet de ware reden niet..
owwww is dat hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.
Dát heet nou een decolleté, knul
Jahoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef avonne het volgende:
TROUWENS.... vonden jullie Ingrid ook zo jaloers kijken toen ze een stukje van de bevalling zagen?
Net alsof ze dacht "die trut komt op TV en ik niet"
inderdaad je hebt gelijk lieske en ralph hebben niet lopen zeiken over de nominatiesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind dat Lieske en Ralph het meest volwassen om gingen met hun nominatie (terwijl hun beide een keer massaal werden genomineerd) de rest zijn allemaal jankbabies
Schijnzwanger?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ze dus al door,en het boeit haar niet, ze had het al verwacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Chantal dat te weten komt
dan is het wellicht op een ander moment. ik kon het ook niet helemaal perfect horen doordat er iemand doorheen zat te kakelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren al genomineerd hoor
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
toe maar, zeg
ben je net bevallen of zo?
of ms net geboren?
Klopt. Ik beweer ook niksquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
De bewoners hebben gisteren genomineerd, niet vanmiddag, dus jullie bewering gaat niet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |