Gewoon de onzekerheid telkens. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Dat nekt haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Ik volg Tanja nu ook niet helemaal.
Het is een... "snelkookpan"...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.
En de eerste keer dat hij genomineerd werd was hij dagen van slag.
Als je zo lang in zo`n huis zit, doet dat blijkbaar iets met je
Dat denk ik ook.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
Het zijn kraamtranen, denk ik maar dan
Dat zei ik toch, nominaties en alles komt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef BBscanner het volgende:
BB begint eindelijk leuk te worden!
![]()
Ze wilde er nu uit omdat ze niet een week genomineerd wilde staan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.
En de eerste keer dat hij genomineerd werd was hij dagen van slag.
Als je zo lang in zo`n huis zit, doet dat blijkbaar iets met je
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?
Het heeft niets met 'niet mogen' te maken.
Ze dacht er goed aan te doen.
Ja, ze wil weg zonder zeik eromheen, daarom wilde ze graag die enveloppe.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had dus verwacht dat ze haar deze week zouden ontzien.... en dat terwijl ze dus wel weg wil. Wat een vreemde redenatie.
En wie roept al weken dat ze naar huis wilt, toch niet, dan weer wel, toch niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon de onzekerheid telkens. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Dat nekt haar.
Inderdaad. Eerst hoopt ze op een snelle exit middels de enveloppe, en vervolgens gaat ze helemaal uit haar pan vanwege het feit dat ze genomineerd staat...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Ik volg Tanja nu ook niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |