Kim, volgens mij kunnen ze er allemaal niet goed tegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Kimske het volgende:
Rob is degene die er niet tegen kan dat ie wéér genomineerd is..
Nee ik bedoelde dat Tanja zelf (voor de 100e keer) aangeeft weg te willen, pakt daarom ook de envelop en nu ze genomineerd is, is het janken geblazen, want oh oh ze zou toch van Hummie standaard tot het einde moeten blijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Snap dat wel van Tanja hoor, vind het ook echt een lullige kutstreek van Ingrid. Ingrid moet er zo snel mogelijk uit![]()
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
ja vaag wat gebeurde er ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Is nep, volgens mij willen ze een zogenaamde ruzie naspelen oidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Ik snap het wel en heb nu ook best medelijden met haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk weer eens een week vol actie, haat en nijd
Nee, Tanja = Talpa en Talpa zal niet toestaan dat Tanja er nu al uit gaat..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Toch wel leuke uitzending tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
Mutsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit verdomme al vier keer mezelf te quoten!.
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.
Maar het is wel zo dat het gehele bb draait om Tanja, dat is minder.![]()
Maar goed, hormonen??
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Eerst is ze zwanger dus moet iedereen begrip hebben, nu is ze bevallen en moet iedereen begrip hebben, straks is het een alleenstaande moeder en moet iedereen begrip hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik was deze week fokking geen normale bewoner, ik was aan het bevallen ja? En dan nomineer je me?"je bent al weken geen normale bewoner, stomme zeug
ze moet niet zeuren , ze wil toch zo graag naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
de baby wel, mamma is een stuk minder....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat heeft Tanja toch een ontzettend lief, rustig kindje. Ik heb haar nog niet 1 keer hard horen huilen.
Schattig![]()
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Waarschijnlijk doet het nog aardig zeer daaronderquote:
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had dus verwacht dat ze haar deze week zouden ontzien.... en dat terwijl ze dus wel weg wil. Wat een vreemde redenatie.
Daar moet je ook net bevallen voor zijn...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Ik volg Tanja nu ook niet helemaal.
Gewoon de onzekerheid telkens. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Dat nekt haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Het is een... "snelkookpan"...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.
En de eerste keer dat hij genomineerd werd was hij dagen van slag.
Als je zo lang in zo`n huis zit, doet dat blijkbaar iets met je
Dat denk ik ook.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
Het zijn kraamtranen, denk ik maar dan
Dat zei ik toch, nominaties en alles komt goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef BBscanner het volgende:
BB begint eindelijk leuk te worden!
![]()
Ze wilde er nu uit omdat ze niet een week genomineerd wilde staan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rob reageerde in de uitzending ook ingehouden agressief.
En de eerste keer dat hij genomineerd werd was hij dagen van slag.
Als je zo lang in zo`n huis zit, doet dat blijkbaar iets met je
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?
Het heeft niets met 'niet mogen' te maken.
Ze dacht er goed aan te doen.
Ja, ze wil weg zonder zeik eromheen, daarom wilde ze graag die enveloppe.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had dus verwacht dat ze haar deze week zouden ontzien.... en dat terwijl ze dus wel weg wil. Wat een vreemde redenatie.
En wie roept al weken dat ze naar huis wilt, toch niet, dan weer wel, toch niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Gewoon de onzekerheid telkens. Wel naar huis, niet naar huis, wel naar huis, niet naar huis. Dat nekt haar.
Inderdaad. Eerst hoopt ze op een snelle exit middels de enveloppe, en vervolgens gaat ze helemaal uit haar pan vanwege het feit dat ze genomineerd staat...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:22 schreef Falco het volgende:
Je kan echt niet van te voren inschatten wat zo'n bevalling en het krijgen van een eerste kind gevoelsmatig met je doet hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
Tanja wist van te voren dat het een spel is, BB is altijd nomineren, ongeacht of je zwanger bent of net bevallen bent.
Je had er ook aan het eind van je zwangerschap uit gekund, dan had je ook lopen mekkeren, "hoe kunnen ze dat doen, ik ben labiel en ga bijna bevallen".![]()
Als je tussen 9 mensen moet kiezen en 1 persoon zegt je 10000x dat ze eruit wilt en de rest wilt harstikke graag blijven.. Dan is het toch logisch dat je die persoon nomineert..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef Day het volgende:
Ingrid is ZOOOOOOOO gemeen.
Het gaat mij helemaal niet erom dat Tanja genomineerd is, dat had ik verwacht.
Maar dit is gewoon een backstabbing actie van Ingrid.
Oh, je gaat een weekendje lief zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Als ze mij daar eens neer zouden zetten. Geef mij twee dagen, en alle bewoners blijven over tot niks meer dan zielige kleine bibberende hoopjes mens.
Dat zei Prescilla voor BB3 ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Als ze mij daar eens neer zouden zetten. Geef mij twee dagen, en alle bewoners blijven over tot niks meer dan zielige kleine bibberende hoopjes mens.
Dan heeft Tanja dus gelogen want ik heb haar de laatste uren niks anders horen zeggen dan dat ze graag naar huis wil...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.
Dus dikke bullshit dat Ingrid dacht er goed aan te doen.
Dan moet je het huis niet ingaan, doosquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Ashy het volgende:
[..]
Je kan echt niet van te voren inschatten wat zo'n bevalling en het krijgen van een eerste kind gevoelsmatig met je doet hoor.
Ja, ja ze heeft weer alle aandacht op zich!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef Dynabite het volgende:
onze "oude" Tanja is weer terug. Een Tanja met een rot humeur
![]()
Ze moet gewoon naar huis, in haar eigen huis, eigen stek, kan ze lekker met d'r kindje wandelen, buiten, binnen, visite.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef snakelady het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis toe, ze kon zelf toch ook wel bedenken dat je in een huis met zoveel mensen geen fijne kraamweek kan hebben.
Ik heb eigenlijk geen medelijden met haar, ze moet doen wat het beste is voor haar kind en haar kind heeft niks aan een gestresste moeder.
gelukkig lopen de kraammopjes nog rond.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef snakelady het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis toe, ze kon zelf toch ook wel bedenken dat je in een huis met zoveel mensen geen fijne kraamweek kan hebben.
Ik heb eigenlijk geen medelijden met haar, ze moet doen wat het beste is voor haar kind en haar kind heeft niks aan een gestresste moeder.
Ja, maar dat is geen k_i_m he?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei Prescilla voor BB3 ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |