Inderdaad. Ik was al op dr afgeknapt, maar nu nog meer. Aanstellerige ibbel. Zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:11 schreef BBscanner het volgende:
Nu echt hopen dat Nathalie naar huis moet!!!
Die kop van Naatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig dit. Wat een prachtig slot van de uitzending. Nathalie de klos en ze is PISSED. Ze zegt dat het wraak is van Tanja omdat Nathalie vorige keer Tanja genomineerd heeft en dat weet ze ook. Nathalie wil zeker nog om uitleg gaan vragen, want ze vinden eigenlijk dat Tanja gewoon Lieske had moeten noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nathalie, Ingrid en Chantal zitten te roddelen over de nominatie van Nathalie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je pls klein stukje verslag doen?
Ik ben inene helemaal enthousiastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het observeren van die onzekere bange blik in de ogen bij het opmaken als ze helemaal alleen was beloond.
Snap dat wel van Tanja hoor, vind het ook echt een lullige kutstreek van Ingrid. Ingrid moet er zo snel mogelijk uitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:10 schreef mijn23 het volgende:
tanja huilde niet omdat ze genomineerd stond maar omdat ingrid haar vertelde dat zij op tanja had gestemd,dat snapte tanja niet omdat ze ingrid als vriendin ziet,daar begon ze te huilen.
Op 1 in de slaapkamer maar ze gaan nu naar de woonkamer. Meestal op 1 de beste actie!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
WEET IEMAND OP WELKE STREAM NATHALIE IS???
ik kan ze niet alle 4 tegelijk hebben hier
Natalie denkt dat dat de reden is, maar je weet de ware reden niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch heeft Nathalie wel gelijk denk ik want Tanja kan het dus echt niet hebben als ze wordt genomineerd
Ja, maar was de live uitzending + Heerenveen aan het kijken en had mijn vriendin aan de lijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nathalie, Ingrid en Chantal zitten te roddelen over de nominatie van Nathalie.
Nathalie eist een verklaring van Tanja. Nathalie huilt en is boos. Heb je geen streams?
Ik hoop met je mee, ga denk ik mijn eerste sms sturen om te zorgen dat zij weg gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat die Nathallie er uit flikkert volgende week!
En dan Rob NOG een week? NOG langer wachten op dat gezicht als ie moet vertrekken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat die Nathallie er uit flikkert volgende week!
Ik zit verdomme al vier keer mezelf te quoten!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben inene helemaal enthousiast.
.
.
huh?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Want de wereld draait nog steeds om Tanja, want oh oh je kunt iemand er toch niet uit stemmen die net bevallen is.![]()
Kim, volgens mij kunnen ze er allemaal niet goed tegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Kimske het volgende:
Rob is degene die er niet tegen kan dat ie wéér genomineerd is..
Nee ik bedoelde dat Tanja zelf (voor de 100e keer) aangeeft weg te willen, pakt daarom ook de envelop en nu ze genomineerd is, is het janken geblazen, want oh oh ze zou toch van Hummie standaard tot het einde moeten blijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Snap dat wel van Tanja hoor, vind het ook echt een lullige kutstreek van Ingrid. Ingrid moet er zo snel mogelijk uit![]()
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
ja vaag wat gebeurde er ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Is nep, volgens mij willen ze een zogenaamde ruzie naspelen oidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Ik snap het wel en heb nu ook best medelijden met haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk weer eens een week vol actie, haat en nijd
Nee, Tanja = Talpa en Talpa zal niet toestaan dat Tanja er nu al uit gaat..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Toch wel leuke uitzending tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
Mutsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit verdomme al vier keer mezelf te quoten!.
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.
Maar het is wel zo dat het gehele bb draait om Tanja, dat is minder.![]()
Maar goed, hormonen??
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Eerst is ze zwanger dus moet iedereen begrip hebben, nu is ze bevallen en moet iedereen begrip hebben, straks is het een alleenstaande moeder en moet iedereen begrip hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik was deze week fokking geen normale bewoner, ik was aan het bevallen ja? En dan nomineer je me?"je bent al weken geen normale bewoner, stomme zeug
ze moet niet zeuren , ze wil toch zo graag naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
de baby wel, mamma is een stuk minder....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat heeft Tanja toch een ontzettend lief, rustig kindje. Ik heb haar nog niet 1 keer hard horen huilen.
Schattig![]()
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |