Kim, volgens mij kunnen ze er allemaal niet goed tegenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Kimske het volgende:
Rob is degene die er niet tegen kan dat ie wéér genomineerd is..
Nee ik bedoelde dat Tanja zelf (voor de 100e keer) aangeeft weg te willen, pakt daarom ook de envelop en nu ze genomineerd is, is het janken geblazen, want oh oh ze zou toch van Hummie standaard tot het einde moeten blijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Snap dat wel van Tanja hoor, vind het ook echt een lullige kutstreek van Ingrid. Ingrid moet er zo snel mogelijk uit![]()
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
ja vaag wat gebeurde er ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Is nep, volgens mij willen ze een zogenaamde ruzie naspelen oidquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
BB veroorzaakt een ruzie en alle beelden staan op iets anders
Ik snap het wel en heb nu ook best medelijden met haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef flugeltje het volgende:
Eindelijk weer eens een week vol actie, haat en nijd
Nee, Tanja = Talpa en Talpa zal niet toestaan dat Tanja er nu al uit gaat..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
huh?
Ik weet niet of je het doorhebt, maaruh Tanja staat gewoon genomineerd hoor....
Tanja wil zelf ook naar huis
Dat moeder en kind gescheiden zijn is niet goed.
Talpa heeft z'n kijkcijfers binnen...
Tanja insta-nomineerd het kindvrouwtje Nathalie (OMG!)
Kortom, Tanja gaat er gewoon uit...
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |