Ja doe maarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:02 schreef demins het volgende:
Zal ik 't dan maar doen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Die moeder van Roel blijft écht geweldig
Het zijn LIVE streamsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
Mensen, Dit is het stream topic, niet de LIVE variant
snap jij het wel, grapjasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid heeft dus aan Tanja vertelt dat ze Tanja heeft genomineerd en Tanja was NOT AMUSED...backstabbing bitch is die Ingrid.
Ghehe, het bleef leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef -Delta- het volgende:
Jahoor, mevrouw wilde de envelop, want ze wilde WEG.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid heeft dus aan Tanja vertelt dat ze Tanja heeft genomineerd en Tanja was NOT AMUSED...backstabbing bitch is die Ingrid.
zeker weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Die moeder van Roel blijft écht geweldig
Zei ze dat? Lachenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
"Ik sta volledig achter Dido." zei ze.
Ik niet , wat was die motivatie dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
snap jij het wel, grapjas
heb jij wel de motivatie gehoord ?
Idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Wie riepen er hier allemaal dat die TT Tanja ooooooohhhhh zooooooooo verandert was na de bevalling ?????
Rot toch op het is zo er kut wijf. Ohhhhhh ik wil zo graag naar huis (maar niet uit je zelf gaan, dat kost je je geld slet) ohhhhhhhhhh ik wil zo graag naar huis.
Bah
Het was leuk.quote:
Ja dat wil hier ook niet echt. Beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Ik probeer de live streams en de live uitzending te kijken, maar dat is m niet helemaal
Met je lieve oortjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Ik probeer de live streams en de live uitzending te kijken, maar dat is m niet helemaal
Ik denk dat het er meer in zit dat Tanja dacht aan Ingrid een vriendin te hebben. Dan verwacht je idd niet dat juist díe persoon je eruit stemt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, mevrouw wilde de envelop, want ze wilde WEG.
Is ze genomineerd, is het weer niet goed.
![]()
quote:
Het slaat inderdaad nergens op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:03 schreef -Delta- het volgende:
Chantal heeft gelijk.
Tanja liep weken te zeiken dat ze weg wilde, vanavond ook met de envelop en nu hoort ze dat ze nominaties heeft en is het einde zoek.![]()
Zeikwijf
Ik eerst!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef BlaBlub het volgende:
Moeder en vader van Roel zijn echt geweldig, ik wil ze wel adopteren![]()
Karaktertrekje... zo had ik haar nog niet genoemd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Idd.
Want de wereld draait nog steeds om Tanja, want oh oh je kunt iemand er toch niet uit stemmen die net bevallen is.![]()
Please zeg, als ik een baby en labiele moeder wil zien kijk ik wel de bevalling.
Je wilt naar huis, dan moet je ook niet mekkeren.
Maar goed, dat doe je al weken, karaktertrekje![]()
Tanja wordt er toch niet uitgestemd, dus is het een veilige nominatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ik niet , wat was die motivatie dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |