Toch wel leuke uitzending tochquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
Mutsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zit verdomme al vier keer mezelf te quoten!.
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, ik snap de reactie van Tanja ook. Het slaat nergens op die nominatie van Ingrid.
Maar het is wel zo dat het gehele bb draait om Tanja, dat is minder.![]()
Maar goed, hormonen??
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
Eerst is ze zwanger dus moet iedereen begrip hebben, nu is ze bevallen en moet iedereen begrip hebben, straks is het een alleenstaande moeder en moet iedereen begrip hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Ik was deze week fokking geen normale bewoner, ik was aan het bevallen ja? En dan nomineer je me?"je bent al weken geen normale bewoner, stomme zeug
ze moet niet zeuren , ze wil toch zo graag naar huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is pissed dat ze haar meteen weer genomineerd hebben. Daar baalt ze van
de baby wel, mamma is een stuk minder....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat heeft Tanja toch een ontzettend lief, rustig kindje. Ik heb haar nog niet 1 keer hard horen huilen.
Schattig![]()
Ingrid legde toch uit waarom ze het gedaan heeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |