kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.
Ja en dat zou iedereen die net een kind heeft en met shulden zit wel ff doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.![]()
Hummie wilt haar erin houden en biedt misschien geld, maar als zij echt weg wilt, dan heeft ze alle vrijheid om te gaan. Zou toch van de gekke zijn, dat ze geen poot heeft om op te staan als ze weg wilt.
Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
Ow? Heb je een bron?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.
en dit is gewoonweg ook niet gezond voor die kleine om in een huis te zitten met stresskippen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Tanja moet gewoon naar huis punt!
Klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske doet het wél goed.
Natuurlijk. Tanja dekt zich in voor teleurstellingen, dat is allang heel erg duidelijk. Dat ze toch teleurgesteld kan worden vind ik dan ook helemaal niet vreemd. Ik heb meer medelijden met Tanja met haar muurtje en haar hormonen dan Ingrid die nog steeds berekenende acties kan uitvoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.
Dat Tanja naar huis wilde was nádat ze hoorde dat ze genomineerd stond. Ze zit nu in haar 8 dagen kraamtijd, ze zegt: "dat maak ik waarschijnlijk maar éen keer mee in m'n leven."
Dat wordt voor haar nu verziekt de komende week.
De bewoners hebben gisteren genomineerd, niet vanmiddag, dus jullie bewering gaat niet op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |