Ja maar ze weet niet zeker of ze volgende week naar huis mag.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En wie roept al weken dat ze naar huis wilt, toch niet, dan weer wel, toch niet.
Dat doet ze zelf toch.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Als ze mij daar eens neer zouden zetten. Geef mij twee dagen, en alle bewoners blijven over tot niks meer dan zielige kleine bibberende hoopjes mens.
Ze wilde naar huis omdat ze genomineerd staat, niet omdat ze zo graag wilde......en als je dan achteraf hoort dat iemand je genomineerd heeft waarvan je dacht dat ze speciaal voor je was.....Ze deelde met Ingrid het meest rond de bevalling......INGRID is supergemeen een link wijf.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Tanja: Waarom wachten ze niet een weekje?
JE WIL TOCH NAAR HUIS TEEF, ZEIK DAN NIET!!!!
Ik wel, ik zou niet eens deelnemen zwanger aan een programma als BB.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef Ashy het volgende:
[..]
Je kan echt niet van te voren inschatten wat zo'n bevalling en het krijgen van een eerste kind gevoelsmatig met je doet hoor.
Omdat ze nu genomineerd staat en dat voor haar een hoop spanning meebrengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja dus gelogen want ik heb haar de laatste uren niks anders horen zeggen dan dat ze graag naar huis wil...
Ingrid dacht er goed aan te doen als VEILIGE stem, NL stemt Tanja er toch niet uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:24 schreef style het volgende:
[..]
Ze hebben na de bevalling steeds aan Tanja gevraagd of ze soms naar huis wilde en Tanja heeft steeds gezegd dat ze dat niet wil.
Dus dikke bullshit dat Ingrid dacht er goed aan te doen.
Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Maar iedereen moet wel op Tanja stemmen, want ik wil zo graag dat Nathalie opdonderd
HIJ is goed een POST-Nathalie-depressie!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef Timon223 het volgende:
Goed, tanja is nu misschien overdreven aan het reageren .... laten we dat even houden op een directe post -natalie depressie....![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Showtime het volgende:
Rob gaat zijn lul tevoorschijn halen om de spanning te breken.
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar ze weet niet zeker of ze volgende week naar huis mag.
quote:
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.quote:
Het is een spel of is het een dramaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh godver Lieske, niet nu
"Het is wel een spel waar je aan meedoet"
nee, hoor, in de slaapkamer moest ze ook al huilen.quote:
Dat is waarschijnlijk vanwege hun enorme inzet tijdens de weekopdrachtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Wat is dat gezeik met die verwenmassagedingesgebeuren?
Hoezo géén contact met de buitenwereld
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou niet eens deelnemen zwanger aan een programma als BB.
Omdat ik niet zwanger tussen wildvreemden wil zitten en m'n kind als kermisattractie wil neerzetten.
Omdat ik weet dat het zoveel met je doet
Dat is het inderdaad denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef style het volgende:
[..]
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.
Als ze gelijk weg zou kunnen (zonder het geld kwijt te raken) ligt dat heel anders natuurlijk.
Het is niet eenvoudig, maar af en toe begrijp ik haar wel.
die massage figuren heb een spreekverbod.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Wat is dat gezeik met die verwenmassagedingesgebeuren?
Hoezo géén contact met de buitenwereld
Waarschijnlijk kost haar dat centen...En zeker nu je een alleenstaande moeder bent zonder baan kan ik me voorstellen dat geld een verdomd goede reden is om niet uit jezelf te gaan.quote:Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
Zelfmedelijden dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, in de slaapkamer moest ze ook al huilen.
Tanja ziet het als een soort wraakactie en zo heeft ze het gewoon niet bedoeld, en dan kan ik me voorstellen dat je je dan klote voelt.
sjah, sorry hoor, maar ik mocht Natte Lie wel, maar na die reactie en die vernietigende blik richting Tanja??? rot op, je bent de koningin niet... en dan tranen??/ Ga lekker naar Ralfiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
post nathalie depressie![]()
Hij is inderdaad goed
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
linkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Day het volgende:
Heeft iemand voor mij streams die NIET haperen? (ik gebruik nu Floris)
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Tanja moet gewoon naar huis punt!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Sonique het volgende:
Lieske is helemaal in haar element!
"Zo, stelletje bitches, nu voel je ook eens hoe ik me voelde nadat jullie me allemaal hadden genomineerd..."
Go Lieske, Go Lieske!!
*Rob batterijen checken*quote:
Rob is heus geen acteur dat zou toch uitkomen allemaal, en dat risico gaat BB niet lopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef jessie het volgende:
Ik had echt het idee dat het Rob het allemaal al wist. Die zei letterlijk misschien moet diegene die de envelop pakt wel iemand nomineren. Nou daar zou ik dus echt niet aan denken. En in de half 8 uitzending zei Bridget toch ook al zoiets van dat de moeder in het huis nog iemand kon nomineren. Hoe wisten ze toen al dat Tanja die envelop zou pakken dan?
Beetje vaag allemaal.
Wel leuk dat Nathalie de stem kreeg. Zouden we dan eindelijk verlost gaan worden van die stemmetjes. Ik vrees voor Menno (ook niet heel erg) Maar ik hoop op Nathalie met dr gekke bekken en dr ik kijk altijd in de spiegel want daar gaat die van glimmen hoofd.
kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.
Ja en dat zou iedereen die net een kind heeft en met shulden zit wel ff doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.![]()
Hummie wilt haar erin houden en biedt misschien geld, maar als zij echt weg wilt, dan heeft ze alle vrijheid om te gaan. Zou toch van de gekke zijn, dat ze geen poot heeft om op te staan als ze weg wilt.
Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
Ow? Heb je een bron?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.
en dit is gewoonweg ook niet gezond voor die kleine om in een huis te zitten met stresskippen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis punt!
Klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske doet het wél goed.
Natuurlijk. Tanja dekt zich in voor teleurstellingen, dat is allang heel erg duidelijk. Dat ze toch teleurgesteld kan worden vind ik dan ook helemaal niet vreemd. Ik heb meer medelijden met Tanja met haar muurtje en haar hormonen dan Ingrid die nog steeds berekenende acties kan uitvoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.
Dat Tanja naar huis wilde was nádat ze hoorde dat ze genomineerd stond. Ze zit nu in haar 8 dagen kraamtijd, ze zegt: "dat maak ik waarschijnlijk maar éen keer mee in m'n leven."
Dat wordt voor haar nu verziekt de komende week.
De bewoners hebben gisteren genomineerd, niet vanmiddag, dus jullie bewering gaat niet op...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
Elke spanning zal haar nu in tranen doen uitbarsten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef style het volgende:
[..]
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.
Als ze gelijk weg zou kunnen (zonder het geld kwijt te raken) ligt dat heel anders natuurlijk.
Ik kan niet wachten tot Chantal dat te weten komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!
toe maar, zegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Day het volgende:
Ik snap heel goed dat Tanja boos is op Ingrid en ik zou haar een klap op haar verlepte hoerenkop hebben gegeven.
Ingrid heeft al die tijd gedaan alsof ze Tanja's vriendin was en douwt haar nu een mes in d'r rug.
Whatever.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, wat Tanja nu ook voelt dus
Ingrid zojuist op de streams.... misschien niet de betrouwbaarste bron maar goed.quote:
Tanja zei vorige week tegen Ingrid dat ze naar huis zou gaan. Vandaag gaf ze aan dat ze niet zou vertrekken. Ingrid zag ze als vriendin en juist díe nomineert haar....quote:
Ik denk dat een heeeeele belangrijke reden geld is. Ze raakt een hoop geld kwijt als ze er vrijwillig uitstapt. Dus hoopt ze dat ze eruit gestemd wordt, dan heeft der dochtertje wel gewoon vrijheid. Maar heeft zij ook geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.
Het is niet anders bedoeld ofzo. Ik ben nou eenmaal geen aardig persoon, ik ben alleen wel eerlijk en daar zouden ze nog wat van kunnen lerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.
zou Tanja gedacht hebben dat zelf een betere kans zou hebben op de bank als ze Natte Lie zou kiezen i.p.v. Lieske?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:15 schreef Kimske het volgende:
[..]
Natalie denkt dat dat de reden is, maar je weet de ware reden niet..
owwww is dat hetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.
Dát heet nou een decolleté, knul
Jahoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef avonne het volgende:
TROUWENS.... vonden jullie Ingrid ook zo jaloers kijken toen ze een stukje van de bevalling zagen?
Net alsof ze dacht "die trut komt op TV en ik niet"
inderdaad je hebt gelijk lieske en ralph hebben niet lopen zeiken over de nominatiesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:37 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind dat Lieske en Ralph het meest volwassen om gingen met hun nominatie (terwijl hun beide een keer massaal werden genomineerd) de rest zijn allemaal jankbabies
Schijnzwanger?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Timon223 het volgende:
ff wat anders, zijn de tieten van Lieske in de groei? lijkt wel alsof ze per week groeien![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ze dus al door,en het boeit haar niet, ze had het al verwacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Chantal dat te weten komt
dan is het wellicht op een ander moment. ik kon het ook niet helemaal perfect horen doordat er iemand doorheen zat te kakelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren al genomineerd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |