Zelfmedelijden dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, in de slaapkamer moest ze ook al huilen.
Tanja ziet het als een soort wraakactie en zo heeft ze het gewoon niet bedoeld, en dan kan ik me voorstellen dat je je dan klote voelt.
sjah, sorry hoor, maar ik mocht Natte Lie wel, maar na die reactie en die vernietigende blik richting Tanja??? rot op, je bent de koningin niet... en dan tranen??/ Ga lekker naar Ralfiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
post nathalie depressie![]()
Hij is inderdaad goed
Met je eens, flugel. Ze beschouwde Ingrid echt als een vriendin. Ingrid voelt zich nu terecht hartstikke kut, belachelijke actie van haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Snapt dan écht niemand dat Tanja zo teleurgesteld is omdat ze dacht dat Ingrid een vriendin was....
Dat doet gewoon pijn en dáár gaat het haar om, niet om die fucking nominatie...
linkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Day het volgende:
Heeft iemand voor mij streams die NIET haperen? (ik gebruik nu Floris)
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Tanja moet gewoon naar huis punt!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Sonique het volgende:
Lieske is helemaal in haar element!
"Zo, stelletje bitches, nu voel je ook eens hoe ik me voelde nadat jullie me allemaal hadden genomineerd..."
Go Lieske, Go Lieske!!
*Rob batterijen checken*quote:
Rob is heus geen acteur dat zou toch uitkomen allemaal, en dat risico gaat BB niet lopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef jessie het volgende:
Ik had echt het idee dat het Rob het allemaal al wist. Die zei letterlijk misschien moet diegene die de envelop pakt wel iemand nomineren. Nou daar zou ik dus echt niet aan denken. En in de half 8 uitzending zei Bridget toch ook al zoiets van dat de moeder in het huis nog iemand kon nomineren. Hoe wisten ze toen al dat Tanja die envelop zou pakken dan?
Beetje vaag allemaal.
Wel leuk dat Nathalie de stem kreeg. Zouden we dan eindelijk verlost gaan worden van die stemmetjes. Ik vrees voor Menno (ook niet heel erg) Maar ik hoop op Nathalie met dr gekke bekken en dr ik kijk altijd in de spiegel want daar gaat die van glimmen hoofd.
kijk, nu staat het al heel anders, maar ik geloof echt niet dat ze zo onder de indruk zullen zijn van jou of van iemand anders die hier nu zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.
Ja en dat zou iedereen die net een kind heeft en met shulden zit wel ff doenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.![]()
Hummie wilt haar erin houden en biedt misschien geld, maar als zij echt weg wilt, dan heeft ze alle vrijheid om te gaan. Zou toch van de gekke zijn, dat ze geen poot heeft om op te staan als ze weg wilt.
Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
Ow? Heb je een bron?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja heeft dus vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze zou vertrekken vanavond. Is ook een van de redenen waarom Ingrid Tanja heeft genomineerd....
Ze doet het gewoon voor het geld, of de angst dat ze thuis helemaal alleen zit, omdat ze al amper vrienden heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.
en dit is gewoonweg ook niet gezond voor die kleine om in een huis te zitten met stresskippen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Tanja moet gewoon naar huis punt!
Klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tanja heeft vanmiddag tegen Ingrid gezegd dat ze dat juist niet zou willen nu uit eigen beweging.
Ja leuk om te zien dat zij een van de weinige is die happy is! Weet Chantal al dat ze door Lieske is genomineerd. Er zal wel weer een haat-campagne volgen van Chantal tegen Lieske!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske doet het wél goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |