quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Showtime het volgende:
Rob gaat zijn lul tevoorschijn halen om de spanning te breken.
Oh hou op zeg, er is niemand die zegt dat ze moet blijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar ze weet niet zeker of ze volgende week naar huis mag.
quote:
Sorry hoor, maar die mensen geven zich op voor een spel, en ze denken dat ze de dans kunnen ontspringen. Ze zullen vast wel heel veel vrienden hebben, en die zullen ze vast wel aardig vinden, maar ik geloof dat er daadwerkelijk niemand is die beseft wat ze daar precies doen.quote:
Het is een spel of is het een dramaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh godver Lieske, niet nu
"Het is wel een spel waar je aan meedoet"
nee, hoor, in de slaapkamer moest ze ook al huilen.quote:
Dat is waarschijnlijk vanwege hun enorme inzet tijdens de weekopdrachtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Wat is dat gezeik met die verwenmassagedingesgebeuren?
Hoezo géén contact met de buitenwereld
idd, iedere zwangere vrouw weet als ze zich een beetje inleest wat voor effect het kan hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou niet eens deelnemen zwanger aan een programma als BB.
Omdat ik niet zwanger tussen wildvreemden wil zitten en m'n kind als kermisattractie wil neerzetten.
Omdat ik weet dat het zoveel met je doet
Dat is het inderdaad denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:20 schreef style het volgende:
[..]
Tanja kan gewoon niet tegen die week spanning en nu net na de bevalling al helemaal niet.
Als ze gelijk weg zou kunnen (zonder het geld kwijt te raken) ligt dat heel anders natuurlijk.
Het is niet eenvoudig, maar af en toe begrijp ik haar wel.
die massage figuren heb een spreekverbod.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Maar ff wat anders...
Wat is dat gezeik met die verwenmassagedingesgebeuren?
Hoezo géén contact met de buitenwereld
Waarschijnlijk kost haar dat centen...En zeker nu je een alleenstaande moeder bent zonder baan kan ik me voorstellen dat geld een verdomd goede reden is om niet uit jezelf te gaan.quote:Ze durft zelf gewoon niet te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |