Doen we niet meer aan. Er zijn echter wel sites (zoals fczwolle.org) die onze actie gekopieerd hebben...quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Goed gedaan door Sérgio en Oper, die goals.
Hoe ver is die blote meid inmiddels? Sjaaltje af?
www.fortunahome.comquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan. Er zijn echter wel sites (zoals fczwolle.org) die onze actie gekopieerd hebben...
Die hebben een goedkoop heroinehoertje die na iedere overwinning iets aantrekt.quote:
Ook hij keepte niet foutloos gisteren...quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Begois dus gelijk in de basis, Stevens heeft het een beetje gehad met Kujovic.
Ja ik weet eigenlijk niet eens meer hoe ik thuisgekomen benquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:37 schreef DarkShine het volgende:
Biertuhhh: Jij nuchter thuisgekomen gisteren?
Wel een uitmatch!quote:
Dat is waar...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef TheGHunter het volgende:
Ach, Feyenoord, je kan ze beter thuis dan uit spelen
We krijgen wel weer die belachelijke 1:1 verkoop...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef TheGHunter het volgende:
Hopen dat roda de toegangskaarten betaalbaar houdt, anders komt er weer geen hond
dat slaat werkelijk nergens opquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We krijgen wel weer die belachelijke 1:1 verkoop...![]()
Zo is de verkoop toch iedere keer bij ons, en dan maar afvragen waarom het nooit vol zit...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
dat slaat werkelijk nergens op
Idd, een 1 op 1 verkoop hoor je te doen als er wachtrijen zijn voor kaarten, nu is het een beetje absurdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zo is de verkoop toch iedere keer bij ons, en dan maar afvragen waarom het nooit vol zit...
1:1 Is dus niet snel nodig bij ons...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Idd, een 1 op 1 verkoop hoor je te doen als er wachtrijen zijn voor kaarten, nu is het een beetje absurd
Om niet te zeggen nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
1:1 Is dus niet snel nodig bij ons...
Was druk he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef TheGHunter het volgende:
Gewoon niet zeiken, alle kaarten in de vrije verkoop gooien zoals tegen de Rhijnburgse Boys.
Je bedoeld een half uur van de match missen omdat ze de kaartverkoop voor amper 2000 man niet aankonden?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef TheGHunter het volgende:
Ja, ik vond de sfeeractie wel geslaagd moet ik zeggen.
Nee, 18.000 man verkleed als stoeltje (geel/zwart) en dat ook nog de hele wedstrijd volhoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je bedoeld een half uur van de match missen omdat ze de kaartverkoop voor amper 2000 man niet aankonden?![]()
Het eerste wat bij mij opkomt: wat zeuren ze nou? dat met die pasfoto is toch in heel Nederland verplicht? of niet??quote:NAC Breda fans zonder pasfoto naar Kerkrade
Zaterdag de wedstrijd in zuid limburg tegen roda.
Een wedstrijd met voor NAC supporters een primeur, want de wannabe-mussert van kerkrade eist dat de NAC supporters die die wedstrijd willen bijwonen, hun pasfoto bij NAC geregistreerd hebben.
Aantonen dat je een normale goedwillende supporter bent om dan bij de gratie Gods het stadion te mogen betreden. Iedereen schuldig totdat het tegendeel is bewezen, van dit soort omgekeerde bewijslast moeten we hoognodig af. Tijd dat iemand een statement maakt, en daarom doen wij dat maar. We zijn geen criminelen godverdomme.
Lever dus die pasfoto niet in, en ga massaal naar kirchroaj om NAC te steunen.
Come on N.A.C.!!
Bron: derat.nl
Het is inderdaad in heel Nederland verplicht om je als crimineel te laten behandelen. De gemiddelde TBS'er heeft het beter...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:56 schreef Timo20 het volgende:
Op de site van de WSU:
[..]
Het eerste wat bij mij opkomt: wat zeuren ze nou? dat met die pasfoto is toch in heel Nederland verplicht? of niet??
das wel waar, maar het zal waarschijnlijk weinig effect hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het is inderdaad in heel Nederland verplicht om je als crimineel te laten behandelen. De gemiddelde TBS'er heeft het beter...
Ikzelf vind het een goede actie van de NAC fans, word er eindelijk een statement gemaakt!
Het effect van die actie is dat ze (denk ik) een beetje gaan kutten in de binnenstad of om en nabij het stadion.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
das wel waar, maar het zal waarschijnlijk weinig effect hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |