1) Een hoer met een dikke vaginaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef yvonne het volgende:
Wat is een kuthoer eik?
Owquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
Neuh.
Wel een kutslet.
Een kutwijf.
Een bierkut.
Een FOK!kut.
Een rooie kut.
Een slierkjes en bonkjes kut.
En natuurlijk een PMSkut.
Jokkebrok, het was P8quote:
Takes one to know one.quote:
Ik eis eerlijkheid!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Renmaestro het volgende:
Hm, zal ik voor het eerlijke of het diplomatieke antwoord gaan?
Dik/ ieuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
1) Een hoer met een dikke vagina
2) Een hoer die niet goed is in d'r werk
3) Een gemene hoer.
Ik vind die post van Lucille zorgelijkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef PapaFokker het volgende:
Het komt wel goed met brechtje. Maak je neit druk!
[afbeelding]
BREAKING NEWS, YVONNE GEEFT TOE DAT Ze EEN PROSTITUEE IS!!!!!!!!!!!!1111111!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dik/ ieuw
Oy! ik kan pijpen als de beste
Gemeen ben ik wel
Ze hebben gelijk
Getver, wat een net woord, heb ik liever kuthoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BREAKING NEWS, YVONNE GEEFT TOE DAT Ze EEN PROSTITUEE IS!!!!!!!!!!!!1111111!!!
Kee, wedden dat ik beter pijp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Getver, wat een net woord, heb ik liever kuthoer
Ik ook van jouquote:
Hoe testen we dat uit ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kee, wedden dat ik beter pijp..
Baarmoederslijm met restanten slierkjes en bonkjes? Mmmmm.quote:
huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik kon laatst op de radio wel horen dat deze opmerking je wel raakt. Maf dat je nu zo koud bent.
m'n eten...wat doe jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Baarmoederslijm met restanten slierkjes en bonkjes? Mmmmm..
Op de Patty Brard manier natuurlijk. Alletwee een dildo pijpen en de kijkers mogen stemmen.quote:
Overgieten met baarmoederslijm.quote:
Je hebt gelijk... ik zou je veel erger uitscheldenquote:
Ik pijp geen dildo'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op de Patty Brard manier natuurlijk. Alletwee een dildo pijpen en de kijkers mogen stemmen.
Is dat allesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik zou je veel erger uitschelden
Geblondeerde neukslet.![]()
Kee, have it your way. Heb je nog 19-jarigen op voorraad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pijp geen dildo's
Echt vlees womân
Jij bent een greppeldelslachtofferuitprobeer[pijpobjectvaninsoenmijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Tamagotchi het volgende:
Nee.
Sgoed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef yvonne het volgende:
Jij bent een greppeldelslachtofferuitprobeer[pijpobjectvaninsoenmij
Geef je me even een vrijbrief om je helemaal verrot te schelden... please?quote:
Hou het beschaafd, verlaag je niet tot het niveau van ... Ja, van wie eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
Geef je me even een vrijbrief om je helemaal verrot te schelden... please?![]()
Van jou?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hou het beschaafd, verlaag je niet naar het niveau van ... Ja, van wie eigenlijk?
Pubersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kee, have it your way. Heb je nog 19-jarigen op voorraad?
Ah fuck nee, die vinden alles al geweldig. Doe maar een dertiger ofzo.
*vrijbrief, officieel, geen ban*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoi Inso, kijk eens wat we scorenquote:
De mijnese is weg, anders konden we die gebruiken. Er moet natuurlijk wel iets aanzitten waar een beetje leuk mee te klussen valt.quote:
Tuuk!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef gelly het volgende:
mag 29 ook ?
Pic?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Inso, kijk eens wat we scoren
Het lekkerste hapje van FOK!
En let op het woord 'hapje'
Door deze smeekpost kan ik de hele scheldkannonade al niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten, maar wil wel gezegd hebben dat je ongelooflijk met je lellenbellentengels van gelly afblijft.quote:
Subforum!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De mijnese is weg, anders konden we die gebruiken. Er moet natuurlijk wel iets aanzitten waar een beetje leuk mee te klussen valt..
Je kent hem heus wel, hij is gewoon lekker, geloof me!!!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten, maar wil wel gezegd hebben dat je ongelooflijk met je lellenbellentengels van gelly afblijft.
Haaaai gelly.
Dawast.
Hints?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kent hem heus wel, hij is gewoon lekker, geloof me!!!
ja, welke dochter wil nou niet weten dat haar moeder goed kan pijpen!quote:
Bijnaquote:
Haarlemquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bijna
Volgende foto zonder shirt graag
Ik zit graag aan Gellyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten, maar wil wel gezegd hebben dat je ongelooflijk met je lellenbellentengels van gelly afblijft.
Haaaai gelly.
Dawast.
Gelly Pittquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef gelly het volgende:
Brad Pitt. Pfff..
Sportquote:
euhm, volgens mij kan je dat beter tegen je papa zeggen als je om je zakgeld vraagtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef type_29 het volgende:
je hebt wel een voorbeeld functie
dus gedraag je aub
Slecht gesjoept!quote:
Ja, sorry. Ik zal er op letten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef type_29 het volgende:
je hebt wel een voorbeeld functie
dus gedraag je aub
Hmm ja.. overtreffende trapquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Over slecht gesjoept gesproken...
[afbeelding]
over wie hadden we het hier nou sukkelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
euhm, volgens mij kan je dat beter tegen je papa zeggen als je om je zakgeld vraagt
Whehehequote:
en terecht!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
over wie hadden we het hier nou sukkel
denk eens ff dat ze wel een dochter heeft
Dat hebben wel meer mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
En nog 2 kinderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denkt dat Britney Spears een lekker wijf is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
*vrijbrief, officieel, geen ban*
Maar puhlease kom met iets nieuws!
Bron?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nog 2 kinderen
En die zijn hartstikke trots op hun "pijp -queen moeder"
hoe oud & komt die ook op Fok! ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
Heb je het nu over Brechtje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
hoe oud & komt die ook op Fok! ?
(kutnewnewbie)
Welke sport is er nou in Haarlemquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft dus wél een goed lichaam!
* denkt verder*
Kijk dergelijke posts vrolijken me altijd weer op. Overigens vergeet je pijpqueen. Dat is weer dat gebrek aan normen en waarden. Overduidelijk geen liefhebber van onze minsterpresident Balkenende.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denken dat Britney Spears een lekker wijf is.
Waarschijlijk woon je op een boerderij waar je home video's opneemt waarin je seks hebt met verschillende boerderijdieren die niet eens een degelijke erectie kunnen krijgen van je bleke vette ranzige lijf die zich als een slijmerig wit blubberig ding om hun genitalien vormt.![]()
Je enige bijdrage aan deze wereld is: dat andere mensen jou kunnen uitlachen en zich beter over zichzelf voelen.![]()
Dit is een niet serieus bedoeld opwarmertje toch? Of ga je nu "echt los"? Heb je daar zo lang over gedaan of heb je ondertussen een marathon gelopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denken dat Britney Spears een lekker wijf is.
Waarschijlijk woon je op een boerderij waar je home video's opneemt waarin je seks hebt met verschillende boerderijdieren die niet eens een degelijke erectie kunnen krijgen van je bleke vette ranzige lijf die zich als een slijmerig wit blubberig ding om hun genitalien vormt.![]()
Je enige bijdrage aan deze wereld is: dat andere mensen jou kunnen uitlachen en zich beter over zichzelf voelen.![]()
quote:
Haarlem?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke sport is er nou in Haarlem
Hij KIJKT sport, hij doet het niet
Nou ja, neuken is ook sport
Ik zei nog zo, kom met iets nieuwsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denkt dat Britney Spears een lekker wijf is.
Oh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke sport is er nou in Haarlem
Hij KIJKT sport, hij doet het niet
Nou ja, neuken is ook sport
*nagels vijlt*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is een niet serieus bedoeld opwarmertje toch? Of ga je nu "echt los"? Heb je daar zo lang over gedaan of heb je ondertussen een marathon gelopen?
Ja.. lul maar stom... maar het is wel zo... en ik kon er om lachen.. ideaal dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is een niet serieus bedoeld opwarmertje toch? Of ga je nu "echt los"? Heb je daar zo lang over gedaan of heb je ondertussen een marathon gelopen?
weet ik veel, gaat om voorbeeldfunctie ivm dochters enzo en verveel me enzo....quote:
Zei je iets? Ik lag nog onder m'n stoel van angst. Meid meid, hoe ga je deze vreselijke belediging ooit overleven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
*nagels vijlt*
*wenkbrauwen plukt*
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapt*
Tijd van het jaar, testobject ja of nee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh!
* kwartje*
*ploink*
Waarom undercover?
Ja, het zijn allemaal feiten. Whatever makes your boat float.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.. lul maar stom... maar het is wel zo... en ik kon er om lachen.. ideaal dus
( en ja... ga er maar tegenin ofzo)
brechtje komt vrijwel nooit op fokquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef Fok_you het volgende:
[..]
weet ik veel, gaat om voorbeeldfunctie ivm dochters enzo en verveel me enzo....
als kutnewnewbie hoor je dan niet eens te weten dat het in ieder geval ook over die brechtje gaat, dat lukt me nog net, maar verder.... hoe oud, komt op fok, andere dochters?
Tuulk. We moeten er alleen wel wat meer op de reservebank hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tijd van het jaar, testobject ja of nee?
Met Gelly op de reservebank als deze stuk gaat
omdat je weet dat ze het sluiten gaat... dat is de kick...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Is dit topic nog zo actief omdat het door yvonne is geopend ofzo?
ja, want daarmee is het gelijk het enige topic wat wel open blijft als het nergens meer over gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sjakie01 het volgende:
ging het ooit ergens over dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ja, want daarmee is het gelijk het enige topic wat wel open blijft als het nergens meer over gaat
Ja hallo, we willen jou ook eerst wel ff stuk maken hoorquote:
Precies..... zou je ook een moeten doen... plezier hebben in dingen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal feiten. Whatever makes your boat float.
Fijn dat nog iemand er plezier aan heeft..
Doe ik vaak zat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies..... zou je ook een moeten doen... plezier hebben in dingen...
Dan is het goedquote:
Je hoeft er niet op te klikken Sjakie01bier&tieten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Bier en thuis... dus even fok!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
Waar komen al die nobrainers opeens vandaan?
Huilies..
Ghehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht
en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er nog eens goed over na moet denken...
beetje lullig/sans chance is het wel als kindje van 11 te lezen dat je mams pijpqueen isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
brechtje komt vrijwel nooit op fok
verder baarde het wijfje alleen nog mannetjes die op hun 18e het nest verlatenEen Heslinga wijfje is geslachtsrijp vanaf haar 14e
Ok... Elvis is dood.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, kom met iets nieuws
Jup... en ze post mee ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef HollaHolla het volgende:
Holla; zei er iemand hier hoer?
Reservequote:
Het wordt tijd voor [STO]. Hét subforum voor stoere wijven.quote:
47% is oke.... waars pils ?quote:
Tijd en plaats en krijgen we ontbijt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nou, ik reken er nu wel een beetje op hoor.
maak er een pol van...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ok, Januari 2005
Mar ik lig er nog steeds wakker van
Ik ben een kuthoer?
Ik ben lief en braaf
Beetje lullig/sans chance dat je moeder na jouw geboorte het kind heeft aangekleed en de placenta heeft weggegooid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
beetje lullig/sans chance is het wel als kindje van 11 te lezen dat je mams pijpqueen is
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ik ben een kuthoer?
Samen modden én banrechten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor [STO]. Hét subforum voor stoere wijven.
WTF probeer je nu allemaal te zeggen; praat nederlands man jeweettochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje lullig/sans chance dat je moeder na jouw geboorte het kind heeft aangekleed en de placenta heeft weggegooid.
Kutnewbie.
Krachtig..., kort....., mooiquote:
vrouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef HollaHolla het volgende:
[..]
WTF probeer je nu allemaal te zeggen; praat nederlands man jeweettoch
sekersquote:
WTF en sekers zijn wél Nederlands?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef HollaHolla het volgende:
[..]
Dat je dood moet kutkneus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef HollaHolla het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeg, over 10 minuten in de auto stappen zijn jullie ongeveer tegelijk bij mij.quote:
tsssss hij meeeeeeeeeeent hollaaquote:
Softies krijgen gelijk een ban.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
Samen modden én banrechten!
Iteejer is naar Frankfurt, met de autoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeg, over 10 minuten in de auto stappen zijn jullie ongeveer tegelijk bij mij.
(Misschien kunnen jullie er een combi van maken, dat Iteejer ondertussen effe langs Redbus gaat.. win-win)
Ontbijt is okay.
Hallo, Haarlem is iets meer dan 30 min hier vandaan, ik ben dus veel eerder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeg, over 10 minuten in de auto stappen zijn jullie ongeveer tegelijk bij mij.
(Misschien kunnen jullie er een combi van maken, dat Iteejer ondertussen effe langs Redbus gaat.. win-win)
Ontbijt is okay.
kuthoeren dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Softies krijgen gelijk een ban.
Er is alleen plaats voor stoere wijven.
Eigenlijk is er alleen plaats voor Inso.
Moet deze niet andersom Inso.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje lullig/sans chance dat je moeder na jouw geboorte het kind heeft aangekleed en de placenta heeft weggegooid.
Kutnewbie.
Én RC, anders is het zo saai.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Softies krijgen gelijk een ban.
Er is alleen plaats voor stoere wijven.
Eigenlijk is er alleen plaats voor Inso.
Prima! Kom ik jouw kant op. Zal ik Inso effe oppikken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:26 schreef yvonne het volgende:
Iteejer is naar Frankfurt, met de auto
Nee, ik heb m op het laatste moment teruggedraaid, omdat het in zijn geval toch niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Moet deze niet andersom Inso.
sorry
Je zei pikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Prima! Kom ik jouw kant op. Zal ik Inso effe oppikken?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
quote:Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet,
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet,
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk,
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut,
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur,
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur,
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk,
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt,
Oh poort, oh zucht, oh tuin, oh lust,
Oh moes, oh vlaai, oh muis, oh trut,
Oh vlucht, oh krocht, oh brug, oh kolk,
Oh veeg, oh dirk, oh kees, oh hol,
Oh grot, oh schacht, oh bron, oh dal,
Oh hok, oh wak, oh wel, oh kwal,
Oh soes, oh tas, oh voos, oh kwast,
Oh zweer, oh puist, oh moot, oh schram,
Oh flens, oh roos, oh poes, oh jet,
Oh sluis, oh pomp, oh lurk, oh kets,
Oh schelp, oh schee, oh poel, oh zee,
Oh zacht, oh zout, oh zoet, oh wee,
Oh hals, oh fles, oh vaas, oh kat,
Oh mond, oh wond, oh jaap, oh kwel,
Oh vat, oh val, oh toef, oh zalf,
Oh vloek, oh troost, oh kuil, oh graf,
Oh klem, oh kluif, oh spons, oh kruik,
Oh klit, oh snor, oh plons, oh fuik,
Oh dons, oh kluit, oh lonk, oh tuit,
Oh in, oh uit, oh in, oh uit.
Zoek jij probleme jongen? Blijf datn van mijn bitch af hollaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben jij Yvonne's bitch ofzo? Flikker op en ga je mammie halen, grapjas.
![]()
Nee, Yvonne is mijn bitch, want mijn lul is groter en ik pis verder. En m'n moeder laat ik lekker in d'r eigen huis zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben jij Yvonne's bitch ofzo? Flikker op en ga je mammie halen, grapjas.
![]()
*Lul op tafel legt*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef GoLLeM het volgende:
* GoLLeM is in de war.
Inso ben je nou een man of een vrouw?
Wat nou schatje? Je bent mijn bitch jeweettoch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, Yvonne is mijn bitch, want mijn lul is groter en ik pis verder. En m'n moeder laat ik lekker in d'r eigen huis zitten.. Of was dat weer een belediging van je?
Waarom denk ik dan al heel lang dat je een vrouw bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Lul op tafel legt*
Doe's een gok?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
mijn lul is groter
Jonge wat loop je hier nou de hele tijd stoer te doen? Holla zometeen is het tandjes tuffen voor jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
Wat is dit voor nep-rel topic?
Waarom denk jij dit ik weet wat jij denkt en vooral waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:36 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan al heel lang dat je een vrouw bent?
Hij is gewoon een beetje metro.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:36 schreef GoLLeM het volgende:
Waarom denk ik dan al heel lang dat je een vrouw bent?
Nee hoor, zo reageer ik op iedereen waarvoor ik geen enkel respect heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, Yvonne is mijn bitch, want mijn lul is groter en ik pis verder. En m'n moeder laat ik lekker in d'r eigen huis zitten.. Of was dat weer een belediging van je?
Fuck! Heb je geen respect voor me! Als ik dat geweten had! Mên, dit raakt me echt heel erg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee hoor, zo reageer ik op iedereen waarvoor ik geen enkel respect heb.![]()
De Fucks!. Ze bestaan nog steeds.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef Insomaniac het volgende:
Fuck! Heb je geen respect voor me! Als ik dat geweten had! Mên, dit raakt me echt heel erg..
Kies maar..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef Insomaniac het volgende:
Mên, dit raakt me echt heel erg..
Veeg maar ff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:43 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Kies maar..
1) Een praatsessie met een heuse psycholoog.
2) Een flinke veeg.
Ik weet wel wat ik zou kiezen, maar ja, ik ben jou natuurlijk niet.
Wo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:45 schreef Insomaniac het volgende:
REMBRANDSPLEINMEET!
You're just like a pill, pils sounds like softdrugs...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef jackson het volgende:
[..]
47% is oke.... waars pils ?
Da's hardddrugs
Wel een knappe kuthoer helaas.quote:
nee niet baggeren in onz graag!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:34 schreef zapsel het volgende:
Ik wilde iets zeggen...
maar ik geloof niet dat ik iets toevoeg![]()
Dertigers willen niet gepijpt worden door een BreZah slet, dus hou het maar bij de afdankertjes van yvonne, zo kom je nog een beetje aan je trekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
Doe maar een dertiger ofzo.
Ik ga ook eens vroeg slapen jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:02 schreef Pool het volgende:
Mên, vroeger waren dit soort topics binnen één nacht vol.
Je bent toch niet in de overgang, Yvonne?![]()
zovtyquote:
Last van dat je dat zo goed weet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, opvliegers zijn ook vrij vermoeiend.![]()
Slikken is goed voor je haar, dus wat denk je zelfquote:
Ik lach je net zo hard uit als deze kooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
en ik lijk vreselijk op haar..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Ze is juist het goede voorbeeld.. De meeste van jullie kennen haar niet persoonlijk dus jullie moeten haar niet beoordelen, ze is heel eerlijk, aardig, lief. Maar soms een beetje koppig en ik lijk vreselijk op haar..
Dus ophouden allemaal!
En nee ik heb het topic niet doorgelezen
jij begrijpt niet hoe vrouwen in mekaar zitten en wat ze willen horenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Ze is juist het goede voorbeeld.. De meeste van jullie kennen haar niet persoonlijk dus jullie moeten haar niet beoordelen, ze is heel eerlijk, aardig, lief. Maar soms een beetje koppig en ik lijk vreselijk op haar..
Dus ophouden allemaal!
Kuthoer dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
ik lijk vreselijk op haar..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
![]()
En ik zit nog steeds met een volle zak!![]()
Môgge by the way.
Ja, en geantwoordquote:
Je lijkt inderdaad heel erg veel op je moeder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Dus ophouden allemaal!
idd, die foto uit fotoboekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad heel erg veel op je moeder.
Spuit 11 komt langs en doet een uistpraak zonder het topic helemaal te lezen....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Dus ophouden allemaal!
Je zou maar zwart zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
Jullie doen er echt grappig mee he, dat ze zwart is..
ben jij van de melkboer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
aww sorry; wil je een aai over de bol?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
Mo op fok!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ben jij van de melkboer?
Gelukkig is Nederland erg tolerantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
flikker nou es op met die kutbigge van je
eeehmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja maar ik jou niet![]()
sorry
van waar moet ik je kennen :p
lekker op brood, want dan zijn ze doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Biggen zijn het helemaal
dat snap je toch wel !
oh dat kan welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
eeehm
was het niet in de nachtelijke SC sessies in ONZ? vorige winter ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
lekker op brood, want dan zijn ze dood
Ja ja ja ja jaaaaaaaaahahaaaa ik snap hem !!!!!!!111!!!!!1111quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He Mattie van me!!!1111:D:D::D:D:D:D:D snappie jij de hem?!:D:D::D: mattie!!!!11!!!``
maar nu, sinds vandaag, zijn er weer mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef DjDev het volgende:
[..]
oh dat kan wel![]()
Leuk waren die SC topics
Jammer dat die er niet meer zijn
ach ja elk nadeel heeft zn voordelen dan maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar nu, sinds vandaag, zijn er weer mogelijkheen
hahahaha mottie :;d;d;!!!!;:D;d;:D:!!! aangezien ik altidj op een mot lijk!!1!!!1!```::d;D:d:d::dquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef Boeman het volgende:
He Mottie van me!!!1111:D:D::D:D:D:D:D snappie jij de hem?!:D:D::D: mottie!!!!11!!!``
en dirkh is ook al een tijdje mod-afquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
ach ja elk nadeel heeft zn voordelen dan maar![]()
ahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
hahahaha mottie :;d;d;!!!!;:D;d;:D:!!! aangezien ik altidj op een mot lijk!!1!!!1!```::d;D:d:d::d
De beste Fok!moderator aller tijden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
en dirkh is ook al een tijdje mod-af
ihihihihih jij bent egt sgerp vandagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahah:d ;;D:
1!!!!1111111 NEEEEEEEEEe
Begint ook met MO![]()
![]()
lol weer met je neus in de witte poeder gehangen vandaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
ihihihihih jij bent egt sgerp vandag:D:D:D:;:::s!!!1`11111`1!!:d;D;d
suiker!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol weer met je neus in de witte poeder gehangen vandaag?![]()
het poederquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol weer met je neus in de witte poeder gehangen vandaag?![]()
poeder suiker van ¤100 de gram?quote:
Gezien hij wel altijd mijn topics onmiddellijk sloot kan ik dat alleen maar beamen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
De beste Fok!moderator aller tijden!![]()
beetje laf he, om dat net nu te zeggen. Net nu yvonne zzwart is gewordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef DjDev het volgende:
spuiten is voor über mensen
Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
beetje laf he, om dat net nu te zeggen. Net nu yvonne zzwart is geworden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef -Mo- het volgende:
IEDEREEN MOET OPHOUDEN MET YVONNE ZWART TE MAKEN. [afbeelding]
want zwart word je niet, dat ben jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef -Mo- het volgende:
IEDEREEN MOET OPHOUDEN MET YVONNE ZWART TE MAKEN. [afbeelding]
Eens een neger, altijd een neger...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
want zwart word je niet, dat ben je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |