Tuulk. We moeten er alleen wel wat meer op de reservebank hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tijd van het jaar, testobject ja of nee?
Met Gelly op de reservebank als deze stuk gaat
omdat je weet dat ze het sluiten gaat... dat is de kick...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Is dit topic nog zo actief omdat het door yvonne is geopend ofzo?
ja, want daarmee is het gelijk het enige topic wat wel open blijft als het nergens meer over gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sjakie01 het volgende:
ging het ooit ergens over dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Fok_you het volgende:
[..]
ja, want daarmee is het gelijk het enige topic wat wel open blijft als het nergens meer over gaat
Ja hallo, we willen jou ook eerst wel ff stuk maken hoorquote:
Precies..... zou je ook een moeten doen... plezier hebben in dingen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, het zijn allemaal feiten. Whatever makes your boat float.
Fijn dat nog iemand er plezier aan heeft..
Doe ik vaak zat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Precies..... zou je ook een moeten doen... plezier hebben in dingen...
Dan is het goedquote:
Je hoeft er niet op te klikken Sjakie01bier&tieten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Bier en thuis... dus even fok!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
Waar komen al die nobrainers opeens vandaan?
Huilies..
Ghehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb er eens goed over nagedacht
en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik er nog eens goed over na moet denken...
beetje lullig/sans chance is het wel als kindje van 11 te lezen dat je mams pijpqueen isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
brechtje komt vrijwel nooit op fok
verder baarde het wijfje alleen nog mannetjes die op hun 18e het nest verlatenEen Heslinga wijfje is geslachtsrijp vanaf haar 14e
Ok... Elvis is dood.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, kom met iets nieuws
Jup... en ze post mee ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef HollaHolla het volgende:
Holla; zei er iemand hier hoer?
Reservequote:
Het wordt tijd voor [STO]. Hét subforum voor stoere wijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |