en terecht!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
over wie hadden we het hier nou sukkel
denk eens ff dat ze wel een dochter heeft
Dat hebben wel meer mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
En nog 2 kinderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denkt dat Britney Spears een lekker wijf is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
*vrijbrief, officieel, geen ban*
Maar puhlease kom met iets nieuws!
Bron?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En nog 2 kinderen
En die zijn hartstikke trots op hun "pijp -queen moeder"
hoe oud & komt die ook op Fok! ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
Heb je het nu over Brechtje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
hoe oud & komt die ook op Fok! ?
(kutnewnewbie)
Welke sport is er nou in Haarlemquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft dus wél een goed lichaam!
* denkt verder*
Kijk dergelijke posts vrolijken me altijd weer op. Overigens vergeet je pijpqueen. Dat is weer dat gebrek aan normen en waarden. Overduidelijk geen liefhebber van onze minsterpresident Balkenende.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denken dat Britney Spears een lekker wijf is.
Waarschijlijk woon je op een boerderij waar je home video's opneemt waarin je seks hebt met verschillende boerderijdieren die niet eens een degelijke erectie kunnen krijgen van je bleke vette ranzige lijf die zich als een slijmerig wit blubberig ding om hun genitalien vormt.![]()
Je enige bijdrage aan deze wereld is: dat andere mensen jou kunnen uitlachen en zich beter over zichzelf voelen.![]()
Dit is een niet serieus bedoeld opwarmertje toch? Of ga je nu "echt los"? Heb je daar zo lang over gedaan of heb je ondertussen een marathon gelopen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denken dat Britney Spears een lekker wijf is.
Waarschijlijk woon je op een boerderij waar je home video's opneemt waarin je seks hebt met verschillende boerderijdieren die niet eens een degelijke erectie kunnen krijgen van je bleke vette ranzige lijf die zich als een slijmerig wit blubberig ding om hun genitalien vormt.![]()
Je enige bijdrage aan deze wereld is: dat andere mensen jou kunnen uitlachen en zich beter over zichzelf voelen.![]()
quote:
Haarlem?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke sport is er nou in Haarlem
Hij KIJKT sport, hij doet het niet
Nou ja, neuken is ook sport
Ik zei nog zo, kom met iets nieuwsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ok, Je bent een geblondeerd uitgezakt wijf die het leuk vindt om haar jeugd te herbeleven door met users te slowchatten die minstens 3x zo jong zijn. Je posts zijn van hetzelfde niveau als een puber met een iq van 80 die nog steeds denkt dat Britney Spears een lekker wijf is.
Oh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke sport is er nou in Haarlem
Hij KIJKT sport, hij doet het niet
Nou ja, neuken is ook sport
*nagels vijlt*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is een niet serieus bedoeld opwarmertje toch? Of ga je nu "echt los"? Heb je daar zo lang over gedaan of heb je ondertussen een marathon gelopen?
Ja.. lul maar stom... maar het is wel zo... en ik kon er om lachen.. ideaal dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is een niet serieus bedoeld opwarmertje toch? Of ga je nu "echt los"? Heb je daar zo lang over gedaan of heb je ondertussen een marathon gelopen?
weet ik veel, gaat om voorbeeldfunctie ivm dochters enzo en verveel me enzo....quote:
Zei je iets? Ik lag nog onder m'n stoel van angst. Meid meid, hoe ga je deze vreselijke belediging ooit overleven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
*nagels vijlt*
*wenkbrauwen plukt*
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapt*
Tijd van het jaar, testobject ja of nee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh!
* kwartje*
*ploink*
Waarom undercover?
Ja, het zijn allemaal feiten. Whatever makes your boat float.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.. lul maar stom... maar het is wel zo... en ik kon er om lachen.. ideaal dus
( en ja... ga er maar tegenin ofzo)
brechtje komt vrijwel nooit op fokquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:14 schreef Fok_you het volgende:
[..]
weet ik veel, gaat om voorbeeldfunctie ivm dochters enzo en verveel me enzo....
als kutnewnewbie hoor je dan niet eens te weten dat het in ieder geval ook over die brechtje gaat, dat lukt me nog net, maar verder.... hoe oud, komt op fok, andere dochters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |