1) Een hoer met een dikke vaginaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef yvonne het volgende:
Wat is een kuthoer eik?
Owquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
Neuh.
Wel een kutslet.
Een kutwijf.
Een bierkut.
Een FOK!kut.
Een rooie kut.
Een slierkjes en bonkjes kut.
En natuurlijk een PMSkut.
Jokkebrok, het was P8quote:
Takes one to know one.quote:
Ik eis eerlijkheid!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Renmaestro het volgende:
Hm, zal ik voor het eerlijke of het diplomatieke antwoord gaan?
Dik/ ieuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
1) Een hoer met een dikke vagina
2) Een hoer die niet goed is in d'r werk
3) Een gemene hoer.
Ik vind die post van Lucille zorgelijkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef PapaFokker het volgende:
Het komt wel goed met brechtje. Maak je neit druk!
[afbeelding]
BREAKING NEWS, YVONNE GEEFT TOE DAT Ze EEN PROSTITUEE IS!!!!!!!!!!!!1111111!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dik/ ieuw
Oy! ik kan pijpen als de beste
Gemeen ben ik wel
Ze hebben gelijk
Getver, wat een net woord, heb ik liever kuthoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BREAKING NEWS, YVONNE GEEFT TOE DAT Ze EEN PROSTITUEE IS!!!!!!!!!!!!1111111!!!
Kee, wedden dat ik beter pijp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Getver, wat een net woord, heb ik liever kuthoer
Ik ook van jouquote:
Hoe testen we dat uit ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kee, wedden dat ik beter pijp..
Baarmoederslijm met restanten slierkjes en bonkjes? Mmmmm.quote:
huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik kon laatst op de radio wel horen dat deze opmerking je wel raakt. Maf dat je nu zo koud bent.
m'n eten...wat doe jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Baarmoederslijm met restanten slierkjes en bonkjes? Mmmmm..
Op de Patty Brard manier natuurlijk. Alletwee een dildo pijpen en de kijkers mogen stemmen.quote:
Overgieten met baarmoederslijm.quote:
Je hebt gelijk... ik zou je veel erger uitscheldenquote:
Ik pijp geen dildo'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op de Patty Brard manier natuurlijk. Alletwee een dildo pijpen en de kijkers mogen stemmen.
Is dat allesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik zou je veel erger uitschelden
Geblondeerde neukslet.![]()
Kee, have it your way. Heb je nog 19-jarigen op voorraad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pijp geen dildo's
Echt vlees womân
Jij bent een greppeldelslachtofferuitprobeer[pijpobjectvaninsoenmijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Tamagotchi het volgende:
Nee.
Sgoed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef yvonne het volgende:
Jij bent een greppeldelslachtofferuitprobeer[pijpobjectvaninsoenmij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |