Ik lach je net zo hard uit als deze kooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
en ik lijk vreselijk op haar..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Ze is juist het goede voorbeeld.. De meeste van jullie kennen haar niet persoonlijk dus jullie moeten haar niet beoordelen, ze is heel eerlijk, aardig, lief. Maar soms een beetje koppig en ik lijk vreselijk op haar..
Dus ophouden allemaal!
En nee ik heb het topic niet doorgelezen
jij begrijpt niet hoe vrouwen in mekaar zitten en wat ze willen horenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Ze is juist het goede voorbeeld.. De meeste van jullie kennen haar niet persoonlijk dus jullie moeten haar niet beoordelen, ze is heel eerlijk, aardig, lief. Maar soms een beetje koppig en ik lijk vreselijk op haar..
Dus ophouden allemaal!
Kuthoer dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
ik lijk vreselijk op haar..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
![]()
En ik zit nog steeds met een volle zak!![]()
Môgge by the way.
Ja, en geantwoordquote:
Je lijkt inderdaad heel erg veel op je moeder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Dus ophouden allemaal!
idd, die foto uit fotoboekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad heel erg veel op je moeder.
Spuit 11 komt langs en doet een uistpraak zonder het topic helemaal te lezen....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Dus ophouden allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |