Wel een knappe kuthoer helaas.quote:
nee niet baggeren in onz graag!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:34 schreef zapsel het volgende:
Ik wilde iets zeggen...
maar ik geloof niet dat ik iets toevoeg![]()
Dertigers willen niet gepijpt worden door een BreZah slet, dus hou het maar bij de afdankertjes van yvonne, zo kom je nog een beetje aan je trekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
Doe maar een dertiger ofzo.
Ik ga ook eens vroeg slapen jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:02 schreef Pool het volgende:
Mên, vroeger waren dit soort topics binnen één nacht vol.
Je bent toch niet in de overgang, Yvonne?![]()
zovtyquote:
Last van dat je dat zo goed weet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, opvliegers zijn ook vrij vermoeiend.![]()
Slikken is goed voor je haar, dus wat denk je zelfquote:
Ik lach je net zo hard uit als deze kooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
en ik lijk vreselijk op haar..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Ze is juist het goede voorbeeld.. De meeste van jullie kennen haar niet persoonlijk dus jullie moeten haar niet beoordelen, ze is heel eerlijk, aardig, lief. Maar soms een beetje koppig en ik lijk vreselijk op haar..
Dus ophouden allemaal!
En nee ik heb het topic niet doorgelezen
jij begrijpt niet hoe vrouwen in mekaar zitten en wat ze willen horenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Ze is juist het goede voorbeeld.. De meeste van jullie kennen haar niet persoonlijk dus jullie moeten haar niet beoordelen, ze is heel eerlijk, aardig, lief. Maar soms een beetje koppig en ik lijk vreselijk op haar..
Dus ophouden allemaal!
Kuthoer dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
ik lijk vreselijk op haar..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:38 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
![]()
En ik zit nog steeds met een volle zak!![]()
Môgge by the way.
Ja, en geantwoordquote:
Je lijkt inderdaad heel erg veel op je moeder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Dus ophouden allemaal!
idd, die foto uit fotoboekquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad heel erg veel op je moeder.
Spuit 11 komt langs en doet een uistpraak zonder het topic helemaal te lezen....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:07 schreef Brechtje het volgende:
Yvonne is geen kuthoer
Dus ophouden allemaal!
Je zou maar zwart zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
Jullie doen er echt grappig mee he, dat ze zwart is..
ben jij van de melkboer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
aww sorry; wil je een aai over de bol?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
Mo op fok!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ben jij van de melkboer?
Gelukkig is Nederland erg tolerantquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:26 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
flikker nou es op met die kutbigge van je
eeehmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
ja maar ik jou niet![]()
sorry
van waar moet ik je kennen :p
lekker op brood, want dan zijn ze doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Biggen zijn het helemaal
dat snap je toch wel !
oh dat kan welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
eeehm
was het niet in de nachtelijke SC sessies in ONZ? vorige winter ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
lekker op brood, want dan zijn ze dood
Ja ja ja ja jaaaaaaaaahahaaaa ik snap hem !!!!!!!111!!!!!1111quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:39 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He Mattie van me!!!1111:D:D::D:D:D:D:D snappie jij de hem?!:D:D::D: mattie!!!!11!!!``
maar nu, sinds vandaag, zijn er weer mogelijkhedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:40 schreef DjDev het volgende:
[..]
oh dat kan wel![]()
Leuk waren die SC topics
Jammer dat die er niet meer zijn
ach ja elk nadeel heeft zn voordelen dan maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:43 schreef Boeman het volgende:
[..]
maar nu, sinds vandaag, zijn er weer mogelijkheen
hahahaha mottie :;d;d;!!!!;:D;d;:D:!!! aangezien ik altidj op een mot lijk!!1!!!1!```::d;D:d:d::dquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef Boeman het volgende:
He Mottie van me!!!1111:D:D::D:D:D:D:D snappie jij de hem?!:D:D::D: mottie!!!!11!!!``
en dirkh is ook al een tijdje mod-afquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
ach ja elk nadeel heeft zn voordelen dan maar![]()
ahahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
hahahaha mottie :;d;d;!!!!;:D;d;:D:!!! aangezien ik altidj op een mot lijk!!1!!!1!```::d;D:d:d::d
De beste Fok!moderator aller tijden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
en dirkh is ook al een tijdje mod-af
ihihihihih jij bent egt sgerp vandagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahah:d ;;D:
1!!!!1111111 NEEEEEEEEEe
Begint ook met MO![]()
![]()
lol weer met je neus in de witte poeder gehangen vandaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
ihihihihih jij bent egt sgerp vandag:D:D:D:;:::s!!!1`11111`1!!:d;D;d
suiker!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol weer met je neus in de witte poeder gehangen vandaag?![]()
het poederquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol weer met je neus in de witte poeder gehangen vandaag?![]()
poeder suiker van ¤100 de gram?quote:
Gezien hij wel altijd mijn topics onmiddellijk sloot kan ik dat alleen maar beamen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:49 schreef PapaFokker het volgende:
[..]
De beste Fok!moderator aller tijden!![]()
beetje laf he, om dat net nu te zeggen. Net nu yvonne zzwart is gewordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:54 schreef DjDev het volgende:
spuiten is voor über mensen
Heb ik iets verkeerds gezegd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
beetje laf he, om dat net nu te zeggen. Net nu yvonne zzwart is geworden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef -Mo- het volgende:
IEDEREEN MOET OPHOUDEN MET YVONNE ZWART TE MAKEN. [afbeelding]
want zwart word je niet, dat ben jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:57 schreef -Mo- het volgende:
IEDEREEN MOET OPHOUDEN MET YVONNE ZWART TE MAKEN. [afbeelding]
Eens een neger, altijd een neger...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef Boeman het volgende:
[..]
want zwart word je niet, dat ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |