1) Een hoer met een dikke vaginaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef yvonne het volgende:
Wat is een kuthoer eik?
Owquote:
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Insomaniac het volgende:
Neuh.
Wel een kutslet.
Een kutwijf.
Een bierkut.
Een FOK!kut.
Een rooie kut.
Een slierkjes en bonkjes kut.
En natuurlijk een PMSkut.
Jokkebrok, het was P8quote:
Takes one to know one.quote:
Ik eis eerlijkheid!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:30 schreef Renmaestro het volgende:
Hm, zal ik voor het eerlijke of het diplomatieke antwoord gaan?
Dik/ ieuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
1) Een hoer met een dikke vagina
2) Een hoer die niet goed is in d'r werk
3) Een gemene hoer.
Ik vind die post van Lucille zorgelijkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef PapaFokker het volgende:
Het komt wel goed met brechtje. Maak je neit druk!
[afbeelding]
BREAKING NEWS, YVONNE GEEFT TOE DAT Ze EEN PROSTITUEE IS!!!!!!!!!!!!1111111!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dik/ ieuw
Oy! ik kan pijpen als de beste
Gemeen ben ik wel
Ze hebben gelijk
Getver, wat een net woord, heb ik liever kuthoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
BREAKING NEWS, YVONNE GEEFT TOE DAT Ze EEN PROSTITUEE IS!!!!!!!!!!!!1111111!!!
Kee, wedden dat ik beter pijp.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Getver, wat een net woord, heb ik liever kuthoer
Ik ook van jouquote:
Hoe testen we dat uit ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kee, wedden dat ik beter pijp..
Baarmoederslijm met restanten slierkjes en bonkjes? Mmmmm.quote:
huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik kon laatst op de radio wel horen dat deze opmerking je wel raakt. Maf dat je nu zo koud bent.
m'n eten...wat doe jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Baarmoederslijm met restanten slierkjes en bonkjes? Mmmmm..
Op de Patty Brard manier natuurlijk. Alletwee een dildo pijpen en de kijkers mogen stemmen.quote:
Overgieten met baarmoederslijm.quote:
Je hebt gelijk... ik zou je veel erger uitscheldenquote:
Ik pijp geen dildo'squote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op de Patty Brard manier natuurlijk. Alletwee een dildo pijpen en de kijkers mogen stemmen.
Is dat allesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik zou je veel erger uitschelden
Geblondeerde neukslet.![]()
Kee, have it your way. Heb je nog 19-jarigen op voorraad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pijp geen dildo's
Echt vlees womân
Jij bent een greppeldelslachtofferuitprobeer[pijpobjectvaninsoenmijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Tamagotchi het volgende:
Nee.
Sgoed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:46 schreef yvonne het volgende:
Jij bent een greppeldelslachtofferuitprobeer[pijpobjectvaninsoenmij
Geef je me even een vrijbrief om je helemaal verrot te schelden... please?quote:
Hou het beschaafd, verlaag je niet tot het niveau van ... Ja, van wie eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
Geef je me even een vrijbrief om je helemaal verrot te schelden... please?![]()
Van jou?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hou het beschaafd, verlaag je niet naar het niveau van ... Ja, van wie eigenlijk?
Pubersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kee, have it your way. Heb je nog 19-jarigen op voorraad?
Ah fuck nee, die vinden alles al geweldig. Doe maar een dertiger ofzo.
*vrijbrief, officieel, geen ban*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoi Inso, kijk eens wat we scorenquote:
De mijnese is weg, anders konden we die gebruiken. Er moet natuurlijk wel iets aanzitten waar een beetje leuk mee te klussen valt.quote:
Tuuk!!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:50 schreef gelly het volgende:
mag 29 ook ?
Pic?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Inso, kijk eens wat we scoren
Het lekkerste hapje van FOK!
En let op het woord 'hapje'
Door deze smeekpost kan ik de hele scheldkannonade al niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten, maar wil wel gezegd hebben dat je ongelooflijk met je lellenbellentengels van gelly afblijft.quote:
Subforum!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De mijnese is weg, anders konden we die gebruiken. Er moet natuurlijk wel iets aanzitten waar een beetje leuk mee te klussen valt..
Je kent hem heus wel, hij is gewoon lekker, geloof me!!!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten, maar wil wel gezegd hebben dat je ongelooflijk met je lellenbellentengels van gelly afblijft.
Haaaai gelly.
Dawast.
Hints?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kent hem heus wel, hij is gewoon lekker, geloof me!!!
ja, welke dochter wil nou niet weten dat haar moeder goed kan pijpen!quote:
Bijnaquote:
Haarlemquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bijna
Volgende foto zonder shirt graag
Ik zit graag aan Gellyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik ga nu pitten, maar wil wel gezegd hebben dat je ongelooflijk met je lellenbellentengels van gelly afblijft.
Haaaai gelly.
Dawast.
Gelly Pittquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:55 schreef gelly het volgende:
Brad Pitt. Pfff..
Sportquote:
euhm, volgens mij kan je dat beter tegen je papa zeggen als je om je zakgeld vraagtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef type_29 het volgende:
je hebt wel een voorbeeld functie
dus gedraag je aub
Slecht gesjoept!quote:
Ja, sorry. Ik zal er op letten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef type_29 het volgende:
je hebt wel een voorbeeld functie
dus gedraag je aub
Hmm ja.. overtreffende trapquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Over slecht gesjoept gesproken...
[afbeelding]
over wie hadden we het hier nou sukkelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:05 schreef Caipirinhia het volgende:
[..]
euhm, volgens mij kan je dat beter tegen je papa zeggen als je om je zakgeld vraagt
Whehehequote:
en terecht!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:07 schreef type_29 het volgende:
[..]
over wie hadden we het hier nou sukkel
denk eens ff dat ze wel een dochter heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |