47% is oke.... waars pils ?quote:
Tijd en plaats en krijgen we ontbijt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nou, ik reken er nu wel een beetje op hoor.
maak er een pol van...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ok, Januari 2005
Mar ik lig er nog steeds wakker van
Ik ben een kuthoer?
Ik ben lief en braaf
Beetje lullig/sans chance dat je moeder na jouw geboorte het kind heeft aangekleed en de placenta heeft weggegooid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
beetje lullig/sans chance is het wel als kindje van 11 te lezen dat je mams pijpqueen is
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ik ben een kuthoer?
Samen modden én banrechten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor [STO]. Hét subforum voor stoere wijven.
WTF probeer je nu allemaal te zeggen; praat nederlands man jeweettochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje lullig/sans chance dat je moeder na jouw geboorte het kind heeft aangekleed en de placenta heeft weggegooid.
Kutnewbie.
Krachtig..., kort....., mooiquote:
vrouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef HollaHolla het volgende:
[..]
WTF probeer je nu allemaal te zeggen; praat nederlands man jeweettoch
sekersquote:
WTF en sekers zijn wél Nederlands?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef HollaHolla het volgende:
[..]
Dat je dood moet kutkneus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef HollaHolla het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeg, over 10 minuten in de auto stappen zijn jullie ongeveer tegelijk bij mij.quote:
tsssss hij meeeeeeeeeeent hollaaquote:
Softies krijgen gelijk een ban.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
Samen modden én banrechten!
Iteejer is naar Frankfurt, met de autoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeg, over 10 minuten in de auto stappen zijn jullie ongeveer tegelijk bij mij.
(Misschien kunnen jullie er een combi van maken, dat Iteejer ondertussen effe langs Redbus gaat.. win-win)
Ontbijt is okay.
Hallo, Haarlem is iets meer dan 30 min hier vandaan, ik ben dus veel eerder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:24 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeg, over 10 minuten in de auto stappen zijn jullie ongeveer tegelijk bij mij.
(Misschien kunnen jullie er een combi van maken, dat Iteejer ondertussen effe langs Redbus gaat.. win-win)
Ontbijt is okay.
kuthoeren dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Softies krijgen gelijk een ban.
Er is alleen plaats voor stoere wijven.
Eigenlijk is er alleen plaats voor Inso.
Moet deze niet andersom Inso.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje lullig/sans chance dat je moeder na jouw geboorte het kind heeft aangekleed en de placenta heeft weggegooid.
Kutnewbie.
Én RC, anders is het zo saai.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Softies krijgen gelijk een ban.
Er is alleen plaats voor stoere wijven.
Eigenlijk is er alleen plaats voor Inso.
Prima! Kom ik jouw kant op. Zal ik Inso effe oppikken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:26 schreef yvonne het volgende:
Iteejer is naar Frankfurt, met de auto
Nee, ik heb m op het laatste moment teruggedraaid, omdat het in zijn geval toch niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Moet deze niet andersom Inso.
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |