Waar staat het woord boring danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Daarom heb ik ook mijn vraagtekens bij die quote.
bijna alle achternamen zijn al bekend hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
Roel Dietvorst? Dat is dus zijn 8ernaam begrijp ik?
Wie neuken er dan in BB5?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef luciano het volgende:
waarom kan er in BB italie WEL live geneukt worden ( ik heb een powerpoint presentatie van de beelden ) en hier in het meest tolerente KUTland ter wereld NIET !!! ???
Dan weten jullie meer dan ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
[..]
bijna alle achternamen zijn al bekend hoor![]()
Ja het ligt er een beetje aan welke vertaling je kiest:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat het woord boring dan
Er staat vervelend....
Truste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga dus niet slapen hè, APK, ik ga mijn oogjes wat rust geven![]()
Wel een goeie vraag in welke taal dat interview gegeven is, maar er is vastwel iemand daar die frans spreekt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Kwaadaardig en vervelend', had BB gezegd over Tanja, maar ze hadden 'boring' misschien verkeerd vertaald, kan ook saai betekenen.
Niet mee eens. Ik heb het ook live gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ik het enigszins kan inschatten is dat niet zo. Ik twijfelde vanaf het begin al of er iets iets gebeurd is zoals aftrekken... en door Roel zijn uitlatingen denk ik dat er inderdaad niets is gebeurd.
Vond ik ook al erg bevreemdend, blijkbaar dus een hoaxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Maurisico het volgende:
Wat lulde die Ruud de Wild nou over een spectaculaire exit?? Is ie zelf nog opgestapt? De Exit van linda was toch niet spectaculair? Dat was vanuit de Talpa-gestapo alllang bepaald...
Mijn Frans is niet meer wat het nooit geweest is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
Ja het ligt er een beetje aan welke vertaling je kiest:
ennuyeux [bijv.nw. bijw.] (monotone)
saai
vervelend
suf
eentonig
monotoon
afgezaagd
slaapverwekkend
niemand die zeug gooit het liever weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:00 schreef Zaan-Dam het volgende:
Wie mag er nou trouwens 1week mee eten met Tanja?? dat heb ik net gemist
Lieske Stokkersquote:
Oh nee. Ik erger me graag aan het domme "macho" gedrag van Roel, het debiele vocabulair van Lieske en ik vond Rob de afgelopen paar dagen geweldig irritant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:48 schreef Arcee het volgende:
Zonde, ergeren is juist zo leuk.
Of ben jij ook iemand die liever een huis vol Rikkerts en Ralphen ziet?
Is al een 'cap' van geweest hoor hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:58 schreef luciano het volgende:
HOLY fukkin shit . ik had al gehoord dat roel een kleintje had ja , maar ik had " het " nog niet gezien ........ ik kom NU echter pas een fotootje tegen , na een google search ....
http://images.fok.nl/upload/050904_2738_roelnaakt.jpg
al mijn vriendinnen die ik heb gehad , hadden een clitoris die 2 keer zo groot was als roel zijn " uit de krachten gegroeide garnaaltje""
Didoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:00 schreef Zaan-Dam het volgende:
Dan moet je minder vaak naar Thailand op vakantie gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:58 schreef luciano het volgende:
HOLY fukkin shit . ik had al gehoord dat roel een kleintje had ja , maar ik had " het " nog niet gezien ........ ik kom NU echter pas een fotootje tegen , na een google search ....
http://images.fok.nl/upload/050904_2738_roelnaakt.jpg
al mijn vriendinnen die ik heb gehad , hadden een clitoris die 2 keer zo groot was als roel zijn " uit de krachten gegroeide garnaaltje""
Ik was laatst op station hollands spoor toen kwam er een zwerver aanlopen met een smile in zijn gezicht gesneden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Djoj het volgende:
Op Roel na geloven ze het volgende broodje aap verhaal: of we verkrachten je, of je krijgt een 'smylie'.....ben benieuwd wat voor kranten/nieuws zij lezen/bekijken..
Wat een toepasselijke naam, hoewel slangenkuil nog beter was geweest.quote:
Volgens Tanja willen ze allemaal niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:00 schreef Zaan-Dam het volgende:
En als je Tanja als een saaie bewoonster typeert, dan ben ik heel benieuwd hoe die woordvoerder de overige bewoners zou omschrijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn Frans is niet meer wat het nooit geweest is.
Ik had vertrouwen in degene die het vertaald had: Annoying = vervelend.
In Nederland lukt het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:02 schreef Minouishere het volgende:
ja en hoe zit het met die kerel voor chantal?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske Stokkers
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Dido van Kuijk
Menno Liebregts
Roel Dietvorst
Tanja Slangenberg toepasselijke naam......vieze snake....![]()
Rob van Nood
Linda Rijsdijk
Is dat echt zo? Ik zou het me in ieder geval heel goed kunnen voorstellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens Tanja willen ze allemaal niet.
Het loopt storm voor Chantal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:02 schreef Minouishere het volgende:
ja en hoe zit het met die kerel voor chantal?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb het ook live gezien.
Roel zei ook heel duidelijk en een beetje dwingend tegen Linda dat ze een handdoek moest pakken.
Linda: hoezo?? Roel: je wat denk je!!
En dat het zo kort duurde Scan, daar gaat Roel na BB medicijnen voor krijgen.![]()
Ah duidelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske Stokkers
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Dido van Kuijk
Menno Liebregts
Roel Dietvorst
Tanja Slangenberg
Rob van Nood
Linda Rijsdijk
Dat hoorde ik Tanja zeggen op de streams.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik zou het me in ieder geval heel goed kunnen voorstellen
Nomineren dus komende woensdag... Dan gaan we dat allemaal godzijdank niet meer meemaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
"Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan," aldus Hummie.
Okee, fair enough.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
Oh nee. Ik erger me graag aan het domme "macho" gedrag van Roel, het debiele vocabulair van Lieske en ik vond Rob de afgelopen paar dagen geweldig irritant.
Vooral bij Rob zijn gescheld en frustraties geniet ik volop.
Maar Chantal vind ik niet sensationeel ergerlijk, maar gewoon ergerlijk in karakter, stem en alles wat ze doet.
Het gaat me bij haar dus niet om de sensatie, maar enkel om de irritatie. Of ze nou wel of niet stookt, ik kan haar gewoon NIET aanhoren.
Wat denk je van het feit, dat ze geen zin hebben om tegenover haar te moeten eten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Tanja zeggen op de streams.
Kan ik mij ook wel voorstellen. Je zou jezelf buiten de groep plaatsen als je lekker met Tanja gaat smikkelen.![]()
Dank je. We spreken er nog wel over als het duidelijker wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Coos je hebt helemaal gelijk hoor, maar het heeft geen zin om Scan te overtuigen, zit al helemaal vast in zijn waansysteem
![]()
Ik was op drie kinderen aan het oppassen tijdens de live-uitzending, dus ik heb maar een paar flitsen kunnen zienquote:
OMGquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het loopt storm voor Chantal.
Afgelopen donderdag startte de zoektocht naar een man voor Chantal. Op de officiele website en ook via een speciaal e-mailadres van de Telegraaf konden en kunnen geschikte mannen zich melden en het loopt storm, aldus hoofdredactrice Hummie in de Telegaaf. "Ik ben vooral erg blij voor Chantal," zegt ze. Komende dagen spreekt Hummie met in ieder geval drie serieuze kandidaten. In totaal zegt ze ruim 60 serieuze aanmeldingen gehad te hebben!
Hummie is blij voor Chantal. "Zij is zo'n sterke positief ingestelde vrouw dat ik haar een nieuwe relatie heel erg gun. Een van de drie leuke mannen met wie ik verder ga praten, schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft," aldus Hummie in het artikel. De goede man loopt lekker hard van stapel, want "hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien."
De drie mannen met wie big brother nu gaat praten voldoen aan het profiel dat ze voor Chantal hebben samengesteld en dat is afgeleid aan de vele gesprekken met haar voor de show en ook tijdens de show. En er is nog meer goed nieuws: "Er is er ook één die nu denkt dat hij wel een kindje wil van Chantal. Dat is tenslotte haar grote droomwens."
De drie kantidaten moeten hetzelfde traject doorlopen als iedere andere bewoner heeft gedaan. Chantal mag straks, als het goed gaat, kiezen uit zes kandidaten. Haar keuze mag vervolgens een weekje blijven logeren. "Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan," aldus Hummie.
Gaat niet lukken, Hummie wil haar plannetje in beeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Nomineren dus komende woensdag... Dan gaan we dat allemaal godzijdank niet meer meemaken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
Ben toch echt benieuwd wat voor kanslozen daarop afkomen....
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.quote:
denk ik ook, voorlopig zitten we nog wel aan chantal vast (gelukkig). wel erg natuurlijk dat het allemaal zo doorgestoken kaart isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, Hummie wil haar plannetje in beeld.
Dus straks is Tanja eindelijk een keer pleite en dan wordt Chantál de nieuwe hoofdverhaallijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
De drie kantidaten moeten hetzelfde traject doorlopen als iedere andere bewoner heeft gedaan. Chantal mag straks, als het goed gaat, kiezen uit zes kandidaten. Haar keuze mag vervolgens een weekje blijven logeren. "Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan," aldus Hummie.
Hummie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar heeft Hummie nou de totale regie van het programma in handen?
Denk dat Tanja dan ook eist dat dat de ander voor haar gaat koken, nee ik zou er ook voor passenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat denk je van het feit, dat ze geen zin hebben om tegenover haar te moeten eten?![]()
Ik zou ook passen.
*afhaakt*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus straks is Tanja eindelijk een keer pleite en dan wordt Chantál de nieuwe hoofdverhaallijn.
hahaha!!!! geweldig rijtje (vooral die laatste)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Maurisico het volgende:
EERSTE DRIE KANDIDATEN VOOR CHANTAL BEKEND:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om dat eerste moest ik al lachen, maar dat hij misschien mee mag doen voor de pot is helemaal lachwekkend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het loopt storm voor Chantal.
Afgelopen donderdag startte de zoektocht naar een man voor Chantal. Op de officiele website en ook via een speciaal e-mailadres van de Telegraaf konden en kunnen geschikte mannen zich melden en het loopt storm, aldus hoofdredactrice Hummie in de Telegaaf. "Ik ben vooral erg blij voor Chantal," zegt ze. Komende dagen spreekt Hummie met in ieder geval drie serieuze kandidaten. In totaal zegt ze ruim 60 serieuze aanmeldingen gehad te hebben!
Hummie is blij voor Chantal. "Zij is zo'n sterke positief ingestelde vrouw dat ik haar een nieuwe relatie heel erg gun. Een van de drie leuke mannen met wie ik verder ga praten, schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft," aldus Hummie in het artikel.De goede man loopt lekker hard van stapel, want "hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien."
De drie mannen met wie big brother nu gaat praten voldoen aan het profiel dat ze voor Chantal hebben samengesteld en dat is afgeleid aan de vele gesprekken met haar voor de show en ook tijdens de show. En er is nog meer goed nieuws: "Er is er ook één die nu denkt dat hij wel een kindje wil van Chantal. Dat is tenslotte haar grote droomwens."
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Maurisico het volgende:
EERSTE DRIE KANDIDATEN VOOR CHANTAL BEKEND:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oow ok..bedankt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.
Deze opmerking werd gevolgd door: Dan moet ik de hele week zelf koken.![]()
nou ja voordeel is dat dat dan wel weer leuk entertainment op kan leveren. Een ingrid die dan opeens door de mand valt ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Nu mag dus Tanja haar moeder bij de bevalling zijn, de vorige keer dat ze met haar moeder in het huisje had gezeten wist Tanja opeens dingen die ze niet kon weten als haar moeder dat niet verteld had.
Ook die 2 bevallingsdames hadden al meer verteld dan ze mochten volgens mij.
Tanja krijgt dan weer precies te horen wie er erg popi is en wie niet en kan daar veel voordeel bij hebben![]()
Een man die er voor Chantal word ingegooid zal weinig kunnen vertellen, je kan mij niet wijs maken dat je beelden van BB hebt gezien en dan als man voor Chantal het huis ingaat![]()
Zo zei ze het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.
Deze opmerking werd gevolgd door: Dan moet ik de hele week zelf koken.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zn 'been' aan het soppen (of liever gezegd: stompje)
Bied weer perspectiefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
nou ja voordeel is dat dat dan wel weer leuk entertainment op kan leveren. Een ingrid die dan opeens door de mand valt ofzo
lies nodigt roel net in haar bed uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef Minouishere het volgende:
ik kan weer vroeg naar bed vanavond, hoeraaaaaaaaaaa (wat een bullshit op die streams)
the sacrifice!!!!!!!!!! brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bied weer perspectiefIk ga me ook nog snel aanmelden
![]()
![]()
Ingrid misschien? Heeft ze niet zoveel mee volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Iemand enig idee wie de volgende keer door bv Lieske genomineerd gaat worden?
Daar ben ik ook van overtuigd. Het enige wat we kunnen hopen is een vrijwillige exit. Op een andere manier gaat het nooit meer lukken zodra de baby er is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Tanja..als dat kinder is zwijmelt heel Nederland en gaat ze er met de hoofdprijs vandoor:D
stompzinnigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zn 'been' aan het soppen (of liever gezegd: stompje)
Logisch nadenken misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hummie?![]()
Tanja heeft de touwtjes in handen.![]()
Ach, het is maar voor een week en ik heb hele goeie oordoppen (op maat gemaakt)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:20 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
the sacrifice!!!!!!!!!! brrrrrrrrrrr
alweer ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
lies nodigt roel net in haar bed uit![]()
Lieske wil ook een keer roel trekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
lies nodigt roel net in haar bed uit![]()
ingrid? zij is bij een aantal van die stooksessies geweest, dus dat zou een motivatie kunnen zijn. als ze er in is getrapt misschien op rob. van de rest kan ik me niet voorstellen dat ze ze nomineert. Het zou me ook niet verbazen als dido ook ingrid nomineert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Rob denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Nee niet echt, ik draai get geluid steeds uit als Lieske in beeld isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Rob en Roel gaan geheid op Menno stemmen, Menno op de bank met Rob en nog iemand. Menno eruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgende nominatie:
(ik weet het ook niet meer)
Tanja--- Rob
Menno---Rob
Ingrid---Rob
Sjankwal---Lieske
de rest op Tanja
Lieske is een moeilijk geval ze zou of Chantal of Dido kunnen nomineren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Misschien Dido Roel maar denk het ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgende nominatie:
(ik weet het ook niet meer)
Tanja--- Rob
Menno---Rob
Ingrid---Rob
Sjankwal---Lieske
de rest op Tanja
Dan moet je wel even zeggen wat dan de strekking van haar woorden waren.quote:
Echtwel, die gaat echt niet lang blijfen naar de bevalling denk ik, dan is ze opgebruikt en kan hummie haar eindelijk dumpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook van overtuigd. Het enige wat we kunnen hopen is een vrijwillige exit. Op een andere manier gaat het nooit meer lukken zodra de baby er is.
http://rapidshare.de/files/6250855/Naamloos.avi.htmlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb het ook live gezien.
Roel zei ook heel duidelijk en een beetje dwingend tegen Linda dat ze een handdoek moest pakken.
Linda: hoezo?? Roel: je wat denk je!!
En dat het zo kort duurde Scan, daar gaat Roel na BB medicijnen voor krijgen.![]()
Denk ik eigenlijk ook ja. Ze heeft aan niemand een hekel... en met Rob het minst denk ik.quote:
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske is een moeilijk geval ze zou of Chantal of Dido kunnen nomineren.
Denk dat zowel Rob Menno Ingrid Nathalie en Roel bij hun keuze blijven Joost zal wel veranderen Chantal >Lieske, Dido is verrassend denk ik.
Ik denk dat Roel op Joost gaat stemmen, hij ergert zich de tering aan die idioot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Rob en Roel gaan geheid op Menno stemmen,
Als je dit topic nou even doorleest dan vind je het antwoord: een nieuwe man voor chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:29 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Komt er eingelijk nog een keer iemand bij in het huis het is zo saai, een nieuw persoon is altijd wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.
Toch nog filmpjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef Splash het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/6250855/Naamloos.avi.html
Zeker weten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel op Joost gaat stemmen, hij ergert zich de tering aan die idioot.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even zeggen wat dan de strekking van haar woorden waren.
Ik denk toch dat Chantal uiteindelijk wel Lieske nomineert...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.
deze upload ik netquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch nog filmpjes![]()
Je meldt het alleen niet meer aan in het filmpjestopic
Waar moet ik ze dan vinden?
Hoezo?? Nu raak je me even helemaal kwijt. Ik heb haar live tegen zeker 5 personen horen zeggen dat ze zeker niet meer op Lieske gaat stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe later op de avond hoe grappiger je teksten
![]()
Roel luistert nog te veel naar Rob, die gaat nog wel een weekje z'n anti-Menno campagne doortrekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel op Joost gaat stemmen, hij ergert zich de tering aan die idioot.
Wat denk je van Menno, wat die geflikt heeft gaat die voor boeten denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Chantal uiteindelijk wel Lieske nomineert...
Lijkt mij ook....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:35 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Wat denk je van Menno, wat die geflikt heeft gaat die voor boeten denk ik.![]()
en daarom gokt Roel waarschijnlijk ook op Menno?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:35 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Had je beter ff 10 seconden MEER kunnen dl'en , dan komt roel met een ANDERE / schone onderbroek van de wc .....quote:
Vertouw jij leugenaar Chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo?? Nu raak je me even helemaal kwijt. Ik heb haar live tegen zeker 5 personen horen zeggen dat ze zeker niet meer op Lieske gaat stemmen.
Chantal heeft vandaag tegen Rob gezegt te nomineren aan de hand van de opdrachten. Dus wie heeft de weekopdracht verneukt, dat is de gene waar ze op zal nomineren...quote:
Wat heeft Menno gedaan dan? Heb het twee dagen niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:35 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Een echt leugenaar vind ik haar niettrouwens. Ze speelt wel een vals spel, maar een leugenaar wil ik haar niet noemen. En ja, ze bedoelde Menno toen ze meerdere keren zei dat ze dit keer niet meer op Lieske zou stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vertouw jij leugenaar ChantalMaar bedank me net dat Menno ook wel kans heeft om door haar genomineerd te worden. Verwachte vorige nominatie dat ze Rob zou nomineren maar dat was dus ook sluw van haar gespeeld.
Dat filmpie is nep manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef Splash het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/6250855/Naamloos.avi.html
Wat hij geflikt heeft is ook al zeker een week geleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft Menno gedaan dan? Heb het twee dagen niet kunnen volgen
Ik vind Chantal dus echt niet te vertrouwen. Die zegt het ene, manipuleert het andere en draait het dan zo dat zij volledig onschuldig lijkt, maar in feite wel de aansticher is. Ik vind het echt een vreselijk onbetrouwbaar mens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een echt leugenaar vind ik haar niettrouwens. Ze speelt wel een vals spel, maar een leugenaar wil ik haar niet noemen. En ja, ze bedoelde Menno toen ze meerdere keren zei dat ze dit keer niet meer op Lieske zou stemmen.
Joost op zijn hoofd tuffen? Maar wat heeft dat met Chantal te maken? Of snap ik er echt niets meer van en is het tijd om mijn bed op te zoeken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat hij geflikt heeft is ook al zeker een week geleden.
Hij heeft tegen Chantal gelogen over z'n sexuele geaardheid...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft Menno gedaan dan? Heb het twee dagen niet kunnen volgen
Verrassend = Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:44 schreef bloodymary het volgende:
Dido zei gisteren dat ze verrassend ging nomineren. Ik moest meteen aan Chantal denken.
Maar als Roel een keer wel bij Lieske in bed gaan liggen, kan het zo maar weer Lieske zijn.
Hij heeft Chantal misbruikt in zijn missie om een aantal mensen te overtuigen dat hij de homo is. Chantal ging heel erg mee in zijn leugens en achteraf neemt ze het hem heel erg kwalijk wat hij geflikt heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Joost op zijn hoofd tuffen? Maar wat heeft dat met Chantal te maken? Of snap ik er echt niets meer van en is het tijd om mijn bed op te zoeken?
dit filmpje heb ik eigenhandig uit de uitzending gekniptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat filmpie is nep man
Had je zelf veel beter gedaan
Bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij heeft tegen Chantal gelogen over z'n sexuele geaardheid...
ja het gaat idd. te traag, moeten we nou weer een week wachten tot ze gaan nomineren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat de nominaties & exits elkaar nu wat sneller op zullen gaan volgen. Beetje actie in de hut! Waarschijnlijk nog een 'slome exit' daarna wekelijks!![]()
Precies vind ik ook, direct 3 eruit en een paar nieuwe erinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
Hoop dat de nominaties & exits elkaar nu wat sneller op zullen gaan volgen. Beetje actie in de hut! Waarschijnlijk nog een 'slome exit' daarna wekelijks!![]()
Tja stom, had het eigenlijk moeten weten. Volg het de laatste tijd een stuk minder ivm hele drukke tijden dus zit er wat minder goed in helaas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft Chantal misbruikt in zijn missie om een aantal mensen te overtuigen dat hij de homo is. Chantal ging heel erg mee in zijn leugens en achteraf neemt ze het hem heel erg kwalijk wat hij geflikt heeft.
Was een geintje van Ingrid....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
BedanktEn als je dan toch zo goed aan het uitleggen bent, waarom is Menno zijn hoofd zo lelijk geschoren?
ai, ging dat over haarzelf... wat een genant verhaal dan weer:(quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Cuaderno het volgende:
hoe kan je op je 19e (of eigenlijk nog jonger want toen zat ze nog op het conservatiorium) al een burnout hebben. gestressd ok, maar burnout?
Dat is hip enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Cuaderno het volgende:
hoe kan je op je 19e (of eigenlijk nog jonger want toen zat ze nog op het conservatiorium) al een burnout hebben. gestressd ok, maar burnout?
Nee, hij mag zowiezo geen hoofddeksel meer op... ook buiten niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was een geintje van Ingrid....
MAar is door BB zo gedraaid dat het een straf is en het niet verder kaal mag scheren omdat hij zo vaak 'kanker' zei.. (en ook voor het 21 september incident als je het mij vraagt)
En nu mag hij als een 'kanker patient' in het huis lopen voor paal lopen (hij mag alleen buiten een hoofddeksel op van BB)
Snelle conclusiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
[..]
ai, ging dat over haarzelf... wat een genant verhaal dan weer:(
Dido weet toch niet wat Roel gaat stemmen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:41 schreef farceman het volgende:
Roel stemt misschien op joost en maakt zich daardoor impopulair bij Dido, die om Joost te beschermen misschien wel Roel gaat nomineren...
Oke, vaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Was een geintje van Ingrid....
MAar is door BB zo gedraaid dat het een straf is en het niet verder kaal mag scheren omdat hij zo vaak 'kanker' zei.. (en ook voor het 21 september incident als je het mij vraagt)
En nu mag hij als een 'kanker patient' in het huis lopen voor paal lopen (hij mag alleen buiten een hoofddeksel op van BB)
ik viel er halverwege in dus daar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Snelle conclusie
Wist ik niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, hij mag zowiezo geen hoofddeksel meer op... ook buiten niet.
Dat zal ze hem inmiddels wel ontfutseld hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dido weet toch niet wat Roel gaat stemmen?
Dat heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, want daar zei ze het tegen en die bedoelde ze overduidelijk niet.
Ach, Lieske.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Cuaderno het volgende:
volgens mij is Dido daar helemaal niet zo mee bezig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat zal ze hem inmiddels wel ontfutseld hebben.
Precies... Maar het zou natuurlijk ook een plaagstoot kunnen zijn geweest en dat ze Roel wel degelijk bedoelde. Maar ik schat de kans in als bijna 0.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, want daar zei ze het tegen en die bedoelde ze overduidelijk niet.
Jawel, dat heeft hij in gesprek verteld aan didoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dido weet toch niet wat Roel gaat stemmen?
Dido is wel heel erg met de nominaties bezig. Daar kan ze uren over kletsen met de meiden. Misschien dat de hoofdprijs haar niet Zo boeit, maar de nominaties volgens mij wel degelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:52 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij is Dido daar helemaal niet zo mee bezig?
En wie gaat hij nomineren dan, Joost?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef farceman het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij in gesprek verteld aan dido
Omdat ze zo'n perfectionist is, kan dus makkelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Cuaderno het volgende:
Dat was de dag dat Menno zei dat BB doorgestoken kaart was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef Zaan-Dam het volgende:
wat is er met 25 september?? lees het vaker maar snap dr nix van![]()
![]()
ow wat jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wel heel erg met de nominaties bezig. Daar kan ze uren over kletsen met de meiden. Misschien dat de hoofdprijs haar niet Zo boeit, maar de nominaties volgens mij wel degelijk.
Dat kan dus niet, dat zijn afspraken maken over het nomineren...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef farceman het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij in gesprek verteld aan dido
Werden ook termen als chemokuurtje gebruikt enzo. Maar alleen Menno is hiervoor gestraft door mails van boze mensen te lezen in de DBK standje van Hummie en voor straf geen pet of muts meer op, binnen en buiten. Vindt het redelijk zware sanctie voor hem alleen vindt dat de hele groep moet worden gestraft hiervoor, ALLEMAAL KAAL!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke, vaagOp zich wel goed van BB, vind het ook erg als mensen het woord kanker gebruiken om te schelden. Alleen stom dat ze de beelden misbruiken...
Wat kwam er na die tekst?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Als ik zo'n mooi popje was als jou... "
Nou zo letterlijk zei het niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was de dag dat Menno zei dat BB doorgestoken kaart was.
sindsdien is hij vernederd door Hummie en is hij een mak lammetje.
Homo!![]()
Ingrid zeer zeker ook ja. Ze weten vaak vantevoren al van flink wat mensen op wie ze gaan stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat jammer
het was me niet opgevallen nog, ik vond het wel positief aan haar
hoort Ingrid ook bij 'de meiden' in dit geval?
Mensen hebben vaak niet door dat dit soort scheldwoorden erg kwetsend kunnen zijn en ik vind het daarom wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht. Alleen wel raar dat ze alleen Menno eruit pikken, en ik vind het ook wel een extreme straf eigenlijk....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Werden ook termen als chemokuurtje gebruikt enzo. Maar alleen Menno is hiervoor gestraft door mails van boze mensen te lezen in de DBK standje van Hummie en voor straf geen pet of muts meer op, binnen en buiten. Vindt het redelijk zware sanctie voor hem alleen vindt dat de hele groep moet worden gestraft hiervoor, ALLEMAAL KAAL!![]()
Dat ze helemaal geen ambitie moet hebben en gewoon een rijke vent aan de haak moet slaan.quote:
Ach Menno ga lekker in je kakkers polo golfen ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
[..]
dan zou ik een vent aan de haak slaan & dan ging ik lekker winkelen
Roel zei dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach Menno ga lekker in je kakkers polo golfen ofzo![]()
hahaha goed nummer....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel denkt alleen maar aan dit nummer "Felix Project - On The Floor" ga maar zoeken op inet als je hem niet kent![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach Menno ga lekker in je kakkers polo golfen ofzo![]()
Menno eruit, niks meer en niks minder roep ik over hem![]()
ok...dan weet ik in ieder geval waar het over gaat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was de dag dat Menno zei dat BB doorgestoken kaart was.
sindsdien is hij vernederd door Hummie en is hij een mak lammetje.
Homo!![]()
heeft Chantal het al met Dido gehad over het WC-gesprek met Ingrid gisteren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zeer zeker ook ja. Ze weten vaak vantevoren al van flink wat mensen op wie ze gaan stemmen.
Pff volg het echt bijna niet meerquote:
Ik heb het niet gehoord, dus geen idee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft Chantal het al met Dido gehad over het WC-gesprek met Ingrid gisteren?
Waarom ga je dan geen boek lezen of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Pff volg het echt bijna niet meer, te saai op dit moment na een lange dag
![]()
Roel ben ik al 1,5 week beu, komt echt niks meer uit die jongen wat me boeit of aanstaat.![]()
Zelfs Lieske boeit me meer.
In gesprekken is Roel de enige die me nog wel boeit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Roel ben ik al 1,5 week beu, komt echt niks meer uit die jongen wat me boeit of aanstaat.![]()
Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft Menno nou weer te maken, met iets dat Roel zegt
ik zou er ook niet raar van opkijken als dat als excuus hebben gebruikt. als ze hem helemaal kaal hadden geschoren was hij misschien wel door zijn lonsdale vriendjes herkend en dat past natuurlijk niet binnen het format van de showquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak niet door dat dit soort scheldwoorden erg kwetsend kunnen zijn en ik vind het daarom wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht. Alleen wel raar dat ze alleen Menno eruit pikken, en ik vind het ook wel een extreme straf eigenlijk....
Ik kan me in bijna geen enkele mening van hem vinden, dus hij boeit me niet meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In gesprekken is Roel de enige die me nog wel boeit.
Dat bedoel ik toch manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:45 schreef Splash het volgende:
[..]
dit filmpje heb ik eigenhandig uit de uitzending geknipt
Moet nog wat afmaken op de computer, ga zo ook m'n bedje opzoeken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Waarom ga je dan geen boek lezen of zo?![]()
(nog één laatste opmerking, kan het niet latenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn ze nog aan het kletsen?
Ik zit de nieuwe Madonna te luisteren..erg vette dansplaat.
Ach soms laat je je weleens gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
en ik vind het ook wel een extreme straf eigenlijk....
Wat moet je dan nou nog afmaken? Dit topic tot het vol is zeker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Moet nog wat afmaken op de computer, ga zo ook m'n bedje opzoeken.
Heb je er een titel van kan hem niet vinden als je alleen maar Madonna zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn ze nog aan het kletsen?
Ik zit de nieuwe Madonna te luisteren..erg vette dansplaat.
lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch man![]()
Moet ik soms echt kritisch worden?
okje hebt iets te vroeg geknipt, je had moeten laten zien dat hij ook de wc uitkwam, dan kan je aan de kleur zien dat hij een schone onderbroek heeft aangetrokken
Was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha nee..maar ik ben gewoon ENTHOUSIAST!
ik stem op tanjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel interessant dat iedereen bij Lieske het geluid wil afzetten maar haar niet haat.
Haat top 10, zeg ik het zo goed?:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
2x Nathalie en geen Menno? Hoe laag staat hij dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel interessant dat iedereen bij Lieske het geluid wil afzetten maar haar niet haat.
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
'Nog ééntje dan :p 'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Welk nummer van Abba? Ben nu wel superbenieuwd! Hoe heet het, ga ik ook maar eens "op zoek"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze sampled Abba in haar nieuwe single..is weer een dansplaat zoals in de jaren 80.:D
ik vind juist dat ze nu wel verstandig bezig is [ niet onsaai trouwens], gewoon zich hardop afvragen wat ze kan gaan doen... wie weet komt er nog een goed idee naar bovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
BTW Wat is lieske weer saai & onzeker![]()
Beetje dubbel bij haar idd. Ze is vrij spontaan, roddelt weinig, underdog (7 nominaties) en ziet er leuk uit. Maar ze kan wel zeer saai zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
hij heet Hung Up. Ik kan hem naar je mailen want hij is vandaag voor 95% gelekt. Je zult hem nergens meer vinden. websites zijn onder druk van warner gesloten en alle zoekprogramma's zitten vol nepfiles.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb je er een titel van kan hem niet vinden als je alleen maar Madonna zegt![]()
BTW Wat is lieske weer saai & onzeker![]()
Dat gaat zeker niet lang meer duren. Eerlijk gezegd stoort het me veel meer dat Nathalie en Dido overal tussendoor fietsen. En Chantal natuurlijk. Ingrid vind ik nog steeds de minst erge van dat groepje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
Vindt trouwens niemand anders het zo raar dat die trut van een Ingrid overal zo makkelijk doorheen fietst?!
Wat nou 'Zei het niet'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Sonique het volgende:
Nou zo letterlijk zei het niet...
Hij zei alleen maar dat het voor BB heel makkelijk zou kunnen zijn om de sms stemmen te manipuleren...
Dit in een 'stel dat' context
Graag, Zet ff mail in me profiel aan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hij heet Hung Up. Ik kan hem naar je mailen want hij is vandaag voor 95% gelekt. Je zult hem nergens meer vinden. websites zijn onder druk van warner gesloten en alle zoekprogramma's zitten vol nepfiles.
Dit is eng!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat nou 'Zei het niet'
Tiep GVD eens een normale zin.
En lul aub niet over dingen waar je geen verstand van hebt. Hij zei dat hij thuis bewijs had dat BB de boel flest.![]()
Volgens mij mag je haar nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Lieske
Zo'n zware sociale druk, die studentenhuis
Nog een keertjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
Voor degene die hem niet kennen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel denkt alleen maar aan dit nummer "Felix Project - On The Floor" ga maar zoeken op inet als je hem niet kent![]()
lama, ik mail jou welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hij heet Hung Up. Ik kan hem naar je mailen want hij is vandaag voor 95% gelekt. Je zult hem nergens meer vinden. websites zijn onder druk van warner gesloten en alle zoekprogramma's zitten vol nepfiles.
Als het meer ter documentatie is moet je hem ook zeker hier zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef Splash het volgende:
[..]
lol
t was meer ter documentatie dit
was opgenomen van een tvkaart, geluid en beeld is minder dan
heb nu een stream gevonden met de tv uitzending die heb ik vanavond geript en ga ik zo in het filmpje topic dumpen
heb ik laatst ook opgesteld voor mezelf:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
Nee, niet echt, maar zoals je eerder al zei, ik haat haar niet en heb haar 10000x liever dan Dido, Menno of Ingrid of Chantal of Tanja etc. dus zo slecht doet ze het nietquote:
Shirley toch... Ben je echt wel zo'n lief dametje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Voor degene die hem niet kennen:
I wanna know if there is anyone on the floor
who can suck me like a whore
who can make me scream for more
on and on
I wanna see all the ladies in the place
put your titties on my face
just for me
Kan ook gewoon luisteren is natuurlijk niet het hele nummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Voor degene die hem niet kennen:
I wanna know if there is anyone on the floor
who can suck me like a whore
who can make me scream for more
on and on
I wanna see all the ladies in the place
put your titties on my face
just for me
kookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is eng!!
Ik ben het een keer met APK eens..... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou die wijn hakt erin..afijn ik denk dat dit is hoe mensen die bb echt volgen over het algemeen denken
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
6.5 Menno LOL sorry
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
donequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het meer ter documentatie is moet je hem ook zeker hier zetten
Die handjob van Linda he...
Ik begrijp het wel hoor. Soms is het moeilijk om haar gezwets aan te horen (het afgelopen uur valt daar niet onder trouwens).quote:
Oh okee, ik val net 5 minuten binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Soms is het moeilijk om haar gezwets aan te horen (het afgelopen uur valt daar niet onder trouwens).
Toch nog een glaasje laten staan want nu zie ik dubbel : Nathalie 2xquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou die wijn hakt erin..afijn ik denk dat dit is hoe mensen die bb echt volgen over het algemeen denken
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
6.5 Menno LOL sorry
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
ok thanks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
OK bb en Majo het is onderweg.
*idee opschrijft en aanvullende studiebeurs aanvraagt op universiteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
zou lieske echt dyslectisch zijn? ik vind haarr echt zo'n typje die zichzelf dat aanlult vanwege tegenvallenden studieresultaten
Ach ik vind Naat en Dido geen vervelende, achterbakse en gemene dingen doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet lang meer duren. Eerlijk gezegd stoort het me veel meer dat Nathalie en Dido overal tussendoor fietsen. En Chantal natuurlijk. Ingrid vind ik nog steeds de minst erge van dat groepje.
pleur het dan op rapidshare ofzo, kunnen wij ook meegenieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
OK bb en Majo het is onderweg.
Zou je denken, als ze zoveel zo makkelijk uit haar hoofd kan leren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
zou lieske echt dyslectisch zijn? ik vind haarr echt zo'n typje die zichzelf dat aanlult vanwege tegenvallenden studieresultaten
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef arneaux het volgende:
Nou net terug van 't draaien en ik heb dus het idee dat ik echt geen HOL heb gemist?
Precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
Klopt... Maar ze zijjn zó enorm irritant. Vooral Nathalie die op de meest verschrikkelijke manier het altijd met iedereen met wie ze aan de klets is, eens is. Om het woord maar weer eens te gebruiken: tenenkrommend!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach ik vind Naat en Dido geen vervelende, achterbakse en gemene dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |